-
Το δίλημμα δεν είναι άμεσο και πιεστικό με την έννοια ότι θα αποφασίσω τώρα, αλλά το σκέφτομαι σε λίγο καιρό.
Λοιπόν...Ζητείται αυτοκίνητο καινούργιο για αγορά με τα εξής χαρακτηριστικά:• Τιμή μέχρι 25.000 ευρώ στη βασική έκδοση και μέχρι 2.000 κυβικά.
• Οποιασδήποτε κατηγορίας (sedan, hatchback, SUV κλπ.), αρκεί να πληροί τα κριτήρια που γράφω παρακάτω. Χώρα προέλευσης, πρεστίζ μάρκας δεν είναι κριτήρια. Δεν μας απασχολεί ομορφιά ή η αισθητική αυτοκινήτου, αφού είναι υποκειμενικά σε μεγάλο βαθμό. Τούρμπο, ατμόσφαιρα, βενζίνη, πετρέλαιο, κίνηση μπροστά, πίσω 4Χ4, δεν έχουμε περιορισμό.
• Θα οδηγείται από οδηγό έμπειρο, που το «ψάχνει» οδηγικά στα πλαίσια συνηθισμένων οδηγών, χωρίς γνώσεις αγωνιστικές ή ιδιαίτερες τεχνικές γρήγορης οδήγησης βέβαια κλπ. 33 ετών, αν παίζει ρόλο.
• Είδος διαδρομών: Λίγο σχετικά μέσα στην πόλη και περιαστικά (25% των χιλιομέτρων), επαρχιακοί δρόμοι του στυλ Αντίρριο-Γιάννενα (60%), εθνικοί δρόμοι (15%). Χιόνια και χώμα ελάχιστα, εκτός δρόμου καθόλου, μόνο καλοί χωματόδρομοι πολύ λίγες φορές (π.χ. για να πάω σε κάποια παραλία το καλοκαίρι.• Προτεραιότητες, με σειρά προτίμησης:
o Ασφάλεια ενεργητική και παθητική.
o Οδική συμπεριφορά (να στρίβει, να έχει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, καλά φρένα κλπ.). Να έχει κάποια σπορ χαρακτηριστικά και να σου δίνει ευχαρίστηση στην οδήγηση.
o Καλή αίσθηση χειριστηρίων (τιμόνι, κιβώτιο κλπ). Επίσης ευκολία οδήγησης (ορατότητα, θέση οδήγησης κλπ).
o Επιδόσεις, κυρίως επιταχύνσεις εν κινήσει. Δε μας ενδιαφέρουν 0-100 και τελική. Επίσης οι επιδόσεις να βγαίνουν άνετα, χωρίς να πιέζεται πολύ το αυτοκίνητο. Να μην χρειάζεται να «μαστιγώνω τα άλογα».
o Ικανότητα να ταξιδεύει σβέλτα, αλλά και άνετα. Ποιότητα κύλισης. Μετά από 3-4 ώρες συνεχούς οδήγησης (θα γίνεται αρκετά συχνά) να είσαι άνετος στον προορισμό σου, χωρίς πονοκέφαλο από θορύβους κάθε είδους ή πόνους στη μέση. Αυτό είναι σημαντικό, γιατί θα μετακινείται και νήπιο αρκετές φορές.
o Λειτουργικό εσωτερικό, θέσεις για μικροαντικείμενα, να μην τρίζει, απτή ποιότητα κατασκευής.
o Κατανάλωση. Δεν είναι στις απολύτως βασικές προτεραιότητες, αρκεί να μην καίει πάρα πολύ.
o Εξοπλισμός. Εφόσον δε λείπει κάτι πολύ σημαντικό ή κοστίζει πάρα πολύ.Περνάμε στα δευτερεύοντα:
o Χώροι. Να χωράει δύο άτομα και ένα νήπιο με αποσκευές για Σαββατοκύριακο. Άτομα που δεν ταξιδεύουν με πολλά πράγματα. Δεν είναι βασική προτεραιότητα οι χώροι πάντως.
o Χιλιόμετρα για σέρβις, τιμή σέρβις, λάδια, ανταλλακτικά κλπ.
o Χρηματοδότηση (άτοκες δόσεις κλπ).Ούτε κρύο- ούτε ζέστη: Ηλεκτρονικά βοηθήματα, αρκεί να μην καταστρέφουν την οδήγηση αντί να την βοηθουν.
Δεν μας ενδιαφέρουν καθόλου, τουλάχιστον για αυτή τη συζήτηση: αξιοπιστία, εγγύηση, ποιότητα αντιπροσωπίας, «μούρη» - όνομα κατασκευαστή.
Επίσης θα ήθελα να μιλήσουμε και να ακούσω απόψεις, εμπειρίες και τοποθετήσεις για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά ή θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στο 2005, κι όχι αυτά που θα κυκλοφορήσουν αργότερα.
Ούτε και να βγάλουμε Το καλύτερο / ιδανικότερο , αλλά μια μικρή ομάδα αυτοκινήτων που σε μεγάλο βαθμό καλύπτουν τα κριτήρια για να το ψάξω από εκεί και πέρα περισσότερο.
Τελευταίο: Δεν θα ήθελα να αναφερθούμε σε ή να προτείνετε BMW ή Άλφα Ρομέο για να αποφύγουμε ανούσιες αντιπαραθέσεις.
Jacob - Deja Vu
-
Το δίλημμα δεν είναι άμεσο και πιεστικό με την έννοια ότι θα αποφασίσω τώρα, αλλά το σκέφτομαι σε λίγο καιρό.
Λοιπόν...Ζητείται αυτοκίνητο καινούργιο για αγορά με τα εξής χαρακτηριστικά:• Τιμή μέχρι 25.000 ευρώ στη βασική έκδοση και μέχρι 2.000 κυβικά.
• Οποιασδήποτε κατηγορίας (sedan, hatchback, SUV κλπ.), αρκεί να πληροί τα κριτήρια που γράφω παρακάτω. Χώρα προέλευσης, πρεστίζ μάρκας δεν είναι κριτήρια. Δεν μας απασχολεί ομορφιά ή η αισθητική αυτοκινήτου, αφού είναι υποκειμενικά σε μεγάλο βαθμό. Τούρμπο, ατμόσφαιρα, βενζίνη, πετρέλαιο, κίνηση μπροστά, πίσω 4Χ4, δεν έχουμε περιορισμό.
• Θα οδηγείται από οδηγό έμπειρο, που το «ψάχνει» οδηγικά στα πλαίσια συνηθισμένων οδηγών, χωρίς γνώσεις αγωνιστικές ή ιδιαίτερες τεχνικές γρήγορης οδήγησης βέβαια κλπ. 33 ετών, αν παίζει ρόλο.
• Είδος διαδρομών: Λίγο σχετικά μέσα στην πόλη και περιαστικά (25% των χιλιομέτρων), επαρχιακοί δρόμοι του στυλ Αντίρριο-Γιάννενα (60%), εθνικοί δρόμοι (15%). Χιόνια και χώμα ελάχιστα, εκτός δρόμου καθόλου, μόνο καλοί χωματόδρομοι πολύ λίγες φορές (π.χ. για να πάω σε κάποια παραλία το καλοκαίρι.• Προτεραιότητες, με σειρά προτίμησης:
o Ασφάλεια ενεργητική και παθητική.
o Οδική συμπεριφορά (να στρίβει, να έχει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, καλά φρένα κλπ.). Να έχει κάποια σπορ χαρακτηριστικά και να σου δίνει ευχαρίστηση στην οδήγηση.
o Καλή αίσθηση χειριστηρίων (τιμόνι, κιβώτιο κλπ). Επίσης ευκολία οδήγησης (ορατότητα, θέση οδήγησης κλπ).
o Επιδόσεις, κυρίως επιταχύνσεις εν κινήσει. Δε μας ενδιαφέρουν 0-100 και τελική. Επίσης οι επιδόσεις να βγαίνουν άνετα, χωρίς να πιέζεται πολύ το αυτοκίνητο. Να μην χρειάζεται να «μαστιγώνω τα άλογα».
o Ικανότητα να ταξιδεύει σβέλτα, αλλά και άνετα. Ποιότητα κύλισης. Μετά από 3-4 ώρες συνεχούς οδήγησης (θα γίνεται αρκετά συχνά) να είσαι άνετος στον προορισμό σου, χωρίς πονοκέφαλο από θορύβους κάθε είδους ή πόνους στη μέση. Αυτό είναι σημαντικό, γιατί θα μετακινείται και νήπιο αρκετές φορές.
o Λειτουργικό εσωτερικό, θέσεις για μικροαντικείμενα, να μην τρίζει, απτή ποιότητα κατασκευής.
o Κατανάλωση. Δεν είναι στις απολύτως βασικές προτεραιότητες, αρκεί να μην καίει πάρα πολύ.
o Εξοπλισμός. Εφόσον δε λείπει κάτι πολύ σημαντικό ή κοστίζει πάρα πολύ.Περνάμε στα δευτερεύοντα:
o Χώροι. Να χωράει δύο άτομα και ένα νήπιο με αποσκευές για Σαββατοκύριακο. Άτομα που δεν ταξιδεύουν με πολλά πράγματα. Δεν είναι βασική προτεραιότητα οι χώροι πάντως.
o Χιλιόμετρα για σέρβις, τιμή σέρβις, λάδια, ανταλλακτικά κλπ.
o Χρηματοδότηση (άτοκες δόσεις κλπ).Ούτε κρύο- ούτε ζέστη: Ηλεκτρονικά βοηθήματα, αρκεί να μην καταστρέφουν την οδήγηση αντί να την βοηθουν.
Δεν μας ενδιαφέρουν καθόλου, τουλάχιστον για αυτή τη συζήτηση: αξιοπιστία, εγγύηση, ποιότητα αντιπροσωπίας, «μούρη» - όνομα κατασκευαστή.
Επίσης θα ήθελα να μιλήσουμε και να ακούσω απόψεις, εμπειρίες και τοποθετήσεις για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά ή θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στο 2005, κι όχι αυτά που θα κυκλοφορήσουν αργότερα.
Ούτε και να βγάλουμε Το καλύτερο / ιδανικότερο , αλλά μια μικρή ομάδα αυτοκινήτων που σε μεγάλο βαθμό καλύπτουν τα κριτήρια για να το ψάξω από εκεί και πέρα περισσότερο.
Τελευταίο: Δεν θα ήθελα να αναφερθούμε σε ή να προτείνετε BMW ή Άλφα Ρομέο για να αποφύγουμε ανούσιες αντιπαραθέσεις.
Jacob - Deja Vu
-
Το δίλημμα δεν είναι άμεσο και πιεστικό με την έννοια ότι θα αποφασίσω τώρα, αλλά το σκέφτομαι σε λίγο καιρό.
Λοιπόν...Ζητείται αυτοκίνητο καινούργιο για αγορά με τα εξής χαρακτηριστικά:• Τιμή μέχρι 25.000 ευρώ στη βασική έκδοση και μέχρι 2.000 κυβικά.
• Οποιασδήποτε κατηγορίας (sedan, hatchback, SUV κλπ.), αρκεί να πληροί τα κριτήρια που γράφω παρακάτω. Χώρα προέλευσης, πρεστίζ μάρκας δεν είναι κριτήρια. Δεν μας απασχολεί ομορφιά ή η αισθητική αυτοκινήτου, αφού είναι υποκειμενικά σε μεγάλο βαθμό. Τούρμπο, ατμόσφαιρα, βενζίνη, πετρέλαιο, κίνηση μπροστά, πίσω 4Χ4, δεν έχουμε περιορισμό.
• Θα οδηγείται από οδηγό έμπειρο, που το «ψάχνει» οδηγικά στα πλαίσια συνηθισμένων οδηγών, χωρίς γνώσεις αγωνιστικές ή ιδιαίτερες τεχνικές γρήγορης οδήγησης βέβαια κλπ. 33 ετών, αν παίζει ρόλο.
• Είδος διαδρομών: Λίγο σχετικά μέσα στην πόλη και περιαστικά (25% των χιλιομέτρων), επαρχιακοί δρόμοι του στυλ Αντίρριο-Γιάννενα (60%), εθνικοί δρόμοι (15%). Χιόνια και χώμα ελάχιστα, εκτός δρόμου καθόλου, μόνο καλοί χωματόδρομοι πολύ λίγες φορές (π.χ. για να πάω σε κάποια παραλία το καλοκαίρι.• Προτεραιότητες, με σειρά προτίμησης:
o Ασφάλεια ενεργητική και παθητική.
o Οδική συμπεριφορά (να στρίβει, να έχει σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες, καλά φρένα κλπ.). Να έχει κάποια σπορ χαρακτηριστικά και να σου δίνει ευχαρίστηση στην οδήγηση.
o Καλή αίσθηση χειριστηρίων (τιμόνι, κιβώτιο κλπ). Επίσης ευκολία οδήγησης (ορατότητα, θέση οδήγησης κλπ).
o Επιδόσεις, κυρίως επιταχύνσεις εν κινήσει. Δε μας ενδιαφέρουν 0-100 και τελική. Επίσης οι επιδόσεις να βγαίνουν άνετα, χωρίς να πιέζεται πολύ το αυτοκίνητο. Να μην χρειάζεται να «μαστιγώνω τα άλογα».
o Ικανότητα να ταξιδεύει σβέλτα, αλλά και άνετα. Ποιότητα κύλισης. Μετά από 3-4 ώρες συνεχούς οδήγησης (θα γίνεται αρκετά συχνά) να είσαι άνετος στον προορισμό σου, χωρίς πονοκέφαλο από θορύβους κάθε είδους ή πόνους στη μέση. Αυτό είναι σημαντικό, γιατί θα μετακινείται και νήπιο αρκετές φορές.
o Λειτουργικό εσωτερικό, θέσεις για μικροαντικείμενα, να μην τρίζει, απτή ποιότητα κατασκευής.
o Κατανάλωση. Δεν είναι στις απολύτως βασικές προτεραιότητες, αρκεί να μην καίει πάρα πολύ.
o Εξοπλισμός. Εφόσον δε λείπει κάτι πολύ σημαντικό ή κοστίζει πάρα πολύ.Περνάμε στα δευτερεύοντα:
o Χώροι. Να χωράει δύο άτομα και ένα νήπιο με αποσκευές για Σαββατοκύριακο. Άτομα που δεν ταξιδεύουν με πολλά πράγματα. Δεν είναι βασική προτεραιότητα οι χώροι πάντως.
o Χιλιόμετρα για σέρβις, τιμή σέρβις, λάδια, ανταλλακτικά κλπ.
o Χρηματοδότηση (άτοκες δόσεις κλπ).Ούτε κρύο- ούτε ζέστη: Ηλεκτρονικά βοηθήματα, αρκεί να μην καταστρέφουν την οδήγηση αντί να την βοηθουν.
Δεν μας ενδιαφέρουν καθόλου, τουλάχιστον για αυτή τη συζήτηση: αξιοπιστία, εγγύηση, ποιότητα αντιπροσωπίας, «μούρη» - όνομα κατασκευαστή.
Επίσης θα ήθελα να μιλήσουμε και να ακούσω απόψεις, εμπειρίες και τοποθετήσεις για μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά ή θα έρθουν στην Ελλάδα μέσα στο 2005, κι όχι αυτά που θα κυκλοφορήσουν αργότερα.
Ούτε και να βγάλουμε Το καλύτερο / ιδανικότερο , αλλά μια μικρή ομάδα αυτοκινήτων που σε μεγάλο βαθμό καλύπτουν τα κριτήρια για να το ψάξω από εκεί και πέρα περισσότερο.
Τελευταίο: Δεν θα ήθελα να αναφερθούμε σε ή να προτείνετε BMW ή Άλφα Ρομέο για να αποφύγουμε ανούσιες αντιπαραθέσεις.
Jacob - Deja Vu
-
perimene thn 159! ti allo?
-
Ο χρήστης alfisti! έγραψε:
perimene thn 159! ti allo?Μάλλον ξεφεύγει σε τιμή.
-
oups!!!!!!! sorry! den diabasa to auto sto telos! to pairnw pisw!! telos..
-
Λογο οτι θα κανεις ταξιδια και δεν θες να κουραζεσε λογικα πας στην μεσαια κατηγορία.
Εκει εχεις αρκετες επιλογες και οχι μικροτερο απο 1800.
Διαλεγεις μεταξύ laguna, avensis,6,407,156.
Oλα αυτα εχουνθετικα και αρνητικα αλλα στα κριτηρια που βαζεις ολα τα καταφερνουν ανετα και -
Έχεις σκεφτεί το C4 VTS; Εχει γκάζι, έχει οδική συμπεριφορά, έχει εξοπλισμό, σχετικά καλούς χώρους και πολύ καλή τιμή. Το μόνο αρνητικό ίσως (για μένα όχι) ότι είναι 3θυρο...
-
Δηλαδή μπορείς να πάρεις και πετρέλαιο;
Είσαι σίγουρος; -
Πιστευω πως ενα focus II 2.0 +πισω δεισκοφρενα και esp ειναι οτι πρεπει! Ψαξτο και δες το. Αρκετο γκαζι, πολυ καλη αναρτηση, πολυ καλα φρενα, πολλοι καλοι χωροι αλλα οχι πολυ ογκωδεις οπως τα μεσαια για ευκολια στην πολη. Πολυ καλος εξοπλισμος και χαμηλη(σχετικα) καταναλωση.
-
Χμμ, κατά σειρά μεγέθους:
Laguna, Octavia V FSI, S40, Focus II. -
Seat Altea 2000FSI.
VW Golf 2000FSI.
Οctavia V 200FSI
Passat 2000FSI
Mazda 3 2000
Mazda 6 2000
Toyota Avensis 1800
Το πρώτο έχει και άτοκες δόσεις και είναι εξίσου καλό με το δεύτερο...
H σειρά είναι τυχαία. -
xtrail με 26.000 ????
-
Vectra...?
-
Και επισης, λογο οτι αναφερεσαι σε σταθεροτητα σε υψηλες ταχυτητες και ενεργητικη ασφαλεια θα σου προτεινα την κατηγορία SUV να την αποκλεισεις, μιας και δεν φημιζονται καθολου γι'αυτα, και στα κριτηρια που θετεις το μονο που καλυπτουν ειναι η υψηλη θεση οδηγησεις.
-
καλά μη βαράς!
απλα στα 26.000 είναι ευκαιρία! -
Ο χρήστης karalisd έγραψε:
απλα στα 26.000 είναι ευκαιρία!
Σε αυτο θα συμφωνησω αλλα ...αρκει αυτό???
-
Ο χρήστης antaran έγραψε:
Vectra...?ελεος..........
να στριβει ειπε ο ανθρωπος... -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Πιστευω πως ενα focus II 2.0 +πισω δεισκοφρενα και esp ειναι οτι πρεπει! Ψαξτο και δες το. Αρκετο γκαζι, πολυ καλη αναρτηση, πολυ καλα φρενα, πολλοι καλοι χωροι αλλα οχι πολυ ογκωδεις οπως τα μεσαια για ευκολια στην πολη. Πολυ καλος εξοπλισμος και χαμηλη(σχετικα) καταναλωση.Δεύτερη ψήφος στο Focus!!!
Υπάρχει και σε έκδοση Mazda ως γνωστόν... ή Volvo (με μία υποχώρηση στις επιδόσεις)
-
μαζντα 3 , 6 στα 2,000 κυβικα.
μοντεο 1,800 , 2,000 κυβικα.
Ποιό αυτοκίνητο με αυτά τα κριτήρια ;