-
Πρέπει να ήταν πριν από καμιά 15αριά χρόνια, ήμουν γύρω στα 10, όταν ήταν στην ακμή της δόξας τους τα big-foot, αυτές οι θεοπάλαβες κατασκευές, που είχαν τροχούς τρακτέρ, φορτηγών ή ακόμα και αεροπλάνων, αναρτήσεις γέφυρας, και από πάνω τους, μόλις να διακρίνεται ένα φορτηγάκι πικ-απ. Μου άρεσαν πολύ, ως εξωτικές πατέντες.
Ονειρευόμουν μάλιστα, ότι θα έφτιαχνα το καλύτερο και δυνατότερο από αυτά, με τροχούς βομβαρδιστικού και κινητήρα αεροπλανοφόρου και θα έμπαινα με αυτό μέσα στην τάξη να πω μάθημα.Η Jeep, μπαίνω στο θέμα μας, με το πρωτότυπο Hurricane (τυφώνας) πάει την υπόθεση του «εκτός δρόμου» άλματα, πέρα από τα συνηθισμένα. Βέβαια, δεν το έφτιαξε για να λιώνεις αυτοκίνητα ή να κατεδαφίζεις σχολεία αλλά ως το πιο «ευέλικτο, ικανό και δυνατό 4x4, που φτιάχτηκε ποτέ». Δεν υπάρχουν όμως, μέχρι στιγμής, σχέδια για κανονική παραγωγή, αν και ενδέχεται ορισμένα στοιχεία του να περάσουν στα μελλοντικά Jeep.
Το πιο επαναστατικό από όλα είναι η πιο ακραία μορφή ενεργητικής 4διεύθυνσης, που εμφανίστηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Στο πρόγραμμα Α, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, ώστε να μειωθεί ο κύκλος στροφής. Στο πρόγραμμα Β με όλους τους τροχούς (που φτάνουν σε διάμετρο τις 37΄΄) να στρίβουν στην ίδια κατεύθυνση, το Hurricane μετατρέπεται σε κάβουρα για να ανέβει οποιοδήποτε εμπόδιο. Στο πρόγραμμα C οι τροχοί του Hurricane σχηματίζουν σε κάτοψη έναν ρόμβο. Οι διαγώνιοι (εμπρός αριστερός-πίσω δεξής, εμπρός δεξής-πίσω αριστερός) κοιτάζουν στην ίδια μεριά, δεξιά το πρώτο ζεύγος, αριστερά το δεύτερο). Οι εξωτερικοί τροχοί κινούνται κανονικά, οι εσωτερικοί όπισθεν και το όχημα, περιστρέφεται κατά 360ο γύρω από τον άξονά του, όπως τα τανκ. Οι γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης δίνουν ένα τρελό 64ο και ένα εξτρεμιστικό 86,7ο αντίστοιχα. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 36 εκ. (όταν σε ένα μέσο SUV είναι στα 20), ενώ η διαδρομή της ανάρτησης είναι μισό μέτρο.
Σε αυτό το κτηνώδες όχημα της Jeep, δίνουν ζωή δύο (2) κινητήρες (ο ένας μπροστά ο άλλος πίσω) HEMI V8 5.7 lt (συνολικά 11,4 lt), 335hp (συλλήβδην 670 hp) και 740 lb ροπής (και οι δύο μαζί). Η κατανάλωση, σε φουλ ισχύ, θα είναι βέβαια μια τραγωδία, όμως η Jeep προνόησε.
Άλλωστε κανείς δεν δικαιούται να παίζει σήμερα με το περιβάλλον.Αν πας να ανέβεις πλαγιά με κλίση 50ο το Hurricane στα δίνει όλα, και τα 16 πιστόνια του είναι στο παιχνίδι. Αν θελήσεις να περάσεις από μια ρηχή τάφρο ή κάτι εύκολο τέλος πάντων, το m-d.s (multi-displacement system) θα στείλει τα 4 πιστόνια του ενός HEMI για ύπνο, έχεις τώρα 12 κυλίνδρους. Οδηγώντας στην εθνική, δε σου χρειάζονται περισσότεροι από 8 κύλινδροι, οπότε το m-d.s αφήνει μόνο το μισό του καθενός HEMI να λειτουργεί. Αν οδηγείς στην πόλη με λιγότερα από 90 km/h ο ένας HEMI ανεβαίνει στην αιώρα και αναλαμβάνει ο άλλος, που όμως δουλεύει ως 4κύλινδρος. Υπάρχει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης, με έναν άξονα μετάδοσης ανά τροχό, για βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης.
Το υπεράκαμπτο μονοκόκ πλαίσιο είναι ανθρακονημάτινο, ενώ πάνω του είναι απευθείας βιδωμένα όλα, αναρτήσεις, κιβώτιο και κινητήρες. Έχει και καλούτσικες επιδόσεις: 0-100 σε 5΄΄, όσο και μια 911 Carrera 2.
Το πιο ενθαρρυντικό από όλα είναι ότι με αυτό το πρωτότυπο η Jeep δείχνει να θέλει να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη. Και μπορεί να το κάνει, κρατώντας στην παραγωγή τα αρεστά στην τεράστια αμερικανική αγορά Cherokee, μικρά και μεγάλα, και τη θέση του -πάνε οι δοξές των CJ-Wrangler (που όμως έχει πολλές δυνατότητες βελτίωσης για να είμαστε δίκαιοι) να πάρει ένα γνήσιο εκτός δρόμου αυτοκίνητο.
Ποιά είναι αλήθεια η γνώμη σας για αυτό το κατασκεύασμα;
Θα το αγοράζατε ποτέ, αν έβγαινε στην παραγωγή;
-
Πρέπει να ήταν πριν από καμιά 15αριά χρόνια, ήμουν γύρω στα 10, όταν ήταν στην ακμή της δόξας τους τα big-foot, αυτές οι θεοπάλαβες κατασκευές, που είχαν τροχούς τρακτέρ, φορτηγών ή ακόμα και αεροπλάνων, αναρτήσεις γέφυρας, και από πάνω τους, μόλις να διακρίνεται ένα φορτηγάκι πικ-απ. Μου άρεσαν πολύ, ως εξωτικές πατέντες.
Ονειρευόμουν μάλιστα, ότι θα έφτιαχνα το καλύτερο και δυνατότερο από αυτά, με τροχούς βομβαρδιστικού και κινητήρα αεροπλανοφόρου και θα έμπαινα με αυτό μέσα στην τάξη να πω μάθημα.Η Jeep, μπαίνω στο θέμα μας, με το πρωτότυπο Hurricane (τυφώνας) πάει την υπόθεση του «εκτός δρόμου» άλματα, πέρα από τα συνηθισμένα. Βέβαια, δεν το έφτιαξε για να λιώνεις αυτοκίνητα ή να κατεδαφίζεις σχολεία αλλά ως το πιο «ευέλικτο, ικανό και δυνατό 4x4, που φτιάχτηκε ποτέ». Δεν υπάρχουν όμως, μέχρι στιγμής, σχέδια για κανονική παραγωγή, αν και ενδέχεται ορισμένα στοιχεία του να περάσουν στα μελλοντικά Jeep.
Το πιο επαναστατικό από όλα είναι η πιο ακραία μορφή ενεργητικής 4διεύθυνσης, που εμφανίστηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Στο πρόγραμμα Α, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, ώστε να μειωθεί ο κύκλος στροφής. Στο πρόγραμμα Β με όλους τους τροχούς (που φτάνουν σε διάμετρο τις 37΄΄) να στρίβουν στην ίδια κατεύθυνση, το Hurricane μετατρέπεται σε κάβουρα για να ανέβει οποιοδήποτε εμπόδιο. Στο πρόγραμμα C οι τροχοί του Hurricane σχηματίζουν σε κάτοψη έναν ρόμβο. Οι διαγώνιοι (εμπρός αριστερός-πίσω δεξής, εμπρός δεξής-πίσω αριστερός) κοιτάζουν στην ίδια μεριά, δεξιά το πρώτο ζεύγος, αριστερά το δεύτερο). Οι εξωτερικοί τροχοί κινούνται κανονικά, οι εσωτερικοί όπισθεν και το όχημα, περιστρέφεται κατά 360ο γύρω από τον άξονά του, όπως τα τανκ. Οι γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης δίνουν ένα τρελό 64ο και ένα εξτρεμιστικό 86,7ο αντίστοιχα. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 36 εκ. (όταν σε ένα μέσο SUV είναι στα 20), ενώ η διαδρομή της ανάρτησης είναι μισό μέτρο.
Σε αυτό το κτηνώδες όχημα της Jeep, δίνουν ζωή δύο (2) κινητήρες (ο ένας μπροστά ο άλλος πίσω) HEMI V8 5.7 lt (συνολικά 11,4 lt), 335hp (συλλήβδην 670 hp) και 740 lb ροπής (και οι δύο μαζί). Η κατανάλωση, σε φουλ ισχύ, θα είναι βέβαια μια τραγωδία, όμως η Jeep προνόησε.
Άλλωστε κανείς δεν δικαιούται να παίζει σήμερα με το περιβάλλον.Αν πας να ανέβεις πλαγιά με κλίση 50ο το Hurricane στα δίνει όλα, και τα 16 πιστόνια του είναι στο παιχνίδι. Αν θελήσεις να περάσεις από μια ρηχή τάφρο ή κάτι εύκολο τέλος πάντων, το m-d.s (multi-displacement system) θα στείλει τα 4 πιστόνια του ενός HEMI για ύπνο, έχεις τώρα 12 κυλίνδρους. Οδηγώντας στην εθνική, δε σου χρειάζονται περισσότεροι από 8 κύλινδροι, οπότε το m-d.s αφήνει μόνο το μισό του καθενός HEMI να λειτουργεί. Αν οδηγείς στην πόλη με λιγότερα από 90 km/h ο ένας HEMI ανεβαίνει στην αιώρα και αναλαμβάνει ο άλλος, που όμως δουλεύει ως 4κύλινδρος. Υπάρχει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης, με έναν άξονα μετάδοσης ανά τροχό, για βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης.
Το υπεράκαμπτο μονοκόκ πλαίσιο είναι ανθρακονημάτινο, ενώ πάνω του είναι απευθείας βιδωμένα όλα, αναρτήσεις, κιβώτιο και κινητήρες. Έχει και καλούτσικες επιδόσεις: 0-100 σε 5΄΄, όσο και μια 911 Carrera 2.
Το πιο ενθαρρυντικό από όλα είναι ότι με αυτό το πρωτότυπο η Jeep δείχνει να θέλει να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη. Και μπορεί να το κάνει, κρατώντας στην παραγωγή τα αρεστά στην τεράστια αμερικανική αγορά Cherokee, μικρά και μεγάλα, και τη θέση του -πάνε οι δοξές των CJ-Wrangler (που όμως έχει πολλές δυνατότητες βελτίωσης για να είμαστε δίκαιοι) να πάρει ένα γνήσιο εκτός δρόμου αυτοκίνητο.
Ποιά είναι αλήθεια η γνώμη σας για αυτό το κατασκεύασμα;
Θα το αγοράζατε ποτέ, αν έβγαινε στην παραγωγή;
-
Πρέπει να ήταν πριν από καμιά 15αριά χρόνια, ήμουν γύρω στα 10, όταν ήταν στην ακμή της δόξας τους τα big-foot, αυτές οι θεοπάλαβες κατασκευές, που είχαν τροχούς τρακτέρ, φορτηγών ή ακόμα και αεροπλάνων, αναρτήσεις γέφυρας, και από πάνω τους, μόλις να διακρίνεται ένα φορτηγάκι πικ-απ. Μου άρεσαν πολύ, ως εξωτικές πατέντες.
Ονειρευόμουν μάλιστα, ότι θα έφτιαχνα το καλύτερο και δυνατότερο από αυτά, με τροχούς βομβαρδιστικού και κινητήρα αεροπλανοφόρου και θα έμπαινα με αυτό μέσα στην τάξη να πω μάθημα.Η Jeep, μπαίνω στο θέμα μας, με το πρωτότυπο Hurricane (τυφώνας) πάει την υπόθεση του «εκτός δρόμου» άλματα, πέρα από τα συνηθισμένα. Βέβαια, δεν το έφτιαξε για να λιώνεις αυτοκίνητα ή να κατεδαφίζεις σχολεία αλλά ως το πιο «ευέλικτο, ικανό και δυνατό 4x4, που φτιάχτηκε ποτέ». Δεν υπάρχουν όμως, μέχρι στιγμής, σχέδια για κανονική παραγωγή, αν και ενδέχεται ορισμένα στοιχεία του να περάσουν στα μελλοντικά Jeep.
Το πιο επαναστατικό από όλα είναι η πιο ακραία μορφή ενεργητικής 4διεύθυνσης, που εμφανίστηκε ποτέ σε αυτοκίνητο. Στο πρόγραμμα Α, οι πίσω τροχοί στρίβουν προς την αντίθετη κατεύθυνση, ώστε να μειωθεί ο κύκλος στροφής. Στο πρόγραμμα Β με όλους τους τροχούς (που φτάνουν σε διάμετρο τις 37΄΄) να στρίβουν στην ίδια κατεύθυνση, το Hurricane μετατρέπεται σε κάβουρα για να ανέβει οποιοδήποτε εμπόδιο. Στο πρόγραμμα C οι τροχοί του Hurricane σχηματίζουν σε κάτοψη έναν ρόμβο. Οι διαγώνιοι (εμπρός αριστερός-πίσω δεξής, εμπρός δεξής-πίσω αριστερός) κοιτάζουν στην ίδια μεριά, δεξιά το πρώτο ζεύγος, αριστερά το δεύτερο). Οι εξωτερικοί τροχοί κινούνται κανονικά, οι εσωτερικοί όπισθεν και το όχημα, περιστρέφεται κατά 360ο γύρω από τον άξονά του, όπως τα τανκ. Οι γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης δίνουν ένα τρελό 64ο και ένα εξτρεμιστικό 86,7ο αντίστοιχα. Η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 36 εκ. (όταν σε ένα μέσο SUV είναι στα 20), ενώ η διαδρομή της ανάρτησης είναι μισό μέτρο.
Σε αυτό το κτηνώδες όχημα της Jeep, δίνουν ζωή δύο (2) κινητήρες (ο ένας μπροστά ο άλλος πίσω) HEMI V8 5.7 lt (συνολικά 11,4 lt), 335hp (συλλήβδην 670 hp) και 740 lb ροπής (και οι δύο μαζί). Η κατανάλωση, σε φουλ ισχύ, θα είναι βέβαια μια τραγωδία, όμως η Jeep προνόησε.
Άλλωστε κανείς δεν δικαιούται να παίζει σήμερα με το περιβάλλον.Αν πας να ανέβεις πλαγιά με κλίση 50ο το Hurricane στα δίνει όλα, και τα 16 πιστόνια του είναι στο παιχνίδι. Αν θελήσεις να περάσεις από μια ρηχή τάφρο ή κάτι εύκολο τέλος πάντων, το m-d.s (multi-displacement system) θα στείλει τα 4 πιστόνια του ενός HEMI για ύπνο, έχεις τώρα 12 κυλίνδρους. Οδηγώντας στην εθνική, δε σου χρειάζονται περισσότεροι από 8 κύλινδροι, οπότε το m-d.s αφήνει μόνο το μισό του καθενός HEMI να λειτουργεί. Αν οδηγείς στην πόλη με λιγότερα από 90 km/h ο ένας HEMI ανεβαίνει στην αιώρα και αναλαμβάνει ο άλλος, που όμως δουλεύει ως 4κύλινδρος. Υπάρχει ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα 4κίνησης, με έναν άξονα μετάδοσης ανά τροχό, για βελτιστοποίηση της ελκτικής πρόσφυσης.
Το υπεράκαμπτο μονοκόκ πλαίσιο είναι ανθρακονημάτινο, ενώ πάνω του είναι απευθείας βιδωμένα όλα, αναρτήσεις, κιβώτιο και κινητήρες. Έχει και καλούτσικες επιδόσεις: 0-100 σε 5΄΄, όσο και μια 911 Carrera 2.
