-
Ενας 'φιλος' μου με εχει πρηξει με τη συνθηκη της Μπολονια κτλ. Επειδη δεν εχω ορεξη να κατσω να ψαξω και να διαβασω κατεβατα ολοκληρα και αν καταλαβω θα ηθελα καποιος που ξερει να μου πει 5 πραγματακια.
Υ.Γ.:Τελικα αυτο το νεο υποforum Αντιλογος ειναι πολυ χρησιμο. γραφεις οτι ασχετο θες βοηθεια!
-
Ενας 'φιλος' μου με εχει πρηξει με τη συνθηκη της Μπολονια κτλ. Επειδη δεν εχω ορεξη να κατσω να ψαξω και να διαβασω κατεβατα ολοκληρα και αν καταλαβω θα ηθελα καποιος που ξερει να μου πει 5 πραγματακια.
Υ.Γ.:Τελικα αυτο το νεο υποforum Αντιλογος ειναι πολυ χρησιμο. γραφεις οτι ασχετο θες βοηθεια!
-
Ενας 'φιλος' μου με εχει πρηξει με τη συνθηκη της Μπολονια κτλ. Επειδη δεν εχω ορεξη να κατσω να ψαξω και να διαβασω κατεβατα ολοκληρα και αν καταλαβω θα ηθελα καποιος που ξερει να μου πει 5 πραγματακια.
Υ.Γ.:Τελικα αυτο το νεο υποforum Αντιλογος ειναι πολυ χρησιμο. γραφεις οτι ασχετο θες βοηθεια!
-
Μα καλά, κανείς δεν έχει απαντήσει στον άνθρωπο ακόμα;
Λοιπόν, σίγουρα θα σε μπερδέψω γιατί κι εγώ τα έχω μπερδεμένα στο μυαλό μου.
Η συνθήκη της Μπολόνια αναφέρει εξίσωση των πτυχίων 5ετούς φοίτησης με τα πτυχία Bachelor + Master που δίνουν στην Αγγλία.
Το γράφω με κάθε επιφύλαξη, απλά για να ξεκινήσει συζήτηση. Όποιος γνωρίζει καλύτερα, ας πει!
-
Και απ' όσο γνωρίζω κανείς από όσους φωνάζουν δεν ξέρει...
Από τα ελάχιστα που γνωρίζω η συνθήκη μιλάει για την εξίσωση των πτυχίων στις χώρες της ΕΕ και την αξιολόγηση των ιδρυμάτων... (το τελευταίο, αν ισχύει, είναι ίσως ο σημαντικότερος λόγος για όσους φωνάζουν... αν κρίνω από το ποιοι φωνάζουν...)
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Και απ' όσο γνωρίζω κανείς από όσους φωνάζουν δεν ξέρει...Από τα ελάχιστα που γνωρίζω η συνθήκη μιλάει για την εξίσωση των πτυχίων στις χώρες της ΕΕ και την αξιολόγηση των ιδρυμάτων... (το τελευταίο, αν ισχύει, είναι ίσως ο σημαντικότερος λόγος για όσους φωνάζουν... αν κρίνω από το ποιοι φωνάζουν...)
Έτσι, έτσι! ΚΑΙ η αξιολόγηση! Στην οποία εγώ προσωπικά, ψεγάδι δεν έχω βρει ακόμα, με την προϋπόθεση βέβαια ότι θα γίνεται από ανεξάρτητο φορέα!
-
Πόσοι πανεπιστημιακοί θα περνούσαν μία σοβαρή αξιολόγηση;;; Εγώ ξέρω λιγότερους από 10...
Και με μία σοβαρή αξιολόγηση οι παρατάξεις των 'φοιτητών' δεν θα μπορούσαν να κάνουν κουμάντο...
Άρα, άμα ξεκινήσει σοβαρή και σωστή αξιολόγηση τα πανεπιστήμια θα κλείσουν μέχρι να αποσυρθεί το νομοσχέδιο...
-
Ευχαριστω παιδια. Τα ειχα ακουσει βεβαια ολα αυτα(φοιτητης ειμαι) αλλα δεν τα ειχα συνδεει με αυτη τη συνθηκη. Εγω πιστευω οτι 10 σε ολη τη χωρα θα περασουν απο πραγματικη αξιολογηση και αυτο γιατι δε θα εχουν καποιοι ισχυρο μεσο! Μου φαινεται πολυ δυσκολο να πραγματοποιηθει. Εδω κλεινουμε για πιο ασημαντους λογους ή μαλλον για λιγοτερο διαπλεκομενους...
-
Το σημαντικότερο αρνητικό είναι ότι η συνθήκη αυτή προβλέπει πως για να πάρεις πτυχίο θα πρέπει να συγκεντρώσεις έναν ορισμένο αριθμό πιστωτικών μονάδων,οι οποίες θα δίνονται αδιευκρίνηστο τρόπο ή για είμαι πιο σωστός με τον τρόπο που θα θέλει ο κάθε καθηγητής.Π.χ. το κάθε μάθημα παίρνει 10 μονάδες και ο καθηγητής δίνει 5 στο γραπτό,1 στην παρακολούθηση,3 στο να πάρεις τα παιδιά του απ' το σχολείο και πάει λέγοντας.
Το βασικό πρόβλημα με τις μονάδες αυτές είναι η διάσπαση ενός πτυχίου,ως ενιαίου αντικειμένου,αλλά σαν ένα σύνολο εργασιών,παρακολουθήσεων κλπ.
Προφανώς όλο και κάποια θετκά θα προκύπτουν,αλλά εαν διαβάσεις το προτεινόμενο νομοσχέδιο,διαφένεται η κατεύθυνση των 'σπουδών για την αγορά' που επιθυμείται να δωθεί στην παιδεία,με την οποία προσωπικά είμαι αντίθετος.
Έχω την εντύπωση ότι δεν κατάφερα να κάνω κατανοητά αυτά που ήθελα να πω,αλλά τέλος πάντων....Ψάξε λίγο παραπάνω το θέμα,πάντως.
Όσον αφορά την αξιολόγηση,είμαι πεπεισμένος ότι το σύστημα είναι τόσο σάπιο,που δεν σώζεται με τίποτα!Δυστυχώς!
-
Ο αριθμός διδακτικών μονάδων δεν είναι και τόσο αδιευκρίνιστος. Αντιστοιχεί στις ώρες που διδάσκεται το μάθημα. Και η αξιολόγηση είναι απαραίτητη, γιατί υπάρχουν και πανεπιστήμια του κόλου σε όλες τις χώρες της ΕΕ.
Το σύστημα -σε συνδυασμό με τα προγράμματα Erasmus- μου θυμίζει το αντίστοιχο αμερικάνικο. Όπου μπορείς να μεταφέρεις τις σπουδές (και διδακτικές σου μονάδες) από το ένα πανεπιστήμιο στο άλλο. Το νέο σου πανεπιστήμιο αν έχει καλύτερη αξιολόγηση από το παλιό μπορεί και να μην δεχτεί τη μεταφορά του μαθήματος... Είναι έτσι, ή έχω λάθος άποψη; Μπορεί κάποιος από τις ΗΠΑ να μας διαφωτήσει;
-
Λοιπόν, μερικά προβλήματα με τη συνθήκη της Μπολόνια...
Στο Μάστερ που είμαι είμαστε τρελλή ποσότητα διαφορετικών εθνικοτήτων, παρότι είμαστε λιγότερα από 20 άτομα.
Εκτός από 2 ζευγάρια όλοι οι άλλοι ούτε που είχαν συναντηθεί στο παρελθόν, ούτε σε ίδια σχολή πήγαν.Βασική προϋπόθεση ήταν να έχουμε όλοι τουλάχιστον 180 διδακτικές μονάδες . Από αυτές έπρεπε να έχουμε τουλάχιστον κάποιες σε Μαθηματικά (Αριθμητική ανάλυση κλπ), τουλάχιστον κάποιες σε οικονομικά, τουλάχιστον κάποιες σε συστήματα ελέγχου (που ήταν και το βασικότερο) κλπ...
Προφανώς αφού από 250 περίπου αιτήσεις επέλεξαν εμάς τους 20, όλοι πιάναμε το όριο, τουλάχιστον ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ!!
Προσωπικά είχα 240 μονάδες, αλλά ουσιαστικά δεν ήξερα ΓΡΙ από προγραμματισμό... Τα μαθήματα που ΕΠΡΕΠΕ να είναι προγραμματισμός στο ΤΕΙ κάναμε ΑΛΛΑ ΑΝΤ'ΑΛΛΩΝ!!!Έρχονται οι πρώην Σοβιετικοί, οι οποίοι ήταν ΣΚΡΑΠΕΣ στα Μαθηματικά. Με όλη τη σημασία της λέξεως!!!
Έρχονται οι Τούρκοι, οι οποίοι στα των μαθημάτων είναι πολύ καλοί, αλλά από hardware (που μας είναι αναγκαίο) δεν καταλαβαίνουν τίποτα! 10 λεπτά να τους εξηγώ πως ΑΛΛΟ πράγμα ο ουδέτερος αγωγός, ΑΛΛΟ η γείωση, και πως ο ουδέτερος ΔΕΝ είναι αρκετός να ασφαλίσει το κύκλωμα!!
Μα στο ΛΥΚΕΙΟ ακόμα που μας το έμαθαν και οι μπουμπούνες της τάξης ΔΕΝ χρειάστηκαν 10 λεπτά να το καταλάβουν!!!
Τρελλά παραδείγματα, με παιδιά που είχαν τόσες μονάδες ώστε να δικαιούνται ΑΠΑΛΛΑΓΗ από τα μαθήματα συστημάτων ελέγχου, δεν ήταν σε θέση να κάνουν ούτε τα απλούστατα στο μάθημα αυτό! Και οι μόνοι που είναι εφ όλης της ύλης αρκετά ικανοποιητικοί είναι δύο Κολομβιανοί που έχουν ΗΔΗ ένα άλλο μάστερ!!!Το κακό με την όλη κατάσταση είναι πως φτάνεις να έχεις μια πολύ ανομοιογενή τάξη από ανθρώπους που θεωρητικά έχουν παραπλήσιο υπόβαθρο, αλλά πρακτικά έχουν περισσότερες διαφορές από ότι είχαμε στο ΤΕΙ εμείς των γενικών λυκείων με τους άλλους των Τεχνικών και των πολυκλαδικών!!!
Μπάχαλο... Το καλό είναι πως αν φερθείς έξυπνα διαλέγεις για το κάθε πρότζεκτ και έναν άλλο, και φτάνεις να αλληλοσυμπληρώνεσαι. Κάνει καλό στο να σε μάθει να δουλεύεις σαν ομάδα...
Αλλά γενικότερα είναι λίγο μπάχαλο η όλη συνθήκη, και αν την εφαρμόσουμε στα δεδομένα των ελληνικών πανειστημίων στις περισσότερες περιπτώσεις θα κοντράρουμε σθενατά τον Έντι Μέρφι!!! -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Το σημαντικότερο αρνητικό είναι ότι η συνθήκη αυτή προβλέπει πως για να πάρεις πτυχίο θα πρέπει να συγκεντρώσεις έναν ορισμένο αριθμό πιστωτικών μονάδων,οι οποίες θα δίνονται αδιευκρίνηστο τρόπο ή για είμαι πιο σωστός με τον τρόπο που θα θέλει ο κάθε καθηγητής.Π.χ. το κάθε μάθημα παίρνει 10 μονάδες και ο καθηγητής δίνει 5 στο γραπτό,1 στην παρακολούθηση,3 στο να πάρεις τα παιδιά του απ' το σχολείο και πάει λέγοντας.Το βασικό πρόβλημα με τις μονάδες αυτές είναι η διάσπαση ενός πτυχίου,ως ενιαίου αντικειμένου,αλλά σαν ένα σύνολο εργασιών,παρακολουθήσεων κλπ.
Μα και τώρα, κάπως έτσι δεν είναι;;; Πχ σε πολλές σχολές σου λένε ότι για πτυχίο θα πρέπει να συγκεντρώσεις τόσες διδακτικές μονάδες και έχεις να επιλέξεις μεταξύ κάποιων μαθημάτων που τα κάνεις υποχρεωτικά και κάποιων που είναι επιλογής! Και επίσης ο κάθε καθηγητής μπορεί να βάζει εργασίες και να τις προσμετρά στον τελικό βαθμό!
Προφανώς όλο και κάποια θετκά θα προκύπτουν,αλλά εαν διαβάσεις το προτεινόμενο νομοσχέδιο,διαφένεται η κατεύθυνση των 'σπουδών για την αγορά' που επιθυμείται να δωθεί στην παιδεία,με την οποία προσωπικά είμαι αντίθετος.
Προσωπικά είμαι αντίθετος στην εκπαίδευση (από το Λύκειο και μετά) χωρίς συγκεκριμένο στόχο! Πχ, η σχολή διοίκησης επιχειρήσεων θα πρέπει να προετοιμάζει στελέχη επιχειρήσεων! Και όχι να σου δίνει απλές και γενικές γνώσεις πάνω στο management που όταν πιάσεις δουλειά σου είναι άχρηστες... Κάπως έτσι φτάσαμε στις στρατιές άνεργων πτυχιούχων...
Όσον αφορά την αξιολόγηση,είμαι πεπεισμένος ότι το σύστημα είναι τόσο σάπιο,που δεν σώζεται με τίποτα!Δυστυχώς!
Μεταξύ μας ( ), κι εγώ αυτό νομίζω, αλλά μία σωστή αξιολόγηση ίσως είναι το πρώτο καλό βήμα...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Λοιπόν, μερικά προβλήματα με τη συνθήκη της Μπολόνια...Στο Μάστερ που είμαι είμαστε τρελλή ποσότητα διαφορετικών εθνικοτήτων, παρότι είμαστε λιγότερα από 20 άτομα.
Εκτός από 2 ζευγάρια όλοι οι άλλοι ούτε που είχαν συναντηθεί στο παρελθόν, ούτε σε ίδια σχολή πήγαν.Βασική προϋπόθεση ήταν να έχουμε όλοι τουλάχιστον 180 διδακτικές μονάδες . Από αυτές έπρεπε να έχουμε τουλάχιστον κάποιες σε Μαθηματικά (Αριθμητική ανάλυση κλπ), τουλάχιστον κάποιες σε οικονομικά, τουλάχιστον κάποιες σε συστήματα ελέγχου (που ήταν και το βασικότερο) κλπ...
Προφανώς αφού από 250 περίπου αιτήσεις επέλεξαν εμάς τους 20, όλοι πιάναμε το όριο, τουλάχιστον ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ!!
Προσωπικά είχα 240 μονάδες, αλλά ουσιαστικά δεν ήξερα ΓΡΙ από προγραμματισμό... Τα μαθήματα που ΕΠΡΕΠΕ να είναι προγραμματισμός στο ΤΕΙ κάναμε ΑΛΛΑ ΑΝΤ'ΑΛΛΩΝ!!!Έρχονται οι πρώην Σοβιετικοί, οι οποίοι ήταν ΣΚΡΑΠΕΣ στα Μαθηματικά. Με όλη τη σημασία της λέξεως!!!
Έρχονται οι Τούρκοι, οι οποίοι στα των μαθημάτων είναι πολύ καλοί, αλλά από hardware (που μας είναι αναγκαίο) δεν καταλαβαίνουν τίποτα! 10 λεπτά να τους εξηγώ πως ΑΛΛΟ πράγμα ο ουδέτερος αγωγός, ΑΛΛΟ η γείωση, και πως ο ουδέτερος ΔΕΝ είναι αρκετός να ασφαλίσει το κύκλωμα!!
Μα στο ΛΥΚΕΙΟ ακόμα που μας το έμαθαν και οι μπουμπούνες της τάξης ΔΕΝ χρειάστηκαν 10 λεπτά να το καταλάβουν!!!
Τρελλά παραδείγματα, με παιδιά που είχαν τόσες μονάδες ώστε να δικαιούνται ΑΠΑΛΛΑΓΗ από τα μαθήματα συστημάτων ελέγχου, δεν ήταν σε θέση να κάνουν ούτε τα απλούστατα στο μάθημα αυτό! Και οι μόνοι που είναι εφ όλης της ύλης αρκετά ικανοποιητικοί είναι δύο Κολομβιανοί που έχουν ΗΔΗ ένα άλλο μάστερ!!!Το κακό με την όλη κατάσταση είναι πως φτάνεις να έχεις μια πολύ ανομοιογενή τάξη από ανθρώπους που θεωρητικά έχουν παραπλήσιο υπόβαθρο, αλλά πρακτικά έχουν περισσότερες διαφορές από ότι είχαμε στο ΤΕΙ εμείς των γενικών λυκείων με τους άλλους των Τεχνικών και των πολυκλαδικών!!!
Μπάχαλο... Το καλό είναι πως αν φερθείς έξυπνα διαλέγεις για το κάθε πρότζεκτ και έναν άλλο, και φτάνεις να αλληλοσυμπληρώνεσαι. Κάνει καλό στο να σε μάθει να δουλεύεις σαν ομάδα...
Αλλά γενικότερα είναι λίγο μπάχαλο η όλη συνθήκη, και αν την εφαρμόσουμε στα δεδομένα των ελληνικών πανειστημίων στις περισσότερες περιπτώσεις θα κοντράρουμε σθενατά τον Έντι Μέρφι!!!George
αν επιτρεπετε
τι σχολη τελειωσες και μετι ακριβως ασχολεισαι στο Μαστερ -
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Προφανώς όλο και κάποια θετκά θα προκύπτουν,αλλά εαν διαβάσεις το προτεινόμενο νομοσχέδιο,διαφένεται η κατεύθυνση των 'σπουδών για την αγορά' που επιθυμείται να δωθεί στην παιδεία,με την οποία προσωπικά είμαι αντίθετος.
Προσωπικά είμαι αντίθετος στην εκπαίδευση (από το Λύκειο και μετά) χωρίς συγκεκριμένο στόχο! Πχ, η σχολή διοίκησης επιχειρήσεων θα πρέπει να προετοιμάζει στελέχη επιχειρήσεων! Και όχι να σου δίνει απλές και γενικές γνώσεις πάνω στο management που όταν πιάσεις δουλειά σου είναι άχρηστες... Κάπως έτσι φτάσαμε στις στρατιές άνεργων πτυχιούχων...
Και από τις στρατιές ανέργων θα περάσουμε στις στρατιές υποαπασχολούμενων,υποπληρωμένων,υπο-δεν-ξέρω-τι υπαλλήλων.
Όταν αναφέρομαι στη συσχέτιση αγοράς-σπουδών,μιλάω για τις χρηματοδοτήσεις πανεπιστημιών από εταιρίες,απασχόληση των φοιτητών σε αυτές και πάει λέγοντας...
Βέβαια υπάρχει μια λεπτή γραμμή (δεν ξέρω αν είναι και κόκκινη ) που χωρίζει την εκπαίδευση και συλλογή εμπειριών από την εκμετάλλευση.Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να περνιέται,κατά τη γνώμη μου,γιατί τότε έχουμε άσχημες επιπλοκές...
Τώρα όσον αφορά την αξιολόγηση,προβληματίζομαι για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει και τον σκοπό που θα εξυπηρετεί.
-Αν αποσκοπεί στην βελτίωση της παιδείας: α)Υπάρχουν τόσα πολλά οφθαλμοφανή που πρέπει να γίνουν,που δεν χρειάζεται αξιολόγηση (πχ υποχρηματοδότιση) β)Αν στοχεύει στη βελτίωση του διδακτικού προσωπικού,εξακολουθώ να πιστεύω ότι τα πράγματα είναι τόσο ΣΑΠΙΑ που δεν διορθώνονται.
-Αν αποσκοπεί στην κατάταξη των πανεπιστημίων,με επακόλουθο την διάκριση μεταξύ πτυχιούχων και άλλα τέτοια όμορφα,ευχαριστώ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!Γενικά είμαι της άποψης ότι η παιδεία και η υγεία πρέπει να έχουν δημόσιο χαρακτήρα,με την καλή του έννοια,ακόμη και αν δεν είναι δημόσιας ιδιοκτησίας/χρηματοδόσης (ελπίζω να γίνομαι κατανοητός).Welcome to the real world,θα μου πείτε,αλλά είμαι πολύ νέος για να πιστεύω το αντίθετο...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
-Αν αποσκοπεί στην κατάταξη των πανεπιστημίων,με επακόλουθο την διάκριση μεταξύ πτυχιούχων και άλλα τέτοια όμορφα,ευχαριστώ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!Αυτό όμως ισχύει ήδη στην 'αγορά εργασίας'. Νομίζεις ότι δεν μετράει από που και πότε πήρες το πτυχίο σου;
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
George
αν επιτρεπετε
τι σχολη τελειωσες και μετι ακριβως ασχολεισαι στο ΜαστερΤΕΙ Αθήνας Σχολή Ενεργειακής Τεχνικής (4ετή φοίτηση).
Εκεί όπου οι υπολογιστές (πριν 3-4 χρόνια τουλάχιστο) ήταν κάτι το πολύ εξτρίμ και δεν είχαμε...Το μάστερ τώρα είναι στο πανεπιστήμιο της ιταλόφωνης Ελβετίας στο Λουγκάνο, MSc. in embedded systems design (διετές).
Γιατί ρωτάς;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
-Αν αποσκοπεί στην κατάταξη των πανεπιστημίων,με επακόλουθο την διάκριση μεταξύ πτυχιούχων και άλλα τέτοια όμορφα,ευχαριστώ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!
Αυτό όμως ισχύει ήδη στην 'αγορά εργασίας'. Νομίζεις ότι δεν μετράει από που και πότε πήρες το πτυχίο σου;
Στην (μελλοντική) δουλειά μου,όχι δεν μετράει.Στην Ελλάδα τουλάχιστον,γιατί στο εξωτερικό και ειδικά στην Αμερική,άστα να πάνε...
Αλλά ακόμη και να μετράει,θα επιβραβεύσω την 'επισημοποίηση' του όλου πράγματος;Δε νομίζω... -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
-Αν αποσκοπεί στην κατάταξη των πανεπιστημίων,με επακόλουθο την διάκριση μεταξύ πτυχιούχων και άλλα τέτοια όμορφα,ευχαριστώ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ!
Αυτό όμως ισχύει ήδη στην 'αγορά εργασίας'. Νομίζεις ότι δεν μετράει από που και πότε πήρες το πτυχίο σου;
Στην (μελλοντική) δουλειά μου,όχι δεν μετράει.Στην Ελλάδα τουλάχιστον,γιατί στο εξωτερικό και ειδικά στην Αμερική,άστα να πάνε...
Αλλά ακόμη και να μετράει,θα επιβραβεύσω την 'επισημοποίηση' του όλου πράγματος;Δε νομίζω...Προσωπικά δεν με χαλάει...
Συμφωνώ για τη λεπτή κόκκινη γραμμή ( ) μεταξύ συλλογής εμπειριών και εκμετάλλευσης, αλλά πιστεύω ότι στα Ελληνικά πανεπιστήμια έχουμε φτάσει στο ακριβώς αντίθετο άκρο, της απόλυτης ασχετοσύνης με το τι χρειάζεται η αγορά εργασίας!
Συμφωνώ επίσης με τις επιφυλάξεις για τον τρόπο και τους στόχους της αξιολόγησης (Ελλάδα είμαστε! μάλλον κομματικά θα είναι όλα ), αλλά και πάλι είμαστε στο εντελώς αντίθετο άκρο...
Με αυτό όμως:
Και από τις στρατιές ανέργων θα περάσουμε στις στρατιές υποαπασχολούμενων,υποπληρωμένων,υπο-δεν-ξέρω-τι υπαλλήλων.
... διαφωνώ!
Δε νομίζω ότι άλλες χώρες που εφαρμόζουν παρόμοια συστήματα έχουν υποαπασχολούμενους, υποπληρωμένους υπο... υπαλλήλους...
Αν πχ, η αγορά υπολογιστών δουλεύει με Windows κι εσύ μαθαίνεις dos, τότε είσαι καλός; Αν μαθαίνεις windows θα είσαι υποαπασχολούμενος; (πολύ απλοϊκό παράδειγμα συμφωνώ! , αλλά πιστεύω ότι καταλαβαίνεις τι θέλω να πω! )
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
George
αν επιτρεπετε
τι σχολη τελειωσες και μετι ακριβως ασχολεισαι στο ΜαστερΤΕΙ Αθήνας Σχολή Ενεργειακής Τεχνικής (4ετή φοίτηση).
Εκεί όπου οι υπολογιστές (πριν 3-4 χρόνια τουλάχιστο) ήταν κάτι το πολύ εξτρίμ και δεν είχαμε...Το μάστερ τώρα είναι στο πανεπιστήμιο της ιταλόφωνης Ελβετίας στο Λουγκάνο, MSc. in embedded systems design (διετές).
Γιατί ρωτάς;
απλα ενδοιαφερομαι για μαστερ (τελειωνω σε λιγο -σημερα εδωσα το τελευταιο μαθημα και αν περασω πρεπει μονο να παρουσιασω πτυχιακη και να τελειωσω την πρακτικη) και επειδη αναφερθηκες σε μαθηματα σχετικα με την ειδικοτητα μου
παντος το αντικειμενο του Μαστερ σου ειναι αρκετα ενδοιαφερον
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
George
αν επιτρεπετε
τι σχολη τελειωσες και μετι ακριβως ασχολεισαι στο ΜαστερΤΕΙ Αθήνας Σχολή Ενεργειακής Τεχνικής (4ετή φοίτηση).
Εκεί όπου οι υπολογιστές (πριν 3-4 χρόνια τουλάχιστο) ήταν κάτι το πολύ εξτρίμ και δεν είχαμε...Το μάστερ τώρα είναι στο πανεπιστήμιο της ιταλόφωνης Ελβετίας στο Λουγκάνο, MSc. in embedded systems design (διετές).
Γιατί ρωτάς;
απλα ενδοιαφερομαι για μαστερ (τελειωνω σε λιγο -σημερα εδωσα το τελευταιο μαθημα και αν περασω πρεπει μονο να παρουσιασω πτυχιακη και να τελειωσω την πρακτικη) και επειδη αναφερθηκες σε μαθηματα σχετικα με την ειδικοτητα μου
παντος το αντικειμενο του Μαστερ σου ειναι αρκετα ενδοιαφερον
Αν ενδιαφέρεσαι προλαβαίνεις ακόμα να κάνεις αίτηση για υποτροφία (όχι πάνω από βδομάδα όμως...), καλύπτει στέγαση και δίδακτρα.
(αν και έχεις ακόμα πρακτική, οπότε λογικά από του χρόνου...)
Συνθηκη Μπολονια;