-
Αν και υπάρχει αυτό
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9130
νομίζω ότι είναι καλύτερο να υπάρχει ένα νέο
Εργοστασιακή εγγύηση: ΜΑX τρία χρόνια ΜΙΝ δύο χρόνια
Τι καλύπτουν; ΔΕΝ υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση Οκ δεν συζητάμε για κινητήρα/ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά. Αυτά που 'καίνε' συνήθως είναι αναλώσιμα, υλικά τριβής (τακάκια, δισκόπλακες, συμπλέκτες), όπως επίσης αμορτισέρ
Δυστυχώς ΔΕΝ καλύπτουν όλα τα εργοστάσια σε εγγύηση ανταλλακτικά που χάλασαν από 'φυσιολογική φθορά'. Το τι θεωρείται 'φυσιολογική φθορά' είναι προφανώς τελείως σχετικό και κατά περίπτωση. Ωστόσο, πόσοι έχουμε διαβάσει τους όρους εγγύησης στο καινούριο αυτοκίνητο;
Πόσοι έχουμε ρωτήσει τους πωλητές -ναι κάτι έγραψα τώρα - για τις καλύψεις της εγγύησης; (για το δώρο που θα μας κάνουν όμως και για τον εξοπλισμό ΟΛΑ τα ρωτήσαμε ) Πόσοι έχουμε -βάζω και τον εαυτό μου μέσα, άσχετα αν ξέρω τι ισχύει- ζητήσει να διαβάσουμε ΠΡΙΝ την αγορά και τις υπογραφές τους όρους εγγύησης του συγκεκριμένου μοντέλου;
Όπως γράφτηκε και στο άλλο τόπικ, οι εγγυήσεις καλύπτουν το αυτοκίνητο για δύο/τρία χρόνια. 'Οταν αλλαχτεί κάποιο ανταλλακτικό σε εγγύηση ΔΕΝ αποκτά αυτόματα άλλα δύο χρόνια εγγύηση, αφού πρόκειται για εργοστασιακό -από τη γραμμή παραγωγής- ανταλλακτικό. ΕΝΤΟΣ των δύ/τριών ετών μπορεί να αλλαχτεί πολλές φορές. ΜΕΤΑ τα δύο/τρια χρόνια όχι. ΜΕΤΑ τα δύο χρόνια ισχύει η εγγύηση ανταλλακτικού (αφού φυσικά το έχεις πληρώσει)
Εγγυήσεις μεγαλύτερες των δύο/τριών ετών: ΔΕΝ είναι εργοστασιακές! Είναι μέσω ασφαλιστικών εταιρειών. Η λεγόμενη επέκταση εγγύησης ισχύει σε κάποιες χώρες και σε κάποιες μάρκες. Τα περιβόητα 6 χρόνια πχ της Toyota ισχύουν στην Ελλάδα και όχι σε άλλη χώρα.
Πως δουλεύει το σύστημα; Η επιπλέον εγγύηση είναι σαν την ασφάλεια. Έχει πληρωθεί με την αγορά του αυτοκινήτου -χωρίς φυσικά να το γνωρίζει ο αγοραστής στις περισσότερες περιπτώσεις-. Όσο διαρκεί η εργοστασιακή εγγύηση το ποσό αυτό επενδύεται ώστε να έχει μικρότερο κίνδυνο να ζημιωθεί μετά η ασφαλιστική από τυχόν απρόβλεπτα.
Για να έχει νόημα φυσικά, απαιτεί μεγάλο αριθμό πωληθέντων αυτοκινήτων -κι ακόμα καλύτερα υψηλό δείκτη αξιοπιστίας- Το να γίνεται κατ' επιλογή του πελάτη είναι μεγάλο ρίσκο -ειδικά στην Ελλάδα γιατι λίγοι θα επέλεγαν εγγύηση αντί navigation ή 'ξένα' - γιατί πχ αν το κόστος της εγγύησης είναι 1Κ και σκάσει κινητήρας στα τρία χρόνια μπήκε μέσα Αποκλείεται όμως στα 15-20.000 αυτοκίνητα το χρόνο να χαλάσουν 20.000 κινητήρες ή να πάθουν ΟΛΑ αυτές βλάβες πιο ακριβές από 1.000 ευρώ στο διάστημα 3-6 ετών.
