-
Ένας συνάδερφος έχει το Α3 1.6 το προηγούμενο μοντέλλο.
Βρήκε λοιπόν ένα τροπέτο (έτσι νομίζω λέγονται) με κινητήρα από 1.8Τ και σκέφτεται να το αλλάξει...
O κινητήρας είναι σε πολύ καλή κατάσταση και η δουλειά θα γίνει από φιλικό συνεργείο.Επειδή όμως δεν θέλει μπλεξίματα σκέφτεται να το δηλώσει κανονικά.
Τί πρέπει να προσέξει;;;;
Θα έχει πρόβλημα;;;;
Eυχαριστώ. -
Ένας συνάδερφος έχει το Α3 1.6 το προηγούμενο μοντέλλο.
Βρήκε λοιπόν ένα τροπέτο (έτσι νομίζω λέγονται) με κινητήρα από 1.8Τ και σκέφτεται να το αλλάξει...
O κινητήρας είναι σε πολύ καλή κατάσταση και η δουλειά θα γίνει από φιλικό συνεργείο.Επειδή όμως δεν θέλει μπλεξίματα σκέφτεται να το δηλώσει κανονικά.
Τί πρέπει να προσέξει;;;;
Θα έχει πρόβλημα;;;;
Eυχαριστώ. -
Ένας συνάδερφος έχει το Α3 1.6 το προηγούμενο μοντέλλο.
Βρήκε λοιπόν ένα τροπέτο (έτσι νομίζω λέγονται) με κινητήρα από 1.8Τ και σκέφτεται να το αλλάξει...
O κινητήρας είναι σε πολύ καλή κατάσταση και η δουλειά θα γίνει από φιλικό συνεργείο.Επειδή όμως δεν θέλει μπλεξίματα σκέφτεται να το δηλώσει κανονικά.
Τί πρέπει να προσέξει;;;;
Θα έχει πρόβλημα;;;;
Eυχαριστώ. -
Δεν νομίζω να έχει πρόβλημα εφόσον ο 1.8Τ έμπαινε σε αυτό το μοντέλο απο το εργοστάσιο.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Δεν νομίζω να έχει πρόβλημα εφόσον ο 1.8Τ έμπαινε σε αυτό το μοντέλο απο το εργοστάσιο.Βασικά θέλει να είναι νόμιμος και όσον αφορά τα του νόμου αλλά και τα του αυτοκινήτου του...
Κινητήρας Audi κλπ. με κανονικές ρυθμίσεις, νορμάλ τουρμπίνα και γενικά όπως βγαίνει από το εργοστάσιο, δεν θέλει να ασχοληθεί με πειράγματα και τα συναφή...Απλά οι απορίες του (και δικές μου) αφορούν τις διαδικασίες για την δήλωση του νέου κινητήρα, επιπλέον φόρους κλπ.
Ευχαριστώ.
-
Ότι γίνεται, γίνεται και τελείως νόμιμα. Για το οικονομικό πάντως δεν ξέρω.
-
Λογικά γίνεται να το δηλώσει επειδή υπήρχε στη γκάμα του Α3 αυτός ο κινητήρας
Αν και δεν είμαι 100% σίγουρος, γιατί δεν υπάρχει πια στο Α3..
Πάντως επειδή φαντάζομαι εδώ πέρα ο καθένας θα έχει και από μια άποψη, νομίζω καλύτερα είναι να πάτε μέχρι το υπουργείο να ρωτήσετε.. -
Εγώ πάντως διάβασα το αντίστοιχο έγγραφο, δεν το λέω έτσι
Να και το link από το site του ΥΜΕ.
-
Ο χρήστης roadrunner_gr έγραψε:
Tα έφτιαξα με την Ελένη, ωραία κοπέλα.
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ Ο SKYE ΤΑ ΕΦΤΕΙΑΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ!!!!
ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ - ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΒΟΛΗΣ ΜΟΝΤΕΡΕΙΤΟΡ!!!!
ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΤΑ ΧΑΛΑΣΕΣ ΜΕ ΤΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Εγώ πάντως διάβασα το αντίστοιχο έγγραφο, δεν το λέω έτσιΝα και το link από το site του ΥΜΕ.
Άψογος, ευχαριστώ πολύ...
-
Ο χρήστης Υπουργείο Μεταφορών έγραψε:
Είναι δυνατή η τοποθέτηση νέου κινητήρα του οποίου η πραγματική ισχύ και ο κυλινδρισμός δε μπορεί να διαφέρει παρά μόνο μέχρι 25%, σε σχέση με τα μεγέθη του αρχικού κινητήρα.Αν έχεις αγοράσει 1600 cc αυτοκίνητο και το έχεις αλλάξει με 2000cc,είσαι ΟΚ!
Αν το ξαναλλάξεις και από 2000 το κάνεις 2500?!!!Είσαι πάλι ΟΚ?
-
Ο χρήστης roadrunner_gr έγραψε:
Tα έφτιαξα με την Ελένη, ωραία κοπέλα.
ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΜΑΘΑΤΕ Ο SKYE ΤΑ ΕΦΤΕΙΑΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΕΝΗ!!!!
ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ - ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΠΟΒΟΛΗΣ ΜΟΝΤΕΡΕΙΤΟΡ!!!!
Φίλε, σε παρακαλώ, δεν υπάρχει λόγος να μεταφέρεις εδώ τις διαφορές σου με άλλους...
-
Εξαρτάται πώς μεταφράζεις το ποιος θεωρείται ο 'αρχικός κινητήρας'
-
Ρε φίλε, δεν κάνεις τη χάρη σε εαυτόν και αλλήλους να μη σπαμάρεις;
Ερώτηση για νόμιμη αλλαγή κινητήρα...