Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SOS SOS SOS
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. SOS SOS SOS
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    21
    33
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jzer40 last edited by

      SOS ΠΑΙΔΙΑ ..ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ......

      ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ TURBO ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥ(ΣΦΥΡΙΖΕΙ )
      ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ....
      ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ???
      ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ.......
      ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝΑΒΥΣΣΟ ΑΥΡΙΟ......
      ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ???///

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jzer40 last edited by

        SOS ΠΑΙΔΙΑ ..ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ......

        ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ TURBO ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥ(ΣΦΥΡΙΖΕΙ )
        ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ....
        ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ???
        ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ.......
        ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝΑΒΥΣΣΟ ΑΥΡΙΟ......
        ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ???///

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jzer40 last edited by

          SOS ΠΑΙΔΙΑ ..ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ......

          ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ TURBO ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥ(ΣΦΥΡΙΖΕΙ )
          ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ....
          ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ???
          ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ.......
          ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝΑΒΥΣΣΟ ΑΥΡΙΟ......
          ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ???///

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 0
            037 last edited by

            Μηπως σου εχει ξεκουμπωσει κανενας σωληνας της εισαγωγης, και ρουφαει αερα εκτος απο την κανονικη εισαγωγη και απο καπου αλλου?

            Το μοτερ, δουλευει κανονικα? Τραβαει? Κομπιαζει? Καπνιζει?

            Μαλλον καποιο κολαρο εχει φυγει. Συμβαινει στα τουρμπο.

            Μηπως το χτυπησες πουθενα απο κατω και στραβωσες κολαρο ή και ιντερκουλερ, οποτε εχει ανοιξει τρυπα καπου και ρουφιεται αερας απο εκει?

            Κουραγιο

            Y.Γ. Εαν μαθεις τι εφταιγε, πες μας και εμας.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              κανε και την ιδια ερωτηση στο http://www.seatclub.gr

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sirgus last edited by

                και ένας καλύτερος τίτλος?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Ο χρήστης jzer40 έγραψε:
                  SOS ΠΑΙΔΙΑ ..ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ......

                  ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ TURBO ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥ(ΣΦΥΡΙΖΕΙ )
                  ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ....
                  ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ???
                  ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ.......
                  ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝΑΒΥΣΣΟ ΑΥΡΙΟ......
                  ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ???///

                  Μήπως έπιασαν οι ζέστες και ακούγεται λίγο διαφοερετικά.... και είναι μόνο αυτό??? Και σε μένα χειμώνα με καλοκαίρι υπάρχει μια μικρή διαφορά στην ακουστική και σίγουρα στην απόδοση!!!! Αν φιλοσφυρίζει κάτι θα έχει γίνει στην σκάστρα πιθανότατα!!!! Πάντως τώρα το καλοκαίρι μην το πολυσκίζεις με τις ζέστες!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    thvarveris last edited by

                    Ο χρήστης 037 έγραψε:
                    Μηπως σου εχει ξεκουμπωσει κανενας σωληνας της εισαγωγης, και ρουφαει αερα εκτος απο την κανονικη εισαγωγη και απο καπου αλλου?

                    Το μοτερ, δουλευει κανονικα? Τραβαει? Κομπιαζει? Καπνιζει?

                    Μαλλον καποιο κολαρο εχει φυγει. Συμβαινει στα τουρμπο.

                    Μηπως το χτυπησες πουθενα απο κατω και στραβωσες κολαρο ή και ιντερκουλερ, οποτε εχει ανοιξει τρυπα καπου και ρουφιεται αερας απο εκει?

                    Κουραγιο

                    Y.Γ. Εαν μαθεις τι εφταιγε, πες μας και εμας.

                    Θα προσέθετα στα παραπάνω ότι μπορεί να έχει σκιστεί κιόλας.Και αυτό συμβαίνει συχνά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thvarveris last edited by

                      Δυστυχώς τα turbo δεν προειδοποιούν όταν είναι να μείνουν.Πας στο δρόμο και εκεί που νομίζεις ότι θα σκίσεις αυτόν που είναι μπροστά σου, πάπαλα.Μένεις από δύναμη κυριολεκτικά.
                      Στοιχίζει βέβαι αλλά είναι καλό το turbo να πηγαίνει κάθε 40000χλμ για service σε τουρμπά.Έτσι κρατάει περισσότερο.
                      Αλλίως

                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                      • N
                        nass last edited by

                        Ο χρήστης jzer40 έγραψε:
                        SOS ΠΑΙΔΙΑ ..ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΕΣ......

                        ΞΑΦΝΙΚΑ ΤΟ TURBO ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΟΛΥ(ΣΦΥΡΙΖΕΙ )
                        ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΡΙΝ....
                        ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ???
                        ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ.......
                        ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΑΝ ΠΑΩ ΚΑΙ ΑΝΑΒΥΣΣΟ ΑΥΡΙΟ......
                        ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ???///

                        Φίλε μου σε παρακαλώ βάλε έναν αντιπροσωπευτικότερο τίτλο (κάνε 'edit' την αρχική σου δημοσίευση). Και αν θέλεις σου προτείνω να μη χρησιμοποιείς κεφαλαία γράμματα διότι στο Internet συνήθως σημαίνουν πως 'φωνάζεις'

                        (Moderator nass)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 0
                          037 last edited by

                          Oxi, δεν θα συμφωνησω με το παραπανω. Εαν φροντισουμε λιγο την ζωη των τουρμπο, δηλαδη, οχι τρελα γκαζια αμεσως μετα το κρυο ξεκινημα, και οχι αμεσψς σβυσιμο του κινητητρα μετα απο πλακωμα, συχνη αλλαγη φιλτρων αερος και λαδιων, τοτε το τουρμπο μπορει να ζησει για παρα πολυ.

                          Σιγουρα θα επελθει μια σταδιακη μειωση της αποδοσης του, και καπου στα 150-170.000 χλμ, θα χρειαστει επισκευη.

                          Το δικο μου εχει κανει, 225.000 χλμ, και δεν εχει κανενα προβλημα, περαν της λογικης φθορας της φτερωτης, οποτε και θα χρειαστει επισκευη, καποια στιγμη συντομα. Αλλα ουτε θορυβο κανει, ουτε λαδια καιει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • P
                            punto-gt170 last edited by

                            Λοιπον,αυτο που περιγραφεις μου εχει συμβει δυο φορες!Με το παλιο μου αυτοκινητο βεβαια(punto GT).Την πρωτη φορα απλα ειχε κλαταρει η τουρμπινα(ειχε ραγισει μεχρι και ο αξονας!).Την κατεβασα,εγινε σερβις(στα 65000 χιλ αυτα)και ολα καλα,εκτος βεβαια απο την τσεπη μου!Την δευτερη φορα συνεβη ακριβως το ιδιο!Ο ιδιος εκκωφαντικος θορυβος,το ιδιο δυνατο σφυριγμα λες και εκλαναν δεκα ελεφαντες μαζι.Ευτυχως την γλυτωσα φτηνα(μονο 400 ευρω)γιατι απλα ειχε ξεκολλησει το πλακακι της τουρμπινας που συνδεεται με την πολλαπλη εξαγωγης και εχανε απο εκει καυσαερια(για αυτο και το δυνατο σφυριγμα).Ενα εχω να πω...καλα τα γκαζια αλλα θελουν πολλααααα λεφτα και υπομονη με τα συνεργεια!!!
                            Αυτα τα δυο που ανεφερα θεωρω οτι ειναι και τα πιο πιθανα.Αν ειχε φυγει καποιο κολλαρο απλα δεν θα σου ανεβαζε πιεση η τουρμπινα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Ο χρήστης 037 έγραψε:
                              Oxi, δεν θα συμφωνησω με το παραπανω. Εαν φροντισουμε λιγο την ζωη των τουρμπο, δηλαδη, οχι τρελα γκαζια αμεσως μετα το κρυο ξεκινημα, και οχι αμεσψς σβυσιμο του κινητητρα μετα απο πλακωμα, συχνη αλλαγη φιλτρων αερος και λαδιων, τοτε το τουρμπο μπορει να ζησει για παρα πολυ.

                              Σιγουρα θα επελθει μια σταδιακη μειωση της αποδοσης του, και καπου στα 150-170.000 χλμ, θα χρειαστει επισκευη.

                              Το δικο μου εχει κανει, 225.000 χλμ, και δεν εχει κανενα προβλημα, περαν της λογικης φθορας της φτερωτης, οποτε και θα χρειαστει επισκευη, καποια στιγμη συντομα. Αλλα ουτε θορυβο κανει, ουτε λαδια καιει.

                              Η φτερωτή δεν φθείρεται.Φθείρονται τα ρυλεμάν που εδράζεται άν υπάρχουν ή τα μεταλάκια αν δεν υπάρχουν ρουλεμάν.Επίσης από τις θερμοκρασίες ραγίζει το κέλυφος και χάνει από εκεί.Συνεχίζει να δουλεύει αλλά ξεχηλώνει το κέλυφος την ώρα που είναι ζεστό.
                              Το κακό είναι ότι όταν κολάει τις περισσότερες φορές δεν παίρνει επισκευή, αλλά θέλει πέταμα.
                              Για αυτό πρέπει από πριν αν προλάβεις.
                              Το γκάζι με παγωμένο μοτέρ έχει να κάνει με την προστασία του μοτέρ περισσότερο και όχι του turbo.Το άφημα να 'ηρεμήσει' πριν από το σβήσιμο ναι για να μην καρβουνιάσει το λάδι πάνω στα μεταλάκια του.
                              Έχω πληρώσει τουρμπίνες και τα ξέρω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 0
                                037 last edited by

                                Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                Oxi, δεν θα συμφωνησω με το παραπανω. Εαν φροντισουμε λιγο την ζωη των τουρμπο, δηλαδη, οχι τρελα γκαζια αμεσως μετα το κρυο ξεκινημα, και οχι αμεσψς σβυσιμο του κινητητρα μετα απο πλακωμα, συχνη αλλαγη φιλτρων αερος και λαδιων, τοτε το τουρμπο μπορει να ζησει για παρα πολυ.

                                Σιγουρα θα επελθει μια σταδιακη μειωση της αποδοσης του, και καπου στα 150-170.000 χλμ, θα χρειαστει επισκευη.

                                Το δικο μου εχει κανει, 225.000 χλμ, και δεν εχει κανενα προβλημα, περαν της λογικης φθορας της φτερωτης, οποτε και θα χρειαστει επισκευη, καποια στιγμη συντομα. Αλλα ουτε θορυβο κανει, ουτε λαδια καιει.

                                Η φτερωτή δεν φθείρεται.Φθείρονται τα ρυλεμάν που εδράζεται άν υπάρχουν ή τα μεταλάκια αν δεν υπάρχουν ρουλεμάν.Επίσης από τις θερμοκρασίες ραγίζει το κέλυφος και χάνει από εκεί.Συνεχίζει να δουλεύει αλλά ξεχηλώνει το κέλυφος την ώρα που είναι ζεστό.
                                Το κακό είναι ότι όταν κολάει τις περισσότερες φορές δεν παίρνει επισκευή, αλλά θέλει πέταμα.
                                Για αυτό πρέπει από πριν αν προλάβεις.
                                Το γκάζι με παγωμένο μοτέρ έχει να κάνει με την προστασία του μοτέρ περισσότερο και όχι του turbo.Το άφημα να 'ηρεμήσει' πριν από το σβήσιμο ναι για να μην καρβουνιάσει το λάδι πάνω στα μεταλάκια του.
                                Έχω πληρώσει τουρμπίνες και τα ξέρω.

                                Εσυ τις εχεις πληρωσει αλλα και εγω τα ζω.

                                Η φτερωτη με το καιρο φθειρεται απο τα πολυ μικρα σωματιδια που βρισκουν το δρομο τους παρα το φιλτρο αερος. Σιγα σιγα, 'λιωνει' η φτερωτη και αυτο φαινεται, επειδη δεν ανεβαζει πιεση το τουρμπο οπως οταν ηταν νεο, χωρις ταυτοχρονα να δειχνει άλλα σημαδια φθορας, π.χ. θορυβους, καμενα λαδια, κλπ.

