-
Σ' αυτό το topic θα ήθελα να αναλύσουμε την επίδραση του στρωσίματος των δημοσιογραφικών αυτοκινήτων στα αποτελέσματα των τεστ τους. Έχω παρατηρήσει αρκετές φορές σε συγκριτικά διαφόρων περιοδικών πως κάποια από τα αυτοκίνητα τα οποία λαμβάνουν μέρος μπορεί να έχουν διανύσει και λιγότερα από 1500, ή ακόμα και 700 km στη 'ζωή' τους.
Είναι όμως αντιπροσωπευτικά τα αποτελέσματα ενός τεστ τα οποία έχουν γίνει με πρακτικά άστρωτο αυτοκίνητο; Εδώ τα δικά μας για να αρχίσουν να αποδίδουν σωστά καμιά φορά χρειάζονται και παραπάνω από 5000 km...
Πόσο μπορεί το στρώσιμο να επιδράσει στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, τόσο όσο αφορά επιταχύνσεις -επιβραδύνσεις, όσο και σχετικά με απόσβεση κραδασμών κ.τ.λ.; Θα πρέπει αυτό να λαμβάνεται υπ' όψιν από τον υποψήφιο αγοραστή ή φίλο της αυτοκίνησης που θέλει να μάθει περισσότερα από το συγκριτικό αυτό;Εκτός και αν στα δημοσιογραφικά γίνεται πρακτική εφαρμογή του 'italian tuning'
Αυτό το topic ήθελα να το φτιάξω αρκετό καιρό, μου το ξαναθύμησε ένα post του nicholas...
-
Σ' αυτό το topic θα ήθελα να αναλύσουμε την επίδραση του στρωσίματος των δημοσιογραφικών αυτοκινήτων στα αποτελέσματα των τεστ τους. Έχω παρατηρήσει αρκετές φορές σε συγκριτικά διαφόρων περιοδικών πως κάποια από τα αυτοκίνητα τα οποία λαμβάνουν μέρος μπορεί να έχουν διανύσει και λιγότερα από 1500, ή ακόμα και 700 km στη 'ζωή' τους.
Είναι όμως αντιπροσωπευτικά τα αποτελέσματα ενός τεστ τα οποία έχουν γίνει με πρακτικά άστρωτο αυτοκίνητο; Εδώ τα δικά μας για να αρχίσουν να αποδίδουν σωστά καμιά φορά χρειάζονται και παραπάνω από 5000 km...
Πόσο μπορεί το στρώσιμο να επιδράσει στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, τόσο όσο αφορά επιταχύνσεις -επιβραδύνσεις, όσο και σχετικά με απόσβεση κραδασμών κ.τ.λ.; Θα πρέπει αυτό να λαμβάνεται υπ' όψιν από τον υποψήφιο αγοραστή ή φίλο της αυτοκίνησης που θέλει να μάθει περισσότερα από το συγκριτικό αυτό;Εκτός και αν στα δημοσιογραφικά γίνεται πρακτική εφαρμογή του 'italian tuning'
Αυτό το topic ήθελα να το φτιάξω αρκετό καιρό, μου το ξαναθύμησε ένα post του nicholas...
-
Σ' αυτό το topic θα ήθελα να αναλύσουμε την επίδραση του στρωσίματος των δημοσιογραφικών αυτοκινήτων στα αποτελέσματα των τεστ τους. Έχω παρατηρήσει αρκετές φορές σε συγκριτικά διαφόρων περιοδικών πως κάποια από τα αυτοκίνητα τα οποία λαμβάνουν μέρος μπορεί να έχουν διανύσει και λιγότερα από 1500, ή ακόμα και 700 km στη 'ζωή' τους.
Είναι όμως αντιπροσωπευτικά τα αποτελέσματα ενός τεστ τα οποία έχουν γίνει με πρακτικά άστρωτο αυτοκίνητο; Εδώ τα δικά μας για να αρχίσουν να αποδίδουν σωστά καμιά φορά χρειάζονται και παραπάνω από 5000 km...
Πόσο μπορεί το στρώσιμο να επιδράσει στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, τόσο όσο αφορά επιταχύνσεις -επιβραδύνσεις, όσο και σχετικά με απόσβεση κραδασμών κ.τ.λ.; Θα πρέπει αυτό να λαμβάνεται υπ' όψιν από τον υποψήφιο αγοραστή ή φίλο της αυτοκίνησης που θέλει να μάθει περισσότερα από το συγκριτικό αυτό;Εκτός και αν στα δημοσιογραφικά γίνεται πρακτική εφαρμογή του 'italian tuning'
Αυτό το topic ήθελα να το φτιάξω αρκετό καιρό, μου το ξαναθύμησε ένα post του nicholas...
-
Καλημέρα,
θα μου επιτρέψετε να διαφωνίσω σχετικά με την αναγκαίοτητα στρωσίματος στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Η ποιότητα κατεργασίας των σύγχρωνων ανταλλακτικών ενός κινητήρα (και όχι μόνο) είναι τέτοια που δεν υπάρχει πλέον ανάγκη για το λεγόμενο ροντάρισμα. Κάποτε όντως θα χρειαζόταν, αλλά όχι πια. Συνεπώς με 1.000 χλμ. (max) μπορεί ένα αυτοκίνητο να θεωρηθεί έτοιμο και η δοκιμή του αντιπροσωπευτική. Οι βασικότερες ανοχές που θα προκύψουν σε αυτό το διάστημα θα προέλθουν κυρίως από ελαστικά μέρη, πχ. στην ανάρτηση. Από εκεί και πέρα μέσα στα χλμ. αυτά θα μπορέσει να φανεί ότι όλα λειτουργούν εντάξει και συνεπώς να μην υπάρχει κίνδυνος να προκύψει κάποια ζημιά πάνω στη δοκιμή. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν παρουσιάζουν ουσιαστικές διαφορές μετά από 5.000 χλμ. -
δεν ξερω αν ειναι η εξαιρεση στον κανονα,αλλα τα Ρενώ φανερωνουν τις πραγματικες τους αρετες,μετα τα 10-15000 χλμ
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
δεν ξερω αν ειναι η εξαιρεση στον κανονα,αλλα τα Ρενώ φανερωνουν τις πραγματικες τους αρετες,μετα τα 10-15000 χλμΚαι το Τολέδο με τον 1600άρη (8βάλβιδο, 101 ίπποι) μετά τα 10.000 (με ΠΟΛΥ προσεκτικό στρώσιμο μέχρι μετά τις 5.000!!!) ήταν ΑΛΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ από ότι με 3.000 χμ... Νωρίτερα δεν είχα πολυδοκιμάσει να ζορίσω τον κινητήρα, οπότε δεν μπορώ να σας πω...
Βέβαια από την άλλη αυτό έγινε πριν 7 χρόνια, οπότε λογικό να έχουν αλλάξει κάπως τα πράγματα, αλλά εντελώς να έχει απαλειφεί δεν νομίζω να γίνει ποτέ!
Πάντως φίλος με Κλιο 1400 μοντέλο μηνών, όσο περνάει ο καιρός, τόσο καλύτερο γίνεται...
Το Γκολφ 4 της μάνας μου (1400, μοντ99) δεν πήρε τίποτα σπουδαίο σε ισχύ, αλλά έπεσε η κατανάλωσή του!!!
Από τν άλλη όμως όταν πρέπει να έχεις έτοιμο άρθρο πριν ουσιαστικά βγεί στην αγορά, που να βρείς αμάξι με 5-10Κ χμ για να είναι όλα καλά; Μόνο από τεστ εξωτερικού, αν η εταιρεία (κι όχι η αντιπροσωπεία, πόσο μάλλον το περιοδικό...) αποφασίσει να τα φέρει έτσι...
ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΣΩΣΤΑ;;; Όπως θα έκανε ένας υπομονετικός ιδιοκτήτης;;
Αδύνατον όπως και να το δείς... -
Βασικα,τα Ρενώ στα 30000 χλμ ειναι πολυ διαφορετικα(προς το καλυτερο παντα) απο οτι στα 10 η στα 20000 και μιλαω παντα για επιδοσεις....
Αυτο ειναι κοινη διαπιστωση του GRC....
Βεβαια δεν ξερω που οφειλεται αυτο..
-
Citroen Xsara 1.6
Καμμία σχέση η απόδοση του κινητήρα του,όταν ήταν καινούριο καί όταν το ξαναοδήγησα καί είχε 7.000 χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
Καλημέρα,
θα μου επιτρέψετε να διαφωνίσω σχετικά με την αναγκαίοτητα στρωσίματος στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Η ποιότητα κατεργασίας των σύγχρωνων ανταλλακτικών ενός κινητήρα (και όχι μόνο) είναι τέτοια που δεν υπάρχει πλέον ανάγκη για το λεγόμενο ροντάρισμα. Κάποτε όντως θα χρειαζόταν, αλλά όχι πια. Συνεπώς με 1.000 χλμ. (max) μπορεί ένα αυτοκίνητο να θεωρηθεί έτοιμο και η δοκιμή του αντιπροσωπευτική. Οι βασικότερες ανοχές που θα προκύψουν σε αυτό το διάστημα θα προέλθουν κυρίως από ελαστικά μέρη, πχ. στην ανάρτηση. Από εκεί και πέρα μέσα στα χλμ. αυτά θα μπορέσει να φανεί ότι όλα λειτουργούν εντάξει και συνεπώς να μην υπάρχει κίνδυνος να προκύψει κάποια ζημιά πάνω στη δοκιμή. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν παρουσιάζουν ουσιαστικές διαφορές μετά από 5.000 χλμ.Σωστά, το ροντάρισμα γίνεται στο εργοστάσιο αλλά τα πρώτα 500-1000χλμ είναι κρίσιμα για τη μακροζωία του κινητήρα. Δεν νομίζω ότι αλλάζουν οι εσωτερικές ανοχές του κινητήρα αλλά με το σωστό στρώσιμο οι εσωτερικές τριβόμενες επιφάνειες αποκτούν μια γυαλάδα που θα δώσει μακροζωία και νεύρο στο κινητήρα. Όχι σιγά (πολύ κακό) αλλά όχι ξέσκισμα.
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Βασικα,τα Ρενώ στα 30000 χλμ ειναι πολυ διαφορετικα(προς το καλυτερο παντα) απο οτι στα 10 η στα 20000 και μιλαω παντα για επιδοσεις....Είχα την εντύπωση ότι με πολύ λίγα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο έχει καλύτερη επιτάχυνση και κακή τελική ενώ το αντίθετο συμβαίνει όταν έχει π.χ. 20.000χλμ. Επιβεβεβαιώνεται αυτό στα Renault?
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
Καλημέρα,
θα μου επιτρέψετε να διαφωνίσω σχετικά με την αναγκαίοτητα στρωσίματος στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Η ποιότητα κατεργασίας των σύγχρωνων ανταλλακτικών ενός κινητήρα (και όχι μόνο) είναι τέτοια που δεν υπάρχει πλέον ανάγκη για το λεγόμενο ροντάρισμα. Κάποτε όντως θα χρειαζόταν, αλλά όχι πια. Συνεπώς με 1.000 χλμ. (max) μπορεί ένα αυτοκίνητο να θεωρηθεί έτοιμο και η δοκιμή του αντιπροσωπευτική. Οι βασικότερες ανοχές που θα προκύψουν σε αυτό το διάστημα θα προέλθουν κυρίως από ελαστικά μέρη, πχ. στην ανάρτηση. Από εκεί και πέρα μέσα στα χλμ. αυτά θα μπορέσει να φανεί ότι όλα λειτουργούν εντάξει και συνεπώς να μην υπάρχει κίνδυνος να προκύψει κάποια ζημιά πάνω στη δοκιμή. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν παρουσιάζουν ουσιαστικές διαφορές μετά από 5.000 χλμ.H hremi odigisi enos autokinitou gia ta prwta xiliometra tou prin kapia xronia htan kirios gia na min prokli8ei apotomi f8ora sta metala tou.
Simera pleon i epe3ergasia twn metalwn pou ginetai sta ergostasia prostateuei ton kinitira. Apo oso gnorizw den xriazetai enas kainourgios kinitiras pleon omalh odigisi apo tin arxh.
Auto omws den simainei oti 8a exei tin idia apodosh me auth pou 8a exei meta apo arketa miles. Oi kinitires parousiazoun to megisto tis apodoshs tous meta apo kapia xrisi.
Proswpika pisteuw oti to na metri8oun oi epidoseis enos autokinitou otan auto exei elaxista km , den 8a par8oun antikimenikes times.
Me eilikrini ektimisi,
DimitrisPS. Zitw signwmi gia ta latinika fonts
-
Και εγώ βλέπω διαφορές!
Οδήγησα Corsa testdrive και ο κινητήρας του ήταν σαφέστατα πιο αδύναμος και με λιγότερους κραδασμούς!
Δεν ξέρω το τελευταίο πως εξηγείται. Το corsa μου έχει 34000χλμ. -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Βασικα,τα Ρενώ στα 30000 χλμ ειναι πολυ διαφορετικα(προς το καλυτερο παντα) απο οτι στα 10 η στα 20000 και μιλαω παντα για επιδοσεις....
Είχα την εντύπωση ότι με πολύ λίγα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο έχει καλύτερη επιτάχυνση και κακή τελική ενώ το αντίθετο συμβαίνει όταν έχει π.χ. 20.000χλμ. Επιβεβεβαιώνεται αυτό στα Renault?
Το Κλιό του φίλου μου δεν έπιανε 180 ούτε σε ελαφρά κατηφόρα σαν καινούριο (μετά από ένα σχετικά καλό στρώσιμο όμως).
Αν θυμάμαι καλά είπε πως σιγά σιγά ανέβαινε η τελική, αλλά πολύ σιγά και του την έσπαγε!!!
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Proswpika pisteuw oti to na metri8oun oi epidoseis enos autokinitou otan auto exei elaxista km , den 8a par8oun antikimenikes times.Καλώς τον
Σίγουρα δεν θα παρθούν ΣΩΣΤΕΣ μετρήσεις, με την έννοια πως πράγματι οι κινητήρες αποδίδουν τα μέγιστα μετά από ορισμένα χιλιόμετρα, πχ. 10-20 χιλιάδες ή και περισσότερο.
Από την άλλη, αν για όλα τα αυτοκίνητα ακολουθείται η ίδια διαδικασία, δηλ. μετρήσεις όταν έχουν 700-800-1000 χλμ. στο οδόμετρο, τότε οι μετρήσεις είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ με την έννοια πως δεν αδικείται κάποιο αυτοκίνητο σε όφελος κάποιου άλλου.
Ισως θα ήταν ενδιαφέρον σαν άρθρο στους 4Τ, να γίνουν οι μετρήσεις (πχ. μια δυναμομέτρηση αλλά και 0-100, ρεπριζ κτλ.) στο ίδιο αυτοκίνητο στα 1000 και στα 20000 χλμ.
-
Ο χρήστης KF έγραψε:
Καλημέρα,
θα μου επιτρέψετε να διαφωνίσω σχετικά με την αναγκαίοτητα στρωσίματος στα σύγχρονα αυτοκίνητα. Η ποιότητα κατεργασίας των σύγχρωνων ανταλλακτικών ενός κινητήρα (και όχι μόνο) είναι τέτοια που δεν υπάρχει πλέον ανάγκη για το λεγόμενο ροντάρισμα. Κάποτε όντως θα χρειαζόταν, αλλά όχι πια. Συνεπώς με 1.000 χλμ. (max) μπορεί ένα αυτοκίνητο να θεωρηθεί έτοιμο και η δοκιμή του αντιπροσωπευτική.θα μου επιτρεψεις και μενα να διαφωνησω, καθως δεν ξερω αν και κατα ποσο ειναι αναγκαιο το στρωσιμο, αλλα και το δικο μου μετα τα 5-7000χλμ εδειξε την δυναμη του.
Ειδικα μεχρι τα 1500 ηταν παρα πολυ αργο σε σχεση με το 'μετα'. επομενως αν το αυτοκινητο μου μετρηθηκε με 900χλμ στο κοντερ ειναι σιγουρο οτι αδικηθηκε (οχι οτι με νοιαζει, αλλα αυτη ειναι η αληθεια). -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Proswpika pisteuw oti to na metri8oun oi epidoseis enos autokinitou otan auto exei elaxista km , den 8a par8oun antikimenikes times.
Καλώς τον
Σίγουρα δεν θα παρθούν ΣΩΣΤΕΣ μετρήσεις, με την έννοια πως πράγματι οι κινητήρες αποδίδουν τα μέγιστα μετά από ορισμένα χιλιόμετρα, πχ. 10-20 χιλιάδες ή και περισσότερο.
Από την άλλη, αν για όλα τα αυτοκίνητα ακολουθείται η ίδια διαδικασία, δηλ. μετρήσεις όταν έχουν 700-800-1000 χλμ. στο οδόμετρο, τότε οι μετρήσεις είναι ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΕΣ με την έννοια πως δεν αδικείται κάποιο αυτοκίνητο σε όφελος κάποιου άλλου.
Ισως θα ήταν ενδιαφέρον σαν άρθρο στους 4Τ, να γίνουν οι μετρήσεις (πχ. μια δυναμομέτρηση αλλά και 0-100, ρεπριζ κτλ.) στο ίδιο αυτοκίνητο στα 1000 και στα 20000 χλμ.
Kalos sas vrika
Einai kinitires autokinitwn pou exoun ti tash na vgazoun to megisto tis apodoshs tous noritera apo allous kinitires.
As 8ewrisoume oti 2 diaforetikoi kinitires elegxontai sta 1,000 km.
O 1os exei tin tash na vgalei to megisto tis apodoshs tou sta 5,000km kai o 2os sta 10,000 km.
O 1os kinitiras einai pi8ano na apodosei kalitera giati 8ewritika vrisketai pio konta sto simio tou na arxisei na apodidei kalitera.Den 3erw kata poso oi apolites metriseis dio diaforetikwn autokinitwn me ta idia km dinoun antikimenikes times.
Me ektimisi,
Dimitris -
Δε λέω πως είναι σωστό αυτό που γίνεται. Από επιστημονική άποψη προφανώς και είναι λάθος. Αλλά δεν είναι ρεαλιστικό να περιμένουμε πως όλα τα περιοδικά θα κάνουν μετρήσεις όταν ο κινητήρας κάθε αυτοκινήτου θα είναι στο peak της απόδοσής του. Δηλαδή τι θα κάνουν, θα οδηγούν κάθε αυτοκίνητο 10000 χλμ. πριν το μετρήσουν ? Χώρια που για κάθε αυτοκίνητο αυτό το 'peak' διαφέρει (όπως είπες) και άρα μπορεί το Α αυτοκίνητο να πρέπει να το μετρήσεις στα 10000 χλμ. και το Β στα 20000 χλμ. Απλά δεν γίνεται αυτό...
Γιαυτό είπα πως ναι μεν δεν είναι σωστό κατ΄ απόλυτη τιμή αλλά τουλάχιστον τους αδικεί όλους σχεδόν εξίσου, μια και όλοι οι κινητήρες είναι ακόμα 'σφιχτοί' στα 1000 χλμ.
-
Όπελ Κόρσα 1,4 αγοράστηκε καινούργιο το 2001 και μετά τα 8.000 χλμ άνοιξε το μοτέρ.
Πεζώ Ραλί 1,6 16V αγοράστηκε καινούργιο το 2002 και μετά από 5.000 χλμ άρχισε να ανοίγει το μοτέρ.
Σουζούκι Τζίμνι 1,3 αγοράστηκε καινούργιο το 2004 και μετά από 3.000-4.000 χλμ ζωντάνεψε κι άλλο το μοτέρ.
Με προσεκτικό στρώσιμο και γενικά χρήση χωρίς υπερβολές (τρελά στροφαρίσματα, κόφτες κλπ).Τα κακόμοιρα τα ελατηριάκια πρέπει να 'πατήσουν'. Ολοκαίνουργια και τα 3 ήταν εμφανώς ψόφια! Πιστεύω ότι το αυτοκίνητο που δεν χρειάζεται στρώσιμο είναι εκείνο που δεν το έχεις πληρώσει
-
να δείτε πως 'στρώνονται' τα δημοσιογραφικά με 0 χλμ. στο κοντέρ
-
Επιτηδες τα δίνουν με 0, γιατί αν δε πάνε καλά να πούνε ότι ειναι 'σφικτό' και αστρωτο.... στο αρθρο
τωρα το μαθαμε το κολπο
Δημοσιογραφικά και Στρώσιμο Μηχανής