Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 20
    • 21
    • 1 / 21
    Formula 1
    75
    418
    954
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vasilakis last edited by

      Καταρχήν, ελπίζω να μην έκανα κουταμάρα που άνοιξα εγώ το θέμα αφού συνήθως ο Go For Pole ή ο FanisF1 το κάνουν αυτό. Αλλά που θα δημοσίευα τα πιο κάτω? Ζητώ συγνώμη αν έκανα λάθος !


      Στα 2α δοκιμαστικά Παρασκευής(τα οποία ακόμη βρίσκονται σε εξέλιξη), ο Ραλφ Σούμαχερ τούμπαρε στην τελευταία οβάλ στροφή , όπως πέρυσι στον αγώνα. Πληροφορίες λένε ότι είναι σώος-αβλαβής αλλά το μονοθέσιο καταστράφηκε ολοσχερώς!
      Επίσης, με 30 λεπτά να απομένουν, 1ος ο Ράικονεν, 2ος ο Μπαρικέλο, 3ος ο Μίκαελ Σούμαχερ και 4ος ο Μοντόγια. Ο Αλόνσο βρίσκεται 11ος.
      Θα ποστάρω την τελική κατάταξη αργότερα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • V
        vasilakis last edited by

        Καταρχήν, ελπίζω να μην έκανα κουταμάρα που άνοιξα εγώ το θέμα αφού συνήθως ο Go For Pole ή ο FanisF1 το κάνουν αυτό. Αλλά που θα δημοσίευα τα πιο κάτω? Ζητώ συγνώμη αν έκανα λάθος !


        Στα 2α δοκιμαστικά Παρασκευής(τα οποία ακόμη βρίσκονται σε εξέλιξη), ο Ραλφ Σούμαχερ τούμπαρε στην τελευταία οβάλ στροφή , όπως πέρυσι στον αγώνα. Πληροφορίες λένε ότι είναι σώος-αβλαβής αλλά το μονοθέσιο καταστράφηκε ολοσχερώς!
        Επίσης, με 30 λεπτά να απομένουν, 1ος ο Ράικονεν, 2ος ο Μπαρικέλο, 3ος ο Μίκαελ Σούμαχερ και 4ος ο Μοντόγια. Ο Αλόνσο βρίσκεται 11ος.
        Θα ποστάρω την τελική κατάταξη αργότερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilakis last edited by

          Καταρχήν, ελπίζω να μην έκανα κουταμάρα που άνοιξα εγώ το θέμα αφού συνήθως ο Go For Pole ή ο FanisF1 το κάνουν αυτό. Αλλά που θα δημοσίευα τα πιο κάτω? Ζητώ συγνώμη αν έκανα λάθος !


          Στα 2α δοκιμαστικά Παρασκευής(τα οποία ακόμη βρίσκονται σε εξέλιξη), ο Ραλφ Σούμαχερ τούμπαρε στην τελευταία οβάλ στροφή , όπως πέρυσι στον αγώνα. Πληροφορίες λένε ότι είναι σώος-αβλαβής αλλά το μονοθέσιο καταστράφηκε ολοσχερώς!
          Επίσης, με 30 λεπτά να απομένουν, 1ος ο Ράικονεν, 2ος ο Μπαρικέλο, 3ος ο Μίκαελ Σούμαχερ και 4ος ο Μοντόγια. Ο Αλόνσο βρίσκεται 11ος.
          Θα ποστάρω την τελική κατάταξη αργότερα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • M
            mschumacher last edited by

            κατάρρευση ελαστικού, δεν ήταν οδηγικό λάθος όπως φαίνεται.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilakis last edited by

              Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
              κατάρρευση ελαστικού, δεν ήταν οδηγικό λάθος όπως φαίνεται.

              Πέρυσι ναι, φέτος άγνωστο ακόμη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgetabs last edited by

                Το αυστριακό θα τα δείξει σε μαγνητοσκόπηση στις 0.40 ώρα Ελλαδας.
                Λογικά θα το δείξει για όποιον τυχερό το πιάνει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • V
                  vasilakis last edited by

                  Friday:
                  Practice 1=http://www.formula1.com/race/result/740/9.html
                  Practice 2=http://www.formula1.com/race/result/740/10.html
                  Μπορείτε να δείτε και Best Sector Times - Speed Trap

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mschumacher last edited by

                    The cause of the accident remains unclear, though replays would suggest something failed at the rear of the car. Following the accident, as a precautionary measure Michelin engineers were advising their teams to run with slightly higher rear tyre pressures for the remainder of the session

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • V
                      vasilakis last edited by

                      Αχ αυτά τα ελαστικά .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        go_for_pole last edited by

                        Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
                        Καταρχήν, ελπίζω να μην έκανα κουταμάρα που άνοιξα εγώ το θέμα αφού συνήθως ο Go For Pole ή ο FanisF1 το κάνουν αυτό. Αλλά που θα δημοσίευα τα πιο κάτω? Ζητώ συγνώμη αν έκανα λάθος !

                        Οχι βεβαια δεν εκανες λαθος που το ανοιξες, βασικα με προλαβες. Το μονο που ξεχασες ηταν να το κανεις sticky

                        Ολα αυτα μεχρι να τελειωσει με τα μαθηματα ο επισημος threader Φανης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          montoya2 last edited by

                          Δυνατός ο Montoya εεε;;;;
                          Κρίμα όμως που θα βγεί πρώτος για τον γύρο του!

