Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τεχνολογία FSI: "παιδί" της Audi ή της VW ;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τεχνολογία FSI: "παιδί" της Audi ή της VW ;
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    30
    68
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      technik last edited by

      Ιδού η απορία μου...

      **Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
      Η Audi, ή η VW ; **

      Απ' ότι γνωρίζω, η Audi χρησιμοποίησε την τεχνολογία FSI από το 2000,
      στους αγώνες Le Mans, κατακτώντας 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα.

      Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο μοντέλο
      με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (του VAG),
      ήταν το Α2 1.6
      Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • T
        technik last edited by

        Ιδού η απορία μου...

        **Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
        Η Audi, ή η VW ; **

        Απ' ότι γνωρίζω, η Audi χρησιμοποίησε την τεχνολογία FSI από το 2000,
        στους αγώνες Le Mans, κατακτώντας 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα.

        Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο μοντέλο
        με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (του VAG),
        ήταν το Α2 1.6
        Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          technik last edited by

          Ιδού η απορία μου...

          **Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
          Η Audi, ή η VW ; **

          Απ' ότι γνωρίζω, η Audi χρησιμοποίησε την τεχνολογία FSI από το 2000,
          στους αγώνες Le Mans, κατακτώντας 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα.

          Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο μοντέλο
          με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (του VAG),
          ήταν το Α2 1.6
          Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • O
            opterios last edited by

            Μπορώ να ρωτήσω αν έχει σημασία η απάντηση;

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης technik έγραψε:

              Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;

              H BOSCH

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                technik last edited by

                Ο χρήστης opterios έγραψε:
                Μπορώ να ρωτήσω αν έχει σημασία η απάντηση;

                Και βέβαια!

                Απορία δική μου, είναι

                Το ερώτημα μπορεί να επεκταθεί και σε άλλες μορφές τεχνολογίας που χρησιμοποιεί το γκρούπ.
                Πλαίσια, DSG, ASF (εδώ ξέρουμε ) κτλ...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • N
                  nickolas last edited by

                  Ο χρήστης technik έγραψε:
                  Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ;

                  Υπάρχει τέτοιο Lupo?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • G
                    georgetabs last edited by

                    Η Άουντι μητέρα του ΦΣΙ, με την ΦΒ αφεντικό της Άουντι!

                    Ποιος είπε πως η ΦΒ το έβγαλε;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • L
                      lotusnick last edited by

                      Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τι προσφέρει στην θεωρία και τι στην πράξη?
                      Τα νούμερα δείχνουν ότι δεν προσφέρει και τίποτα.
                      πχ 1.6 λίτρα κινητήρας δίνει 115 άλογα όταν καεί super αμόλυβδη και όλοι λένε ότι είναι θορυβώδης.
                      Είναι πιο οικονομικός στην πράξη?

                      Thanks
                      Nikos

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
                        Μήπως μπορεί κάποιος να μου πει τι προσφέρει στην θεωρία και τι στην πράξη?
                        Τα νούμερα δείχνουν ότι δεν προσφέρει και τίποτα.
                        πχ 1.6 λίτρα κινητήρας δίνει 115 άλογα όταν καεί super αμόλυβδη και όλοι λένε ότι είναι θορυβώδης.
                        Είναι πιο οικονομικός στην πράξη?

                        Thanks
                        Nikos

                        Στο 16άρι οι διαφορές -δυστυχώς- δεν είναι τόσο ορατές σε σχέση με τον απλό 8V.
                        Το βάρος, ανακυρήσσεται νικητής, παίζοντας τον δικό του ρόλο

                        Γενικά, ο 1.6 FSI, είναι πιο οικονομικός από τον 8V, με μεγαλύτερη ισχύ, καλύτερη απόκριση και λειτουργία στις μεσαίες & υψηλές στροφές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • G
                          georgetabs last edited by

                          Ο 101 8ν που είχαμε στο Τολέδο ήταν ΚΟΡΥΦΗ!
                          Ο 105 16ν στο Γκολφ μάλλον μάπα... Βέβαια το Γκολφ ήταν βαρύτερο, αλλά ο 8ν ακόμα και εκεί καλύτερα θα τα πήγαινε, με τις ροπές ήταν πιο τίμιος...

                          Τώρα το νέο Γκολφ έχει τον 1600ΦΣΙ, αλλά δεν το έχω οδηγήσει, ούτε και καίγομαι κιόλας!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • T
                            technik last edited by

                            Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

                            Τώρα το νέο Γκολφ έχει τον 1600ΦΣΙ, αλλά δεν το έχω οδηγήσει, ούτε και καίγομαι κιόλας!!

