-
Καταρχήν, ελπίζω να μην έκανα κουταμάρα που άνοιξα εγώ το θέμα αφού συνήθως ο Go For Pole ή ο FanisF1 το κάνουν αυτό. Αλλά που θα δημοσίευα τα πιο κάτω? Ζητώ συγνώμη αν έκανα λάθος !
Στα 2α δοκιμαστικά Παρασκευής(τα οποία ακόμη βρίσκονται σε εξέλιξη), ο Ραλφ Σούμαχερ τούμπαρε στην τελευταία οβάλ στροφή , όπως πέρυσι στον αγώνα. Πληροφορίες λένε ότι είναι σώος-αβλαβής αλλά το μονοθέσιο καταστράφηκε ολοσχερώς!
Επίσης, με 30 λεπτά να απομένουν, 1ος ο Ράικονεν, 2ος ο Μπαρικέλο, 3ος ο Μίκαελ Σούμαχερ και 4ος ο Μοντόγια. Ο Αλόνσο βρίσκεται 11ος.
Θα ποστάρω την τελική κατάταξη αργότερα. -
Καταρχήν, ελπίζω να μην έκανα κουταμάρα που άνοιξα εγώ το θέμα αφού συνήθως ο Go For Pole ή ο FanisF1 το κάνουν αυτό. Αλλά που θα δημοσίευα τα πιο κάτω? Ζητώ συγνώμη αν έκανα λάθος !
Στα 2α δοκιμαστικά Παρασκευής(τα οποία ακόμη βρίσκονται σε εξέλιξη), ο Ραλφ Σούμαχερ τούμπαρε στην τελευταία οβάλ στροφή , όπως πέρυσι στον αγώνα. Πληροφορίες λένε ότι είναι σώος-αβλαβής αλλά το μονοθέσιο καταστράφηκε ολοσχερώς!
Επίσης, με 30 λεπτά να απομένουν, 1ος ο Ράικονεν, 2ος ο Μπαρικέλο, 3ος ο Μίκαελ Σούμαχερ και 4ος ο Μοντόγια. Ο Αλόνσο βρίσκεται 11ος.
Θα ποστάρω την τελική κατάταξη αργότερα. -
Καταρχήν, ελπίζω να μην έκανα κουταμάρα που άνοιξα εγώ το θέμα αφού συνήθως ο Go For Pole ή ο FanisF1 το κάνουν αυτό. Αλλά που θα δημοσίευα τα πιο κάτω? Ζητώ συγνώμη αν έκανα λάθος !
Στα 2α δοκιμαστικά Παρασκευής(τα οποία ακόμη βρίσκονται σε εξέλιξη), ο Ραλφ Σούμαχερ τούμπαρε στην τελευταία οβάλ στροφή , όπως πέρυσι στον αγώνα. Πληροφορίες λένε ότι είναι σώος-αβλαβής αλλά το μονοθέσιο καταστράφηκε ολοσχερώς!
Επίσης, με 30 λεπτά να απομένουν, 1ος ο Ράικονεν, 2ος ο Μπαρικέλο, 3ος ο Μίκαελ Σούμαχερ και 4ος ο Μοντόγια. Ο Αλόνσο βρίσκεται 11ος.
Θα ποστάρω την τελική κατάταξη αργότερα. -
κατάρρευση ελαστικού, δεν ήταν οδηγικό λάθος όπως φαίνεται.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
κατάρρευση ελαστικού, δεν ήταν οδηγικό λάθος όπως φαίνεται.Πέρυσι ναι, φέτος άγνωστο ακόμη.
-
Το αυστριακό θα τα δείξει σε μαγνητοσκόπηση στις 0.40 ώρα Ελλαδας.
Λογικά θα το δείξει για όποιον τυχερό το πιάνει. -
Friday:
Practice 1=http://www.formula1.com/race/result/740/9.html
Practice 2=http://www.formula1.com/race/result/740/10.html
Μπορείτε να δείτε και Best Sector Times - Speed Trap -
The cause of the accident remains unclear, though replays would suggest something failed at the rear of the car. Following the accident, as a precautionary measure Michelin engineers were advising their teams to run with slightly higher rear tyre pressures for the remainder of the session
-
Αχ αυτά τα ελαστικά .
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Καταρχήν, ελπίζω να μην έκανα κουταμάρα που άνοιξα εγώ το θέμα αφού συνήθως ο Go For Pole ή ο FanisF1 το κάνουν αυτό. Αλλά που θα δημοσίευα τα πιο κάτω? Ζητώ συγνώμη αν έκανα λάθος !Οχι βεβαια δεν εκανες λαθος που το ανοιξες, βασικα με προλαβες. Το μονο που ξεχασες ηταν να το κανεις sticky
Ολα αυτα μεχρι να τελειωσει με τα μαθηματα ο επισημος threader Φανης
-
Δυνατός ο Montoya εεε;;;;
Κρίμα όμως που θα βγεί πρώτος για τον γύρο του!Αρκετά καλα και οι ferreri στην δεύτερη περίοδο
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
The cause of the accident remains unclear, though replays would suggest something failed at the rear of the car. Following the accident, as a precautionary measure Michelin engineers were advising their teams to run with slightly higher rear tyre pressures for the remainder of the sessionΜόλις το είδα στο Αυστριακό.
100% ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΔΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ!!!
Έστριβε μια χαρά στο οβάλ, μέχρι που κάτι φάνηκε να ΣΚΑΕΙ σε μία από τις πίσω ρόδες, (χωματί καπνός βγήκε...) και έφερε σβούρες και έσκασε με 100% την αριστερή του πλευρά στον τοίχο. Αριστερά δεν έμεινε ΤΙΠΟΤΑ!Θα δείτε και αύριο πιθανώς την χαρακιά που άφησε η πίσω ανάρτηση στην άσφαλτο από τον αριστερό τοίχο κατηφορίζοντας προς τον τοίχο των πιτς όπου και σταμάτησε (πίσω από τις μπογιές του γκρίντ η χαρακιά).
Μεγάλο ατύχημα, αμέσως έλυσε τις ζώνες και βγήκε έξω αγρατζούνιστος, αλλά με ταραγμένα μούτρα...Λάστιχο ήταν; Μάλλον ΝΑΙ λέω εγώ... Θα το στοιχημάτιζα, έτσι μου φάνηκε...
5 λεπτά νωρίτερα στο αργό κομμάτι έσκασε το ένα πίσω λάστιχο του Ζόντα στην άλλη Τογιότα, μου φάνηκε ΤΟ ΙΔΙΟ πίσω λάστιχο!!!
Προβληματικές Τογιότα στη φόρτιση των ελαστικών; (Τρούλι το νου σου...)
Προβληματικά Μισλέν; (ΟΛΟΙ το νού σας...)Πάλι καλά, και εύχομαι να ήταν συγκυρία, και ο Ράλφ να μην ήταν από λάστιχο... (γιατί τότε δεν πείθομαι για συγκυρίες... )
-
Ο χρήστης montoya2 έγραψε:
Δυνατός ο Montoya εεε;;;;
Κρίμα όμως που θα βγεί πρώτος για τον γύρο του!Αρκετά καλα και οι ferreri στην δεύτερη περίοδο
Μακάρι να είναι και στον αγώνα δυνατός θέλω να φανεί ότι πλέον φέρνει το αυτοκίνητο στα μέτρα του. Όσο για τα δοκιμαστικά εντάξει φυσικά έχει μειονέκτημα αλλά πιστεύω ότι θα βρεθεί ψηλά, δεν εννοώ για pole position προς θεού.
-
Για το ατύχημα του Ραλφ:Αν είναι χωρίς debris, τότε ή το μονοθέσιο φταίει ή οι πιέσεις ή κάποιο σημείο της πίστας όπου 'τραυμάτισε' το ελαστικό! Αν κανένα από αυτά, τότε η Μισλεν πρέπει να έφερε μαλακά ελαστικά πάλι, όπως στο Σπα πέρσι, που σπάζανε τα ελαστικά της όπως τις φούσκες!
-
http://www.motorsportmediamulti.com/use ... ontibf.avi
Για ρίξτε μια ματιά εδώ για το προηγούμενο GP.
-
Ο χρήστης JPMontoya έγραψε:
Μακάρι να είναι και στον αγώνα δυνατός θέλω να φανεί ότι πλέον φέρνει το αυτοκίνητο στα μέτρα του. Όσο για τα δοκιμαστικά εντάξει φυσικά έχει μειονέκτημα αλλά πιστεύω ότι θα βρεθεί ψηλά, δεν εννοώ για pole position προς θεού.
Νομίζω ότι πλέον κατάφερε να προσαρμοστεί στην mclaren και το έδειξε στον προηγούμενο αγώνα!!
Αν είναι χωρίς debris, τότε ή το μονοθέσιο φταίει ή οι πιέσεις ή κάποιο σημείο της πίστας όπου 'τραυμάτισε' το ελαστικό! Αν κανένα από αυτά τότε η Μισλεν πρέπει να έφερε μαλακά ελαστικά πάλι όπως στο Σπα πέρσι που σπάζανε τα ελαστικά της όπως τις φούσκες!
Ας ελπίσουμε ότι δεν έχουν πρόβλημα τα λάστιχα γιατι τότε την έχουν πατήσει όλοι και η 'τύχη' θα ξανα χτυπήσει την ferrari μετά απο όσα έγιναν στον καναδά!!!
-
Sebastian & Pablo Montoya; United States Grand Prix, Indianapolis; Friday June 17th, 2005.
-
-
Το κλοτσάει;
-
The cause of the accident remains uncertain but seems to have been tyre related and came just a few minutes after Ricardo Zonta spun with a suspected left-rear tyre failure.
'So far what we can see is that both Ricardo's and Ralf's accidents came as a result of a tyre-related issue,' said Toyota's chief race engineer Dieter Gass. 'On both occasions we had no early indication from the tyre pressure sensors so it was a fast deflation. We don't know the reason why at the moment, so we will now set about analysing the data to understand exactly what happened.'
Ακομα αγνωστο γιατι εσκασε το λαστιχο δηλαδη και αυτο προφανως ειναι οτι χειροτερο για την ομαδα.
Επίσημο thread: GP Αμερικής - Ινδιανάπολη 2005