-
Γειά,
ανοίγω καινούριο topic επειδή τα σχετικά σχόλια πουυ βρήκα αναφέρονται στα μεγαλύτερα μοντέλα (3.7L, Grand Cherokee κλπ).
Είμαι σχεδόν έτοιμος να αγοράσω το cherokee 2.4 επειδή:
(α) Χρειάζομαι οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους (άρα αποκλείεται το RAV4)
(β) θα χαρώ πολύ αν είναι 4x4 με καλές offroad δυνατότητες - όχι extreme πράγματα απλά θέλω να σταματήσω να κλαίω στις εκδρομές όταν το αμαξάκι μου κολλάει σε χιόνια,λάσπες,χώματα και βλέπω τους άλλους να συνεχίζουν...
(γ) Δεν μπορώ να δώσω πάνω από 35000 Ε max (άρα δεν συζητάω για Land Cruiser, Cherokee 3.7, BMW κλπ )
(δ) Φοβάμαι να δώσω τόσα λεφτά για να πάρω μεταχειρισμένο γιατί κάποιοι φίλοι μου είχαν τρελές γκαντεμιές.
(δ) Είναι πανέμορφο και το πληρώνω μαζί με τη γυναίκα μου (που δεν συζυτάει για το Forester ή το Outlander )Το έχει κανείς για να μου πει τη γνώμη του?
-Το 2.4 είναι επαρκές για να πηγαίνεις άνετα ταξίδια? (πάω συχνά αποστάσεις >300 Km Εθνική) Μπορείς να κάνεις λογικές προσπεράσεις σε δύσκολα σημεία (πχ μετά το Αντίριο) χωρίς να δεις το χάρο με τα μάτια σου? Με λίγα λόγια είναι τελικά μαούνα ή όχι?
-Η πραγματική κατανάλωση σε πόλη/εθνική που κυμαίνεται? (Για offroad χρήση δε με νοιάζει...είναι μια στο τόσο και χαλάλι για το χαβαλέ)
-Έχει ABS η απλή έκδοση 2.4? Έτσι φαίνεται στα specs αλλά διαβάζω άλλα στις συζητήσεις.
-Τελικά βγάζει ή δε βγάζει προβλήματα με λογική χρήση? (έχω ακούσει τα χειρότερα για το service)
-Είναι αλήθεια ότι το 2.4 με ανοιχτό το AirCondition μετατρέπεται σε ένα γιγαντιαίο ψοφίμι?Ελπίζω να το έχει κάποιος και να έχει όρεξη να συζητήσει...
-
Γειά,
ανοίγω καινούριο topic επειδή τα σχετικά σχόλια πουυ βρήκα αναφέρονται στα μεγαλύτερα μοντέλα (3.7L, Grand Cherokee κλπ).
Είμαι σχεδόν έτοιμος να αγοράσω το cherokee 2.4 επειδή:
(α) Χρειάζομαι οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους (άρα αποκλείεται το RAV4)
(β) θα χαρώ πολύ αν είναι 4x4 με καλές offroad δυνατότητες - όχι extreme πράγματα απλά θέλω να σταματήσω να κλαίω στις εκδρομές όταν το αμαξάκι μου κολλάει σε χιόνια,λάσπες,χώματα και βλέπω τους άλλους να συνεχίζουν...
(γ) Δεν μπορώ να δώσω πάνω από 35000 Ε max (άρα δεν συζητάω για Land Cruiser, Cherokee 3.7, BMW κλπ )
(δ) Φοβάμαι να δώσω τόσα λεφτά για να πάρω μεταχειρισμένο γιατί κάποιοι φίλοι μου είχαν τρελές γκαντεμιές.
(δ) Είναι πανέμορφο και το πληρώνω μαζί με τη γυναίκα μου (που δεν συζυτάει για το Forester ή το Outlander )Το έχει κανείς για να μου πει τη γνώμη του?
-Το 2.4 είναι επαρκές για να πηγαίνεις άνετα ταξίδια? (πάω συχνά αποστάσεις >300 Km Εθνική) Μπορείς να κάνεις λογικές προσπεράσεις σε δύσκολα σημεία (πχ μετά το Αντίριο) χωρίς να δεις το χάρο με τα μάτια σου? Με λίγα λόγια είναι τελικά μαούνα ή όχι?
-Η πραγματική κατανάλωση σε πόλη/εθνική που κυμαίνεται? (Για offroad χρήση δε με νοιάζει...είναι μια στο τόσο και χαλάλι για το χαβαλέ)
-Έχει ABS η απλή έκδοση 2.4? Έτσι φαίνεται στα specs αλλά διαβάζω άλλα στις συζητήσεις.
-Τελικά βγάζει ή δε βγάζει προβλήματα με λογική χρήση? (έχω ακούσει τα χειρότερα για το service)
-Είναι αλήθεια ότι το 2.4 με ανοιχτό το AirCondition μετατρέπεται σε ένα γιγαντιαίο ψοφίμι?Ελπίζω να το έχει κάποιος και να έχει όρεξη να συζητήσει...
-
Γειά,
ανοίγω καινούριο topic επειδή τα σχετικά σχόλια πουυ βρήκα αναφέρονται στα μεγαλύτερα μοντέλα (3.7L, Grand Cherokee κλπ).
Είμαι σχεδόν έτοιμος να αγοράσω το cherokee 2.4 επειδή:
(α) Χρειάζομαι οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους (άρα αποκλείεται το RAV4)
(β) θα χαρώ πολύ αν είναι 4x4 με καλές offroad δυνατότητες - όχι extreme πράγματα απλά θέλω να σταματήσω να κλαίω στις εκδρομές όταν το αμαξάκι μου κολλάει σε χιόνια,λάσπες,χώματα και βλέπω τους άλλους να συνεχίζουν...
(γ) Δεν μπορώ να δώσω πάνω από 35000 Ε max (άρα δεν συζητάω για Land Cruiser, Cherokee 3.7, BMW κλπ )
(δ) Φοβάμαι να δώσω τόσα λεφτά για να πάρω μεταχειρισμένο γιατί κάποιοι φίλοι μου είχαν τρελές γκαντεμιές.
(δ) Είναι πανέμορφο και το πληρώνω μαζί με τη γυναίκα μου (που δεν συζυτάει για το Forester ή το Outlander )Το έχει κανείς για να μου πει τη γνώμη του?
-Το 2.4 είναι επαρκές για να πηγαίνεις άνετα ταξίδια? (πάω συχνά αποστάσεις >300 Km Εθνική) Μπορείς να κάνεις λογικές προσπεράσεις σε δύσκολα σημεία (πχ μετά το Αντίριο) χωρίς να δεις το χάρο με τα μάτια σου? Με λίγα λόγια είναι τελικά μαούνα ή όχι?
-Η πραγματική κατανάλωση σε πόλη/εθνική που κυμαίνεται? (Για offroad χρήση δε με νοιάζει...είναι μια στο τόσο και χαλάλι για το χαβαλέ)
-Έχει ABS η απλή έκδοση 2.4? Έτσι φαίνεται στα specs αλλά διαβάζω άλλα στις συζητήσεις.
-Τελικά βγάζει ή δε βγάζει προβλήματα με λογική χρήση? (έχω ακούσει τα χειρότερα για το service)
-Είναι αλήθεια ότι το 2.4 με ανοιχτό το AirCondition μετατρέπεται σε ένα γιγαντιαίο ψοφίμι?Ελπίζω να το έχει κάποιος και να έχει όρεξη να συζητήσει...
-
Πάρε το 3,7. Η διαφορά στα χρήματα είναι σχετικά μικρή (για το συνολικό ποσό που θες να δώσεις) και το αυτοκίνητο έχει κανονική τετρακίνηση με κεντρικό διαφορικό. Επιπλέον κάτοχοι λένε ότι δεν υπάρχει μεγάλη διαφορά στην κατανάλωση επειδή το 3,7 κινεί πιο άνετα το αυτοκίνητο.
Επίσης η μεταπωλητική αξία του 3,7 είναι πολύ μεγαλύτερη. Το 2,4 το ζητούν λίγοι.
Γνώμη μου πάντα -
Thanx για την απάντηση, αλλά δεν παίζει να πάρουμε 3.7+
Αν γινόταν δεν θα το συζητούσα. Η επιλογή είναι ξεκάθαρη.Γι αυτό ρωτάω αν έχει κανείς άποψη από πρωτο χέρι για το μικρό Cherokee. Φαίνεται όμως ότι όλοι το περιφρονούν...
Ένας φίλος είχε Cherokακι 2.5 λιτρο 10ετίας και γενικά του άρεσε, μόνο που είναι φραγκάτος και το άλλαξε για το Grand Cherokee 4.7.
Τώρα τι να τον ρωτήσω αυτόν??? Γι αυτό ψάχνω ιδιοκτήτη του καινούριου μικρού. -
Θα σου πώ καποια πράγματα που εχω δει και εχω ακουσει για το συγκεκριμενο τζιπ απο εναν ξαδερφο μου που το το εχει (τα μεταφέρω με καθε επιφύλαξη)
-
Ειναι γενικά αργό αλλά οχι επικίνδυνο στις προσπεράσεις οπως αναρωτιέσαι.
-
Η κατανάλωση ειναι .. στο Θεό. Μεση γύρω στα 18-20λιτρα/100 χλμ
-
Η εκδοση που εχει ο ξαδερφος μου δεν εχει ΑΒS Νομιζω ομως οτι πλεον ειναι υποχρεωτικο σε ολα τα αυτοκίνητα. Τσεκαρέ το.
-
Μεχρι στιγμης δεν του έχει βγάλει προβλήματα (1 χρονος χρησης) αλλά ... τρίζει .
-
Είναι αλήθεια ότι το 2.4 με ανοιχτό το AirCondition μετατρέπεται σε ένα γιγαντιαίο ψοφίμι? - Σε γενικές γραμμές έτσι ειναι.. (Ενταξει τηρουμενων αυτών που θα περιμενες από 2,4 λιτρα).
-
Εκτος δρομου δυνατότητες πολύ καλές (οχι σαν το 3.7 οπως αναφέρθηκε)
Η ταπεινή μου γνώμη χωρις να εχω ιδιαιτερες γνωσεις στην κατηγορια ειναι οτι εφοσον δεν εχεις ιδιαιτερες απαιτήσεις σε κινηση εκτος δρομου και δεν μπορεις να παρεις το 3.7, να κοιτάξεις κατι αλλο (εστω καi οχι καθαροαιμο 4Χ4) , π.χ το καινουργιο Honda CRV, το Ford Maverick 2.3 to Nissan Xtrail ή και το Sorento . Μου κανει εντυπωση που δεν τα εχεις συμπεριλάβει στην λιστα σου (εστω να τα δεις)
Παντως ψαξε το καλα και ζητα να το οδηγήσεις. Προσωπικά με πρόβληματιζει που ελάχιστα Cherokee 2.4 κυκλοφορούν ....
-
-
Πάνω απο το 80% των Cherokee Που πουλιούνται είναι 3.7.
Εγώ σήμερα εαν μπορούσα θα έπαιρνα το CRD περισσότερο γιατί είναι εκνευριστικό να κάνω συνέχεια επισκέψεις σε βενζινάδικα. (Εννοώ ότι έχει μικρό ντεπόζιτο - η μέση κατανάλωση είναι στα 14+)
Το 2.4 πάρτο μόνο εαν έχεις ερωτευτεί το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Αλλιώς το 3.7 είναι μονόδρομος. ABS έχει το 2.4 αλλά όχι η εντελώς απλή έκδοση, η οποία πρακτικά δεν πουλιέται. Σε όποια περίπτωση πάρε τη Sport έκδοση και όχι τη Limited κτλ Δέρμα εαν θέλεις βάζεις κάποτε και μόνος σου...
Επειδή είχα το ίδιο δίλλημα, τελικά πήρα το 3.7 μεταχειρισμένο και δεν το μετάνιωσα καθόλου.
Η επόμενή μου επιλογή ήταν κάποιο Sportage 2.7. Ίσως και το μεγάλο Sorento αλλά μου θύμιζε λίγο πούλμαν και δεν το κοίταξα παραπάνω...
ΥΓ.
Οσα λέω αναφέρονται στο 5τάχυτο 2.4. Στο 6τάχυτο ουσιαστικά έχουμε μεγάλη βελτίωση σε πολλά στοιχεία (κατανάλωση, επιτάχυνση,οικονομία, θόρυβος). το 3.7 έχει άλλη πολύ καλύτερη τετρακίνηση εαν σε ενδιαφέρει αυτό. -
Ο χρήστης Toulis έγραψε:
Γειά,
ανοίγω καινούριο topic επειδή τα σχετικά σχόλια πουυ βρήκα αναφέρονται στα μεγαλύτερα μοντέλα (3.7L, Grand Cherokee κλπ).
Είμαι σχεδόν έτοιμος να αγοράσω το cherokee 2.4 επειδή:
(α) Χρειάζομαι οικογενειακό αυτοκίνητο με χώρους (άρα αποκλείεται το RAV4)
(β) θα χαρώ πολύ αν είναι 4x4 με καλές offroad δυνατότητες - όχι extreme πράγματα απλά θέλω να σταματήσω να κλαίω στις εκδρομές όταν το αμαξάκι μου κολλάει σε χιόνια,λάσπες,χώματα και βλέπω τους άλλους να συνεχίζουν...
(γ) Δεν μπορώ να δώσω πάνω από 35000 Ε max (άρα δεν συζητάω για Land Cruiser, Cherokee 3.7, BMW κλπ )
(δ) Φοβάμαι να δώσω τόσα λεφτά για να πάρω μεταχειρισμένο γιατί κάποιοι φίλοι μου είχαν τρελές γκαντεμιές.
(δ) Είναι πανέμορφο και το πληρώνω μαζί με τη γυναίκα μου (που δεν συζυτάει για το Forester ή το Outlander )Το έχει κανείς για να μου πει τη γνώμη του?
-Το 2.4 είναι επαρκές για να πηγαίνεις άνετα ταξίδια? (πάω συχνά αποστάσεις >300 Km Εθνική) Μπορείς να κάνεις λογικές προσπεράσεις σε δύσκολα σημεία (πχ μετά το Αντίριο) χωρίς να δεις το χάρο με τα μάτια σου? Με λίγα λόγια είναι τελικά μαούνα ή όχι?
-Η πραγματική κατανάλωση σε πόλη/εθνική που κυμαίνεται? (Για offroad χρήση δε με νοιάζει...είναι μια στο τόσο και χαλάλι για το χαβαλέ)
-Έχει ABS η απλή έκδοση 2.4? Έτσι φαίνεται στα specs αλλά διαβάζω άλλα στις συζητήσεις.
-Τελικά βγάζει ή δε βγάζει προβλήματα με λογική χρήση? (έχω ακούσει τα χειρότερα για το service)
-Είναι αλήθεια ότι το 2.4 με ανοιχτό το AirCondition μετατρέπεται σε ένα γιγαντιαίο ψοφίμι?Ελπίζω να το έχει κάποιος και να έχει όρεξη να συζητήσει...
Να σου πω την αποψη μου μιας και ειχα το ιδιο διλλημα πριν 2 περ.μηνες
Τελικα δεν μετενοιωσα για την επιλογη μου.
Πηρα το Forester και θα σου πω τα εξης:
Απο θεμα εμφανισης δεν το συζητω σαφως το Cherokee ειναι καλυτερο
αλλα σε ολα τα υπολοιπα νομιζω τουλαχιστον το 2,4 ειναι πισω.
1)Καταναλωση? το 1/3
2)Επιδοσεις?
3)Τετρακινηση?
4)Service?
5)Aνταλλακτικα?
καλα, ειναι ακριβα και του Forester αλλα σαν του Cherokee?
Υπ' οψιν οτι σε οδικη συμπεριφορα το Subaru ειναι 'απαιχτο'
και αυτο θα το καταλαβεις αν τα τεσταρεις και τα δυο.
Και φυσικα να ψαξεις καλα τα παραπανω.
Αυτα και σου ευχομαι καλη επιλογη!! -
[quote='vasdaris']Εγώ σήμερα εαν μπορούσα θα έπαιρνα το CRD περισσότερο γιατί είναι εκνευριστικό να κάνω συνέχεια επισκέψεις σε βενζινάδικα. (Εννοώ ότι έχει μικρό ντεπόζιτο - η μέση κατανάλωση είναι στα 14+)
Διόρθωσε με αν κάνω λάθος, αλλά σα να μου φάνηκε λίγο μικρότερο σε χώρο το CRV (αν και αυτό δεν είναι κριτήριο για όλους) και δεν είναι και το ίδιο ωραίο ούτε το ίδιο καλό OffRoad. Από τιμή δε, είναι περίπου στα ίδια (32-33000). Επίσης είναι τα ίδια σε ιπποδύναμη και ροπή και βλέπω και παρόμοιες (ονομαστικές)καταναλώσεις. Το μόνο πλεονέκτημα που βλέπω είναι τα λιγότερα κυβικά (άρα και λιγότερα έξοδα).
-
**>Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Πάνω απο το 80% των Cherokee Που πουλιούνται είναι 3.7.Επειδή είχα το ίδιο δίλλημα, τελικά πήρα το 3.7 μεταχειρισμένο και δεν το μετάνιωσα καθόλου.
**
Πόσο σου καίει σε κίνηση Αθήνας / Εθνική (και σε τι ταχύτητα)?
**>Οσα λέω αναφέρονται στο 5τάχυτο 2.4. Στο 6τάχυτο ουσιαστικά έχουμε μεγάλη βελτίωση σε πολλά στοιχεία (κατανάλωση, επιτάχυνση,οικονομία, θόρυβος).
.**
Έχει κάνει τέτοια διαφορά το κιβώτιο στην πράξη?
-
Ο χρήστης Toulis έγραψε:
Πόσο σου καίει σε κίνηση Αθήνας / Εθνική (και σε τι ταχύτητα)?
Έχει κάνει τέτοια διαφορά το κιβώτιο στην πράξη?
a. 150 Euro / 1100 Km me to 3.7L
O ypologismos egine gia 2 taksidia. Taxythtes 110-160 alla kyriws sta 140.
(ektos apo to petalo opou phgaina problepomenos)
b. Who knows? Etsi lene...ps.
Sorry for greenglish -
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
**Πόσο σου καίει σε κίνηση Αθήνας / Εθνική (και σε τι ταχύτητα)?
Έχει κάνει τέτοια διαφορά το κιβώτιο στην πράξη?
a. 150 Euro / 1100 Km me to 3.7L
O ypologismos egine gia 2 taksidia. Taxythtes 110-160 alla kyriws sta 140.
(ektos apo to petalo opou phgaina problepomenos)**Diladi peripou 15,5 lt / 100 km. Katholou asxhma kai malista se poly ikanopoiitiki taxythta gia taskidi...To perimena xeirotero.
To kentriko zitima bebaia einai posso kaiei stin poli giati kanw peripou 50 km ti mera gia ti douleia, diladi peripou 250-300 ti bdomada = 1200 to mina. Sou paei ta dipla stin poli i ligotero? Ola ta eksoda tou autokinitou einai i kathimerini xrisi. To na mou paei ena taksidi 100 E anti gia 50 den einai sovaro kritirio gia na apofasisw ti autokinito tha parw.An exeis dikio issws skefw na balw dosseis gia to 3.7.
Krima pou den exei brethei kai kapoios me to 6taxyto 2.4 na mas pei ti gnwmi tou. -
Με τα παραπάνω χρήματα δεν αγοράζεις μόνο κυβικά αλλά και πολύ καλύτερο σύστημα τετρακίνησης.
Τα τέλη κτλ είναι ίδια. Η κατανάλωση είναι μεγάλη ανάλογα με το μέτρο σύγκρισης. ΠΧ με το saxo 1.1 της γυναίκας μου εαν το συγκρίνω κάηκα. αλλά σε σχέση με τα ανταγωνιστικά μοντέλα είναι περίπου στα ίδια επίπεδα εαν όχι πιο κάτω (Sportage 2.7, Maverick 3.0 κτλ)
Πάρε το 3.7 εαν μπορείς εαν όχι το 2.4 είναι βελτιωμένο και θα το χαρείς. Είναι καλό αυτοκίνητο αλλα εννοείται ότι σε ταξίδι κάνεις παραχωρήσεις όπως και με όλα τα 4χ4
-
Έχω οδηγήσει το 3.7 ενός φίλου μου. Στον εθνικό δρόμο είναι για γέλια. Αίσθηση φορτηγού, πλεύσεις στις στροφές (και όχι μόνο), σχεδόν τρομακτική κατανάλωση και ένα αυτόματο κιβώτιο που κάνει kick down μετά από 1 δευτερόλεπτo (κυριολεκτικά).
Σε ένα τεύχος των 4Τροχών ο ΚΚ το χαρακτήρισε επικίνδυνο όσο αφορά τις αναρτήσεις του.
Το 2.4 επειδή είναι χειροκίνητο πιστεύω θα είναι καλύτερο, αλλά η ανάρτηση από την προπροηγούμενη δεκαετία (σύμφωνα με τον ΚΚ πάντα) θα με έκαναν να απομακρυνθώ τρέχοντας ακόμα και αν πωλούνταν στα 15΄000Ευρώ που τόσο κοστολογείται στην Αμερική και τόση είναι η πραγματική του αξία.
Εκτός δρόμου σε πατημένο χώμα ήταν άνετο τουλάχιστον.
Αλλά εκτός δρόμου πόσες φορές θα κινηθείς με αυτό???
RAV Outlander και forester δεν συγκρίνονται. Είναι πολύ μπροστά σαν αυτοκίνητα, πάρα πολυ μπροστά. Το μόνο που υστερούν είναι ΕΚΤΟΣ δρόμου (το εκτός με κεφαλαία γιατί δεν εννοώ χωματόδρομους) και μόνο. Εντός δρόμου η διαφορά είναι χαοτική και προσωπικά πιστεύω ότι δεν αξίζει.
ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕ ΤΟ... -
Λοιπόν φίλε Toulis,
Να σου πω την ταπεινή μου γνώμη.
Εχω το RAV (το προηγούμενο) 5 χρόνια. Από δύναμη, κρατήματα, τετρακίνηση, αναρίχηση, εκδρομές, τελική, χώρους (μήν μου πείς ότι το CHEROKEE έχει μεγαλύτερο πορτπαγκάζ)......... τέλειο.
Το 2.4 CHEROKEE είναι αδύναμο, ό γαμπρός μου που το είχε νοικιάσει για μία εβδομάδα, δεν έβαζε 5η ταχύτητα γιατί κρεμούσε και δεν τράβαγε.
Απο ποιότητα... μέτριο.
Γι αυτό, άμα δεν κάνεις extreme 4x4, άμα παραδεχτούμε ότι οι χώροι των 2 αυτοκινήτων είναι ίδιοι και άμα σκεφτείς την τεράστια μεταπωλητική αξία των 2 αυτοκινήτων... πήγαινε στο RAV (που αλλάζει όμως μοντέλο του χρόνου...).
Δεν θα το μετανοιώσεις με τίποτα.
Εκεί που έχω πάει με το ΤΟΥΟΤΑ... δεν μπορείς να φανταστείς. -
Να μήν ευλογούμε μόνο τα γένια μας..
Για άλλες επιλογές κοίτα τα παρακάτω με σειρά προτεραιότητας
FORESTER 2.0XT (μην κοιτάς τι λέει η γυναίκα σου, Θα το ευχαριστηθείς πολύ)
KIA SORENTO
X-TRAIL
Αλλα τουτού δεν κοιτώ. -
@meco
Δεν λέω ότι το Cherokee είναι στην άσφαλτο φοβερό και τρομερό αλλά όχι και φορτηγό. Το μόνο αυτοκίνητο που θα ξεχώριζα σαφώς είναι το Forester για την οδική του συμπεριφορά σε άσφαλτο και ίσως και σε χώμα.Με το Passat που είχα, σε ταξίδια Αθήνα-Θεσσαλονίκη ήμουν εντελώς ξεκούραστος. Με το cherokee φυσικά και δεν είχα την ίδια αίσθηση αλλά λίγο πολύ το ίδιο θα συνέβαινε και με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της κατηγορίας (συγκριτικά μιλώντας πάντα).
Αγοράζοντας ένα αυτοκίνητο με απόσταση 20cm απο το έδαφος, 180cm ύψος, 2T βάρος και αεροδυναμική περίπτερου, πρέπει να ξέρεις ότι δεν μπορείς να περιμένεις και πολλά. Οσον αφορά τις αναρτήσεις, δεν μπορώ να πω και πολλά μιας και συνολικά θεωρώ απλά ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ καλύτερο απ'ότι κι εγώ είχα ακούσει.Έχω κάνει 15000 χλμ με το Cherokee και δεν έχω παράπονο. Μάλιστα επειδή ακούω και για ακριβά service και ανταλλακτικά , μέχρι στιγμής δεν παρατήρησα να είναι ακριβά. Τα extra ΝΑΙ είναι ακριβά. Πχ πατάκια, σκαλοπατάκια κτλ (δεν έχω βάλει τίποτα τέτοιο αλλά λέμε...)
Εναλλακτικά εγώ θα έβλεπα μόνο τα Maverick & Forester τα οποία και ξεχωρίζω.
-
το cherokee ήταν η καψούρα μου για χρόνια. Είχα δοκιμάσει το παλιό το τετράγωνο στην πίστα του Γαλλικού και είχα πάθει πλάκα. Βάβαια οι χώροι πίσω ήταν απαράδεκτοι, οι πόρτες μικρές και η βάση του πίσω καθίσματος πολύ ρηχή. Παρόλα αυτά θα το έπαιρνα, αλλά δεν 'έκατσε'. Οταν βγήκε το καινούργιο πήγα να το δώ. (Εντω μεταξύ είχα πάρει ένα εξακύλινδρο Vitara.) Οφείλω να ομολογήσω οτι εξωτερικά είναι 'τρέλλα'.
Εχει μούρη, τον όγκο που πρέπει, πολύ καλή τιμή.
...Οταν μπήκα μέσα όμως... Πολύ ρηχό ταμπλό, θήκες για μικροαντικείμενα μηδέν, χώρος αποσκευών (γνώμη μου) μικρότερος απο του προηγούμενου, ενω η μεταφορά της ρεζέρβας έπρεπε να επιδράσει θετικά. Και το αποκορύφωμα, η πίσω θέση πάλι στενή. Αν θες για χώρους πας στο CRV, είναι αχανές. Και όσο για τον κινητήρα 2,4 απο συνεργείο που επισκευάζει Jeep άκουσα απογοητευτικά σχόλια.
Λογικά στην πόλη το 2,4 καίει λιγότερο απο το μεγαλύτερο. Στην εθνική και σε απαιτητικούς δρόμους το 3,7 να είναι οικονομικότερο. Το ίδιο βλέπω και στο Vitara μεταξύ του 2.0 και του 1.6 -
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
**Δεν λέω ότι το Cherokee είναι στην άσφαλτο φοβερό και τρομερό αλλά όχι και φορτηγό. Το μόνο αυτοκίνητο που θα ξεχώριζα σαφώς είναι το Forester για την οδική του συμπεριφορά σε άσφαλτο και ίσως και σε χώμα.Έχω κάνει 15000 χλμ με το Cherokee και δεν έχω παράπονο. Μάλιστα επειδή ακούω και για ακριβά service και ανταλλακτικά , μέχρι στιγμής δεν παρατήρησα να είναι ακριβά. Τα extra ΝΑΙ είναι ακριβά. Πχ πατάκια, σκαλοπατάκια κτλ (δεν έχω βάλει τίποτα τέτοιο αλλά λέμε...)
Εναλλακτικά εγώ θα έβλεπα μόνο τα Maverick & Forester τα οποία και ξεχωρίζω.**
Αν δεν κάνω λάθος έχεις το 3.7 και απ'ότι έχω καταλάβει πρόκειται για διαφορετικό αυτοκίνητο επί της ουσίας.
Για το Maverick που προτείνεις έχω δει αρκετά παράπονα για προβλήματα σε forum.
Μόνο το Forester φαίνεται να τυγχάνει γενικής αποδοχής. Ομολογώ ότι θα έπαιρνα σήμερα κιόλας το Forester αν ήταν λίγο πιο εμφανίσιμο (εννοείται μετά από test drive ). Επίσης, επειδή δεν το έχω δει από κοντά ακόμη επιφυλάσσομαι για το κατά πόσο έχει τους χώρους του Cherokee (για μένα είναι απαραίτητο αυτό που θα πάρω να μεταφέρει άνετα 5 άτομα με αποσκευές για οικογενειακούς λόγους - γι'αυτό άλλωστε και έχω ήδη απορρίψει το RAV4)...
-
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
@meco
Δεν λέω ότι το Cherokee είναι στην άσφαλτο φοβερό και τρομερό αλλά όχι και φορτηγό. Το μόνο αυτοκίνητο που θα ξεχώριζα σαφώς είναι το Forester για την οδική του συμπεριφορά σε άσφαλτο και ίσως και σε χώμα.Θυμάμαι που όταν έψαχνες αμάξι είχες ανοίξει ένα topic το οποίο εξελίχθηκε σε 'Βίβλο' για την αγορά 4κινήτου εκτός δρόμου...Μετά από αυτό το topic και την ευκαιρία τότε που σου παρουσιάστηκε με το cherokee, πιθανόν και να έκανες μία καλή επιλογή... Από εκεί και πέρα σου λέω ότι τo cherokee to οδήγησα και μου άφησε τις χειρότερες εντυπώσεις από όλα όσα αυτοκίνητα, έχω οδηγήσει τα τελευταία χρόνια. Πριν από ένα 1-2 μήνες διάβασα και τα σχόλια του ΚΚ στον αντίλογο και πλέον είμαι σίγουρος για αυτό που υποστηρίζω...
Φίλε Toulis άλλαξε γνώμη. Μπορεί να είναι όμορφο αυτοκίνητο, εντυπωσιακό, να δείχνει ευημερία για τον κάτοχό του και να είναι πολύ καλό εκτός δρόμου, αλλά από εκεί και πέρα αυτό το αυτοκίνητο δεν είναι καλή επιλογή. Αν έχεις σκοπό να κινείσαι εκτός δρόμου και όταν λέμε εκτός δρόμου εννούμε εκεί που δεν υπάρχει καν χωματόδρομος, πάρτο.
Διαφορετικά RAV, forester και outlander είναι σαφέστατα ανώτερες επιλογές. Δεν μπαίνω καν στη διαδικασία της σύγκρισης με το Cherokee. Μου φαίνεται προσβλητικό για τα παραπάνω μοντέλα...
Καλή επιλογή...
JEEP CHEROKEE 2.4L 2005, το έχει κανείς?