-
Μόλις πριν από μια εβδομάδα αγόρασα ένα FIAT PANDA 4x4 Climbing.
Χθες παρατηρώντας το αυτοκίνητο με προσοχή, διαπίστωσα με έκπληξη ότι ο πίσω δεξιός τροχός του αυτοκινήτου απέχει από το μπροστινό πλαίσιο του αυτοκινήτου το πολύ 2cm αν αντίθεση από τον αριστερό που βρίσκεται σε μια πιο λογική απόσταση. Επίσης είναι χρήσιμο να σημειώσω ότι ο πίσω δεξιός τροχός βρίσκεται σε μεγαλύτερη απόσταση από ότι ο αριστερός από το πισινό πλαίσιο του αυτοκινήτου.
Σε περίπτωση που χρειαζόταν να τοποθετήσω αντιολισθητικές αλυσίδες νομίζω ότι δεν ήταν εφικτό στον πίσω δεξί τροχό. Αλλά και πάλι σε λασπώδη εδάφη είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργεί προβλήματα η παραπάνω ανομοιομορφία.
Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει εδώ και μια εβδομάδα κάτω από πολύ ομαλές οδηγίες συνθήκες και θεωρώ απίθανο να έχω δημιουργήσει το παραπάνω πρόβλημα.
Νομίζω ότι είναι εργοστασιακή ατέλεια....
Τι μου συμβουλεύεται να κάνω αύριο που θα επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία. Το χειρότερο είναι ότι το ίδιο αυτοκίνητο μετά από μια μόνο ημέρα αφότου το είχα παραλάβει είχε μείνει από μπαταρία και τελικώς την άλλαξαν στην αντιπροσωπεία....
Με το καινούργιο που προέκυψε κοντεύω να τρελαθώ.
Ακούω προτάσεις και συμβουλές.
-
Μόλις πριν από μια εβδομάδα αγόρασα ένα FIAT PANDA 4x4 Climbing.
Χθες παρατηρώντας το αυτοκίνητο με προσοχή, διαπίστωσα με έκπληξη ότι ο πίσω δεξιός τροχός του αυτοκινήτου απέχει από το μπροστινό πλαίσιο του αυτοκινήτου το πολύ 2cm αν αντίθεση από τον αριστερό που βρίσκεται σε μια πιο λογική απόσταση. Επίσης είναι χρήσιμο να σημειώσω ότι ο πίσω δεξιός τροχός βρίσκεται σε μεγαλύτερη απόσταση από ότι ο αριστερός από το πισινό πλαίσιο του αυτοκινήτου.
Σε περίπτωση που χρειαζόταν να τοποθετήσω αντιολισθητικές αλυσίδες νομίζω ότι δεν ήταν εφικτό στον πίσω δεξί τροχό. Αλλά και πάλι σε λασπώδη εδάφη είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργεί προβλήματα η παραπάνω ανομοιομορφία.
Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει εδώ και μια εβδομάδα κάτω από πολύ ομαλές οδηγίες συνθήκες και θεωρώ απίθανο να έχω δημιουργήσει το παραπάνω πρόβλημα.
Νομίζω ότι είναι εργοστασιακή ατέλεια....
Τι μου συμβουλεύεται να κάνω αύριο που θα επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία. Το χειρότερο είναι ότι το ίδιο αυτοκίνητο μετά από μια μόνο ημέρα αφότου το είχα παραλάβει είχε μείνει από μπαταρία και τελικώς την άλλαξαν στην αντιπροσωπεία....
Με το καινούργιο που προέκυψε κοντεύω να τρελαθώ.
Ακούω προτάσεις και συμβουλές.
-
Μόλις πριν από μια εβδομάδα αγόρασα ένα FIAT PANDA 4x4 Climbing.
Χθες παρατηρώντας το αυτοκίνητο με προσοχή, διαπίστωσα με έκπληξη ότι ο πίσω δεξιός τροχός του αυτοκινήτου απέχει από το μπροστινό πλαίσιο του αυτοκινήτου το πολύ 2cm αν αντίθεση από τον αριστερό που βρίσκεται σε μια πιο λογική απόσταση. Επίσης είναι χρήσιμο να σημειώσω ότι ο πίσω δεξιός τροχός βρίσκεται σε μεγαλύτερη απόσταση από ότι ο αριστερός από το πισινό πλαίσιο του αυτοκινήτου.
Σε περίπτωση που χρειαζόταν να τοποθετήσω αντιολισθητικές αλυσίδες νομίζω ότι δεν ήταν εφικτό στον πίσω δεξί τροχό. Αλλά και πάλι σε λασπώδη εδάφη είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργεί προβλήματα η παραπάνω ανομοιομορφία.
Το αυτοκίνητο το έχω οδηγήσει εδώ και μια εβδομάδα κάτω από πολύ ομαλές οδηγίες συνθήκες και θεωρώ απίθανο να έχω δημιουργήσει το παραπάνω πρόβλημα.
Νομίζω ότι είναι εργοστασιακή ατέλεια....
Τι μου συμβουλεύεται να κάνω αύριο που θα επικοινωνήσω με την αντιπροσωπεία. Το χειρότερο είναι ότι το ίδιο αυτοκίνητο μετά από μια μόνο ημέρα αφότου το είχα παραλάβει είχε μείνει από μπαταρία και τελικώς την άλλαξαν στην αντιπροσωπεία....
Με το καινούργιο που προέκυψε κοντεύω να τρελαθώ.
Ακούω προτάσεις και συμβουλές.
-
Καταρχήν καλώς όρισες στην παρέα μας και ελπίζω οι επόμενες δημοσιεύσεις σου να μην είναι για προβλήματα.
Το πρώτο που πρέπει να κάνεις είναι να το πας στην αντιπροσωπία και να απαιτήσεις να ελέγξουν τα μεταξόνια δεξιά και αριστερά καθώς και τις γωνίες των πίσω τροχών.
Δεν το αναφέρεις οπότε θεωρώ ότι δεν σου τραβάει το αμάξι προς τη μια κατεύθυνση κατά την οδήγηση ή το φρενάρισμα έτσι;
Εκεί πιστεύω θα βρεθεί το πρόβλημα. -
Ένα καινουργιο αυτοκίνητο είναι πολύ ευκολο να μείνει απο μπαταρία αφού δεν έχει φορτίσει ποτέ και κάτι ανοικτό να έχει μείνει κατά την μεταφορά θα την αδειάσει.
Για την ρόδο, πήγαινε να ρωτήσεις αλλά εμένα ακούγετε οτι είναι σχεδιασμένο έτσι.
Το πρόβλημα μου θυμίζει τα παλιά Astra που το τιμόνι δεν ήταν στο κέντρο
του καθίσματος αλλα λίγο δεξιά -
Η απόσταση που αναφέρεις είναι αυτή πλαισίου-τροχού ή μήπως υπάρχει κανά πλαστικό θολάκι το οποίο έχει λασκάρει;
-
Ο χρήστης ant21 έγραψε:
Μόλις πριν από μια εβδομάδα αγόρασα ένα FIAT PANDA 4x4 Climbing.Σε περίπτωση που χρειαζόταν να τοποθετήσω αντιολισθητικές αλυσίδες νομίζω ότι δεν ήταν εφικτό στον πίσω δεξί τροχό. Αλλά και πάλι σε λασπώδη εδάφη είμαι σίγουρος ότι θα δημιουργεί προβλήματα η παραπάνω ανομοιομορφία.
Ακούω προτάσεις και συμβουλές.
ενημερωτικα το climbing δεν παιρνει αλυσιδες λογω τροχων. Αυτο περιγραφεται στα χαρακτηριστικα του αυτοκινητου.
FIAT PANDA- ΠΡΟΒΛΗΜΑ