                          Αρκετά καλα και οι ferreri στην δεύτερη περίοδο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
                            The cause of the accident remains unclear, though replays would suggest something failed at the rear of the car. Following the accident, as a precautionary measure Michelin engineers were advising their teams to run with slightly higher rear tyre pressures for the remainder of the session

                            Μόλις το είδα στο Αυστριακό.
                            100% ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ!!!
                            Έστριβε μια χαρά στο οβάλ, μέχρι που κάτι φάνηκε να ΣΚΑΕΙ σε μία από τις πίσω ρόδες, (χωματί καπνός βγήκε...) και έφερε σβούρες και έσκασε με 100% την αριστερή του πλευρά στον τοίχο. Αριστερά δεν έμεινε ΤΙΠΟΤΑ!

                            Θα δείτε και αύριο πιθανώς την χαρακιά που άφησε η πίσω ανάρτηση στην άσφαλτο από τον αριστερό τοίχο κατηφορίζοντας προς τον τοίχο των πιτς όπου και σταμάτησε (πίσω από τις μπογιές του γκρίντ η χαρακιά).
                            Μεγάλο ατύχημα, αμέσως έλυσε τις ζώνες και βγήκε έξω αγρατζούνιστος, αλλά με ταραγμένα μούτρα...

                            Λάστιχο ήταν; Μάλλον ΝΑΙ λέω εγώ... Θα το στοιχημάτιζα, έτσι μου φάνηκε...
                            5 λεπτά νωρίτερα στο αργό κομμάτι έσκασε το ένα πίσω λάστιχο του Ζόντα στην άλλη Τογιότα, μου φάνηκε ΤΟ ΙΔΙΟ πίσω λάστιχο!!!
                            Προβληματικές Τογιότα στη φόρτιση των ελαστικών; (Τρούλι το νου σου...)
                            Προβληματικά Μισλέν; (ΟΛΟΙ το νού σας...)

                            Πάλι καλά, και εύχομαι να ήταν συγκυρία, και ο Ράλφ να μην ήταν από λάστιχο... (γιατί τότε δεν πείθομαι για συγκυρίες... )

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jpmontoya last edited by

                              Ο χρήστης montoya2 έγραψε:
                              Δυνατός ο Montoya εεε;;;;
                              Κρίμα όμως που θα βγεί πρώτος για τον γύρο του!

                              Αρκετά καλα και οι ferreri στην δεύτερη περίοδο

                              Μακάρι να είναι και στον αγώνα δυνατός θέλω να φανεί ότι πλέον φέρνει το αυτοκίνητο στα μέτρα του. Όσο για τα δοκιμαστικά εντάξει φυσικά έχει μειονέκτημα αλλά πιστεύω ότι θα βρεθεί ψηλά, δεν εννοώ για pole position προς θεού.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vasilakis last edited by

                                Για το ατύχημα του Ραλφ:Αν είναι χωρίς debris, τότε ή το μονοθέσιο φταίει ή οι πιέσεις ή κάποιο σημείο της πίστας όπου 'τραυμάτισε' το ελαστικό! Αν κανένα από αυτά, τότε η Μισλεν πρέπει να έφερε μαλακά ελαστικά πάλι, όπως στο Σπα πέρσι, που σπάζανε τα ελαστικά της όπως τις φούσκες!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  http://www.motorsportmediamulti.com/use ... ontibf.avi

                                  Για ρίξτε μια ματιά εδώ για το προηγούμενο GP.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    montoya2 last edited by

                                    Ο χρήστης JPMontoya έγραψε:

                                    Μακάρι να είναι και στον αγώνα δυνατός θέλω να φανεί ότι πλέον φέρνει το αυτοκίνητο στα μέτρα του. Όσο για τα δοκιμαστικά εντάξει φυσικά έχει μειονέκτημα αλλά πιστεύω ότι θα βρεθεί ψηλά, δεν εννοώ για pole position προς θεού.

                                    Νομίζω ότι πλέον κατάφερε να προσαρμοστεί στην mclaren και το έδειξε στον προηγούμενο αγώνα!!

                                    Αν είναι χωρίς debris, τότε ή το μονοθέσιο φταίει ή οι πιέσεις ή κάποιο σημείο της πίστας όπου 'τραυμάτισε' το ελαστικό! Αν κανένα από αυτά τότε η Μισλεν πρέπει να έφερε μαλακά ελαστικά πάλι όπως στο Σπα πέρσι που σπάζανε τα ελαστικά της όπως τις φούσκες!

                                    Ας ελπίσουμε ότι δεν έχουν πρόβλημα τα λάστιχα γιατι τότε την έχουν πατήσει όλοι και η 'τύχη' θα ξανα χτυπήσει την ferrari μετά απο όσα έγιναν στον καναδά!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Sebastian & Pablo Montoya; United States Grand Prix, Indianapolis; Friday June 17th, 2005.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        iceman_angel last edited by

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          a-viper7 last edited by

                                          Το κλοτσάει;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            go_for_pole last edited by

                                            The cause of the accident remains uncertain but seems to have been tyre related and came just a few minutes after Ricardo Zonta spun with a suspected left-rear tyre failure.

                                            'So far what we can see is that both Ricardo's and Ralf's accidents came as a result of a tyre-related issue,' said Toyota's chief race engineer Dieter Gass. 'On both occasions we had no early indication from the tyre pressure sensors so it was a fast deflation. We don't know the reason why at the moment, so we will now set about analysing the data to understand exactly what happened.'

                                            Ακομα αγνωστο γιατι εσκασε το λαστιχο δηλαδη και αυτο προφανως ειναι οτι χειροτερο για την ομαδα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 1 / 21
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr