-
Ανοιγω αυτο το θεμα γιατι πηγα στον εθνικο μας αγωνα και αυτο που ειδα με απογοητευσε!Δηλαδη για να εξελιξουν οι ομαδες τα αυτοκινητα τους και για να μην πανε χαμενα τα λεφτα των ιδιωτων να πρεπει εγω να τους βλεπω ολους ολες τις μερες και να μην ξερω ποιος τρεχει και ποιος εγκατελειψε...Αφηστε που αυτο ειναι αδικο και για τους αλλους αγωνισζομενους δηλαδη οι προσεκτικοι οι εμπειροι και οι καλα προετοιμασμενοι να κανουν ολες τις ειδικες και οι υπολοιποι να εγκαταλειπουν να φτιαχνουν το αυτοκινητο τους (π.χ. σε μια πλατεια χωριου) να τρωνε και μετα να πανε και να ξαναξεκινανε την αλλη μερα την ωρα που οι αλλοι κουραζοντε και κανουν χιλιομετρα!Και αυτο ειναι κακο και για τους πισω γιαιτ αν εγκαταλειψει ενα μιτσου την ποινη που πηρε μπορει να την καλυψει και να ξαναπερασει εναν 1300αρι αλλα και ο τερματισμος δεν εχει νοημα γιατι αυτος που εγκατελειψε και τερματισε δεν εχει κανει ολες τις ειδικες!!
Ημουν κουραστικος αλλα για πειτεμου τη γνωμη σας... -
Ανοιγω αυτο το θεμα γιατι πηγα στον εθνικο μας αγωνα και αυτο που ειδα με απογοητευσε!Δηλαδη για να εξελιξουν οι ομαδες τα αυτοκινητα τους και για να μην πανε χαμενα τα λεφτα των ιδιωτων να πρεπει εγω να τους βλεπω ολους ολες τις μερες και να μην ξερω ποιος τρεχει και ποιος εγκατελειψε...Αφηστε που αυτο ειναι αδικο και για τους αλλους αγωνισζομενους δηλαδη οι προσεκτικοι οι εμπειροι και οι καλα προετοιμασμενοι να κανουν ολες τις ειδικες και οι υπολοιποι να εγκαταλειπουν να φτιαχνουν το αυτοκινητο τους (π.χ. σε μια πλατεια χωριου) να τρωνε και μετα να πανε και να ξαναξεκινανε την αλλη μερα την ωρα που οι αλλοι κουραζοντε και κανουν χιλιομετρα!Και αυτο ειναι κακο και για τους πισω γιαιτ αν εγκαταλειψει ενα μιτσου την ποινη που πηρε μπορει να την καλυψει και να ξαναπερασει εναν 1300αρι αλλα και ο τερματισμος δεν εχει νοημα γιατι αυτος που εγκατελειψε και τερματισε δεν εχει κανει ολες τις ειδικες!!
Ημουν κουραστικος αλλα για πειτεμου τη γνωμη σας... -
Ανοιγω αυτο το θεμα γιατι πηγα στον εθνικο μας αγωνα και αυτο που ειδα με απογοητευσε!Δηλαδη για να εξελιξουν οι ομαδες τα αυτοκινητα τους και για να μην πανε χαμενα τα λεφτα των ιδιωτων να πρεπει εγω να τους βλεπω ολους ολες τις μερες και να μην ξερω ποιος τρεχει και ποιος εγκατελειψε...Αφηστε που αυτο ειναι αδικο και για τους αλλους αγωνισζομενους δηλαδη οι προσεκτικοι οι εμπειροι και οι καλα προετοιμασμενοι να κανουν ολες τις ειδικες και οι υπολοιποι να εγκαταλειπουν να φτιαχνουν το αυτοκινητο τους (π.χ. σε μια πλατεια χωριου) να τρωνε και μετα να πανε και να ξαναξεκινανε την αλλη μερα την ωρα που οι αλλοι κουραζοντε και κανουν χιλιομετρα!Και αυτο ειναι κακο και για τους πισω γιαιτ αν εγκαταλειψει ενα μιτσου την ποινη που πηρε μπορει να την καλυψει και να ξαναπερασει εναν 1300αρι αλλα και ο τερματισμος δεν εχει νοημα γιατι αυτος που εγκατελειψε και τερματισε δεν εχει κανει ολες τις ειδικες!!
Ημουν κουραστικος αλλα για πειτεμου τη γνωμη σας... -
Μπορούσες να παίρνεις τον πίνακα εκκινούντων από το Service Park ή από το site του ραλλυ το προηγούμενο βράδυ και να ξέρεις ποιοι θα τρέχουν το πρωί
-
superally:
Εγκατάλειψη, 'ελεύθερο' service και δικαίωμα εκκίνησης τις επόμενες ημέρες με 5 λεπτά ποινήΓνώμη μου:
-Καλύτερα να ενημερωνόμαστε και να προσπαθούμε να σκεφτόμαστε τις προσπάθειες των ανθρώπων που κάνουν ό,τι και όπως το κάνουν.
-Δεν είναι υποχρέωσή σου να παρακολουθήσεις τίποτα.
-Από ενημέρωση, όποιος ασχολήθηκε έμαθε.
-Αν έδινες 3300 για συμμετοχή ++ ένα σωρό έξοδα ομάδας και υποστήριξης και εγκατέλειπες στις πρώτες ειδικές από ένα τσακισμένο σωληνάκι, πως θα σου φαινότανε??? -
Μπορω να δεχτω το επιχειρημα οτι οσον αφορα τους θεατες, το superally ειναι περισσοτερο θετικο απ οτι αρνητικο, αν σκεφτουμε οτι μας επιτρεπει να δουμε περασματα απο πληρωματα που κανονικα θα ειχαν εγκαταλειψει ενω τωρα συνεχιζουν... Κι ενταξει, αν εισαι καλα ενημερωμενος/η δε χανεις τη μπαλα...
Και το επιχειρημα σχετικα με το κοστος συμμετοχης και τις μικροατυχιες (απο την πλευρα των αγωνιζομενων) που μπορει να τα γκρεμισουν ολα δεν ειναι και αστοχο...Ξεκαθαρα, οσον αφορα τον παραγοντα 'περιπετεια', τα ραλι του WRC δεν ειναι αυτο που ηταν καποτε - ειναι πλεον πιο πολυ 'ραλι σπριντ' και πιο πολυ 'τσιρκο' (οχι απαραιτητα με την κακη ενοια). Την περιπετεια που περιλαμβαναν καποτε την εχουν αφησει σε αλλης μορφης ραλι, οπως το Παρι-Ντακαρ.
Απο τις συζητησεις παντως που εχω κανει εχω διαπιστωσει οτι υπαρχουν πολλοι 'ρομαντικοι', που θεωρουν οτι κακως ολα αυτα (superally etc) και οτι , μεσα στο 'παιχνιδι' ειναι να κινδνευεις καθε στιγμη να το σπασεις, αν το παρακανεις (η αν 'δε σε θελει') και να μην καταφερεις να φτασεις ποτε στον προορισμο σου... So what κι αν πληρωσες τοσα λεφτα για συμμετοχη; Ας προσεχες! Η ζωη ειναι σκληρη!Η μηπως οχι;... Μηπως, πλεον, προς χαρην της 'εξελιξης' το ραλι εχει αρχισει να θυμιζει ηλεκτρονικο παιχνιδι, οπου εχεις πολλες 'ζωες'... ή οπου αφου τσακιστεις και χασεις, σου βγαζει ενα ωραιο μηνυμα 'βαλτε κι αλλο κερμα αν θελετε να συνεχισετε!'...
-
Για να καταλαβω δηλαδη το superally γινεται για τους ιδιωτες που εχουν πληρωσει 3300 ευρω κοστος συμμετοχης και πρεπει να συνεχισουν?Δεν τους αναγκασε κανεις να πανε και για να εγκαταλειψουν απο την πρωτη ειδικη σημαινει οτι δεν ειχαν κανει καλη προετοιμασια και δεν ηταν αρκετα προσεκτικοι και και και...
Τωρα αυτο που λες οτι δεν ειναι υποχρεωση μου να τους παρακολουθω φυσικαι και δεν ειναι αλλα η διαδρομη ανοιγει μετα το περασμα ολων των πληρωματων.
Δηλαδη στην τελικη ειναι ωραιο να τεματιζουν 70 πληρωματα και το 1/3 απο αυτα να εχουν ενδιαμεσα εγκαταλειψει?Εγω προτιμουσα 30 ή 35...
Και μη νομιζετε οτι εχω τπτ με τους Ελληνες ιδιωτες που καθε φορα καθομαι και τους βλεπω ολους γενικα με τον κανονισμο εχω προβλημα! -
Ο χρήστης Michelle έγραψε:
Ξεκαθαρα, οσον αφορα τον παραγοντα 'περιπετεια', τα ραλι του WRC δεν ειναι αυτο που ηταν καποτε - ειναι πλεον πιο πολυ 'ραλι σπριντ' και πιο πολυ 'τσιρκο' (οχι απαραιτητα με την κακη ενοια). Την περιπετεια που περιλαμβαναν καποτε την εχουν αφησει σε αλλης μορφης ραλι, οπως το Παρι-Ντακαρ.
Απο τις συζητησεις παντως που εχω κανει εχω διαπιστωσει οτι υπαρχουν πολλοι 'ρομαντικοι', που θεωρουν οτι κακως ολα αυτα (superally etc) και οτι , μεσα στο 'παιχνιδι' ειναι να κινδνευεις καθε στιγμη να το σπασεις, αν το παρακανεις (η αν 'δε σε θελει') και να μην καταφερεις να φτασεις ποτε στον προορισμο σου... So what κι αν πληρωσες τοσα λεφτα για συμμετοχη; Ας προσεχες! Η ζωη ειναι σκληρη!Η μηπως οχι;... Μηπως, πλεον, προς χαρην της 'εξελιξης' το ραλι εχει αρχισει να θυμιζει ηλεκτρονικο παιχνιδι, οπου εχεις πολλες 'ζωες'... ή οπου αφου τσακιστεις και χασεις, σου βγαζει ενα ωραιο μηνυμα 'βαλτε κι αλλο κερμα αν θελετε να συνεχισετε!'...
Θα πρεπει να πουμε οτι πια για τους ιδιωτεςδεν θα πρεπει να ειναι τοσο ιδιαιτερο που απλα θα τερματιζουν αυτο το σπριντ που λεγεται Ακροπολις!Αν και δεν ειμαι ιδιαιτερα παλιος συμμεριζομαι αυτη τη ρομαντικη αποψη...
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Για να καταλαβω δηλαδη το superally γινεται για τους ιδιωτες που εχουν πληρωσει 3300 ευρω κοστος συμμετοχης και πρεπει να συνεχισουν?Δεν τους αναγκασε κανεις να πανε και για να εγκαταλειψουν απο την πρωτη ειδικη σημαινει οτι δεν ειχαν κανει καλη προετοιμασια και δεν ηταν αρκετα προσεκτικοι και και και...
Τωρα αυτο που λες οτι δεν ειναι υποχρεωση μου να τους παρακολουθω φυσικαι και δεν ειναι αλλα η διαδρομη ανοιγει μετα το περασμα ολων των πληρωματων.
Δηλαδη στην τελικη ειναι ωραιο να τεματιζουν 70 πληρωματα και το 1/3 απο αυτα να εχουν ενδιαμεσα εγκαταλειψει?Εγω προτιμουσα 30 ή 35...
Και μη νομιζετε οτι εχω τπτ με τους Ελληνες ιδιωτες που καθε φορα καθομαι και τους βλεπω ολους γενικα με τον κανονισμο εχω προβλημα!Ελπίζω ότι δεν το πιστεύεις αυτό που λες... Στα Ράλλυ, αν ξέρεις, υπάρχει και ο αστάθμητος παράγοντας, ένα @##*&@# σωληνάκι των 20 Ε που κόπηκε από ένα κλαδί, για παράδειγμα, και ανάγκασε τον ήρωα που **στερήθηκε **3500 Ε να εγκαταλείψει από την πρώτη ειδική... Κακή προετοιμασία? Δεν νομίζω... Έλειψη προσοχής? Δεν νομίζω...
Επιπλέον, δεν νομίζω ότι θα σου άρεσε να πας Κυριακή στο Ακρόπολις (επειδή, πχ τις άλλες μέρες δουλεύεις) για να δεις 30 πληρώματα...
Στο κάτω-κάτω ούτε σε αναγκάζει εσένα κανείς να πας να παρακολουθήσεις Ακρόπολις... Γιατί το κάνεις? Μήπως για τον ίδιο λόγο που κάποιοι στερούνται για να το ζήσουν από μέσα?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Για να καταλαβω δηλαδη το superally γινεται για τους ιδιωτες που εχουν πληρωσει 3300 ευρω κοστος συμμετοχης και πρεπει να συνεχισουν?Δεν τους αναγκασε κανεις να πανε και για να εγκαταλειψουν απο την πρωτη ειδικη σημαινει οτι δεν ειχαν κανει καλη προετοιμασια και δεν ηταν αρκετα προσεκτικοι και και και...
Τωρα αυτο που λες οτι δεν ειναι υποχρεωση μου να τους παρακολουθω φυσικαι και δεν ειναι αλλα η διαδρομη ανοιγει μετα το περασμα ολων των πληρωματων.
Δηλαδη στην τελικη ειναι ωραιο να τεματιζουν 70 πληρωματα και το 1/3 απο αυτα να εχουν ενδιαμεσα εγκαταλειψει?Εγω προτιμουσα 30 ή 35...
Και μη νομιζετε οτι εχω τπτ με τους Ελληνες ιδιωτες που καθε φορα καθομαι και τους βλεπω ολους γενικα με τον κανονισμο εχω προβλημα!Ελπίζω ότι δεν το πιστεύεις αυτό που λες... Στα Ράλλυ, αν ξέρεις, υπάρχει και ο αστάθμητος παράγοντας, ένα @##*&@# σωληνάκι των 20 Ε που κόπηκε από ένα κλαδί, για παράδειγμα, και ανάγκασε τον ήρωα που **στερήθηκε **3500 Ε να εγκαταλείψει από την πρώτη ειδική... Κακή προετοιμασία? Δεν νομίζω... Έλειψη προσοχής? Δεν νομίζω...
Επιπλέον, δεν νομίζω ότι θα σου άρεσε να πας Κυριακή στο Ακρόπολις (επειδή, πχ τις άλλες μέρες δουλεύεις) για να δεις 30 πληρώματα...
Στο κάτω-κάτω ούτε σε αναγκάζει εσένα κανείς να πας να παρακολουθήσεις Ακρόπολις... Γιατί το κάνεις? Μήπως για τον ίδιο λόγο που κάποιοι στερούνται για να το ζήσουν από μέσα?
Τωρα φτανεις στην υπερβολη!Δηλαδη επειδη με ενοχλει ενας κανονισμος πρεπει να σταματησω να βλεπω Ακροπολις?
Οσο για την εγκαταλειψη της πρωτης ειδικης αυτο νομιζω οτι ειναι μεσα σε ενα ραλυ!Εγω νομιζω οτι κατι τετοια ειναι που εχουν κανει και εχουν χασει πια τα ραλυ τη σημασια τους!Πειτε με οπισθοδρομικο πειτε με και μ*****! -
Θα έπρεπε λοιπόν να λάβεις μέρος σε ένα ΡΑ και να ξοδέψεις 7000 ευρώ τουλάχιστον και να μείνεις στην πρώτη ειδική.... τότε θέλω να δω θα συνέχιζε ''να είναι μέσα στο παιχνίδι?'' ή θα εύχεσαι να υπήρχε το super rally?
-
Το superally είναι μεγάλος μπελάς για τους οργανωτές αλλά για τους θεατές και τους οδηγούς είναι ΟΚ. Και μάλιστα το '+' για τους θεατές δεν είναι μόνο το ό,τι κάποιον που είχε εγκαταλείψει τον ξαναβλέπουν αλλά και το ό,τι, λόγω superally, οι οδηγοί πηγαίνουν γρηγορότερα.
Εχει μόνο ένα βασικό μειονέκτημα, που εύκολα διορθώνεται, το στάνταρ 5λεπτο ποινής είτε η ειδική που έχασες είναι το Κουμαρίτσι είτε είναι ο Πύργος. Θα έπρεπε η ποινή να πηγαίνει σύμφωνα με τα χλμ. της ειδικής.
-
Συμφωνώ.
Εμείς κάναμε την Ελάτεια σε 55 λεπτά λόγω προβλήματος χάνοντας περίπου 20'. Έτσι βγήκαμε εκτός χρόνου στο service IN και κάναμε χρήση του super rally μετά χάνοντας άλλα 5'.Μένοντας στην ειδική και κάνοντας χρήση super rally θα χάναμε μόνο 5'
-
Ο χρήστης nik έγραψε:
Συμφωνώ.
Εμείς κάναμε την Ελάτεια σε 55 λεπτά λόγω προβλήματος χάνοντας περίπου 20'. Έτσι βγήκαμε εκτός χρόνου στο service IN και κάναμε χρήση του super rally μετά χάνοντας άλλα 5'.Μένοντας στην ειδική και κάνοντας χρήση super rally θα χάναμε μόνο 5'
ΑΓΑΠΗΤΕ nik,
ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Ε.Δ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝ,ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ Ε.Δ. ΣΥΝ 5 ΛΕΠΤΑ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΧΑΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ (ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΑ ΩΡΑ) ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤEIΤΕ.
ΣΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΑ ΤΟΥ SUPER RALLY ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΕΣ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ. ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΕΤΣΙ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΕΠΙ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ. ΤΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙ ΤΡΕΙΣ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ,ΣΕ ΣΥΝΘHΚΕΣ ΑΓΩΝΑ. ΟΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ (ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΟ SUPER RALLY ΩΣ 'ΚΑΒΑ') ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΠΛΗΣΙΑΣΟΥΝ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΟΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΤΕ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΩΝ ΕΞΟΔΩΝ ΤΟΥΣ,ΕΙΤΕ ΕΧΟΥΝ ΝΟΙΚΙΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΗΔΗ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΤΟΥΣ ΛΕΦΤΑΚΙΑ,ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΧΑΡΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ,ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ.
ΤΕΛΟΣ,Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΣΥΜΒΑΔΙΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΕ ΤΟΥ nass ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ ΠΟΙΝΗ (ΣΕ ΧΡΟΝΟ). Η ΠΟΙΝΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ 10 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΕΝΤΕ ΛΕΠΤΑ ΟΤΙ Ε.Δ. ΚΑΙ ΑΝ ΧΑΣΕΙΣ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΑΓΑΠΗΤΕ nik,
ΑΝ ΔΙΑΒΑΖΑΤΕ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΘΑ ΞΕΡΑΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΕΓΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ Ε.Δ. ΚΑΙ ΣΤΟ ΙΝ,ΘΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΗΣ Ε.Δ. ΣΥΝ 5 ΛΕΠΤΑ. ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΧΑΤΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ (ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΙΑ ΩΡΑ) ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤEIΤΕ.
ΦΙΛΙΚΑ,'EL-EM'
Αγαπητέ LM,
Αν και η Ελάτεια ήταν η Ελάτεια 1 και όχι η Ελάτεια2, έχεις απόλυτο δίκιο γιατι θα έπρεπε να διαβάσουμε προσεκτικότερα τους κανονισμούς. Θυμόμασταν απλά το μισάωρο ως χρόνο για να βγεις εκτός αγώνα και όχι τα 15'.
Βέβαια όλα αυτά είναι και θέμα εμπειρίας, που μαζέψαμε αρκετή από δαύτη. Όπως για παράδειγμα οι σφιχτές απλές. Στην αρχή νομίζαμε ότι θα είναι όπως στο Ελληνικό πρωτάθλημα και τελικά φάγαμε καπέλλο επειδή χαλάρωσα και πήγαινα σιγά στην απλή. -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Συμφωνώ.
Εμείς κάναμε την Ελάτεια σε 55 λεπτά λόγω προβλήματος χάνοντας περίπου 20'. Έτσι βγήκαμε εκτός χρόνου στο service IN και κάναμε χρήση του super rally μετά χάνοντας άλλα 5'.Μένοντας στην ειδική και κάνοντας χρήση super rally θα χάναμε μόνο 5'
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ,ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ.
'EL-EM'
Κανονισμους μπορει να μην ξερω αλλα ξερω τι ειδα!Και θα πω ακριβως:Πλατεια Μυρολιθαριου στις 17 30 περιπου το Σαββατο ο Ντοτσικας επισκευασε το Μιτσουμπισι του και μετα εφυγε(χωρις αεροτομη μαλιστα).Την επομενη μερα τον ειδα να περναει απο την ειδικη Πυργος.
-
Ο χρήστης nik έγραψε:
Θα έπρεπε λοιπόν να λάβεις μέρος σε ένα ΡΑ και να ξοδέψεις 7000 ευρώ τουλάχιστον και να μείνεις στην πρώτη ειδική.... τότε θέλω να δω θα συνέχιζε ''να είναι μέσα στο παιχνίδι?'' ή θα εύχεσαι να υπήρχε το super rally?Συμφωνω δεν λεω για τους ιδιωτες ειναι καλο αυτο αλλα μηπως χανεται πια η εννοια του ραλι ρε παιδια που περιεχει και ολα τα απροοπτα?
-
Ενα άλλο θέμα που χρειάζεται επανεξέταση είναι το είτε βγάλεις την τελευταία ειδική του σκέλους και μείνεις στην απλή για το SP, είτε μέσα στην τελευταία ειδική πάλι 5' χρεώνεσαι.
Κάτι που δεν σου δίνει κανένα κίνητρο να βγάλεις την ειδική και είναι προτιμότερο να τραβήξεις χειρόφρενο.
Αυτο αλήθεια γιατί δεν ισχύει για τις άλλες απλές ?
-
Ο χρήστης faflas έγραψε:
Συμφωνώ.
Εμείς κάναμε την Ελάτεια σε 55 λεπτά λόγω προβλήματος χάνοντας περίπου 20'. Έτσι βγήκαμε εκτός χρόνου στο service IN και κάναμε χρήση του super rally μετά χάνοντας άλλα 5'.Μένοντας στην ειδική και κάνοντας χρήση super rally θα χάναμε μόνο 5'
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ,ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ.
'EL-EM'
Κανονισμους μπορει να μην ξερω αλλα ξερω τι ειδα!Και θα πω ακριβως:Πλατεια Μυρολιθαριου στις 17 30 περιπου το Σαββατο ο Ντοτσικας επισκευασε το Μιτσουμπισι του και μετα εφυγε(χωρις αεροτομη μαλιστα).Την επομενη μερα τον ειδα να περναει απο την ειδικη Πυργος.
ΑΓΑΠΗΤΕ faflas,
ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ,ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. ΤΟ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΙΤΟΣ,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΩΣ. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.
SORRY ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Συμφωνώ.
Εμείς κάναμε την Ελάτεια σε 55 λεπτά λόγω προβλήματος χάνοντας περίπου 20'. Έτσι βγήκαμε εκτός χρόνου στο service IN και κάναμε χρήση του super rally μετά χάνοντας άλλα 5'.Μένοντας στην ειδική και κάνοντας χρήση super rally θα χάναμε μόνο 5'
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ,ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ.
'EL-EM'
Κανονισμους μπορει να μην ξερω αλλα ξερω τι ειδα!Και θα πω ακριβως:Πλατεια Μυρολιθαριου στις 17 30 περιπου το Σαββατο ο Ντοτσικας επισκευασε το Μιτσουμπισι του και μετα εφυγε(χωρις αεροτομη μαλιστα).Την επομενη μερα τον ειδα να περναει απο την ειδικη Πυργος.
ΑΓΑΠΗΤΕ faflas,
ΤΟ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ ΤΟ ΠΛΗΓΩΜΕΝΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ,ΔΕΝ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ. ΤΟ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΙΤΟΣ,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΡΗΤΩΣ. ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΦΤΙΑΧΝΑΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ.
SORRY ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
Ναι φυσκα κανενα προβλημα!Εγω ομως δεν εννοουσα τιποτα συγκεκριμενο απλα λεω(χωρις να ξερω τελεια κανονισμους) μπορει καποιος να εγκαταλειψει στην πρωτη ειδικη επειδη δεν θελει να κανει τις επομενες Ε.Δ.?(επειδη ειναι σκληρες π.χ.)να ξεκουραστει την Παρασκευη και μετα να ξαναξεκινησει το Σαββατο με την ποινη του φυσικα αλλα δεν θα τον νοιαζει γιατι θα ειναι Ελληνας θα πηγαινει απλα για τερματισμο και αν εχει ενα Ν/4 θα περασει και αρκετους μικρους ιδιωτες!
Superally out!