Το πιο ενθαρρυντικό από όλα είναι ότι με αυτό το πρωτότυπο η Jeep δείχνει να θέλει να επιστρέψει στα πάτρια εδάφη. Και μπορεί να το κάνει, κρατώντας στην παραγωγή τα αρεστά στην τεράστια αμερικανική αγορά Cherokee, μικρά και μεγάλα, και τη θέση του -πάνε οι δοξές των CJ-Wrangler (που όμως έχει πολλές δυνατότητες βελτίωσης για να είμαστε δίκαιοι) να πάρει ένα γνήσιο εκτός δρόμου αυτοκίνητο.
Ποιά είναι αλήθεια η γνώμη σας για αυτό το κατασκεύασμα;
Θα το αγοράζατε ποτέ, αν έβγαινε στην παραγωγή;
-
Βασικά ήταν ένα project-πρόκληση για τους μηχανικούς της jeep,στο οποίο αφέθηκαν ελεύθεροι και δημιούργησαν κάτι πραγματικά πρωτότυπο.
Μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον σαν όχημα και έχω την εντύπωση ότι θα μπορεί να πηγαίνει κυριολεκτικά παντού.
Βέβαια δεν μπορώ να απαντήσω στο ερώτημα για το αν θα το αγόραζα,καθώς αυτό εξαρτάται από διάφορα πεζά πράγματα,όπως την τιμή του,το αν θα χωράνε οι σακούλες του supermarket,αν θα μου έχουν μείνει λεφτά μετά την αγορά του mx5 (ή της elise-κάποιοι εδώ μέσα κάνουν εξαιρετική προπαγάνδα ) και άλλα τέτοια....
-
Εϊναι πολύ ενδιαφέρον σχέδιο γιατι δεν είναι μια απλή σχεδιαστική φαμφάρα, δουλευει.
Το σύστημα ανάρτησης/διεύθηνσης είναι πολύ πολύπλοκο και ακόμα και σε μαζική παραγωγή θα είναι ακριβό αλλα με έναν αντί για δύο κινητήρες και μια νορμάλ έστω και ακριβή τιμή εγω θα το αγόραζα χωρίς δευτερη σκέψη.
-
Μούρλια! Θ'ανεβαίνει στα πεζοδρόμια με τις πάντες!
-
Kαι εμένα μου αρέσει πολύ!
Απορώ γιατί η τετραδιεύθυνση δεν έχει προχωρήσει περισσότερο στην αυτοκινητοβιομηχανία...
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Ποιά είναι αλήθεια η γνώμη σας για αυτό το κατασκεύασμα;Θα το αγοράζατε ποτέ, αν έβγαινε στην παραγωγή;
ούτε γι' αστείο. Να το κάνω τι?
-
Καταπληκτικο!!!
Ομως, οπως καθε καινουργια 'πατεντα' στην αυτοκινηση, ετσι κι αυτο νομιζω οτι θα 'χαθει' λογω κοστους. Αν βγει στην παραγωγη θα ειναι κατι σπεσιαλ.
Σε μερικα χρονια ομως μην εκπλαγουμε αν ειναι στανταρ αυτος ο μηχανισμος στα 4Χ4. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ποιά είναι αλήθεια η γνώμη σας για αυτό το κατασκεύασμα;
Θα το αγοράζατε ποτέ, αν έβγαινε στην παραγωγή;
ούτε γι' αστείο. Να το κάνω τι?
Να κατέβεις με αυτό στο DTM
-
Γρήγορα ένα και για μένα! Απίστευτο. 'Τι να το κάνω' ρώτησε κάποιος. Να το παρκάρω δίπλα στη Μ6, στο EVO 8 και το ΜΧ5 και να το βγάζω μια βόλτα την εβδομάδα
-
Τι να προσφερει σε εναν πραγματικο οδηγο αυτη η αηδια;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Γρήγορα ένα και για μένα! Απίστευτο. 'Τι να το κάνω' ρώτησε κάποιος. Να το παρκάρω δίπλα στη Μ6, στο EVO 8 και το ΜΧ5 και να το βγάζω μια βόλτα την εβδομάδαΠερι Ηummer
Θα πάρκαρε δίπλα στο EVO 8, στην Μ6, στο πισωκίνητό μου roadster (MX5 ή S2000, ακόμα να αποφασίσω).
Αποφασίστε κύριέ μου για να ξέρω πόσο μεγάλο θέλετε το γκαράζ σας!
-
Ειναι πολυ προτοτυπο σαν κατασκευη και πραγματικα αυτο με τα προγραμματα και τις ροδες να στριβουν ολες κλπ ειναι καταπληκτικο..ειμαι σιγουρος οτι θα εχει απιστευτες εκτος δρομου δυνατοτητες! α και αυτο με τον κινητηρα με αρεσε!
αλλα δεν νομιζω να εδινα τοσα λεφτα για να το παρω επειδη η off road ανησυχιες μου καλυπτωνται και απο ενa jimny..οποτε ειναι καπως πεταμενα λεφτα
θα ηθελα ομως να το δω στο στολο της πυροσβεστικης και αλλων τετοιων υπηρεσιωνΥΓ. επρεπε να του βαζαν και 2 τιμονια ενα μπροστα και ενα πισω και μια περιστρεφομενη καρεκλα για να μη ζοριζεσαι στην οπισθεν!
-
Ο χρήστης Aerandir έγραψε:
ΥΓ. επρεπε να του βαζαν και 2 τιμονια ενα μπροστα και ενα πισω και μια περιστρεφομενη καρεκλα για να μη ζοριζεσαι στην οπισθεν!
και θα ταν το πρώτο εκτός δρόμου clark?
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
ΥΓ. επρεπε να του βαζαν και 2 τιμονια ενα μπροστα και ενα πισω και μια περιστρεφομενη καρεκλα για να μη ζοριζεσαι στην οπισθεν!
και θα ταν το πρώτο εκτός δρόμου clark?
ε ναι! αμα του βαζαν και αυτο το μηχανημα που σηκωνει τα τελαρα για να βαζεις τις βαλιτσες σου !
-
Για την πόλη καλό θα είναι...
4κύλινδρο, επιβλητικό, και παρκάρει κάθετα!!!Αγρότες του Κολωνακίου, ΞΥΠΝΑΤΕ!!!
-
Ο χρήστης hrdoukas έγραψε:
Γρήγορα ένα και για μένα! Απίστευτο. 'Τι να το κάνω' ρώτησε κάποιος. Να το παρκάρω δίπλα στη Μ6, στο EVO 8 και το ΜΧ5 και να το βγάζω μια βόλτα την εβδομάδα
Περι Ηummer
Θα πάρκαρε δίπλα στο EVO 8, στην Μ6, στο πισωκίνητό μου roadster (MX5 ή S2000, ακόμα να αποφασίσω).
Αποφασίστε κύριέ μου για να ξέρω πόσο μεγάλο θέλετε το γκαράζ σας!
Πολύ μεγάλο αγαπητέ, γιατί αυτά είναι για αρχή
-
Ότι πρέπει για το Κολωνάκι και για να δείχνω ποιός είμαι σε όλους εκείνους τους ανόητους που έχουν merc, bmw και όλα τα άλλα 'νεόπλουτα' αμάξια
-
Για off-road πάντως είναι ό,τι πρέπει! Ελπίζω κάποια απ' τα χαρακτηριστικά του να αρχίσουν να εφαρμόζονται στα κανονικά τζιπ (και όχι μόνο jeep).
Και ο HEMI έχει πολύ καλό σύστημα διαχείρισης, αλλά αυτός δεν είναι καινούριος, κυκλοφορεί και στο εμπόριο.Όσο για το τι μπορεί να προσφέρει στον πραγματικό οδηγό που αναρωτήθηκε κάποιος φίλος στην προηγούμενη σελίδα, θέλω να πω πως και το off-road είναι μία πλευρά της οδήγησης, εξίσου σύνθετη αλλά λιγότερο διαδεδομένη σε σύγκριση με την 'ασφάλτινη'...
Θα αφηνόσασταν στη δίνη του τυφώνα;