Οπότε την Toyota τη συμφέρει -για έναν ακόμα λόγο, επειδή η ασφαλιστική είναι η Inchape που της ανήκει η Toyota Hellas- λόγω υψηλής -σε σχέση με άλλους- αξιοπιστίας
Αν δοκίμαζε να το κάνει η Merdedes ή θα επιβάρυνε την αγορά του αυτοκινήτου κατά... 5Κ ή αλλιώς για φούντο η ασφαλιστική
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι η επιπλέον εγγύηση καλύπτει ΛΙΓΟΤΕΡΑ από την εργοστασιακή!!! Προσοχή ΚΑΙ εδώ στους όρους και τι καλύπτεται!!! και φυσικά δεν έχουν όλες οι εταιρείες (Hyundai, Ford, Opel, Fiat, Toyota, Honda, Mitsubishi) τις ίδιες καλύψεις κι εξαιρέσεις
σε άλλο ποστ τι ισχύει με τα BER
-
Αν και υπάρχει αυτό
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9130
νομίζω ότι είναι καλύτερο να υπάρχει ένα νέο
Εργοστασιακή εγγύηση: ΜΑX τρία χρόνια ΜΙΝ δύο χρόνια
Τι καλύπτουν; ΔΕΝ υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση Οκ δεν συζητάμε για κινητήρα/ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά. Αυτά που 'καίνε' συνήθως είναι αναλώσιμα, υλικά τριβής (τακάκια, δισκόπλακες, συμπλέκτες), όπως επίσης αμορτισέρ
Δυστυχώς ΔΕΝ καλύπτουν όλα τα εργοστάσια σε εγγύηση ανταλλακτικά που χάλασαν από 'φυσιολογική φθορά'. Το τι θεωρείται 'φυσιολογική φθορά' είναι προφανώς τελείως σχετικό και κατά περίπτωση. Ωστόσο, πόσοι έχουμε διαβάσει τους όρους εγγύησης στο καινούριο αυτοκίνητο;
Πόσοι έχουμε ρωτήσει τους πωλητές -ναι κάτι έγραψα τώρα - για τις καλύψεις της εγγύησης; (για το δώρο που θα μας κάνουν όμως και για τον εξοπλισμό ΟΛΑ τα ρωτήσαμε ) Πόσοι έχουμε -βάζω και τον εαυτό μου μέσα, άσχετα αν ξέρω τι ισχύει- ζητήσει να διαβάσουμε ΠΡΙΝ την αγορά και τις υπογραφές τους όρους εγγύησης του συγκεκριμένου μοντέλου;
Όπως γράφτηκε και στο άλλο τόπικ, οι εγγυήσεις καλύπτουν το αυτοκίνητο για δύο/τρία χρόνια. 'Οταν αλλαχτεί κάποιο ανταλλακτικό σε εγγύηση ΔΕΝ αποκτά αυτόματα άλλα δύο χρόνια εγγύηση, αφού πρόκειται για εργοστασιακό -από τη γραμμή παραγωγής- ανταλλακτικό. ΕΝΤΟΣ των δύ/τριών ετών μπορεί να αλλαχτεί πολλές φορές. ΜΕΤΑ τα δύο/τρια χρόνια όχι. ΜΕΤΑ τα δύο χρόνια ισχύει η εγγύηση ανταλλακτικού (αφού φυσικά το έχεις πληρώσει)
Εγγυήσεις μεγαλύτερες των δύο/τριών ετών: ΔΕΝ είναι εργοστασιακές! Είναι μέσω ασφαλιστικών εταιρειών. Η λεγόμενη επέκταση εγγύησης ισχύει σε κάποιες χώρες και σε κάποιες μάρκες. Τα περιβόητα 6 χρόνια πχ της Toyota ισχύουν στην Ελλάδα και όχι σε άλλη χώρα.
Πως δουλεύει το σύστημα; Η επιπλέον εγγύηση είναι σαν την ασφάλεια. Έχει πληρωθεί με την αγορά του αυτοκινήτου -χωρίς φυσικά να το γνωρίζει ο αγοραστής στις περισσότερες περιπτώσεις-. Όσο διαρκεί η εργοστασιακή εγγύηση το ποσό αυτό επενδύεται ώστε να έχει μικρότερο κίνδυνο να ζημιωθεί μετά η ασφαλιστική από τυχόν απρόβλεπτα.
Για να έχει νόημα φυσικά, απαιτεί μεγάλο αριθμό πωληθέντων αυτοκινήτων -κι ακόμα καλύτερα υψηλό δείκτη αξιοπιστίας- Το να γίνεται κατ' επιλογή του πελάτη είναι μεγάλο ρίσκο -ειδικά στην Ελλάδα γιατι λίγοι θα επέλεγαν εγγύηση αντί navigation ή 'ξένα' - γιατί πχ αν το κόστος της εγγύησης είναι 1Κ και σκάσει κινητήρας στα τρία χρόνια μπήκε μέσα Αποκλείεται όμως στα 15-20.000 αυτοκίνητα το χρόνο να χαλάσουν 20.000 κινητήρες ή να πάθουν ΟΛΑ αυτές βλάβες πιο ακριβές από 1.000 ευρώ στο διάστημα 3-6 ετών.
Οπότε την Toyota τη συμφέρει -για έναν ακόμα λόγο, επειδή η ασφαλιστική είναι η Inchape που της ανήκει η Toyota Hellas- λόγω υψηλής -σε σχέση με άλλους- αξιοπιστίας
Αν δοκίμαζε να το κάνει η Merdedes ή θα επιβάρυνε την αγορά του αυτοκινήτου κατά... 5Κ ή αλλιώς για φούντο η ασφαλιστική
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι η επιπλέον εγγύηση καλύπτει ΛΙΓΟΤΕΡΑ από την εργοστασιακή!!! Προσοχή ΚΑΙ εδώ στους όρους και τι καλύπτεται!!! και φυσικά δεν έχουν όλες οι εταιρείες (Hyundai, Ford, Opel, Fiat, Toyota, Honda, Mitsubishi) τις ίδιες καλύψεις κι εξαιρέσεις
σε άλλο ποστ τι ισχύει με τα BER
-
Αν και υπάρχει αυτό
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=9130
νομίζω ότι είναι καλύτερο να υπάρχει ένα νέο
Εργοστασιακή εγγύηση: ΜΑX τρία χρόνια ΜΙΝ δύο χρόνια
Τι καλύπτουν; ΔΕΝ υπάρχει ξεκάθαρη απάντηση Οκ δεν συζητάμε για κινητήρα/ηλεκτρικά/ηλεκτρονικά. Αυτά που 'καίνε' συνήθως είναι αναλώσιμα, υλικά τριβής (τακάκια, δισκόπλακες, συμπλέκτες), όπως επίσης αμορτισέρ
Δυστυχώς ΔΕΝ καλύπτουν όλα τα εργοστάσια σε εγγύηση ανταλλακτικά που χάλασαν από 'φυσιολογική φθορά'. Το τι θεωρείται 'φυσιολογική φθορά' είναι προφανώς τελείως σχετικό και κατά περίπτωση. Ωστόσο, πόσοι έχουμε διαβάσει τους όρους εγγύησης στο καινούριο αυτοκίνητο;
Πόσοι έχουμε ρωτήσει τους πωλητές -ναι κάτι έγραψα τώρα - για τις καλύψεις της εγγύησης; (για το δώρο που θα μας κάνουν όμως και για τον εξοπλισμό ΟΛΑ τα ρωτήσαμε ) Πόσοι έχουμε -βάζω και τον εαυτό μου μέσα, άσχετα αν ξέρω τι ισχύει- ζητήσει να διαβάσουμε ΠΡΙΝ την αγορά και τις υπογραφές τους όρους εγγύησης του συγκεκριμένου μοντέλου;
Όπως γράφτηκε και στο άλλο τόπικ, οι εγγυήσεις καλύπτουν το αυτοκίνητο για δύο/τρία χρόνια. 'Οταν αλλαχτεί κάποιο ανταλλακτικό σε εγγύηση ΔΕΝ αποκτά αυτόματα άλλα δύο χρόνια εγγύηση, αφού πρόκειται για εργοστασιακό -από τη γραμμή παραγωγής- ανταλλακτικό. ΕΝΤΟΣ των δύ/τριών ετών μπορεί να αλλαχτεί πολλές φορές. ΜΕΤΑ τα δύο/τρια χρόνια όχι. ΜΕΤΑ τα δύο χρόνια ισχύει η εγγύηση ανταλλακτικού (αφού φυσικά το έχεις πληρώσει)
Εγγυήσεις μεγαλύτερες των δύο/τριών ετών: ΔΕΝ είναι εργοστασιακές! Είναι μέσω ασφαλιστικών εταιρειών. Η λεγόμενη επέκταση εγγύησης ισχύει σε κάποιες χώρες και σε κάποιες μάρκες. Τα περιβόητα 6 χρόνια πχ της Toyota ισχύουν στην Ελλάδα και όχι σε άλλη χώρα.
Πως δουλεύει το σύστημα; Η επιπλέον εγγύηση είναι σαν την ασφάλεια. Έχει πληρωθεί με την αγορά του αυτοκινήτου -χωρίς φυσικά να το γνωρίζει ο αγοραστής στις περισσότερες περιπτώσεις-. Όσο διαρκεί η εργοστασιακή εγγύηση το ποσό αυτό επενδύεται ώστε να έχει μικρότερο κίνδυνο να ζημιωθεί μετά η ασφαλιστική από τυχόν απρόβλεπτα.
Για να έχει νόημα φυσικά, απαιτεί μεγάλο αριθμό πωληθέντων αυτοκινήτων -κι ακόμα καλύτερα υψηλό δείκτη αξιοπιστίας- Το να γίνεται κατ' επιλογή του πελάτη είναι μεγάλο ρίσκο -ειδικά στην Ελλάδα γιατι λίγοι θα επέλεγαν εγγύηση αντί navigation ή 'ξένα' - γιατί πχ αν το κόστος της εγγύησης είναι 1Κ και σκάσει κινητήρας στα τρία χρόνια μπήκε μέσα Αποκλείεται όμως στα 15-20.000 αυτοκίνητα το χρόνο να χαλάσουν 20.000 κινητήρες ή να πάθουν ΟΛΑ αυτές βλάβες πιο ακριβές από 1.000 ευρώ στο διάστημα 3-6 ετών.
Οπότε την Toyota τη συμφέρει -για έναν ακόμα λόγο, επειδή η ασφαλιστική είναι η Inchape που της ανήκει η Toyota Hellas- λόγω υψηλής -σε σχέση με άλλους- αξιοπιστίας
Αν δοκίμαζε να το κάνει η Merdedes ή θα επιβάρυνε την αγορά του αυτοκινήτου κατά... 5Κ ή αλλιώς για φούντο η ασφαλιστική
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι η επιπλέον εγγύηση καλύπτει ΛΙΓΟΤΕΡΑ από την εργοστασιακή!!! Προσοχή ΚΑΙ εδώ στους όρους και τι καλύπτεται!!! και φυσικά δεν έχουν όλες οι εταιρείες (Hyundai, Ford, Opel, Fiat, Toyota, Honda, Mitsubishi) τις ίδιες καλύψεις κι εξαιρέσεις
σε άλλο ποστ τι ισχύει με τα BER
-
Kατατοπιστικότατος...
Αλλά....
υπάρχει σοβαρός λόγος,
να ρωτήσει κάποιος με την αγορά ενός καινούριου, για το τί ακριβώς περιλαμβάνει η εγγύηση; -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Αλλά....
υπάρχει σοβαρός λόγος,
να ρωτήσει κάποιος με την αγορά ενός καινούριου, για το τί ακριβώς περιλαμβάνει η εγγύηση;Ναι... γιατί πήρε το αυτί μου ότι μερικές εταιρείες θα σταματήσουν να καλύπτουν τους γρύλους των παραθύρων...
Ίκαρε, κατατοπιστικότατος!
-
Εγώ δεν κατάλαβα Χριστό!!!
Ίσως θα πρέπει να το διαβάσω πιο προσεκτικά... -
...Πολυ σωστος ΙΚΑΡ!
Ετσι ακριβως ειναι..... Το 3+3 της ΤΟΥΟΤΑ ειναι οπως το λες...
Παντως ειναι απο τις λιγες εταιριες που περνανε πολλα πραγματα (δισκοι, αμορτισερ κλπ) στην εγγυηση και ας ειναι απο φυσικη φθορα ή ''εξεζιτιμενη'' χρηση! -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Kατατοπιστικότατος...Αλλά....
υπάρχει σοβαρός λόγος,
να ρωτήσει κάποιος με την αγορά ενός καινούριου, για το τί ακριβώς περιλαμβάνει η εγγύηση;δεν θα θελες να ξέρεις σε περίπτωση που λιώσεις/χαλάσει ο συμπλέκτης σου εντός δύο ετών, αν θα σκάσεις 600 Ε για αλλαγή ή αν θα είναι εγγύηση;
-
αποψη μου ειναι πως κατα την αγορα καποιου νεου αυτοκινητου, ο αγοραστης θα πρεπει να εντοπισει καποιο εξουσιοδοτημενο της προτιμησης του.
να δημιουργησει καλες σχεσεις με το συνεργειο του, και ετσι θα αποφυγει να πεφτει στα ψιλα γραμματα των ορων καθε εγγυησης... -
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Kατατοπιστικότατος...
Αλλά....
υπάρχει σοβαρός λόγος,
να ρωτήσει κάποιος με την αγορά ενός καινούριου, για το τί ακριβώς περιλαμβάνει η εγγύηση;δεν θα θελες να ξέρεις σε περίπτωση που λιώσεις/χαλάσει ο συμπλέκτης σου εντός δύο ετών, αν θα σκάσεις 600 Ε για αλλαγή ή αν θα είναι εγγύηση;
Σαφώς!
Αλλά, εδώ γελάμε....
μιας και πλέον, πόσοι πιστεύεις ότι ενδιαφέρονται για τέτοιες 'λεπτομέρειες' ?Το ανέφερες και εσύ
Πόσοι έχουμε ρωτήσει τους πωλητές -ναι κάτι έγραψα τώρα - για τις καλύψεις της εγγύησης; (για το δώρο που θα μας κάνουν όμως και για τον εξοπλισμό ΟΛΑ τα ρωτήσαμε ) Πόσοι έχουμε -βάζω και τον εαυτό μου μέσα, άσχετα αν ξέρω τι ισχύει- ζητήσει να διαβάσουμε ΠΡΙΝ την αγορά και τις υπογραφές τους όρους εγγύησης του συγκεκριμένου μοντέλου;
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σαφώς!
Αλλά, εδώ γελάμε....
μιας και πλέον, πόσοι πιστεύεις ότι ενδιαφέρονται για τέτοιες 'λεπτομέρειες' ?Το ανέφερες και εσύ
αυτό ακριβώς εννοώ, ότι δεν γνωρίζουμε τις 'λεπτομέρειες', αλλά διαμαρτυρόμαστε όταν κάτι δεν καλύπτεται από την όποια εγγύηση
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Σαφώς!
Αλλά, εδώ γελάμε....
μιας και πλέον, πόσοι πιστεύεις ότι ενδιαφέρονται για τέτοιες 'λεπτομέρειες' ?Το ανέφερες και εσύ
αυτό ακριβώς εννοώ, ότι δεν γνωρίζουμε τις 'λεπτομέρειες', αλλά διαμαρτυρόμαστε όταν κάτι δεν καλύπτεται από την όποια εγγύηση
Nα μην διαμαρτυρόμαστε ούτε να αναρωτιόμαστε, μετά,
γιατί & πώς -
Παιδιά, είναι απλό. Όσοι δεν έχετε ενδιαφερθεί για το τι καλύπτει και τι όχι η εγγύηση του αυτοκινήτου σας, απλώς... ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ FIESTA!!!
-
Μήπως γνωρίζει κάποιος πού μπορώ να βρω στο internet τη λίστα που περιέχει τη σειρά αξιοπιστίας των διαφόρων μαρκών αυτοκινήτων; Γνωρίζω ότι την εκδίδει κάποιος διεθνής οργανισμός, αλλά δε θυμάμαι το όνομά του και δε μπορώ να τη βρω στο Google που έψαξα.
Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων. -
Υπάρχουν διάφορες έρευνες αξιοπιστίας.
Αν εννοείς την JD Power υπάρχουν διαφορετικά αποτελέσματα ανα χώρα και εξετάζει την ικανοποίηση των κατόχων απ’ το αυτοκίνητό τους.
Tα παρακάτω αποτελέσματα αφορούν στην Αγγλία
JD Power Satisfaction Survey
http://www.whatcar.com/news-special-rep ... ?NA=214562.
Μια άλλη έρευνα που επίσης αφορά στην Αγγλία απ’ το whatcar είναι η παρακάτω
What Car? Reliability Survey 2005
http://www.whatcar.com/news-special-rep ... ?NA=217350 -
Όχι, δεν ψάχνω αυτό. Ψάχνω μια λίστα που είναι ταξινομημένη κατά εταιρία και όχι κατά μοντέλα. Με ενδιαφέρει δηλαδή το συνολικό ranking της κάθε εταιρίς και όχι του κάθε μοντέλου ξεχωριστά. Ευχαριστώ πάντως.
-
Ας κολλήσει λοιπόν εδώ ...
Ιδού μια ενημερωμένη λίστα με τις εταιρίες και τις εγγυήσεις που προσφέρουν.Η ταξινόμηση έγινε κατά έτη εγγυησης, ενώ δίπλα αναγράφεται ο Μ.Ο πωλήσεων.
- Οι κλασικοί 'hέστες' Ευρωπαίοι δίνουν 2 χρόνια ενώ σε όλη την υπόλοιπη Ευρώπη δίνουν 3.
- Οι Ασιάτες δίνουν τουλάχιστο 3, ενώ φτάνουν και τα 7!
- Οι 'σπρώχτες' δίνουν 5-6 και χαίρονται τις δάφνες τους
- Κάποιοι απλά στηρίζονται στο 'καλό' τους όνομα και πουλάνε χωρίς να δίνουν
μεγάλη εγγύηση, έχοντας και πανάκριβα ανταλλακτικά (ο νοών νοείτω)...
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όχι, δεν ψάχνω αυτό. Ψάχνω μια λίστα που είναι ταξινομημένη κατά εταιρία και όχι κατά μοντέλα. Με ενδιαφέρει δηλαδή το συνολικό ranking της κάθε εταιρίς και όχι του κάθε μοντέλου ξεχωριστά. Ευχαριστώ πάντως.Aν ψάξεις προσεκτικά στους δεσμούς που δινει ο αθανάσιος, θα βρεις αυτό ακριβώς που ζητάς (manufacturer league). Προσπάθησα να αντιγράψω τον πίνακα (copy), αλλά δε γινόταν.
Τέλος πάντων, αναμενόμενα πράγματα. Η Άλφα πάτος, οι Ιάπωνες κορυφαίοι, η Σκόντα 2η, μπροστά από την BMW, η Μερκ ξεφτίλα.
Skoda rulezz! -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όχι, δεν ψάχνω αυτό. Ψάχνω μια λίστα που είναι ταξινομημένη κατά εταιρία και όχι κατά μοντέλα. Με ενδιαφέρει δηλαδή το συνολικό ranking της κάθε εταιρίς και όχι του κάθε μοντέλου ξεχωριστά. Ευχαριστώ πάντως.
Eπαναλαμβάνω ότι ο παραπάνω πίνακας είναι βάσει της ικανοποίησης κατόχων.Στην αξιολόγηση περιλαμβάνονται παράγοντες όπως η ικανοποίηση απ' τον dealer καθώς και το κόστος συντήρησης που είναι διαφορετικά για κάθε χώρα.Τα παραπάνω αποτελέσματα αφορούν στην Αγγλία.Μετά τον zardoz μεταφέρω και γω το post μου απ' το topic που κλειδώθηκε για να επανέλθουμε στο θέμα της συζήτησης.
Σύμφωνοι οι εγγυήσεις είναι ένα σημαντικό κομμάτι στην απόφαση για την αγορά αυτοκινήτου αλλά τι να τα κάνω τα 7 χρόνια αν είναι πάρω αυτοκίνητα του στυλ Carisma και Lancer ή ακόμα και του τωρινού Civic(που το πήρα )Αν πρόκειται να διαλέξω μεταξύ δυό αυτοκινήτων που πάνω-κάτω μου καλύπτουν τις ίδιες προτεραιότητες τότε θα παίξει ρόλο και η εγγύηση.Αλλιώς δεν θα παίξει κανένα.
Όταν αγόρασα το Civic βρισκόμουν σε μια περίοδο που με είχε πιάσει ένα κόλλημα με τις αξιοπιστίες και τις εγγυήσεις.Και το μετάνοιωσα γιατί στην πορεία κατάλαβα ότι το αυτοκίνητο δεν μου πρόσφερε την χαρά που θα ήθελα τόσο στην οδήγηση όσο και στην αισθητική του εξωτερική και εσωτερική.Στοιχεία που θα μου έδιναν αυτοκίνητα με μικρότερη εγγύηση όπως το Mazda 3,το Golf V,το προηγούμενο Focus,το 147 που ήταν υποψήφια τότε που έκανα την αγορά.
Iσως και να τα λέω αυτά γιατί δεν μου έχει συμβεί μέχρι τώρα να ταλαιπωρηθώ με προβληματικά αυτοκίνητα.Δεν ξέρω,τι να πω... πιθανόν η αλήθεια να είναι όπως συνήθως κάπου στη μέση. -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Όχι, δεν ψάχνω αυτό. Ψάχνω μια λίστα που είναι ταξινομημένη κατά εταιρία
και όχι κατά μοντέλα. Με ενδιαφέρει δηλαδή το συνολικό ranking της κάθε εταιρίας και όχι
του κάθε μοντέλου ξεχωριστά. Ευχαριστώ πάντως.Μάλλον ψάχνεις αυτό ...
http://www.whatcar.com/NonCar/134555622.jpg
και αυτό
http://www.whatcar.com/NonCar/134555445.jpgΕίναι ενδεικτικά αλλά, όπως θα έλεγαν και οι επαγγελματίες δημοσκόποι, είναι... λάθος!
Aν έχεις χρόνο διάβασε...
Υπάρχει τεράστια διαφορά ανάμεσα στην web δημοσκόπηση και στην πραγματική.
web δημοσκόπιση: Tα 'δείγματα' έρχονται ΜΟΝΑ τους και λένε τα ζητήματα του
αυτοκινήτου τους. Δεν λένε ψέματα, απλά όσοι συμμετέχουν από μόνοι τους γιατί θέλουν
να πουν κάτι. Aυτοί ανήκουν στις αριακές περιπτώσεις (όπως εμείς όλοι εδώ στο forum).Όμως σε όλες τις μετρήσεις υπεισέρχεται πάντα παράγοντας 'άνθρωπος' και στις web
μετρήσεις κανείς δεν τον 'κανονικοποιεί'!. Όσοι είχαν μεγάλες προσδοκίες από το αυτοκίνητό
τους (πχ mercedes) ίσως τα έκριναν αυστηρά, ενώ άλλοι που λέν ότι το αυτοκίνητο τους βγήκε
το καλύτερο ίσως είχαν μικρές προσδοκίες (skoda?).Σκέψου, είναι σαν να κάνεις πολιτική δημοσκόπηση στο internet. Δεν βγαίνει ΤΙΠΟΤΕ χρήσιμο
αν δεν 'κανονικοποιήσεις' τον παράγοντα του ποιός π@π@ρας απαντά.pull δημοσκόπιση: O δημοσκόπος 'κυνηγά' μόνος τη μέτρηση, θέλει να δεί ΠΟΙΟΣ είναι
αυτός που απαντά, τί ηλικία έχει, πόσο είναι το εισόδημά του, που πίνει τον καφέ του το πρωι.
θέλει αντιπροσωπευτικό δείγμα από όλους τους ανθρώπους και όχι μόνο από όλα τα μοντέλα.
Αυτά είναι χρήσιμα για να γίνει η κανονικοποίηση των αποτελεσμάτων.- Δεν ξέρεις πόσοι χρήστες skoda απάντησαν
- Δεν ξέρεις πόσοι χρήστες mercedes απάντησαν
- Τί ήταν αυτοί οι χρήστες ? Νέοι, παπούδες, άσχετοι με αυτοκίνηση, σχετικοί με αυτοκίνηση?
- Οδηγούν πολύ, λίγο, αργά, γρήγορα?
- Οι οδηγοί subaru διαφέρουν από τους άλλους? πού?
- Γιατί αγόρασαν το αυτοκίνητο που αγόρασαν?
Εγγυήσεις -τι ισχύει και τι όχι