-
Εκπτώσεις είπανε στο συγκεκριμένο μοντέλο και μάλιστα μέγάλες... 1000 εουρος για το hatchback και 2000 εουρος για το sedan! Τι έγινε? Τώρα δεν βγήκε αυτό? Τα βρη΄καν σκούρα ή κάτι άλλο?
-
Εκπτώσεις είπανε στο συγκεκριμένο μοντέλο και μάλιστα μέγάλες... 1000 εουρος για το hatchback και 2000 εουρος για το sedan! Τι έγινε? Τώρα δεν βγήκε αυτό? Τα βρη΄καν σκούρα ή κάτι άλλο?
-
Εκπτώσεις είπανε στο συγκεκριμένο μοντέλο και μάλιστα μέγάλες... 1000 εουρος για το hatchback και 2000 εουρος για το sedan! Τι έγινε? Τώρα δεν βγήκε αυτό? Τα βρη΄καν σκούρα ή κάτι άλλο?
-
Ο χρήστης alpan έγραψε:
Εκπτώσεις είπανε στο συγκεκριμένο μοντέλο και μάλιστα μέγάλες... 1000 εουρος για το hatchback και 2000 εουρος για το sedan! Τι έγινε? Τώρα δεν βγήκε αυτό? Τα βρη΄καν σκούρα ή κάτι άλλο?Ίσως να άρχισε η ροή ορισμένων τμημάτων από χώρες εκτός Γαλλίας
-
Ο χρήστης alpan έγραψε:
Εκπτώσεις είπανε στο συγκεκριμένο μοντέλο και μάλιστα μέγάλες... 1000 εουρος για το hatchback και 2000 εουρος για το sedan! Τι έγινε? Τώρα δεν βγήκε αυτό? Τα βρη΄καν σκούρα ή κάτι άλλο?Δεν υπάρχει sedan!
3door & 5door only! -
Μαρκετίστικη 'απάτη' μου κάνει η όλη δουλεία...
Η εν λόγω μείωση συνοδεύεται και απο εισαγωγή μας νέας έκδοσης (Line) που φαντάζομαι θα είναι ακόμα πιο φτωχή απο την μέχρι τώρα βασική....οπότε υπετιμολογώντας την....μας παίρνει να κάνουν και γενναιοδωρίες στις τιμές μετρητοίς,που είναι της μόδας.....
Πάντως δεν το έψαξα και ιδιαίτερα αν και είμαι βέβαιος ότι κάποιο λάκκο έχει η φάβα.....αν δεν είναι αυτό που λέω...θα είναι κάτι άλλο....ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν.....κανείς δεν χαρίζει τίποτα..... -
^^H έκδοση line είναι στα 12500 Ε.
-
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Citroen ανακοίνωσε την έκπτωση 1.000 ευρώ για το C4 Coupe και 2.000 ευρώ για το Hatchback C4, ανεξαρτήτως εκδόσεως εξοπλισμού, περιλαμβάνοντας τα μοντέλα με κυβισμό από τα 1.400 έως και τα 2.000κ.εκ.
Έτσι, η τιμή της βασικής Hatchback έκδοσης 1.4 Line διαμορφώνεται στα 12.185 ευρώ και στα 12.500 ευρώ για την αντίστοιχη έκδοση εξοπλισμού στην περίπτωση του Coupe.
Κοινώς εμείς που το πήραμε Μάρτιο την πατήσαμε όπως πάντα...να 'σαι καλά Citroen:evil:
-
Σάββα είναι πάγια πολιτική της Citroen να ρίχνει τις τιμές μετά από κανά 5μήνο στην αγορά. Στόχος η τόνωση του μοντέλου.
Και αυτό όχι μόνο στην Ελλάδα. Οι Άγγλοι έχουν να λένε για τις προσφορές της Citroen. -
Θανάση αισθάνομαι πολύ λαμάκας...
2 χιλιάρικα δεν είναι λίγα...
-
Καλά λογικό αυτό.
Μετά από ένα τρίμηνο που πήραμε το Xsara το βγάλαν με στάνταρ πλευρικούς αερόσακους + μειωμένο φόρο ( για να τονωθεί η αγορά λόγω της υποτίμησης, αυτό το αποφάσισε η κυβέρνηση. ) κανα 1500 διαφορά. -
συγχαρητηρια στην citroen
κριμα για το αυτ-το και τους ιδιοκτητες.
