-
Ας ψηφισουμε κιολας.
Απο οτι φαινεται ολες οι ομαδες ειχαν εχουν και θα εχουν μπει στον πειρασμο να διαλεξουν ποιος απο τους δυο οδηγους τους θα τερματισει ψηλοτερα.Καποτε ειχε πει ο Ρος Μπρων: Θα μπορουσαμε να φωναξουμε τον Μπαρικελο σε λαθος σημειο και να του φορτωσουμε το μονοθεσιο με καυσιμα, αλλα εμεις καναμε οτι καναμε καθαρα και φανερα.
Απο την αλλη στη ΜακΛαρεν που ωρυονταν τοσα χρονια εναντιον των τημ-ορντερς φωναξανε μεσα το 2ο και αφησανε εξω για ενα γυρο τον 1ο με προφανη σκοπο την αλλαγη στην πρωτοπορια. Θυμιζω οτι η μεταξυ τους διαφορα στην αρχη του γυρου ηταν 3', αρα δεν υπηρχε θεμα αν οντως προλαβαινε να μπει ο XΠΜ. Και φυσικα τωρα που υπαρχει η απαγορευση δεν υπαρχει η παραμικρη αμφιβολια οτι τετοιο τεχνασμα θα εκαναν ανενδοιαστα τοσο στη Φερραρι ή τη Ρενω αν υπηρχε θεμα. Μονο βεβαια που αυτοι το παραδεχονταιΤελικα αυτη η απαγορευση των τημ-ορντερς ειναι και αστεια και ανεφαρμοστη, οποτε το ερωτημα ειναι τι προτιμαμε;
Εγω ψηφισα υπερ της τιμιοτητας. The italian way
-
Ας ψηφισουμε κιολας.
Απο οτι φαινεται ολες οι ομαδες ειχαν εχουν και θα εχουν μπει στον πειρασμο να διαλεξουν ποιος απο τους δυο οδηγους τους θα τερματισει ψηλοτερα.Καποτε ειχε πει ο Ρος Μπρων: Θα μπορουσαμε να φωναξουμε τον Μπαρικελο σε λαθος σημειο και να του φορτωσουμε το μονοθεσιο με καυσιμα, αλλα εμεις καναμε οτι καναμε καθαρα και φανερα.
Απο την αλλη στη ΜακΛαρεν που ωρυονταν τοσα χρονια εναντιον των τημ-ορντερς φωναξανε μεσα το 2ο και αφησανε εξω για ενα γυρο τον 1ο με προφανη σκοπο την αλλαγη στην πρωτοπορια. Θυμιζω οτι η μεταξυ τους διαφορα στην αρχη του γυρου ηταν 3', αρα δεν υπηρχε θεμα αν οντως προλαβαινε να μπει ο XΠΜ. Και φυσικα τωρα που υπαρχει η απαγορευση δεν υπαρχει η παραμικρη αμφιβολια οτι τετοιο τεχνασμα θα εκαναν ανενδοιαστα τοσο στη Φερραρι ή τη Ρενω αν υπηρχε θεμα. Μονο βεβαια που αυτοι το παραδεχονταιΤελικα αυτη η απαγορευση των τημ-ορντερς ειναι και αστεια και ανεφαρμοστη, οποτε το ερωτημα ειναι τι προτιμαμε;
Εγω ψηφισα υπερ της τιμιοτητας. The italian way
-
Ας ψηφισουμε κιολας.
Απο οτι φαινεται ολες οι ομαδες ειχαν εχουν και θα εχουν μπει στον πειρασμο να διαλεξουν ποιος απο τους δυο οδηγους τους θα τερματισει ψηλοτερα.Καποτε ειχε πει ο Ρος Μπρων: Θα μπορουσαμε να φωναξουμε τον Μπαρικελο σε λαθος σημειο και να του φορτωσουμε το μονοθεσιο με καυσιμα, αλλα εμεις καναμε οτι καναμε καθαρα και φανερα.
Απο την αλλη στη ΜακΛαρεν που ωρυονταν τοσα χρονια εναντιον των τημ-ορντερς φωναξανε μεσα το 2ο και αφησανε εξω για ενα γυρο τον 1ο με προφανη σκοπο την αλλαγη στην πρωτοπορια. Θυμιζω οτι η μεταξυ τους διαφορα στην αρχη του γυρου ηταν 3', αρα δεν υπηρχε θεμα αν οντως προλαβαινε να μπει ο XΠΜ. Και φυσικα τωρα που υπαρχει η απαγορευση δεν υπαρχει η παραμικρη αμφιβολια οτι τετοιο τεχνασμα θα εκαναν ανενδοιαστα τοσο στη Φερραρι ή τη Ρενω αν υπηρχε θεμα. Μονο βεβαια που αυτοι το παραδεχονταιΤελικα αυτη η απαγορευση των τημ-ορντερς ειναι και αστεια και ανεφαρμοστη, οποτε το ερωτημα ειναι τι προτιμαμε;
Εγω ψηφισα υπερ της τιμιοτητας. The italian way
-
Δεν υπάρχει επιλογή 'ο γαλλικός τρόπος' (βάζουμε τον 2ο οδηγό να λιώσει στις δοκιμές ενώ ο πρώτος προστατεύεται)...
-
Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:
Δεν υπάρχει επιλογή 'ο γαλλικός τρόπος' (βάζουμε τον 2ο οδηγό να λιώσει στις δοκιμές ενώ ο πρώτος προστατεύεται)...ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Αν (λεω ΑΝ) θεωρησουμε οτι ισχυει κατι τετοιο, προς το british way παει. ΞΑΝΑΛΕΩ ΑΝ!!!
Ρε teodor_v εκεινο το λιονταρακι κατω απο το ονομα σου γαλλικο δεν ειναι; Γιατι αλλαξοπιστησες;
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Αν (λεω ΑΝ) θεωρησουμε οτι ισχυει κατι τετοιο, προς το british way παει. ΞΑΝΑΛΕΩ ΑΝ!!!Ρε teodor_v εκεινο το λιονταρακι κατω απο το ονομα σου γαλλικο δεν ειναι; Γιατι αλλαξοπιστησες;
Φίλε μου το λιονταράκι παραπέμπει στο 206 που οδηγάω, να σαι σίγουρος όμως ότι ανέκαθεν προτιμούσα τους γερμανούς!
-
Να βγάζει μάτι!!!
Και σε 20 χρόνια να μπορείς να δείξεις σε 3 δευτερόλεπτα σε έναν νεαρό πως η νίκη αυτή (ή η 2η θέση, ή η ν-οστή) ήταν ανάξια.
Και το ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ!
Την επόμενη μέρα να μπορείς να διαολοστείλεις τον καραγκιόζη που έδωσε τις εντολές, χωρίς να βγαίνει η ομάδα και να σου λέει δικαιολογίες της μαργαρίτας (αντί μαργαρίτας βάλε παπαρούνα, ή άλλο... φυτό...)
Υ.Γ. Ο Ράικονεν είπε πως τον είχαν ΗΔΗ καλέσει... Βρε που να του κουλαθούν τα χέρια, υπήρχε περίπτωση να πει το αντίθετο ως ωφελημένος;
Υ.Γ.2 Ο ιταλικός τρόπος μήπως ΔΕΝ είναι Ιταλικός, και είναι... ΒΡΑΖΙΛΙΑΝΙΚΟΣ; Γιατί θυμάμαι πως θα προτιμούσαν να το αποκρύψουν, αλλά ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ την χάρη δεν τους την έκανε... -
Παιδιά ψυχραιμία.
Τα team orders υπάρχουν από τότε που υπάρχει το σπορ, και θα υπάρχουν για όσο καιρό υπάρχουν ΟΜΑΔΕΣ. Αν όντως η Mclaren σκόπιμα θέλησε να περάσει τον Kimi μπροστά, έκανε τη λογική κίνηση, καλυμμένη μάλιστα με έξυπνο τρόπο. Αν πάλι απλώς έγινε λάθος, αγώνες είναι και συμβαίνουν αυτά.
-
Παιδιά καλό είναι να μην σας παρασείρουν τα όσα λέει ο Πουρναράκης. Αν κοιτάξετε τους τελευταίους 2 αγώνες θα δείτε ότι τόσο ο Αλόνσο όσο και ο Φισικέλα έχουν κάνει ίδιο αριθμό γύρων στα ελεύθερα δοκιμαστικά με τις διαφορές να παίζουν στα 3-6 laps κάτι που εγώ δε το θεωρώ σημαντικό. Επείδη πιστεύω ότι συμβαίνει και σε ακόμα παλιότερους αγώνες (αλλά βαριόμουν να ψάξω), προκαλώ τον κ. Πουρναράκη αν έχει το θάρρος στο επόμενο αγώνα να πάρει πίσω όσα είπε για τη δήθεν κατάσταση που επικρατεί στη Ρενάλτ. Στην άρχη συνέβενε αλλά όχι πλέον και νομίζω έχει σταματήσει από τον 4ο αγώνα και μετά. Ο κ. Πουρναράκης νομίζω πρέπει να είναι πιο προσεκτικός σε όσα λέει και να μη δημιουργεί ένα αρνητικό κλίμα απέναντι σε ένα νέο οδηγό άδικα. Αναρωτιέμαι σκέφτηκε μήπως το γεγονός ότι ο Αλόνσο πιστεύει ότι μπορεί με λιγότερους γύρους να βρει το καλύτερο στήσιμο από ότι ο Φισικέλα? Γιατί να μην ισχύει αυτό?
CANADA:
ALONSO-FISICHELLA1.1=2-6
1.2=33-32
2.1=15-19
2.2=13-8NURBURGRING:
ALONSO-FISICHELLA1.1=0-0
1.2=25-27
2.1=15-14
2.2=10-9 -
Λοιπόν, τελικά ο Dennis είπε ότι στο συγκεκριμένο σημείο είχαν αποφασίσει να πάνε για ένα ήρεμο 1-2 και προσπαθούσαν να εξηγήσουν στους οδηγούς να μην πιέζουν και να μην ανταγωνίζονται. Κάπου εκεί έγινε το ατύχημα και πάνω στο χαμό ο JPM προσπέρασε την είσοδο των πιτ.
Προσωπικά μου φαίνεται πολύ πειστική και λογική εξήγηση. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει απόδειξη για το αντίθετο, δε θέλω να μπλέκω σε συνωμοσιολογία.
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
Παιδιά καλό είναι να μην σας παρασείρουν τα όσα λέει ο Πουρναράκης. Αν κοιτάξετε τους τελευταίους 2 αγώνες θα δείτε ότι τόσο ο Αλόνσο όσο και ο Φισικέλα έχουν κάνει ίδιο αριθμό γύρων στα ελεύθερα δοκιμαστικά με τις διαφορές να παίζουν στα 3-6 laps κάτι που εγώ δε το θεωρώ σημαντικό. Επείδη πιστεύω ότι συμβαίνει και σε ακόμα παλιότερους αγώνες (αλλά βαριόμουν να ψάξω), προκαλώ τον κ. Πουρναράκη αν έχει το θάρρος στο επόμενο αγώνα να πάρει πίσω όσα είπε για τη δήθεν κατάσταση που επικρατεί στη Ρενάλτ. Στην άρχη συνέβενε αλλά όχι πλέον και νομίζω έχει σταματήσει από τον 4ο αγώνα και μετά. Ο κ. Πουρναράκης νομίζω πρέπει να είναι πιο προσεκτικός σε όσα λέει και να μη δημιουργεί ένα αρνητικό κλίμα απέναντι σε ένα νέο οδηγό άδικα. Αναρωτιέμαι σκέφτηκε μήπως το γεγονός ότι ο Αλόνσο πιστεύει ότι μπορεί με λιγότερους γύρους να βρει το καλύτερο στήσιμο από ότι ο Φισικέλα? Γιατί να μην ισχύει αυτό?Επιτελους καποιος που το παρατηρησε.Του εστειλα και μηνυμα γι'αυτο το θεμα αλλα αυτος τπτ εκει συνεχιζε...........
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Λοιπόν, τελικά ο Dennis είπε ότι στο συγκεκριμένο σημείο είχαν αποφασίσει να πάνε για ένα ήρεμο 1-2 και προσπαθούσαν να εξηγήσουν στους οδηγούς να μην πιέζουν και να μην ανταγωνίζονται. Κάπου εκεί έγινε το ατύχημα και πάνω στο χαμό ο JPM προσπέρασε την είσοδο των πιτ.Προσωπικά μου φαίνεται πολύ πειστική και λογική εξήγηση. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει απόδειξη για το αντίθετο, δε θέλω να μπλέκω σε συνωμοσιολογία.
νομίζω είναι αρκετά σημαντικότερο τι βλέπουμε στη πίστα παρά οι όποιες δηλώσεις εκ των υστέρων.
-
Στην ουσία του ερωτήματος (αν και μάλλον δεν ειναι αυτό που ήθελε να τονίσει ο greo ), γελοιοποιείται λιγότερο με τον Βρετανικό τρόπο, πρώτον διότι δεν το καταλαβαίνουν πολλοί και δεύτερον γιατί πάντα μπορείς να ισχυριστείς ότι δεν ήταν team orders και ας μην είναι αλήθεια.
Στην συγκεκριμένη περίπτωση, είναι μάλλον προφανές το τι προσπάθησε να κάνει η McLaren, η ουσία είναι όμως ότι η κατά τη γνώμη μου χειρότερη ομάδα σε θέματα στρατηγικής τα έκανε για μία ακόμη φορά μαντάρα και φυσικά το πλήρωσε (και καλά να πάθει). Είναι η πρώτη φορά που μετά από νίκη της McLaren είμαι τόσο νευριασμένος. Όταν είσαι 30 sec μπροστά από τον τρίτο και το μόνο που μπορεί να σου χαλάσει τον αγώνα είναι το safety car, όταν αυτό (ω του θαύματος) συμβαίνει δεν χρειάζεται να είσαι ο Αϊνστάιν για να καταλάβεις ότι μπορείς να βάλεις και τους δύο οδηγούς ταυτόχρονα στα pits, να τους κεράσεις ένα καφεδάκι και να βγεις χαλαρά και πάλι 1-2. Στην ΜcLaren απέδειξαν για μία ακόμη φορά (εκτος από τη χαζομάρα που τους δέρνει), ότι τους ενδιαφέρει μόνο το πρωτάθλημα οδηγών.
Όσον αφορά το θέμα Alonso - Fisichella, προσωπικά με αφήνει αδιάφορο το πόσους γύρους κάνει ο καθένας στις δοκιμές. Όταν όλα τα προβλήματα παρουσιάζονται μόνο στον Ιταλό (αντίστοιχα μόνο στον Barrichello, ή μόνο στον Sato πέρυσι) είναι προφανές ότι δεν είναι τυχαίο. Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. Και τάβλι να παίζεις, μετά από πέντε - έξι παρτίδες η κωλοφαρδία τελειώνει. Αν συνεχίσεις να χάνεις πρέπει να καταλάβεις ότι δεν φταίνε τα ζάρια .....
ΥΓ: Συμφωνώ απόλυτα με τον GeorgeTabs για τον Βραζιλιάνικο τρόπο.
-
Αυτό που έγινε την Κυριακή δεν ήταν team order αλλά team decision. Υπάρχει διαφορά.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
δεν χρειάζεται να είσαι ο Αϊνστάιν για να καταλάβεις ότι μπορείς να βάλεις και τους δύο οδηγούς ταυτόχρονα στα pits, να τους κεράσεις ένα καφεδάκι και να βγεις χαλαρά και πάλι 1-2.αν δε κάνω λάθος η μόνη ομάδα που μπορεί να το κάνει αυτό είναι αυτή που είναι 1η στα pits (τοποθετημένη) και αυτό διότι υπάρχει χώρος να 'καθήσουν' 2 μονοθέσια. Στη περίπτωση της Μκλάρεν νομίζω δε γίνεται. Αν έμπεναν και οι 2, ο 2ος θα έκλεινε το χώρο του pitlane εσκεμένα κάτι που θεωρείται αντικανονικό.
-
Πόσο καιρό ΕΧΕΙ η ΜακΛάρεν να πανηγυρίσει 1-2;
Ωραίες αποφάσεις - δωρεά!!
Υ.Γ. Η Ρενώ;;;
Μου αρέσει η πολυτέλεια της θυσίας...
-
Και σε προ-Μπαρικελο εποχες (πχ Σαλο-Ιρβάιν) οι team-orders εφαρμοστηκαν εξισου απροκαλυπτα, αν και οχι στον τελευταιο γυρο, αλλα καμια 10ρια γυρους πριν. Αρα ειναι μαλλον ιταλικος τροπος, ο οποιος δεν ειναι τοσο της τελευταιας στιγμης, οσο στο 'απροκαλυπτα'.
Μπορει βεβαια στη γραμμη τερματισμου να ειναι βραζιλιανικος εφόσον το ειχε κανει και ο θεος με τον Μπεργκερ το 90.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Μπορει βεβαια στη γραμμη τερματισμου να ειναι βραζιλιανικος εφόσον το ειχε κανει και ο θεος με τον Μπεργκερ το 90.Το μόνο 'σικέ' που χειροκροτήθηκε!
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
αν δε κάνω λάθος η μόνη ομάδα που μπορεί να το κάνει αυτό είναι αυτή που είναι 1η στα pits (τοποθετημένη) και αυτό διότι υπάρχει χώρος να 'καθήσουν' 2 μονοθέσια. Στη περίπτωση της Μκλάρεν νομίζω δε γίνεται. Αν έμπεναν και οι 2, ο 2ος θα έκλεινε το χώρο του pitlane εσκεμένα κάτι που θεωρείται αντικανονικό.Μάλλον κάνεις λάθος. Υπάρχουν πολλά ανάλογα παραδείγματα από ομάδες σε οποιαδήποτε θέση των pits. Απλά ο ένας έρχεται λίγο πιο μπροστά από το κανονικό.
ΤΕΑΜ-ORDERS