                            Απλά ικανοποιητικός για τα κιλά του αυτοκινήτου

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • A
                              adis4gr last edited by

                              χαριτολογωντας να πω της shell...????!!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • kubiak
                                kubiak last edited by

                                Ο χρήστης technik έγραψε:
                                Ιδού η απορία μου...

                                **Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
                                Η Audi, ή η VW ; **

                                Απ' ότι γνωρίζω, η Audi χρησιμοποίησε την τεχνολογία FSI από το 2000,
                                στους αγώνες Le Mans, κατακτώντας 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα.

                                Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο μοντέλο
                                με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (του VAG),
                                ήταν το Α2 1.6
                                Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ;

                                ΜΑ ΠΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ VW & AUDI;;;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • T
                                  technik last edited by

                                  Ο χρήστης kubiak έγραψε:

                                  Ιδού η απορία μου...

                                  **Τελικά, ποιά είναι η 'μητέρα' της τεχνολογίας FSI ;
                                  Η Audi, ή η VW ; **

                                  Απ' ότι γνωρίζω, η Audi χρησιμοποίησε την τεχνολογία FSI από το 2000,
                                  στους αγώνες Le Mans, κατακτώντας 3 συνεχόμενα πρωταθλήματα.

                                  Αν δεν κάνω λάθος, το πρώτο μοντέλο
                                  με κινητήρα άμεσου ψεκασμού (του VAG),
                                  ήταν το Α2 1.6
                                  Ή μήπως το Lupo 1.4 FSI με τα 105 άλογα ;

                                  ΜΑ ΠΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ VW & AUDI;;;

                                  Δεν τίθεται τέτοιο θέμα

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • D
                                    dimitrios last edited by

                                    η Αudi,

                                    το κάναμε φέτος στο πανεπιστήμιο.
                                    Ελάχιστες εταιρείες έχουν μοντέλα με FSI.
                                    Αudi είναι με την μεγαλύτερη παραγωγή.
                                    Επίσης έχει κάνει και η Mazda.
                                    Turbo FSI εχει μόνο η Αudi και Mazda

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • L
                                      lkar last edited by

                                      Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
                                      η Αudi,

                                      το κάναμε φέτος στο πανεπιστήμιο.
                                      Ελάχιστες εταιρείες έχουν μοντέλα με FSI.
                                      Αudi είναι με την μεγαλύτερη παραγωγή.
                                      Επίσης έχει κάνει και η Mazda.
                                      Turbo FSI εχει μόνο η Αudi και Mazda

                                      mitsubishi (GDI) Renault, Alfa κι έπονται PSA-BMW

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                        η Αudi,

                                        το κάναμε φέτος στο πανεπιστήμιο.
                                        Ελάχιστες εταιρείες έχουν μοντέλα με FSI.
                                        Αudi είναι με την μεγαλύτερη παραγωγή.
                                        Επίσης έχει κάνει και η Mazda.

                                        mitsubishi (GDI) Renault, Alfa κι έπονται PSA-BMW

                                        • Τοyota.

                                        Turbo FSI εχει μόνο η Αudi και Mazda

                                        Με την πρωτιά να ανήκει στην Audi

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • D
                                          dimitrios last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                          η Αudi,

                                          το κάναμε φέτος στο πανεπιστήμιο.
                                          Ελάχιστες εταιρείες έχουν μοντέλα με FSI.
                                          Αudi είναι με την μεγαλύτερη παραγωγή.
                                          Επίσης έχει κάνει και η Mazda.
                                          Turbo FSI εχει μόνο η Αudi και Mazda

                                          mitsubishi (GDI) Renault, Alfa κι έπονται PSA-BMW

                                          μιτσουμπίσι καλός,
                                          της Renault για το π****

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • D
                                            dimitrios last edited by

                                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                                            η Αudi,

                                            το κάναμε φέτος στο πανεπιστήμιο.
                                            Ελάχιστες εταιρείες έχουν μοντέλα με FSI.
                                            Αudi είναι με την μεγαλύτερη παραγωγή.
                                            Επίσης έχει κάνει και η Mazda.

                                            mitsubishi (GDI) Renault, Alfa κι έπονται PSA-BMW

                                            • Τοyota.

                                            Turbo FSI εχει μόνο η Αudi και Mazda

                                            Με την πρωτιά να ανήκει στην Audi

                                            Δεν ξέρω ποιος κατάφερε πρώτος να κατοχυρώσει τις πατέντες.
                                            Το mazda FSI turbo κυκλοφορεί εδώ και 2 χρόνια στην Ιαπωνία ενώ το Audi νομίζω βγήκε τώρα.
                                            Είναι καλό σύστημα το FSI αλλά χρειάζεται πολύ δυνατούς εγκεφάλους με μεγάλη υπολογιστηκή ισχύ....
                                            Και δύσκολα θα μπορείς να βάλεις χέρι....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr