Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW E12 1980 αναπαλαίωση?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. BMW E12 1980 αναπαλαίωση?
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    10
    44
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      maxmara last edited by

      Στην οικογένεια υπάρχει - ακόμα - μια απο τις πιο ωραίες 5άρες: η Ε12 του 79-80.

      Original 100%, ατρακάριστη, κτλ. και με 120Κ χλμ περίπου. Μέχρι το 98 ήταν σε γκαράζ, σε παρα πολύ καλή κατάσταση μέχρι που την ανέλαβε η αδελφή μου οπότε...πήρε την κατιούσα ...

      Η μπογιά ξεθώριασε, τα καθίσματα ξεφτίσανε και - το χειρότερο - το ταμπλό έκανε 'κράκ' . Και όλα αυτά απο την έκθεση στον ήλιο.

      Τώρα είναι σε σποραδική χρήση μόνο και όνειρό μου ήταν πάντα να την αναπαλαιώσω...άραγε αξίζει το κόπο? Για την μπογιά - μηχανή - αναρτήσεις κτλ δεν ανησυχώ γιατι αυτά φτιάχνονται ($$$ να υπάρχουν ). Αναρωτιέμαι όμως εάν υπάρχουν ακόμα εξειδικευμένα εξαρτήματα όπως το ταμπλό ολόκληρο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        maxmara last edited by

        Στην οικογένεια υπάρχει - ακόμα - μια απο τις πιο ωραίες 5άρες: η Ε12 του 79-80.

        Original 100%, ατρακάριστη, κτλ. και με 120Κ χλμ περίπου. Μέχρι το 98 ήταν σε γκαράζ, σε παρα πολύ καλή κατάσταση μέχρι που την ανέλαβε η αδελφή μου οπότε...πήρε την κατιούσα ...

        Η μπογιά ξεθώριασε, τα καθίσματα ξεφτίσανε και - το χειρότερο - το ταμπλό έκανε 'κράκ' . Και όλα αυτά απο την έκθεση στον ήλιο.

        Τώρα είναι σε σποραδική χρήση μόνο και όνειρό μου ήταν πάντα να την αναπαλαιώσω...άραγε αξίζει το κόπο? Για την μπογιά - μηχανή - αναρτήσεις κτλ δεν ανησυχώ γιατι αυτά φτιάχνονται ($$$ να υπάρχουν ). Αναρωτιέμαι όμως εάν υπάρχουν ακόμα εξειδικευμένα εξαρτήματα όπως το ταμπλό ολόκληρο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          maxmara last edited by

          Στην οικογένεια υπάρχει - ακόμα - μια απο τις πιο ωραίες 5άρες: η Ε12 του 79-80.

          Original 100%, ατρακάριστη, κτλ. και με 120Κ χλμ περίπου. Μέχρι το 98 ήταν σε γκαράζ, σε παρα πολύ καλή κατάσταση μέχρι που την ανέλαβε η αδελφή μου οπότε...πήρε την κατιούσα ...

          Η μπογιά ξεθώριασε, τα καθίσματα ξεφτίσανε και - το χειρότερο - το ταμπλό έκανε 'κράκ' . Και όλα αυτά απο την έκθεση στον ήλιο.

          Τώρα είναι σε σποραδική χρήση μόνο και όνειρό μου ήταν πάντα να την αναπαλαιώσω...άραγε αξίζει το κόπο? Για την μπογιά - μηχανή - αναρτήσεις κτλ δεν ανησυχώ γιατι αυτά φτιάχνονται ($$$ να υπάρχουν ). Αναρωτιέμαι όμως εάν υπάρχουν ακόμα εξειδικευμένα εξαρτήματα όπως το ταμπλό ολόκληρο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • 9
            993cc last edited by

            Βέβαια υπάρχουν αλλά στην Γερμανία! Υπάρχει και ένα site για τις Ε12 που δεν έχω το λινκ αλλά είναι http://www.e12-κάτι άμα ψάξεις θα το βρεις... ποια έκδοση έχετε? Πριν 2-3 χρόνια πάντως ένας που χει ανταλακτικά ΒΜW στην Καλλιθέα (ψηλά στην Θησέως στο ρεύμα προς Αθήνα) είχε πει στον πατέρα μου που χει μια διαλυμένη 518 αν θέλει να του βάλει καινούριο σαλόνι (μάλλον καθίσματα μπρος-πίσω εννοούσε) από Ε12 525-528 (δεν έχει σημασία) με κόστος τότε αν θυμάμαι καλά γύρω στα 800 χιλιάρικα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              maxmara last edited by

              Ο χρήστης 993cc έγραψε:
              Βέβαια υπάρχουν αλλά στην Γερμανία! Υπάρχει και ένα site για τις Ε12 που δεν έχω το λινκ αλλά είναι http://www.e12-κάτι άμα ψάξεις θα το βρεις... ποια έκδοση έχετε? Πριν 2-3 χρόνια πάντως ένας που χει ανταλακτικά ΒΜW στην Καλλιθέα (ψηλά στην Θησέως στο ρεύμα προς Αθήνα) είχε πει στον πατέρα μου που χει μια διαλυμένη 518 αν θέλει να του βάλει καινούριο σαλόνι (μάλλον καθίσματα μπρος-πίσω εννοούσε) από Ε12 525-528 (δεν έχει σημασία) με κόστος τότε αν θυμάμαι καλά γύρω στα 800 χιλιάρικα

              http://www.e12e28.ch/main/01001l20.htm

              Την 518 του '80. Λίγα άλογα, αλλά υπέροχο χρώμα (μεταλλικό καφέ) και γραμμή. το πιο σημαντικό για συντήρηση αυτοκινήτου είναι να βρείς φτηνό γκαράζ!

              Το χρώμα είναι αυτό - http://www.e12e28.ch/archive/02/04603l10.htm

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • V
                vtf1 last edited by

                Υπαρχει νομιζω και ενα μουσειο καπου στην Εθνικη οδο, μπορει να το θελουν, γιατι μαζευουν παλια αυτοκινητα.

                Τωρα βεβαια, υπαρχει και ο ΟΔΔΥ. Αυτοι τα λιωνουν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cpp last edited by

                  Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                  Στην οικογένεια υπάρχει - ακόμα - μια απο τις πιο ωραίες 5άρες: η Ε12 του 79-80.

                  Original 100%, ατρακάριστη, κτλ. και με 120Κ χλμ περίπου. Μέχρι το 98 ήταν σε γκαράζ, σε παρα πολύ καλή κατάσταση μέχρι που την ανέλαβε η αδελφή μου οπότε...πήρε την κατιούσα ...

                  Η μπογιά ξεθώριασε, τα καθίσματα ξεφτίσανε και - το χειρότερο - το ταμπλό έκανε 'κράκ' . Και όλα αυτά απο την έκθεση στον ήλιο.

                  Τώρα είναι σε σποραδική χρήση μόνο και όνειρό μου ήταν πάντα να την αναπαλαιώσω...άραγε αξίζει το κόπο? Για την μπογιά - μηχανή - αναρτήσεις κτλ δεν ανησυχώ γιατι αυτά φτιάχνονται ($$$ να υπάρχουν ). Αναρωτιέμαι όμως εάν υπάρχουν ακόμα εξειδικευμένα εξαρτήματα όπως το ταμπλό ολόκληρο?

                  Αν είσαι 20 - 30 χρονών φτιάξτη και αν μπορείς να την συντηρήσεις θα με θυμηθείς στα εξήντα σου δηλαδή μετά από 30 με 40 χρόνια!!!! ΄
                  Άσε που τότε θα μπαίνεις και κατηγορία ιστορικών και θα κάνεις τις πάντες σου!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dimitris-razis last edited by

                    Ο χρήστης maxmara έγραψε:
                    Στην οικογένεια υπάρχει - ακόμα - μια απο τις πιο ωραίες 5άρες: η Ε12 του 79-80.

                    Original 100%, ατρακάριστη, κτλ. και με 120Κ χλμ περίπου. Μέχρι το 98 ήταν σε γκαράζ, σε παρα πολύ καλή κατάσταση μέχρι που την ανέλαβε η αδελφή μου οπότε...πήρε την κατιούσα ...

                    Η μπογιά ξεθώριασε, τα καθίσματα ξεφτίσανε και - το χειρότερο - το ταμπλό έκανε 'κράκ' . Και όλα αυτά απο την έκθεση στον ήλιο.

                    Τώρα είναι σε σποραδική χρήση μόνο και όνειρό μου ήταν πάντα να την αναπαλαιώσω...άραγε αξίζει το κόπο? Για την μπογιά - μηχανή - αναρτήσεις κτλ δεν ανησυχώ γιατι αυτά φτιάχνονται ($$$ να υπάρχουν ). Αναρωτιέμαι όμως εάν υπάρχουν ακόμα εξειδικευμένα εξαρτήματα όπως το ταμπλό ολόκληρο?

                    Σαφώς και να την κρατήσεις/αναπαλαιώσεις! (εκτός και αν δεν την θές καθόλου οπότε θα χαρώ να σε ...ξαλαφρώσω!)
                    Για το ταμπλώ, αν δεν βρείς καινούριο (ή καλό μεταχειρισμένο) υπάρχει λύση. Την εφάρμοσε φίλος μου σε Alfa και βγήκε πολύ καλή.
                    Κάπου είχε πάρει το μάτι μου σε περιοδικό για παλαιά αυτοκίνητα το story αναπαλαίωσης μιας τέτοιας BMW. Αν σε ενδιαφέρει στείλε Pm να κοιτάξω να το βρώ να έρθεις σε επαφή με τον ιδιοκτήτη.
                    Λόγω ηλικίας μπορεί να πάρει πιστοποιητικό κλασσικού.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      εδω εκανε ο πατερας αναπαλαιωση την 75! 'ισως να μην ξαναβγει πισωκουνα alfa' λεει! και δεν θα κανεις εσυ την Ε12?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Να το πούμε αλλιώς?

                        Έχουν αναπαλαιωθεί αυτοκίνητα κλάσεις πιο δύσκολα να βρεις ανταλλακτικά κλπ κλπ.

                        Φίλος μου έχει BMW 1800 του 60-κάτι (την πουλάει---σύντομα θα βάλω αγγελιά) ...

                        Έστειλε mail στην ΒΜW Γερμανίας και σε λίγες μέρες ήρθε με courier ΔΩΡΕΑΝ το manual.

                        Δεν είναι Γάλλοι που τα έχουν παρατήσει τα αυτοκίνητα τους...

                        Δεν φαντάζεσαι πόσο πιο εύκολο θα είναι να φτιάξεις ένα αυτοκίνητο απλά επειδή είναι Γερμανικό.

                        ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ λοιπόν και εδώ είμαστε για βοήθεια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pad last edited by

                          Ριξε μια ματια..http://www.wallothnesch.com/e/frameoffer.htm

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr