-
εψαξα στα σχετικα topics ομως δεν βρηκα τιποτα! εχω ακουσει για 2 διαφωρετικες διαδικασίες εξαέρωσης! πια ειναι η σωστή? μπορει να μας περιγγραψει καποιος γνωστης πως γινεται σωστα μια εξαερωση?
-
εψαξα στα σχετικα topics ομως δεν βρηκα τιποτα! εχω ακουσει για 2 διαφωρετικες διαδικασίες εξαέρωσης! πια ειναι η σωστή? μπορει να μας περιγγραψει καποιος γνωστης πως γινεται σωστα μια εξαερωση?
-
εψαξα στα σχετικα topics ομως δεν βρηκα τιποτα! εχω ακουσει για 2 διαφωρετικες διαδικασίες εξαέρωσης! πια ειναι η σωστή? μπορει να μας περιγγραψει καποιος γνωστης πως γινεται σωστα μια εξαερωση?
-
Λιγο πιο συγκεκριμενος;
Σε τι θες να κανεις εξαερωση;Σε ψυγειο ή σε φρενα;Edit:ριξε μια ματια στα λινκ
Συντήρηση κολάρων μηχανής -
ναι sorry! για τα φρενα μιλαω.... και δεν εχω βρει κατι στα σχετικα topics
-
Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)
Αν βαλεις στην 'Αναζήτηση' την λεξη 'εξαερωση' θα σου βγαλει αρκετα θεματα στο φορουμ ,ετσι βρηκα το απο πανω λινκ.
Κοιτα και αυτο που βρηκα στο ιντερνετ: http://www.valvoline.com/carcare/articl ... 20011001bb
Αν βαλει στο goggle τις λεξεις brake bleeding θα σου βγαλει πολλα αρθρα.
Ελπιζω να βοηθησα. -
Ευχαριστω φιλε BILL33 βασικα δεν καλυψα τα κενα που έχω στο θέμα αν και εψαξα και μονος μου στο Google...πχ γιατι κανουμε χιαστι την εξαερωση...τι πρεπει να εχουμε κατα νου...τι ζημιες μπορουμε να προκαλεσουμε και ποσοι τροποι εξαερωσης υπαρχουν.
-
Καταρχήν η εξαέρωση γίνεται χιαστή γιατί το αμάξι σου έχει δυο ανεξάρτητα κυκλώματα που πιάνουν χιαστή για να μην μείνεις λόγω βλάβης με φρένα ή μόνο εμπρός ή μόνο πίσω ή καθόλου, για μεγαλύτερη ασφάλεια
Ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις εκτός αν είσαι πολύ χειροδύναμος και κόψεις κανένα εξαερωτή από το πολύ σφίξιμο!!!!!!
Για τους αρχάριους ο καλύτερος τρόπος είναι ο κλασικός που με τη βοήθεια ενός φίλου γίνεται γρήγορα και εύκολα με το πάτα πατημένος άσε!!!!!
Καλή επιτυχία. -
οποτε ειναι οτι ακριβος ηξερα ευχαριστω!
-
Αυτο με το χιαστι κυκλωμα μην το εμπιστευεστε και πολυ.Σε Mitsubishi L300 του 1989 μου εσπασε το μπροστα αριστερο μαρκουτσι και δεν φρεναρε καθολου.Μονο με το χειροφρενο σταματησε.Ευτηχως ημουν με πολυ μικρη ταχυτητα γιατι πλησιαζα σε διασταυρωση .Αλλαξα μονος μου τα μαρκουτσια και εκανα εξαερωση με συστημα 'πατα ασε ξαναπατα'.Και επειδη κατι θα παει στραβα, το ενα μαρκουτσι δεν ξεβιδωνε απο την δαγκανα ,εβαλα γκαζοταναλια για να το βγαλω.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Καταρχήν η εξαέρωση γίνεται χιαστή γιατί το αμάξι σου έχει δυο ανεξάρτητα κυκλώματα που πιάνουν χιαστή για να μην μείνεις λόγω βλάβης με φρένα ή μόνο εμπρός ή μόνο πίσω ή καθόλου, για μεγαλύτερη ασφάλεια
Ζημιά δεν πρόκειται να κάνεις εκτός αν είσαι πολύ χειροδύναμος και κόψεις κανένα εξαερωτή από το πολύ σφίξιμο!!!!!!
Για τους αρχάριους ο καλύτερος τρόπος είναι ο κλασικός που με τη βοήθεια ενός φίλου γίνεται γρήγορα και εύκολα με το πάτα πατημένος άσε!!!!!
Καλή επιτυχία.Μέχρι τώρα νόμιζα πως τα δυο κυκλώματα είναι μπροστά πίσω και όχι χιαστή.
Όσω ζει κανείς μαθαίνει.
-
Εάν δεν έχεις αλλάξει για πολλά χρόνια υγρά φρένων μπορεί να κάνεις ζημιά στην αντλία των φρένων με την εξαέρωση πατώντας το πεντάλ. Επειδή το πεντάλ πηγαίνει μέχρι το πάτωμα ταξιδεύει το έμβολο σε περιοχές που για χρόνια δεν χρησιμοποιήθηκαν και με παλιά υγρά φρένων (με υγρασία) μπορεί να έχουν οξειδωθεί και να τραυματίσουν τα λαστιχάκια του εμβόλου.
Αν μετά την εξαέρωση η αντλία χάνει (το πεντάλ σιγά σιγά πέφτει) ξέρεις τι έχει συμβεί.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εάν δεν έχεις αλλάξει για πολλά χρόνια υγρά φρένων μπορεί να κάνεις ζημιά στην αντλία των φρένων με την εξαέρωση πατώντας το πεντάλ. Επειδή το πεντάλ πηγαίνει μέχρι το πάτωμα ταξιδεύει το έμβολο σε περιοχές που για χρόνια δεν χρησιμοποιήθηκαν και με παλιά υγρά φρένων (με υγρασία) μπορεί να έχουν οξειδωθεί και να τραυματίσουν τα λαστιχάκια του εμβόλου.Αν μετά την εξαέρωση η αντλία χάνει (το πεντάλ σιγά σιγά πέφτει) ξέρεις τι έχει συμβεί.
Τρόπος για να το αποφύγουμε αυτό υπάρχει???
-
Υπάρχουν 2 τρόποι να αλλάξεις τα υγρά φρένων, ο 1ος είναι πατώντας τέρμα το πεντάλ του φρένου και μαζεύοντας τα υγρά από τις δαγκάνες (μη το κάνεις εάν δεν άλλαζες τα υγρά κάθε 2 χρόνια) και ο 2ος με κάποιο κιτ που ρουφάει τα υγρά από τις δαγκάνες (πολλά συνεργεία έχουν).
-
Εγω δυστιχος για χρονια ειχα να αλλαξω υγρα... το ειχα υποψην αλλα παντα εμπενε σε δευτερη μοιρα...ο λογος που αλλαξα τωρα ειναι διοτι το πενταλ μου φενεται εδω και αρκετους μηνες πεσμενο λιγακι! ομως τα φρενα πιανουν! εχει να πει καποιος κατι πανω σε αυτο? αληθεια ποσο ευκολα αλλαζονται λαστιχακια στο σεβρο? εχω Peugeot 106 και κατι μου λεει οτι τα φρενα δεν ειναι στην φορμα που ηταν οταν το αγορασα!
-
http://www.drivewerks.com/catalog/shopc ... 7_pg40.htm
Σωστος τροπος εξαερωσης!