-
Άκουσα σήμερα ότι ο Raikkonen είχε συνάντηση με ανθρώπους της Ferrari και συζητήθηκε ενδεχόμενη μετακίνηση του στην Ιταλική ομάδα.
Γνωρίζει κανείς τίποτα;; Πόσο πιθανό το θεωρείτε να γίνει κάτι τέτοιο;;
Θα προτιμήσει ένας πιλότος της τάξης του Kimi να πάει στην ας πούμε 'αιώνια αντίπαλη' αν του προσφερθούν πιό πολλά χρήματα ή τον ενδιαφέρει πιο πολύ ένας παγκόσμιος τίτλος;;; -
Άκουσα σήμερα ότι ο Raikkonen είχε συνάντηση με ανθρώπους της Ferrari και συζητήθηκε ενδεχόμενη μετακίνηση του στην Ιταλική ομάδα.
Γνωρίζει κανείς τίποτα;; Πόσο πιθανό το θεωρείτε να γίνει κάτι τέτοιο;;
Θα προτιμήσει ένας πιλότος της τάξης του Kimi να πάει στην ας πούμε 'αιώνια αντίπαλη' αν του προσφερθούν πιό πολλά χρήματα ή τον ενδιαφέρει πιο πολύ ένας παγκόσμιος τίτλος;;; -
Άκουσα σήμερα ότι ο Raikkonen είχε συνάντηση με ανθρώπους της Ferrari και συζητήθηκε ενδεχόμενη μετακίνηση του στην Ιταλική ομάδα.
Γνωρίζει κανείς τίποτα;; Πόσο πιθανό το θεωρείτε να γίνει κάτι τέτοιο;;
Θα προτιμήσει ένας πιλότος της τάξης του Kimi να πάει στην ας πούμε 'αιώνια αντίπαλη' αν του προσφερθούν πιό πολλά χρήματα ή τον ενδιαφέρει πιο πολύ ένας παγκόσμιος τίτλος;;; -
Θεωρώ ότι στην παρούσα φάση η Ferrari είναι σε πολύ δύσκολη διαπραγματευτική θέση. Και εξηγούμαι:
Πλέον το budget ούτε απεριόριστο είναι, ούτε το μεγαλύτερο στην f1. Η Toyota κατά πάσα πιθανότητα ξοδεύει πιο πολλά, ενώ Mclaren και Mercedes σίγουρα ξοδεύουν περισσότερα, έχοντας μάλιστα ολοκληρώσει ένα πανάκριβο και απίστευτα δαπανηρό project. Από την άλλη, η Ferrari είναι κορεσμένη, και δεν υπάρχει πλέον το κίνητρο σε έναν οδηγό για να την 'οδηγήσει στη δόξα' όπως υπήρχε το '96.
Συνεπώς τι μπορεί να προσφέρει η Ferrari στον κορυφαίο οδηγό της γενιάς του; Χρήματα; Θα του τα δώσει και η Mclaren. Δόξα; Είναι πολύ πρόσφατοι οι σερί τίτλοι. Πιθανότητες επιτυχίας; Με την τρέχουσα φόρμα της ομάδας είναι ΠΟΛΥ συζητήσιμο.
-
Γενικώς στη Φ1 (και στη ζωή) γίνονται τα πάντα! Και κυρίως ισχύει το 'ουδείς αναντικατάστατος'.
Αν η Φεράρι του δώσει πολλαπλάσιο μισθό από τους υπόλοιπους δεν βλέπω το γιατί να μην πάει εκεί ο Ράικονεν (και όνομα έχει η ομάδα και δυναμική και δεν αλλάζει πολύ συχνά πιλότους). Ειδικά αν δεν πάρει ούτε φέτος το champ ο Κίμι.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Θεωρώ ότι στην παρούσα φάση η Ferrari είναι σε πολύ δύσκολη διαπραγματευτική θέση. Και εξηγούμαι:Πλέον το budget ούτε απεριόριστο είναι, ούτε το μεγαλύτερο στην f1. Η Toyota κατά πάσα πιθανότητα ξοδεύει πιο πολλά, ενώ Mclaren και Mercedes σίγουρα ξοδεύουν περισσότερα, έχοντας μάλιστα ολοκληρώσει ένα πανάκριβο και απίστευτα δαπανηρό project. Από την άλλη, η Ferrari είναι κορεσμένη, και δεν υπάρχει πλέον το κίνητρο σε έναν οδηγό για να την 'οδηγήσει στη δόξα' όπως υπήρχε το '96.
Συνεπώς τι μπορεί να προσφέρει η Ferrari στον κορυφαίο οδηγό της γενιάς του; Χρήματα; Θα του τα δώσει και η Mclaren. Δόξα; Είναι πολύ πρόσφατοι οι σερί τίτλοι. Πιθανότητες επιτυχίας; Με την τρέχουσα φόρμα της ομάδας είναι ΠΟΛΥ συζητήσιμο.
Εγώ συμφωνώ μαζί σου αλλά το θέμα είναι περίεργο. Απο την μεριά της η Ferrari αν φύγει ο MS θέλει ένα δυνατό όνομα και ικανότατο πιλότο για να κάνει το μπάμ. Η McLaren απο την άλλη είναι σε μια φάση ανάκαμψης και κηνυγάει το πρωτάθλημα με αξιώσεις αρα θέλει όπωσδήποτε τον Kimi! Για το budget που λες πιστεύω ότι αν θέλει η ferrari θα κάνει την έκπληξη της.
Στην παρούσα φάση όμως η McLaren είναι πιο κοντά στον τίτλο απο την ferrari για αυτό ρωτάω τί προέχει για ένα πιλότο???
Γνώμη μου το πρωτάθλημα!! -
If I remember correctly (rumour from Autosport magazine), Kimi has a clause in his McLaren contract that they have to pay him USD50million after 5 years. That's a lot of money, even for Mclaren! What's worse the team has not delivered him a decent car to win the title so sponsors are not going to line up to provide the money. It's a slo in McLaren's interest to part with Kimi.
Mallon o Massa tha antikatastisei ton rubens gia to 2006.
-
Μπορείς σε παρακαλώ να αλλάξεις υπογραφή;
Με διαολίζεις κάθε φορά που μπαίνω στο φόρουμ...
-
Ας μην ξεχναμε κιολας οτι το GRUPPO FIAT ειναι σε πολυ πολυ δυσκολη
οικονομικα θεση και ειναι αμφιβολο αν θα μπορεσει να συνεχισει ετσι οπως
τωρα.Αλλωστε οι Σουμαχερ,Byrne,Todt.Brown κλπ εχουν κοστισει ολα αυτα
τα χρονια πανακριβα.Τα οικονομικα νεα μιλουν ακομα και για κηρυξη πτω-
χευσης του ομιλου.Συνεπως μετα απο τοσα χρονια πανκυριαρχιας μαλλον
ειναι ωρα καποιου αλλου να πρωταγωνιστησει για καποιο διαστημα,αυτο δι-
δασκει και η ιστορια της F1 -
Ο χρήστης doctor46 έγραψε:
Ας μην ξεχναμε κιολας οτι το GRUPPO FIAT ειναι σε πολυ πολυ δυσκολη
οικονομικα θεση και ειναι αμφιβολο αν θα μπορεσει να συνεχισει ετσι οπως
τωρα.Αλλωστε οι Σουμαχερ,Byrne,Todt.Brown κλπ εχουν κοστισει ολα αυτα
τα χρονια πανακριβα.Τα οικονομικα νεα μιλουν ακομα και για κηρυξη πτω-
χευσης του ομιλου.Συνεπως μετα απο τοσα χρονια πανκυριαρχιας μαλλον
ειναι ωρα καποιου αλλου να πρωταγωνιστησει για καποιο διαστημα,αυτο δι-
δασκει και η ιστορια της F1H Ferrari πλεον ανεξαρτοποιηθηκε μετοχικα απο την Maserati,διανυει την πιο κερδοφορα 5ετια στην ιστορια της και δεν προκειτε να πτωχευσει στο αμεσο μελλον .....Η Ferrari μαζι με την Mclaren εχουν τα πιο δυνατα-εξελιξιμα μονοθεσια στο grid αλλα δυστυχως το συνολικο πακετο με τα ελαστικα υστερει.....οπως παλαιοτερα με τα Goodwear.
Ferrari
Maserati-Alfa Romeo
Fiat-Lancia -
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Μπορείς σε παρακαλώ να αλλάξεις υπογραφή;Με διαολίζεις κάθε φορά που μπαίνω στο φόρουμ...
Σημείωση: δεν αναφέρομαι στη μεσαία 'κυρία'...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Μπορείς σε παρακαλώ να αλλάξεις υπογραφή;
Με διαολίζεις κάθε φορά που μπαίνω στο φόρουμ...
Σημείωση: δεν αναφέρομαι στη μεσαία 'κυρία'...
Η μεσαια κυρια ειναι το πιο πολυβραβευμενο consept στην ιστορια του αυτοκινητου......οι αλλες δυο ειναι για la dicoration
-
Να προσθέσω στα παραπάνω ότι το να πάρεις οδηγό που θέλει ο Ron Denis απο την McLaren δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Με άλλα λόγια αν δεν θέλει ο Dennis δεν φεύγει.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Να προσθέσω στα παραπάνω ότι το να πάρεις οδηγό που θέλει ο Ron Denis απο την McLaren δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο. Με άλλα λόγια αν δεν θέλει ο Dennis δεν φεύγει.Και δεν νομίζω να θέλει....Ευτυχώς
-
Ο χρήστης teodor_v έγραψε:
Εγώ συμφωνώ μαζί σου αλλά το θέμα είναι περίεργο. Απο την μεριά της η Ferrari αν φύγει ο MS θέλει ένα δυνατό όνομα και ικανότατο πιλότο για να κάνει το μπάμ. Η McLaren απο την άλλη είναι σε μια φάση ανάκαμψης και κηνυγάει το πρωτάθλημα με αξιώσεις αρα θέλει όπωσδήποτε τον Kimi! Για το budget που λες πιστεύω ότι αν θέλει η ferrari θα κάνει την έκπληξη της.
Στην παρούσα φάση όμως η McLaren είναι πιο κοντά στον τίτλο απο την ferrari για αυτό ρωτάω τί προέχει για ένα πιλότο???
Γνώμη μου το πρωτάθλημα!!Αυτό που διάβασες έλεγε για ενδεχόμενη μετακίνηση του Κίμι στη Φεράρι καταμεσής της σαιζόν;;;;
Δεν γίνονται αυτά! -
ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Ο ΚΙΜΙ.ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΞΙΟΜΑΧΗ Η McLAREN ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΦΕΥΓΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ ΤΩΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙΣΜΩΝ.
FORTSA McLAREN -
φινλανδος στη φεραρι?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
φινλανδος στη φεραρι?εγώ θα ήθελα να δώ τον Τρούλι ή τον Φισικέλα στη Φερράρι στη θέση του Μπαρικέλο
τώρα αυτά περί Χάκινεν ανήκουν στην επιστημονική φαντασία -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
φινλανδος στη φεραρι?
εγώ θα ήθελα να δώ τον Τρούλι ή τον Φισικέλα στη Φερράρι στη θέση του Μπαρικέλο
τώρα αυτά περί Χάκινεν ανήκουν στην επιστημονική φαντασίαπιθανότατα ο ρούμπενς να αντικατασταθεί από τον μάσα την επόμενη χρονιά.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
φινλανδος στη φεραρι?
εγώ θα ήθελα να δώ τον Τρούλι ή τον Φισικέλα στη Φερράρι στη θέση του Μπαρικέλο
τώρα αυτά περί Χάκινεν ανήκουν στην επιστημονική φαντασίαπιθανότατα ο ρούμπενς να αντικατασταθεί από τον μάσα την επόμενη χρονιά.
Και μακάρι να βρεθεί σε καμιά RedBull, team-mate του DC. Θα μας λυθούν πολλές... απορίες!
RAIKKONEN-FERRARI-???