Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Δημοσιογραφικά και Στρώσιμο Μηχανής
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Δημοσιογραφικά και Στρώσιμο Μηχανής
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    6
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      michaliss last edited by

      Σ' αυτό το topic θα ήθελα να αναλύσουμε την επίδραση του στρωσίματος των δημοσιογραφικών αυτοκινήτων στα αποτελέσματα των τεστ τους. Έχω παρατηρήσει αρκετές φορές σε συγκριτικά διαφόρων περιοδικών πως κάποια από τα αυτοκίνητα τα οποία λαμβάνουν μέρος μπορεί να έχουν διανύσει και λιγότερα από 1500, ή ακόμα και 700 km στη 'ζωή' τους.
      Είναι όμως αντιπροσωπευτικά τα αποτελέσματα ενός τεστ τα οποία έχουν γίνει με πρακτικά άστρωτο αυτοκίνητο; Εδώ τα δικά μας για να αρχίσουν να αποδίδουν σωστά καμιά φορά χρειάζονται και παραπάνω από 5000 km...
      Πόσο μπορεί το στρώσιμο να επιδράσει στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, τόσο όσο αφορά επιταχύνσεις -επιβραδύνσεις, όσο και σχετικά με απόσβεση κραδασμών κ.τ.λ.; Θα πρέπει αυτό να λαμβάνεται υπ' όψιν από τον υποψήφιο αγοραστή ή φίλο της αυτοκίνησης που θέλει να μάθει περισσότερα από το συγκριτικό αυτό;

      Εκτός και αν στα δημοσιογραφικά γίνεται πρακτική εφαρμογή του 'italian tuning'

      Αυτό το topic ήθελα να το φτιάξω αρκετό καιρό, μου το ξαναθύμησε ένα post του nicholas...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        michaliss last edited by

        Σ' αυτό το topic θα ήθελα να αναλύσουμε την επίδραση του στρωσίματος των δημοσιογραφικών αυτοκινήτων στα αποτελέσματα των τεστ τους. Έχω παρατηρήσει αρκετές φορές σε συγκριτικά διαφόρων περιοδικών πως κάποια από τα αυτοκίνητα τα οποία λαμβάνουν μέρος μπορεί να έχουν διανύσει και λιγότερα από 1500, ή ακόμα και 700 km στη 'ζωή' τους.
        Είναι όμως αντιπροσωπευτικά τα αποτελέσματα ενός τεστ τα οποία έχουν γίνει με πρακτικά άστρωτο αυτοκίνητο; Εδώ τα δικά μας για να αρχίσουν να αποδίδουν σωστά καμιά φορά χρειάζονται και παραπάνω από 5000 km...
        Πόσο μπορεί το στρώσιμο να επιδράσει στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, τόσο όσο αφορά επιταχύνσεις -επιβραδύνσεις, όσο και σχετικά με απόσβεση κραδασμών κ.τ.λ.; Θα πρέπει αυτό να λαμβάνεται υπ' όψιν από τον υποψήφιο αγοραστή ή φίλο της αυτοκίνησης που θέλει να μάθει περισσότερα από το συγκριτικό αυτό;

        Εκτός και αν στα δημοσιογραφικά γίνεται πρακτική εφαρμογή του 'italian tuning'

        Αυτό το topic ήθελα να το φτιάξω αρκετό καιρό, μου το ξαναθύμησε ένα post του nicholas...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr