-
http://img92.echo.cx/img92/7441/fxx01lores7ik.jpg
http://img209.echo.cx/img209/8500/fxx022cu.jpg
http://img209.echo.cx/img209/5929/fxx036ej.jpg
http://img209.echo.cx/img209/1494/fxx045nz.jpgΟι αγοραστες του εν λογω υπεραυτοκινητου (γυρω στα 20 θα κατασκευαστουν), θα εχουν συνεχη υποστηριξη απο το Team Ferrari. Το αυτοκινητο δεν ειναι road legal, αλλα ουτε θα παρει μερος σε αγωνες. Θα υπαρχει ομως συνεχης εξελιξη του με αυτους τους 20 τυχερους (και εχοντες) που θα γινουν ετσι “Piloti Collaudatori'
η τιμη του πακετου (αυτοκινητο/υποστηριξη/εξελιξη) ανερχεται στα περιπου 1.5 εκατ. ευρω... εκτος των φορων...
v12 6200 cc περιπου 800cv στις 8500στροφες
κιβωτιο κατευθειαν απο f1 με χρονους αλλαγων κατω απο 100ms
λαστιχα slick 19' απο την bridgestone
φρενα brembo κεραμικα
τηλεμετρια 39 καναλιωνκλπ κλπ
-
http://img92.echo.cx/img92/7441/fxx01lores7ik.jpg
http://img209.echo.cx/img209/8500/fxx022cu.jpg
http://img209.echo.cx/img209/5929/fxx036ej.jpg
http://img209.echo.cx/img209/1494/fxx045nz.jpgΟι αγοραστες του εν λογω υπεραυτοκινητου (γυρω στα 20 θα κατασκευαστουν), θα εχουν συνεχη υποστηριξη απο το Team Ferrari. Το αυτοκινητο δεν ειναι road legal, αλλα ουτε θα παρει μερος σε αγωνες. Θα υπαρχει ομως συνεχης εξελιξη του με αυτους τους 20 τυχερους (και εχοντες) που θα γινουν ετσι “Piloti Collaudatori'
η τιμη του πακετου (αυτοκινητο/υποστηριξη/εξελιξη) ανερχεται στα περιπου 1.5 εκατ. ευρω... εκτος των φορων...
v12 6200 cc περιπου 800cv στις 8500στροφες
κιβωτιο κατευθειαν απο f1 με χρονους αλλαγων κατω απο 100ms
λαστιχα slick 19' απο την bridgestone
φρενα brembo κεραμικα
τηλεμετρια 39 καναλιωνκλπ κλπ
-
http://img92.echo.cx/img92/7441/fxx01lores7ik.jpg
http://img209.echo.cx/img209/8500/fxx022cu.jpg
http://img209.echo.cx/img209/5929/fxx036ej.jpg
http://img209.echo.cx/img209/1494/fxx045nz.jpgΟι αγοραστες του εν λογω υπεραυτοκινητου (γυρω στα 20 θα κατασκευαστουν), θα εχουν συνεχη υποστηριξη απο το Team Ferrari. Το αυτοκινητο δεν ειναι road legal, αλλα ουτε θα παρει μερος σε αγωνες. Θα υπαρχει ομως συνεχης εξελιξη του με αυτους τους 20 τυχερους (και εχοντες) που θα γινουν ετσι “Piloti Collaudatori'
η τιμη του πακετου (αυτοκινητο/υποστηριξη/εξελιξη) ανερχεται στα περιπου 1.5 εκατ. ευρω... εκτος των φορων...
v12 6200 cc περιπου 800cv στις 8500στροφες
κιβωτιο κατευθειαν απο f1 με χρονους αλλαγων κατω απο 100ms
λαστιχα slick 19' απο την bridgestone
φρενα brembo κεραμικα
τηλεμετρια 39 καναλιωνκλπ κλπ
-
Είσαι σαδιστής τελικά ρε Αριστοτέλη!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Είσαι σαδιστής τελικά ρε Αριστοτέλη!!!δεν ειμαι σαδιστης... μαζοχας ειμαι που παω και τα βρισκω...
-
Λίγο τα φώτα τα μπροστινά με χαλάνε κατα τα άλλα τέλειο
-
Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
Λίγο τα φώτα τα μπροστινά με χαλάνε κατα τα άλλα τέλειοτα... πίσω 'φώτα' τα είδες???
-
Η Εnzo ήταν φοβερή αλλα σχεδιαστικά 3-4 λεπτομέρειες χαλούσαν το σύνολο, αυτή είναι άψογη, άντε γεια.
Γιατί όμως μόνο 20 κομμάτια? Κρίμα
-
Ισως γιατι κοστιζει μισο δις + φορους ασχετως με το οτι δεν θα μπορεις να το χρησιμοποιησεις ουτε στον δρομο, αλλα ουτε σε επισημοςυ αγωνες. μισο δις (+φοροι) για ενα track day car ισως τελικα να ειναι πραγματικα πολυ...
-
Αν μπορουσα να το παρω,σιγα που δεν θα κυκλοφορουσα στους δρομους.....
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ισως γιατι κοστιζει μισο δις + φορους ασχετως με το οτι δεν θα μπορεις να το χρησιμοποιησεις ουτε στον δρομο, αλλα ουτε σε επισημοςυ αγωνες. μισο δις (+φοροι) για ενα track day car ισως τελικα να ειναι πραγματικα πολυ...ΟΚ αλλα δε νομίζω αν έβγαινε σε 200 κομμάτια πχ να έμεναν απούλητα
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΟΚ αλλα δε νομίζω αν έβγαινε σε 200 κομμάτια πχ να έμεναν απούληταΘα πουλιούνταν, αλλά από ένα τέτοιο αυτοκίνητο δεν περιμένεις σαν εταιρία (άμεσο) κέρδος., οπότε και δε σε ενδιαφέρει η μαζική παραγωγή. Άσε που αυτή είναι υποτίθεται και 'προς εξέλιξη' (αν και έτσι 'μη εξελιγμένη' να μου την έδιναν δε θα είχα κανένα πρόβλημα! Θα την κλείδωνα σε ένα γκαράζ μέχρι να μάθω να οδηγώ, είναι κρίμα να τη στουκάρω έτσι απλά...) Για άμεσο κέρδος είναι η 430...
-
Οπως ειπε ο Αριστοτελης οι αγοραστες του συγκεκριμενου μοντελου θα βοηθησουν την Ferrari εκτος των αλλων να εξελιξει και τη νεα Enzo μεταφερωντας τις εμπειριες οδηγησης ενος υπεραυτοκινητου 800ιππων.
-
......
-
New FXX to turn client-collectors into genuine Ferrari Test Drivers
Ferrari has developed a truly innovative technical collaboration programme around the FXX prototype aimed at its most dedicated and passionate Clients.
The FXX is the most advanced GT ever created at Maranello and its mission is to involve our most valued Clients as genuine Prancing Horse Test Drivers in their own right.
The wealth of data and experience gathered in the course of this very special programme will be exceptionally important.
In fact, the feedback from these highly skilled, non-professional Client Test Drivers will be compared and supplemented with suggestions from Michael Schumacher, Rubens Barrichello and Ferrari?s professional in-house Test Drivers.
Every Client who signs up for the FXX project by purchasing one of the estimated 20 or so cars being built, will actually be joining Team Ferrari, and will have his driving experiences at the wheel of this new car monitored directly by the Prancing Horse?s technicians and specialists.
The FXX is the fruit of Ferrari?s know-how in building special limited-series sports cars combined with, of course, its racing experience. It will provide the basic framework on which the specifics of future extreme models will be worked out. The exceptionally powerful FXX delivers absolutely blistering performance on all fronts.
The FXX has not been homologated for road use and thus will not be a competition model. It will be used exclusively on the track as part of a specific ongoing research and development programme featuring this first ever group of Client Test Drivers.
The FXX is powered by an imposing 6,262 cc V12 engine that can punch out over 800 hp at 8,500 rpm.
Its gearbox is the result of the transfer of F1 strategies, delivering gear change times of under 100 ms. This is almost as fast as the F1 single-seaters, themselves the absolute pinnacle of current technological achievement.
The FXX?s aerodynamic design is particularly innovative too as it has resulted in a shape that produces 40% higher downforce than ever achieved before. It is also possible to adjust the FXX?s mobile spoiler configuration to suit the specific circuit.
Ferrari?s partnership with Bridgestone has resulted in the development of a specific 19? slick tyre for this particular model. Likewise Brembo has created a special brake cooling and pad system for the FXX?s extra large Composite Ceramic Material disc brakes.
The Client Test Drivers will also be able to share their unique track experience with a passenger ? in fact a second seat is also available.
What really sets the FXX apart, however, is the sophisticated telemetry system which will monitor and give feedback on 39 different vehicle dynamics parameters in real time. The system is also able to record other data as demanded by specific circumstances.
The information gathered will then be analysed by the Ferrari technicians working on the programme and discussed with the individual Client Drivers to ensure that the car is kept constantly updated.
The FXX package also includes participation in a series of track events to be organised by Ferrari on various international-level circuits over the coming two years. On these occasions, an official team of technicians will be on hand to provide any assistance and support required by the Client Test Driver.
In addition to these truly unique official events, Clients will also be able to take their cars out on the track independently during private sessions. Clients wishing to leave their car at Maranello will be glad to know that the vehicles will be transported directly by Ferrari to the various European circuits for the various scheduled events.
Given the car?s exceptional performance and the unique nature of the package, delivery of each FXX will also include an ad hoc driving course. The instructors will, of course, be professional drivers and the courses will take place at the Fiorano Circuit where Ferrari does its most important F1 single-seater testing.
After the seat and the pedals have been individually tailored to each driver, there will be a traditional ?shakedown? followed by a training session to introduce the Client Test Drivers to test driving methodologies.
After a careful client order selection process, the first FXXs will be delivered by the end of this year. The initial testing of the definitive car will be taking place over the coming days at Fiorano.
The FXX and the relative package cost a total of 1.5 million euro (excluding taxes). Applications to join the programme are being evaluated by a special in-house committee.
-
-
Τέλειο Perfect
Πότε θα βγει Test Drive ενδιαφέρομαι -
Pooo eimoun etoimos na kano topic gia tin kainourgia Ferrar FXX!!! Me prolavate omos! Auti i Ferrari prepei na einai to apolito agonistiko/yper autokinito pou yparxei mexri tora! Opws itan kai i palia Ferrari F50 GT i episis oi palies Ferrari F40 GTE klp klp....
EDIT: De ksero an to'xe pei kaneis, alla i timi autou tou polipothitou autokinitou einai....1,5ekatomiria euro parakalo!
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Οπως ειπε ο Αριστοτελης οι αγοραστες του συγκεκριμενου μοντελου θα βοηθησουν την Ferrari εκτος των αλλων να εξελιξει και τη νεα Enzo μεταφερωντας τις εμπειριες οδηγησης ενος υπεραυτοκινητου 800ιππων.Hello Sakiss! Eimai o rs4man ap'to supercars.net To iksera oti eisoun ellinas!
-
Ο χρήστης Pathos έγραψε:
Οπως ειπε ο Αριστοτελης οι αγοραστες του συγκεκριμενου μοντελου θα βοηθησουν την Ferrari εκτος των αλλων να εξελιξει και τη νεα Enzo μεταφερωντας τις εμπειριες οδηγησης ενος υπεραυτοκινητου 800ιππων.
Hello Sakiss! Eimai o rs4man ap'to supercars.net To iksera oti eisoun ellinas!
Αφού φίλε μου είσαι Ελληνας, δεν είναι καλή ιδέα να γράφεις στα Ελληνικά ?
(Moderator nass)
Ferrari FXX