ειναι δειγματα σοβαρης εταιριας αυτα?
ειναι δυνατον κατι τετοια να μην εχουν επιπτωση στην μεταπωλητικη αξια του αυτ/του? -
Ο χρήστης giatros έγραψε:
συγχαρητηρια στην citroen
κριμα για το αυτ-το και τους ιδιοκτητες.
ειναι δειγματα σοβαρης εταιριας αυτα?
ειναι δυνατον κατι τετοια να μην εχουν επιπτωση στην μεταπωλητικη αξια του αυτ/του?Εσυ βρε γκιατρε τι χαλιεσαι? Η γερμανικη βολιδα σου δεν εχει πρόβλημα μεταπώλησης
-
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
συγχαρητηρια στην citroen
κριμα για το αυτ-το και τους ιδιοκτητες.
ειναι δειγματα σοβαρης εταιριας αυτα?
ειναι δυνατον κατι τετοια να μην εχουν επιπτωση στην μεταπωλητικη αξια του αυτ/του?Εσυ βρε γκιατρε τι χαλιεσαι? Η γερμανικη βολιδα σου δεν εχει πρόβλημα μεταπώλησης
σου ειπε κανεις οτι χαλιεμαι φιλαρακι?ας κανουν καλα αλλοι
οσο για την βολιδα μου δεν θα εχει ποτε τετοια προβληματα
αληθεια τσουζει? -
τι να τσουξει βρε γιατρε?
η δικια μου Σιτροεν λίγο δύσκολο ειναι να βγει σε προσφορα πια -
Μια εταιρια οταν κανει εκπτωσεις σε ενα αυτοκινητο το κανει ή γιατι σε λιγο καιρο θα το αλλαξει ή γιατι δεν πανε καλα οι πωλησεις! Ετσι νομιζω! Αν πηγαιναν καλα οιπωλησεις με την αρχικη τιμη δεν υπαρχει λογος για αλλαγη της! Σωστο; Ερωτω λοιπον; Τι δεν παει καλα με το νεο της μοντελο; Γιατι τα βρηκε σκουρα πιστευετε; Και ήταν ήδη απο τα πιο φτηνα στην κατηγωρια του!
-
απ'οτι φαινεται ειναι μια νεα τακτικη των ευρωπαικων εταιρειων κυριως...
θεωρουν τον πελατη τους λιγο μαλακα... -
Ο χρήστης alpan έγραψε:
Μια εταιρια οταν κανει εκπτωσεις σε ενα αυτοκινητο το κανει ή γιατι σε λιγο καιρο θα το αλλαξει ή γιατι δεν πανε καλα οι πωλησεις! Ετσι νομιζω! Αν πηγαιναν καλα οιπωλησεις με την αρχικη τιμη δεν υπαρχει λογος για αλλαγη της! Σωστο; Ερωτω λοιπον; Τι δεν παει καλα με το νεο της μοντελο; Γιατι τα βρηκε σκουρα πιστευετε; Και ήταν ήδη απο τα πιο φτηνα στην κατηγωρια του!Οι πωλήσεις μέχρι τον Μαϊο 2005 (μην ξεχνάμε ότι το C4 δεν λανσαρίστηκε από τις αρχές του 2005):
1 TOYOTA COROLLA 4489
2 OPEL ASTRA 4271
3 VW GOLF 3915
4 FORD FOCUS 3317
5 RENAULT MEGANE 2715
**6 CITROEN C4 2143 **
7 PEUGEOT 307 2130Δεν τα πάει κ τόσο άσχημα νομίζω...
-
Ασχημα ειναι! Παραμενει βεβαια μεσα στις προτιμησεις του κοσμου, ομως καινουριο μοντελο σε μια ΤΟΡ κατηγoρια να εχει μολις 13 πωλησεις παραπανω απο το ΠΑΛΙΟ πια 307, ενω οι αλλοι τρεις, οι δυο νεοι (GOLF και ASTRA) και το παλαιοτερο Corolla να του ριχνουν χιλιαρες +; Εμενα μου αρεσει αρκετα σαν αυτοκινητο και αναρωτιεμαι...
-
Από τον πίνακα που παρέθεσε ο Σάββας το μόνο που μου χτυπάει άσχημα στο μάτι είναι το πόσο πιο πάνω βρίσκεται το Focus. Αν δεν κάνω λάθος λανσαρίστηκαν την ίδια περίοδο..
Citroen C4