                                Επισης, εαν το λαδι δεν αλλαζεται συχνα τοτε, τα σωματιδια που παρασερνει μπορουν να καταστρεψουν τα ρουλεμαν του τουρμπο. Παντα καλο λαδι και συχνες αλλαγες, ιδιως σε συνθηκες ζεστης και σκονης οπως στην Ελλαδα.

                                Υψηλες θερμοκρασιες στην εξαγωγη απο κακες ρυθμισεις του μιγματος, κακο χρονισμο, προβληματικους λαμδα, ή αλλα παρομοια προβληματα.

                                Οι υπερβολικες θερμοκρασιες, εμεσα ή αμεσα μπορουν να καραστρεψουν το τουρμπο.

                                Φυσικα, και φθειρωνται και τα ρουλεμαν (ολων των τυπων).

                                Εμενα παντως η Thema εχει κανει τα χιλιομετρα που ανεφερα και ειναι μια χαρα το τουρμπο (αν και εχει χασει μια ιδεα πιεσης λογω ηλικιας)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Η φυσιολογική φθορά ενός turbo είναι ακριβώς όπως την περιέγραψε ο 037.
                                  Οποιαδήποτε άλλη πρόωρη φθορά προέρχεται είτε από λάθος χρήση είτε από λάθος συντήρηση του αυτοκινήτου.

                                  Στο θέμα του φίλου ..... αν ανεβάζει κανονικά πίεση τότε κάπου έχει διαρροή στην εξαγωγή/εξάτμιση
                                  αν δεν ανεβάζει πίεση ή αργεί να ανεβάσει τότε κάπου έχει διαρροή στις σωληνώσεις μεταξύ της εξόδου του συμπιεστή και της πεταλούδας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    jzer40 last edited by

                                    PAIDIA GIA OSOUS ENOXLITHIKAN.....
                                    TA KAFALAIA TA GRAFO GIATI ME BOHTHOUN(den exoyn tonous)
                                    sigoura den fonazo............

                                    oso gia ton titlo......ayto eniotha ekeini tin ora....ithela bohtheia logo agnoias sxetika me to turbo.......

                                    eyxaristo telos osous apantisan....

                                    APOTELESMA,....

                                    APO OTI MOY EIPAN STO SERVICE THS SEAT EIXAN LASKAREI OI BIDES TOY TURBO ME THN EKSAGOGH.......AYTO ITAN OLO ...EIPAN......

                                    APLOS ME ANISIXEI TO OTI MOU EIPAN OTI THELEI PARAKOLOUTHISI.......(GIATI ARAGE??MHPVS KANANE KANA MPALOMATAKI)

                                    EIDOMEN...KAI PALI EYXARISTO..
                                    

                                    PS.. TORA GRAFO GREEKLISH GIATI STO PLIKTROLOGIO TIS DOULEIAS DEN MPORO NA VRO POS GIRNAO SE ELLINIKA.....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • 0
                                      037 last edited by

                                      Εαν δεν εχεις κανει περιεργες μετατροπες, και εαν αλλαζεις κανονικα τα λαδια σου και τα φιλτρα σου, τοτε δεν πρεπει να ανησυχεις για το τουρμπο, αν και παντα μπορουν να συμβουν διαφορα τρελά.

                                      Το καλο ειναι οτι καταλαβες την διαφορα στοι αυτι σου και αυτο ειναι ενα μικρο προσον για εγκαιρες και καλες διαγνωσεις.

                                      Εαν σταματησε ο θορυβος, τοτε εισαι ΟΚ, παεακολουθα το λιγο, μηπως ρουφηξε τιποτα κατα την διαρκεια της βλαβης, αλλα μαλλον απιθανο.

                                      Καλα χιλιομετρα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thvarveris last edited by

                                        Ο χρήστης 037 έγραψε:

                                        Oxi, δεν θα συμφωνησω με το παραπανω. Εαν φροντισουμε λιγο την ζωη των τουρμπο, δηλαδη, οχι τρελα γκαζια αμεσως μετα το κρυο ξεκινημα, και οχι αμεσψς σβυσιμο του κινητητρα μετα απο πλακωμα, συχνη αλλαγη φιλτρων αερος και λαδιων, τοτε το τουρμπο μπορει να ζησει για παρα πολυ.

                                        Σιγουρα θα επελθει μια σταδιακη μειωση της αποδοσης του, και καπου στα 150-170.000 χλμ, θα χρειαστει επισκευη.

                                        Το δικο μου εχει κανει, 225.000 χλμ, και δεν εχει κανενα προβλημα, περαν της λογικης φθορας της φτερωτης, οποτε και θα χρειαστει επισκευη, καποια στιγμη συντομα. Αλλα ουτε θορυβο κανει, ουτε λαδια καιει.

                                        Η φτερωτή δεν φθείρεται.Φθείρονται τα ρυλεμάν που εδράζεται άν υπάρχουν ή τα μεταλάκια αν δεν υπάρχουν ρουλεμάν.Επίσης από τις θερμοκρασίες ραγίζει το κέλυφος και χάνει από εκεί.Συνεχίζει να δουλεύει αλλά ξεχηλώνει το κέλυφος την ώρα που είναι ζεστό.
                                        Το κακό είναι ότι όταν κολάει τις περισσότερες φορές δεν παίρνει επισκευή, αλλά θέλει πέταμα.
                                        Για αυτό πρέπει από πριν αν προλάβεις.
                                        Το γκάζι με παγωμένο μοτέρ έχει να κάνει με την προστασία του μοτέρ περισσότερο και όχι του turbo.Το άφημα να 'ηρεμήσει' πριν από το σβήσιμο ναι για να μην καρβουνιάσει το λάδι πάνω στα μεταλάκια του.
                                        Έχω πληρώσει τουρμπίνες και τα ξέρω.

                                        Εσυ τις εχεις πληρωσει αλλα και εγω τα ζω.

                                        Η φτερωτη με το καιρο φθειρεται απο τα πολυ μικρα σωματιδια που βρισκουν το δρομο τους παρα το φιλτρο αερος. Σιγα σιγα, 'λιωνει' η φτερωτη και αυτο φαινεται, επειδη δεν ανεβαζει πιεση το τουρμπο οπως οταν ηταν νεο, χωρις ταυτοχρονα να δειχνει άλλα σημαδια φθορας, π.χ. θορυβους, καμενα λαδια, κλπ.

                                        Επισης, εαν το λαδι δεν αλλαζεται συχνα τοτε, τα σωματιδια που παρασερνει μπορουν να καταστρεψουν τα ρουλεμαν του τουρμπο. Παντα καλο λαδι και συχνες αλλαγες, ιδιως σε συνθηκες ζεστης και σκονης οπως στην Ελλαδα.

                                        Υψηλες θερμοκρασιες στην εξαγωγη απο κακες ρυθμισεις του μιγματος, κακο χρονισμο, προβληματικους λαμδα, ή αλλα παρομοια προβληματα.

                                        Οι υπερβολικες θερμοκρασιες, εμεσα ή αμεσα μπορουν να καραστρεψουν το τουρμπο.

                                        Φυσικα, και φθειρωνται και τα ρουλεμαν (ολων των τυπων).

                                        Εμενα παντως η Thema εχει κανει τα χιλιομετρα που ανεφερα και ειναι μια χαρα το τουρμπο (αν και εχει χασει μια ιδεα πιεσης λογω ηλικιας)

                                        Εγώ σε κολημένη τουρμπίνα που έχω η φτερωτή είναι άθικτη.Το μανίκι το τραβάει ο άξονας της και το σημείο που αυτός εδράζεται.
                                        Μην ξεχνάμε ότι είναι ένα εξάρτημα που είναι φτιαγμενο να ζει σε συνθήκες ακραίας ζέστης.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 0
                                          037 last edited by

                                          ΟΚ,

                                          η δικη σου περιπτωση ειναι μια, υπαρχουν και παρα πολλες αλλες, οπως αυτες που ανεφερα.

                                          Και μερικες φωτογραφιες, κατευθειαν απο τα αρχεια της Garrett Air Research.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            εχει ξανασυμβει σε ιμπιζα FR κυριως. Πηγαινε παλι στη Σεατ και βαλε βιδες 'ασφαλειας'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr