Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Gumbert Apollo MTM
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Gumbert Apollo MTM
    • 1 / 1
    Μελλοντικά Μοντέλα
    1
    2
    73
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      petran last edited by

      V8 bi-turbo mid-engine (coming from the Audi RS6),
      5 valves per cylinder,
      4.163 liters
      478 kW (650 PS) at 6800 rpm
      810 Nm at 5000 rpm
      RWD
      6-speed sequential
      independent suspension, double wishbones on all 4 wheels,
      ventilated and slit disc brakes
      tires: 255/35 R 19 in front, 345/35 R19 in rear
      Lenght/width/height: 4250/1960/1105 mms
      wheelbase: 2700 mms
      kerb weight. 1100 kg
      0-100 km/h in ~3.0 secs. (mfr.)
      Vmax: 360 km/h (mfr.)
      MSRP: 176,000 EUR

      ο roland meyer, αφεντικο της MTM και αρχηγος του tuning, τακιμιασε με τον roland gumbert, και κανανε κατασκευαστικη εταιρεια για το apollo
      δεν την λενε NASA , αλλά

      ποιος ειναι ο gumbert? .. το αφεντικο του αγωνιστικου τμηματος της audi, που τις δεκαετιες 70-80 κερδισε 4 φορες το παγκοσμιο..
      εννοειτε πως οι δυο τους, παιδια της audi ετσι κι αλλιως, απολαμβανουνε 100% support απο τη μαμα εταιρεια σε ολο τους το project.


      το μπλε, ειναι τo apollo2, μια πιο street εκδοση απο το apollo 1
      παντως και το apollo 2 δεν παει ασχημα...
      πρωτη φορα κατεβηκε στο divinol cup στο hockenheim, και ενω το apollo 1 στην πρωτη του παρουσια βγηκε 1o, αυτο βγηκε 5ο..
      και τα δυο, μετα τον αγωνα, δεν εφυγαν με trailer, αλλα βγηκανε εξω απο την πιστα, και πηρανε το δρομο για το σπιτι απο την autobahn..


      apollo 1&2 μαζι. πιο αγριο ειναι το κοκκινακι (apollo1)

      το apollo θα ειναι customizable αναλογα τις ορεξεις και το βαλαντιο του αγοραστη..
      μπορει να το παραγγειλει και τερμα τουμπανο, με carbon fiber παντου, αγριες αεροτομες, κλπ κλπ κλπ

      το απλο, το apollo 2, θα κανει περιπου 176.000
      και απο επιδοσεις?

      0-100: 3.0'
      0-200: 9.0'
      max speed περι τα 360..
      απο τα 270 και πανω, η αεροδυναμικη του του δινει περισσοτερο downforce απο το βαρος του..

      οταν ρωτηθηκανε ο mayer και ο gumbert τι αντιπαλο εχει το καμαρι τους, και οι δυο απαντησαν πως το μοναδικο αυτοκινητο το οποιο μπορει ας πουμε να σταθει διπλα στο apollo, ειναι το maserati mc12

      να και μερικες ακομα φωτος απο το νεο αγαπημενο μου σουπερ-αυτοκινητο

      να και το site της νεας εταιρειας super-αυτοκινητων
      http://www.sw-ma.com

      ΥΓ
      technik, περιμενω να μαθω απο σενα πολλα για το μωρο αυτο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        petran last edited by

        V8 bi-turbo mid-engine (coming from the Audi RS6),
        5 valves per cylinder,
        4.163 liters
        478 kW (650 PS) at 6800 rpm
        810 Nm at 5000 rpm
        RWD
        6-speed sequential
        independent suspension, double wishbones on all 4 wheels,
        ventilated and slit disc brakes
        tires: 255/35 R 19 in front, 345/35 R19 in rear
        Lenght/width/height: 4250/1960/1105 mms
        wheelbase: 2700 mms
        kerb weight. 1100 kg
        0-100 km/h in ~3.0 secs. (mfr.)
        Vmax: 360 km/h (mfr.)
        MSRP: 176,000 EUR

        ο roland meyer, αφεντικο της MTM και αρχηγος του tuning, τακιμιασε με τον roland gumbert, και κανανε κατασκευαστικη εταιρεια για το apollo
        δεν την λενε NASA , αλλά

        ποιος ειναι ο gumbert? .. το αφεντικο του αγωνιστικου τμηματος της audi, που τις δεκαετιες 70-80 κερδισε 4 φορες το παγκοσμιο..
        εννοειτε πως οι δυο τους, παιδια της audi ετσι κι αλλιως, απολαμβανουνε 100% support απο τη μαμα εταιρεια σε ολο τους το project.


        το μπλε, ειναι τo apollo2, μια πιο street εκδοση απο το apollo 1
        παντως και το apollo 2 δεν παει ασχημα...
        πρωτη φορα κατεβηκε στο divinol cup στο hockenheim, και ενω το apollo 1 στην πρωτη του παρουσια βγηκε 1o, αυτο βγηκε 5ο..
        και τα δυο, μετα τον αγωνα, δεν εφυγαν με trailer, αλλα βγηκανε εξω απο την πιστα, και πηρανε το δρομο για το σπιτι απο την autobahn..


        apollo 1&2 μαζι. πιο αγριο ειναι το κοκκινακι (apollo1)

        το apollo θα ειναι customizable αναλογα τις ορεξεις και το βαλαντιο του αγοραστη..
        μπορει να το παραγγειλει και τερμα τουμπανο, με carbon fiber παντου, αγριες αεροτομες, κλπ κλπ κλπ

        το απλο, το apollo 2, θα κανει περιπου 176.000
        και απο επιδοσεις?

        0-100: 3.0'
        0-200: 9.0'
        max speed περι τα 360..
        απο τα 270 και πανω, η αεροδυναμικη του του δινει περισσοτερο downforce απο το βαρος του..

        οταν ρωτηθηκανε ο mayer και ο gumbert τι αντιπαλο εχει το καμαρι τους, και οι δυο απαντησαν πως το μοναδικο αυτοκινητο το οποιο μπορει ας πουμε να σταθει διπλα στο apollo, ειναι το maserati mc12

        να και μερικες ακομα φωτος απο το νεο αγαπημενο μου σουπερ-αυτοκινητο

        να και το site της νεας εταιρειας super-αυτοκινητων
        http://www.sw-ma.com

        ΥΓ
        technik, περιμενω να μαθω απο σενα πολλα για το μωρο αυτο

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          petran last edited by

          V8 bi-turbo mid-engine (coming from the Audi RS6),
          5 valves per cylinder,
          4.163 liters
          478 kW (650 PS) at 6800 rpm
          810 Nm at 5000 rpm
          RWD
          6-speed sequential
          independent suspension, double wishbones on all 4 wheels,
          ventilated and slit disc brakes
          tires: 255/35 R 19 in front, 345/35 R19 in rear
          Lenght/width/height: 4250/1960/1105 mms
          wheelbase: 2700 mms
          kerb weight. 1100 kg
          0-100 km/h in ~3.0 secs. (mfr.)
          Vmax: 360 km/h (mfr.)
          MSRP: 176,000 EUR

          ο roland meyer, αφεντικο της MTM και αρχηγος του tuning, τακιμιασε με τον roland gumbert, και κανανε κατασκευαστικη εταιρεια για το apollo
          δεν την λενε NASA , αλλά

          ποιος ειναι ο gumbert? .. το αφεντικο του αγωνιστικου τμηματος της audi, που τις δεκαετιες 70-80 κερδισε 4 φορες το παγκοσμιο..
          εννοειτε πως οι δυο τους, παιδια της audi ετσι κι αλλιως, απολαμβανουνε 100% support απο τη μαμα εταιρεια σε ολο τους το project.


          το μπλε, ειναι τo apollo2, μια πιο street εκδοση απο το apollo 1
          παντως και το apollo 2 δεν παει ασχημα...
          πρωτη φορα κατεβηκε στο divinol cup στο hockenheim, και ενω το apollo 1 στην πρωτη του παρουσια βγηκε 1o, αυτο βγηκε 5ο..
          και τα δυο, μετα τον αγωνα, δεν εφυγαν με trailer, αλλα βγηκανε εξω απο την πιστα, και πηρανε το δρομο για το σπιτι απο την autobahn..


          apollo 1&2 μαζι. πιο αγριο ειναι το κοκκινακι (apollo1)

          το apollo θα ειναι customizable αναλογα τις ορεξεις και το βαλαντιο του αγοραστη..
          μπορει να το παραγγειλει και τερμα τουμπανο, με carbon fiber παντου, αγριες αεροτομες, κλπ κλπ κλπ

          το απλο, το apollo 2, θα κανει περιπου 176.000
          και απο επιδοσεις?

          0-100: 3.0'
          0-200: 9.0'
          max speed περι τα 360..
          απο τα 270 και πανω, η αεροδυναμικη του του δινει περισσοτερο downforce απο το βαρος του..

          οταν ρωτηθηκανε ο mayer και ο gumbert τι αντιπαλο εχει το καμαρι τους, και οι δυο απαντησαν πως το μοναδικο αυτοκινητο το οποιο μπορει ας πουμε να σταθει διπλα στο apollo, ειναι το maserati mc12

          να και μερικες ακομα φωτος απο το νεο αγαπημενο μου σουπερ-αυτοκινητο

          να και το site της νεας εταιρειας super-αυτοκινητων
          http://www.sw-ma.com

          ΥΓ
          technik, περιμενω να μαθω απο σενα πολλα για το μωρο αυτο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • First post
            Last post
          • 1 / 1
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΕΛΛΑΔΑ
            • ΚΟΣΜΟΣ
            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • TEST
            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
          • VIDEO
            • 4TTV
            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CANDID CAMERA
          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΛΕΞΙΚΟ
          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
          • ΑΓΩΝΕΣ
            • FORMULA 1
            • WRC
            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4T CLASSIC
            • ΜΟΝΤΕΛΑ
            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
          • ΑΓΟΡΑ
            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
          • 2ΤΡΟΧΟΙ
            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • CLASSIC
          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
          • MENU
          • ΤΙΜΕΣ
          • 4ΤΡΟΧΟΙ
          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
          • ΚΟΚ

          logo footer

          coty











          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • CLASSIC
          • ΤΙΜΕΣ
          • VIDEO
          • FORUM
          4T FORUM
          4T LIBRARY
          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
          Powered by nxcode.gr