-
Το προηγούμενο ΣΚ έγινε στην πίστα των Μεγάρων η εκδήλωση της Seat για τα 20 χρόνια του Ibiza.
Στην αρχή έγινε ένα 2ωρο τέστ αντοχής, αρκετά ενδιαφέρον χωρίς όμως καμία απολύτως ενημέρωση για τους θεατές. Έτσι, μόλις έγινε το πρώτο πιτ στοπ, όλοι οι θεατές δεν ήξεραν τις θέσεις...
Ένα ακόμα θέμα που προέκυψε ήταν η ασφάλεια στα πιτ και όχι μόνο. Ο καθένας σταματούσε το αυτοκίνητο όπου ήθελε, δεν υπήρχε κανένας συντονισμός και γενικά επικρατούσε ένας πανικός. Ένα αυτοκίνητο έφυγε με την τάπα της βενζίνης ανοιχτή και το χωνί μέσα στο τεπόζιτο!!! Ευτυχώς πρόλαβαν να τον σταματήσουν.
Το Traction γιατί δεν άλλαξε οδηγό στο τελευταίο στοπ, ενώ ο δεύτερος οδηγός ήταν έτοιμος;;; Δεν ήταν υποχρεωτική η αλλαγή κάθε 30';
Κατά τα αλλά ήταν μια πολύ γεμάτη εκδήλωση, χωρίς μεγάλα κενα... Αυτά!
-
Το προηγούμενο ΣΚ έγινε στην πίστα των Μεγάρων η εκδήλωση της Seat για τα 20 χρόνια του Ibiza.
Στην αρχή έγινε ένα 2ωρο τέστ αντοχής, αρκετά ενδιαφέρον χωρίς όμως καμία απολύτως ενημέρωση για τους θεατές. Έτσι, μόλις έγινε το πρώτο πιτ στοπ, όλοι οι θεατές δεν ήξεραν τις θέσεις...
Ένα ακόμα θέμα που προέκυψε ήταν η ασφάλεια στα πιτ και όχι μόνο. Ο καθένας σταματούσε το αυτοκίνητο όπου ήθελε, δεν υπήρχε κανένας συντονισμός και γενικά επικρατούσε ένας πανικός. Ένα αυτοκίνητο έφυγε με την τάπα της βενζίνης ανοιχτή και το χωνί μέσα στο τεπόζιτο!!! Ευτυχώς πρόλαβαν να τον σταματήσουν.
Το Traction γιατί δεν άλλαξε οδηγό στο τελευταίο στοπ, ενώ ο δεύτερος οδηγός ήταν έτοιμος;;; Δεν ήταν υποχρεωτική η αλλαγή κάθε 30';
Κατά τα αλλά ήταν μια πολύ γεμάτη εκδήλωση, χωρίς μεγάλα κενα... Αυτά!
-
Το προηγούμενο ΣΚ έγινε στην πίστα των Μεγάρων η εκδήλωση της Seat για τα 20 χρόνια του Ibiza.
Στην αρχή έγινε ένα 2ωρο τέστ αντοχής, αρκετά ενδιαφέρον χωρίς όμως καμία απολύτως ενημέρωση για τους θεατές. Έτσι, μόλις έγινε το πρώτο πιτ στοπ, όλοι οι θεατές δεν ήξεραν τις θέσεις...
Ένα ακόμα θέμα που προέκυψε ήταν η ασφάλεια στα πιτ και όχι μόνο. Ο καθένας σταματούσε το αυτοκίνητο όπου ήθελε, δεν υπήρχε κανένας συντονισμός και γενικά επικρατούσε ένας πανικός. Ένα αυτοκίνητο έφυγε με την τάπα της βενζίνης ανοιχτή και το χωνί μέσα στο τεπόζιτο!!! Ευτυχώς πρόλαβαν να τον σταματήσουν.
Το Traction γιατί δεν άλλαξε οδηγό στο τελευταίο στοπ, ενώ ο δεύτερος οδηγός ήταν έτοιμος;;; Δεν ήταν υποχρεωτική η αλλαγή κάθε 30';
Κατά τα αλλά ήταν μια πολύ γεμάτη εκδήλωση, χωρίς μεγάλα κενα... Αυτά!
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Aυτο ειναι η λεπτομερεια φιλε μου...Εδω εγινε ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΟΣ αγωνας με ΙΧ διχως τον προβλεπομενο εξοπλισμο ασφαλειας, με ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΗ χρονομετρηση, δεν ξερω αν εγινε και απονομη κιολας γιατι δεν ημουν εκει.
Κατα τα αλλα αν κρατηθει χρονομετρηση σε Track Day ενος club μονο φυλακη δεν θα βαλουν τους υπευθυνους...Μπραβο σας κυριοι...Αλλα βεβαια...αλλο μια αντιπροσωπια και αλλο ενα (οποιοδηποτε) club...Εκει πρεπει να κανουμε τα οποια χατηρια.Δηλαδή είχε χρονομετρημένα δοκιμαστικά και εκκίνηση όλοι μαζί ?
Ή ήταν κάτι σαν 'Grand Prix', με απόσταση μεταξύ των αυτοκινήτων ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δηλαδή είχε χρονομετρημένα δοκιμαστικά και εκκίνηση όλοι μαζί ?Ή ήταν κάτι σαν 'Grand Prix', με απόσταση μεταξύ των αυτοκινήτων ?
Κανονικότατα! Και εκκίνηση τύπου Le Mans, τρομάρα τους...
Ευτυχώς που δεν έγινε τίποτα στην εκκίνηση, γιατί παραλίγο.
Υ.Γ. Έγινε απονομή σε όλους.
-
-
nass, οι κύριοι με τα Seat δε σεβάστηκαν τους κανόνες ασφαλείας που σέβονται 15χρονα με καρτ...
Μετά από αυτό τι άλλο να πω;
Υ.Γ. 'Κόλλια / ζούμε/ στο bucket να σε δούμε'
Εκδήλωση της Seat στα Μέγαρα