-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ένα S2000 για παράδειγμα το οποίο μπορεί να πάει σχεδόν μέχρι τα 270 (κοντερίσια) μπορεί να έχει κλειστή τη οροφή του σε αυτές τις ταχύτητες?Αυτα να σκαλιστουν σε πετρα και να τοποθετηθουν σε κεντρικα σημεια της πολης.
Οι σπουδαιες ανακαλυψεις πρεπει να διαδιδονται παντου.
Φυστικια ειναι τα ρημαδια τα χιλιομετρα, ή αχλαδια, 270, καλα ειναι? να τα αφησω?
Κοντερισια...τι διαλο σε γκρεμο πεφτοντας τα εδειξε?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ένα S2000 για παράδειγμα το οποίο μπορεί να πάει σχεδόν μέχρι τα 270 (κοντερίσια) μπορεί να έχει κλειστή τη οροφή του σε αυτές τις ταχύτητες?Αυτα να σκαλιστουν σε πετρα και να τοποθετηθουν σε κεντρικα σημεια της πολης.
Οι σπουδαιες ανακαλυψεις πρεπει να διαδιδονται παντου.
Φυστικια ειναι τα ρημαδια τα χιλιομετρα, ή αχλαδια, 270, καλα ειναι? να τα αφησω?
Κοντερισια...τι διαλο σε γκρεμο πεφτοντας τα εδειξε?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ένα S2000 για παράδειγμα το οποίο μπορεί να πάει σχεδόν μέχρι τα 270 (κοντερίσια) μπορεί να έχει κλειστή τη οροφή του σε αυτές τις ταχύτητες?Αυτα να σκαλιστουν σε πετρα και να τοποθετηθουν σε κεντρικα σημεια της πολης.
Οι σπουδαιες ανακαλυψεις πρεπει να διαδιδονται παντου.
Φυστικια ειναι τα ρημαδια τα χιλιομετρα, ή αχλαδια, 270, καλα ειναι? να τα αφησω?
Κοντερισια...τι διαλο σε γκρεμο πεφτοντας τα εδειξε?
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Ένα S2000 για παράδειγμα το οποίο μπορεί να πάει σχεδόν μέχρι τα 270 (κοντερίσια) μπορεί να έχει κλειστή τη οροφή του σε αυτές τις ταχύτητες?
Αυτα να σκαλιστουν σε πετρα και να τοποθετηθουν σε κεντρικα σημεια της πολης.
Οι σπουδαιες ανακαλυψεις πρεπει να διαδιδονται παντου.
Φυστικια ειναι τα ρημαδια τα χιλιομετρα, ή αχλαδια, 270, καλα ειναι? να τα αφησω?
Κοντερισια...τι διαλο σε γκρεμο πεφτοντας τα εδειξε?
Πραγματικά πρέπει να τα μισείς τα S2000 ε?
Για την ακρίβεια ένα S2000 χτυπάει 'κόφτη' στα 269 κοντέρ.
Έχω βιντεάκι με S2000 με μικρές βελτιώσεις (χωρίς να ανοικτεί καπάκι) να τα φτάνει και μάλιστα σε μικρό χρόνο. Σε κατηφόρα φαντάζομαι και νορμάλ S2000 θα τα φτάνει.
ΥΓ. Εννοείται πως μία Elise σε αυτές τις ταχύτητες 'πάει αέρα'...κυριολεκτικά
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ένα S2000 για παράδειγμα το οποίο μπορεί να πάει σχεδόν μέχρι τα 270 (κοντερίσια) μπορεί να έχει κλειστή τη οροφή του σε αυτές τις ταχύτητες?
Αυτα να σκαλιστουν σε πετρα και να τοποθετηθουν σε κεντρικα σημεια της πολης.
Οι σπουδαιες ανακαλυψεις πρεπει να διαδιδονται παντου.
Φυστικια ειναι τα ρημαδια τα χιλιομετρα, ή αχλαδια, 270, καλα ειναι? να τα αφησω?
Κοντερισια...τι διαλο σε γκρεμο πεφτοντας τα εδειξε?
Πραγματικά πρέπει να τα μισείς τα S2000 ε?
Για την ακρίβεια ένα S2000 χτυπάει 'κόφτη' στα 269 κοντέρ.
Έχω βιντεάκι με S2000 με μικρές βελτιώσεις (χωρίς να ανοικτεί καπάκι) να τα φτάνει και μάλιστα σε μικρό χρόνο. Σε κατηφόρα φαντάζομαι και νορμάλ S2000 θα τα φτάνει.
ΥΓ. Εννοείται πως μία Elise σε αυτές τις ταχύτητες 'πάει αέρα'...κυριολεκτικά
Πιτσιρικα, παρε τα βιντεο και καψε τα. Εχεις μεσανυχτα. Δεν εχω προβλημα με το Σ2000, εχω ομως προβλημα με τις αηδιες που λες.
Δεν χρειαζεται να δω βιντεο, ξερω πολυ καλα ποσα χιλιομετρα μπορει να βγαλει ενα αυτοκινητο με 240 ιππους, ειτε το λενε Ελιζ, ειτε το λενε Χοντα, ειτε το λενε Παναγιωτη.
Σου ειπα, υποδειξεις σε εμενα μην κανεις. ετσι για να ξεχωριζουμε επιτελους και τα πραγματα. Να τα πουλας αλλου αυτα, γιατι εδω θα γινεις και ρεζιλι.
-
Παιδιά, φτάνει, δε νομίζετε ?
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Ένα S2000 για παράδειγμα το οποίο μπορεί να πάει σχεδόν μέχρι τα 270 (κοντερίσια) μπορεί να έχει κλειστή τη οροφή του σε αυτές τις ταχύτητες?
Αυτα να σκαλιστουν σε πετρα και να τοποθετηθουν σε κεντρικα σημεια της πολης.
Οι σπουδαιες ανακαλυψεις πρεπει να διαδιδονται παντου.
Φυστικια ειναι τα ρημαδια τα χιλιομετρα, ή αχλαδια, 270, καλα ειναι? να τα αφησω?
Κοντερισια...τι διαλο σε γκρεμο πεφτοντας τα εδειξε?
Πραγματικά πρέπει να τα μισείς τα S2000 ε?
Για την ακρίβεια ένα S2000 χτυπάει 'κόφτη' στα 269 κοντέρ.
Έχω βιντεάκι με S2000 με μικρές βελτιώσεις (χωρίς να ανοικτεί καπάκι) να τα φτάνει και μάλιστα σε μικρό χρόνο. Σε κατηφόρα φαντάζομαι και νορμάλ S2000 θα τα φτάνει.
ΥΓ. Εννοείται πως μία Elise σε αυτές τις ταχύτητες 'πάει αέρα'...κυριολεκτικά
Filos me S2000 kai seiras 1 kai 2 den exei dei pano apo 250kati kai exei perasei kai olous tous autokinitodromous tis Europis.
Pes tou filou sou na min pataei to koumpi tou anemistira giati pernei aera to konter touOso gia aerodinamiki sygrisi Elise kai S2000
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Πιτσιρικα, παρε τα βιντεο και καψε τα. Εχεις μεσανυχτα. Δεν εχω προβλημα με το Σ2000, εχω ομως προβλημα με τις αηδιες που λες.Δεν χρειαζεται να δω βιντεο, ξερω πολυ καλα ποσα χιλιομετρα μπορει να βγαλει ενα αυτοκινητο με 240 ιππους, ειτε το λενε Ελιζ, ειτε το λενε Χοντα, ειτε το λενε Παναγιωτη.
Σου ειπα, υποδειξεις σε εμενα μην κανεις. ετσι για να ξεχωριζουμε επιτελους και τα πραγματα. Να τα πουλας αλλου αυτα, γιατι εδω θα γινεις και ρεζιλι.
Σου είπα έχω βιντεάκι. Είναι 13,4ΜΒ. Αν μπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να το ανεβάσω να το δουν όλοι.
Δεν έκανα υπόδειξη, μια υπόθεση έκανα.ΥΓ. Δεν είμαι κανένας πιτσιρικάς φίλε μου. Και σίγουρα δεν έχω μαύρα μεσάνυχτα. Δεν είμαι κολλημένος με καμία μάρκα, και δεν βγάζω λεφτά από το αντικείμενο.
-
Πάντως αν είναι να γίνεται τόση κουβέντα για το πόσο μπορεί να χάνει το κοντέρ ενός S2000 (αυτοκινήτου που εκτιμώ αφάνταστα, τουλάχιστον στα χέρια γνωστικών οδηγών), τι να πω;;;;
Το **269 ****κοντερίσια ****είναι **γεγονός, και ως βίντεο και ως διαπίστωση γνωστού μου ιδιοκτήτη, με αρκετές όμως μετατροπές στ οαυτοκίνητο....
Όσο για τα άκρως επιμορφωτικά σχόλιά σου περί αεροδυναμικής, θα σε παρακαλούσα nickolas να κάθεσαι ν'ακούς πρώτα αυτά που έχουν κάθε διάθεση να μας πουν επαγγελματίες (αεροδυναμιστές και όχι ανθυπο-μαθητευόμενα παιδαρέλια των συνεργείων και των ¨Λιμανακίων') του χώρου (βλ. 037) και να μην εικάζεις με την όποια απλή αριθμητική θυμόμαστε από τα παιδικά μας χρόνια....
Φιλικά,
Τέο
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Πιτσιρικα, παρε τα βιντεο και καψε τα. Εχεις μεσανυχτα. Δεν εχω προβλημα με το Σ2000, εχω ομως προβλημα με τις αηδιες που λες.
Δεν χρειαζεται να δω βιντεο, ξερω πολυ καλα ποσα χιλιομετρα μπορει να βγαλει ενα αυτοκινητο με 240 ιππους, ειτε το λενε Ελιζ, ειτε το λενε Χοντα, ειτε το λενε Παναγιωτη.
Σου ειπα, υποδειξεις σε εμενα μην κανεις. ετσι για να ξεχωριζουμε επιτελους και τα πραγματα. Να τα πουλας αλλου αυτα, γιατι εδω θα γινεις και ρεζιλι.
Σου είπα έχω βιντεάκι. Είναι 13,4ΜΒ. Αν μπορεί κάποιος να μου πει που μπορώ να το ανεβάσω να το δουν όλοι.
Δεν έκανα υπόδειξη, μια υπόθεση έκανα.ΥΓ. Δεν είμαι κανένας πιτσιρικάς φίλε μου. Και σίγουρα δεν έχω μαύρα μεσάνυχτα. Δεν είμαι κολλημένος με καμία μάρκα, και δεν βγάζω λεφτά από το αντικείμενο.
Eπειδη επιμενεις, και επειδη καλο ειναι να ψαχνεις, αλλα ενα βιντεο δεν λεει τιποτα. Μπορει να ειναι ψευτικο, μπορει να ειναι χαλασμενο/αρυθμιστο, μπορει να εχει μετατροπες, μπορει οτι θελεις.
235-240 μεγιστο. Δεν μιλαω ουτε σε κατηφορες, ουτε με ουριο ανεμο.
Τα 160kW, (εκει γυρω) που φτανουν στους πισω τροχους δεν εχουν την δυνατοτητα να σπρωξουν το αυτοκινητο στα 270, ουτε στα 260, ουτε στα 250.
Ασε που το γραναζωμα του Χοντα δεν παει πανω απο 250-260. Και να ειχε δυναμη, δεν θα μπορουσε να φτασει τα 270 λοιπον.
Αν θες καταλαβαινεις.
-
@τέο: Εγώ μίλησα μόνο για το βάρος το οποίο όσο μεγαλύτερο είναι τόσο μεγαλύτερη σταθερότητα δίνει στο αμάξι. Το ότι το downforce της Elise είναι κάπου 40 κιλά το διάβασα σε αυτό το φόρουμ από εσάς.
Ζητώ συγνώμη για το κακοπροαίρετο σχόλιο, απλά ο 037 μου έχει πρήξει τα @@@037: Είπαμε το γρανάζωμα στο Honda σαματά στα 269 κοντέρ (ενδεικτικά ένα RX8 έχει πολύ πιο μακρύ κιβώτιο-σε δυναμόμετρο έχει δείξει 297!!!)
Είπαμε ότι τα φτάνει
Είπαμε ότι έχουμε αποδείξεις (βίντεο)Και έχουμε και εσένα να μας πρήζεις.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
@τέο: Εγώ μίλησα μόνο για το βάρος το οποίο όσο μεγαλύτερο είναι τόσο μεγαλύτερη σταθερότητα δίνει στο αμάξι. Το ότι το downforce της Elise είναι κάπου 40 κιλά το διάβασα σε αυτό το φόρουμ από εσάς.
Ζητώ συγνώμη για το κακοπροαίρετο σχόλιο, απλά ο 037 μου έχει πρήξει τα @@@037: Είπαμε το γρανάζωμα στο Honda σαματά στα 269 κοντέρ (ενδεικτικά ένα RX8 έχει πολύ πιο μακρύ κιβώτιο-σε δυναμόμετρο έχει δείξει 297!!!)
Είπαμε ότι τα φτάνει
Είπαμε ότι έχουμε αποδείξεις (βίντεο)Και έχουμε και εσένα να μας πρήζεις.
και εχουμε και ενα εσενα που σου εξηγησα τι μπορει να ειναι το βιντεο, αλλα δεν παιρνεις χαμπαρι
Μετρημενα πραγματα, εαν εσυ δεν μπορεις να υπολογισεις αυτα τα πραγματα, τοτε πιστευε οτι βλεπεις.
**Τα 160kW, (εκει γυρω) που φτανουν στους πισω τροχους δεν εχουν την δυνατοτητα να σπρωξουν το αυτοκινητο στα 270, ουτε στα 260, ουτε στα 250. **
-
Ευχαριστώ 037, ετοιμαζόμουν να κλειδώσω.
nickolas, σε παρακαλώ χαμήλωσε τους τόνους σου κι εσύ.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
@τέο: Εγώ μίλησα μόνο για το βάρος το οποίο όσο μεγαλύτερο είναι τόσο μεγαλύτερη σταθερότητα δίνει στο αμάξι. Το ότι το downforce της Elise είναι κάπου 40 κιλά το διάβασα σε αυτό το φόρουμ από εσάς.
Ζητώ συγνώμη για το κακοπροαίρετο σχόλιο, απλά ο 037 μου έχει πρήξει τα @@@037: Είπαμε το γρανάζωμα στο Honda σαματά στα 269 κοντέρ (ενδεικτικά ένα RX8 έχει πολύ πιο μακρύ κιβώτιο-σε δυναμόμετρο έχει δείξει 297!!!)
Είπαμε ότι τα φτάνει
Είπαμε ότι έχουμε αποδείξεις (βίντεο)Και έχουμε και εσένα να μας πρήζεις.
και εχουμε και ενα εσενα που σου εξηγησα τι μπορει να ειναι το βιντεο. Μετρημενα πραγματα, εαν εσυ δεν μπορεις να υπολογισεις αυτα τα πραγματα, τοτε πιστευε οτι βλεπεις.
Ωραία, νομίζω ότι έκλεισε η συζήτηση έτσι...
Το κοντέρ δεν είναι πειραγμένο-οι κόφτες σε όλες τις σχέσεις είναι στα σωστά χιλιόμετρα. Και βεβαίως δεν έχει πέσει μοντάζ, δεν είναι φωτογραφία, στα βίντεο δεν γίνονται τέτοιες παρεμβάσεις.
Έχω και την καλή μαρτυρία του Τέο. -
Νικολα,
Μπορεις να εχεις οποια υποκειμενικη αποψη θελεις, αλλα οπου εκφερεις λανθασμενες αντικειμενικες αληθειες, θα ειμαι εκεικαι θα σου τα πρηζω οπως λες.
Διοτι μπορω να ξερω πολυ καλα τι συμβαινει και πως. Και δεν θελω βιντεο για να ξερω καποια πραγματα, σε αντιθεση με εσενα.
Ακου λοιπον, εσυ θα κερδισεις.
-
Τώρα που ηρεμήσαμε λοιπόν!
Έχεις μια αναπάντητη ερώτηση στο κλειδωμένο θέμα. Αν θέλεις μπορείς να ανοίξεις κάποιο τόπικ με γενικό τίτλο στα 'Τεχνικά θέματα' όπου θα μπορούν όλοι να γράφουν τις απορίες τους.
Θα ήθελα πάντως αν γίνεται να με βοηθήσει κάποιος να βάλω link για το video ώστε όλοι να μπορούν να σχηματίσουν την άποψή τους.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Ακου λοιπον, εσυ θα κερδισεις.Νυν υπερ πάντων η επιστήμη σ'αυτά τα θέματα .
Κι αν υπάρχουν αντικειμενικοί λόγοι για τους οποίους ο 037, θα έθετε τεκμηριωμένα τις αμφιβολίες του, τότε να είσαι σίγουρος nickolas ότι το όποιο βίντεο θα καταδείκνυε σφάλματα οφειλώμενο σε παράγοντες που ανιχνεύονται πολύ εύκολα...(βλ. απόκλιση κοντέρ, ελαφρά κατωφέρεια που μπορεί να μην εντοπίζεται μέσα από το προοπτικό ενός βίντεο κλπ κλπ...)
-
Εγω ειναι σαν να το ειδα, δεν θελω βιντεο για να υπολογισω 5 πραγματα. Το βιντεο μπορει να λεει οτιδηποτε. Οι υπολογισμοι μετρανε. Και οι θεωριτικοι και οι πρακτικες μετρησεις.
Και οι πρακτικες μετρησεις για την πραγματικη τελικη ειναι αρκετα δυσκολοι.
Τερμα. 163kW και 270 και 260 και 250, δεν κολανε. Εαν θες σου ειπα το πιστευεις.
Το κοντερ ενος αγνωστου αυτοκινητου ας λεει και 300, δεν με πειθει, οταν οι αριθμοι λενε αλλα.
Ασε που η μετρηση γινεται με pitot tubes οπως στα αεροπλανα για καλυτερη ακριβεια, ή και με gps.
-
037, εγώ μίλησα για 'κοντέρ'. Επίσης το αν αυτό έγινε σε κατηφόρα (πιθανότατα να είναι έτσι, πάντως δεν είναι τόσο έντονη ώστε να φαίνεται στο video) δεν μας απασχολεί. Το αρχικό θέμα είναι αν θα σκιστεί η κουκούλα, και αν σκιστεί κανείς δεν θα σκεφτεί ότι πήγαινε σε κατηφόρα,ξεπέρασε την εγοστασιακή τελική και του σκίστηκε.
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
037, εγώ μίλησα για 'κοντέρ'. Επίσης το αν αυτό έγινε σε κατηφόρα (πιθανότατα να είναι έτσι, πάντως δεν είναι τόσο έντονη ώστε να φαίνεται στο video) δεν μας απασχολεί. Το αρχικό θέμα είναι αν θα σκιστεί η κουκούλα, και αν σκιστεί κανείς δεν θα σκεφτεί ότι πήγαινε σε κατηφόρα,ξεπέρασε την εγοστασιακή τελική και του σκίστηκε.Επιτέλους το θέμα επανέρχεται στην αρχική του διάσταση...Τέλος( ; ) καλό, όλα καλά!
Κοντερίσια και πραγματική τελική