-
Μάλλον δεν έχει ανοιχτεί κάτι αντίστοιχο.
Τι είναι αυτή η έρευνα;
Η 'καταστροφή' των αυτοκινήτων
Αφού αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητό του, τον ρωτάνε τηλεφωνικά ή με ερωτηματολόγιο για το πως θα επιθυμούσε/αν είναι ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό του ή πως θα ήθελε να είναι.
Κάπως έτσι σχεδιάζονται τα μελλοντικά αυτοκίνητα σύμφωνα με τις 'ανάγκες' των αγοραστων (της πλειοψηφίας φυσικά )
Στην έρευνα φυσικά συμμετέχουν και γυναίκες αφού αγοράζουν όλο και περισσότερα αυτοκίνητα.
Μην απορήσετε αν τα επόμενα αυτοκίνητα φτιάχνουν και freddo (μη χ...) ή δημιουργούν συνθήκες σάουνας (που να τρέχω στο gym τώρα)
-
Μάλλον δεν έχει ανοιχτεί κάτι αντίστοιχο.
Τι είναι αυτή η έρευνα;
Η 'καταστροφή' των αυτοκινήτων
Αφού αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητό του, τον ρωτάνε τηλεφωνικά ή με ερωτηματολόγιο για το πως θα επιθυμούσε/αν είναι ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό του ή πως θα ήθελε να είναι.
Κάπως έτσι σχεδιάζονται τα μελλοντικά αυτοκίνητα σύμφωνα με τις 'ανάγκες' των αγοραστων (της πλειοψηφίας φυσικά )
Στην έρευνα φυσικά συμμετέχουν και γυναίκες αφού αγοράζουν όλο και περισσότερα αυτοκίνητα.
Μην απορήσετε αν τα επόμενα αυτοκίνητα φτιάχνουν και freddo (μη χ...) ή δημιουργούν συνθήκες σάουνας (που να τρέχω στο gym τώρα)
-
Μάλλον δεν έχει ανοιχτεί κάτι αντίστοιχο.
Τι είναι αυτή η έρευνα;
Η 'καταστροφή' των αυτοκινήτων
Αφού αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητό του, τον ρωτάνε τηλεφωνικά ή με ερωτηματολόγιο για το πως θα επιθυμούσε/αν είναι ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό του ή πως θα ήθελε να είναι.
Κάπως έτσι σχεδιάζονται τα μελλοντικά αυτοκίνητα σύμφωνα με τις 'ανάγκες' των αγοραστων (της πλειοψηφίας φυσικά )
Στην έρευνα φυσικά συμμετέχουν και γυναίκες αφού αγοράζουν όλο και περισσότερα αυτοκίνητα.
Μην απορήσετε αν τα επόμενα αυτοκίνητα φτιάχνουν και freddo (μη χ...) ή δημιουργούν συνθήκες σάουνας (που να τρέχω στο gym τώρα)
-
Που είναι το περίεργο; Προϊόντα δεν είναι τα αυτοκίνητα; Για να τα αγοράζει ο κόσμος δεν τα φτιάχνουν;
Αν η μεγάλη πλειοψηφία θέλει ποτηροθήκες, θα βάζουν. Αν θέλει κλιματισμό, θα βάζουν. Αν θέλει ηλιοροφή, το ίδιο. Προτιμώ να ρωτάνε τον κόσμο παρά να επικρατεί η άποψη του κάθε στυλίστα ή μαρκετίστα. Αυτό θα ήταν χειρότερο. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Προτιμώ να ρωτάνε τον κόσμο παρά να επικρατεί η άποψη του κάθε στυλίστα ή μαρκετίστα. Αυτό θα ήταν χειρότερο.Θα προτιμούσες να ρωτούσαν μηχανικούς και ανθρώπους που 'το έχουν' το τιμόνι? (πρώην και νυν αγωνιζομένους, ειδικούς δημοσιογράφους)??? Εγώ ναι, αλλά μάλλον είναι όνειρο απατηλό
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Προτιμώ να ρωτάνε τον κόσμο παρά να επικρατεί η άποψη του κάθε στυλίστα ή μαρκετίστα. Αυτό θα ήταν χειρότερο.
Θα προτιμούσες να ρωτούσαν μηχανικούς και ανθρώπους που 'το έχουν' το τιμόνι? (πρώην και νυν αγωνιζομένους, ειδικούς δημοσιογράφους)??? Εγώ ναι, αλλά μάλλον είναι όνειρο απατηλό
Το λογικό είναι η έρευνα να εστιάζεται στο εκάστοτε αγοραστικό κοινό.
Αλλά, εδώ που τα λέμε, τέτοιου είδους έρευνες, θα πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά και μόνο, ως προς την μηχανολογική κατεύθυνση που θα πάρει το κάθε μοντέλο.
Ποιά έρευνα, ας πούμε, μπορεί να υποκαταστάσει τα κριτήρια και τις γνώσεις ενός εξελικτή-οδηγού όπως π.χ. ο Ρερλ;
Το κάθε αυτοκίνητο εφ ω ετάχθη.
Διαφορετικές οι προτεραιότητες.
Σε ένα καθημενινό αυτοκίνητο-μεταφορικό μέσο προέχει ο foolproof χαρακτήρας και η οδηγησιμότητα.
Βέβαια, είναι χαρμόσυνο να υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως το Focus που δεν θυσιάζουν τίποτα από αυτά, αλλά έχουν κι ένα στοιχείο fun to drive. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Το λογικό είναι η έρευνα να εστιάζεται στο εκάστοτε αγοραστικό κοινό.
Αλλά, εδώ που τα λέμε, τέτοιου είδους έρευνες, θα πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά και μόνο, ως προς την μηχανολογική κατεύθυνση που θα πάρει το κάθε μοντέλο.
Ποιά έρευνα, ας πούμε, μπορεί να υποκαταστάσει τα κριτήρια και τις γνώσεις ενός εξελικτή-οδηγού όπως π.χ. ο Ρερλ;
Το κάθε αυτοκίνητο εφ ω ετάχθη.
Διαφορετικές οι προτεραιότητες.
Σε ένα καθημενινό αυτοκίνητο-μεταφορικό μέσο προέχει ο foolproof χαρακτήρας και η οδηγησιμότητα.
Βέβαια, είναι χαρμόσυνο να υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως το Focus που δεν θυσιάζουν τίποτα από αυτά, αλλά έχουν κι ένα στοιχείο fun to drive.Στο Focus όμως άλλαξαν την εξωτερική του εμφάνιση, επειδή η πρώτη γενιά ήταν για πολλούς μοντέρνα και 'ακραία'.
Τώρα οι περισσότεροι τη θεωρούν άκρως συντηρητική Αυτό βέβαια δεν το εμπόδισε να κατακτήσει την πρωτιά σε πωλήσεις στην Ελλάδα (και χωρίς δισκόφρενα όλες οι εκδόσεις )
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Το λογικό είναι η έρευνα να εστιάζεται στο εκάστοτε αγοραστικό κοινό.
Αλλά, εδώ που τα λέμε, τέτοιου είδους έρευνες, θα πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά και μόνο, ως προς την μηχανολογική κατεύθυνση που θα πάρει το κάθε μοντέλο.
Ποιά έρευνα, ας πούμε, μπορεί να υποκαταστάσει τα κριτήρια και τις γνώσεις ενός εξελικτή-οδηγού όπως π.χ. ο Ρερλ;
Το κάθε αυτοκίνητο εφ ω ετάχθη.
Διαφορετικές οι προτεραιότητες.
Σε ένα καθημενινό αυτοκίνητο-μεταφορικό μέσο προέχει ο foolproof χαρακτήρας και η οδηγησιμότητα.
Βέβαια, είναι χαρμόσυνο να υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως το Focus που δεν θυσιάζουν τίποτα από αυτά, αλλά έχουν κι ένα στοιχείο fun to drive.Στο Focus όμως άλλαξαν την εξωτερική του εμφάνιση, επειδή η πρώτη γενιά ήταν για πολλούς μοντέρνα και 'ακραία'.
Τώρα οι περισσότεροι τη θεωρούν άκρως συντηρητική Αυτό βέβαια δεν το εμπόδισε να κατακτήσει την πρωτιά σε πωλήσεις στην Ελλάδα (και χωρίς δισκόφρενα όλες οι εκδόσεις )
Δεν νομίζω ότι το Focus έγινε πιο προσγειωμένο σχεδιαστικά, κατόπιν απαιτήσεως των αγοραστών. Ο J Mays, ο αρχισχεδιαστής του, είπε ότι θεωρεί το ΙΙ τη λογική εξέλιξη του Ι, αφήνοντας μάλιστα να εννοηθεί ότι σχεδιαστικά το πρώτο Focus είχε μελανά σημεία, ειδικά στο εσωτερικό του.
Λέει για την ακρίβεια: '...παρά την σχεδιαστική του ζωντάνια (του πρώτου Focus), ήταν αδέξιο ακι ακατέργαστο σε ορισμένα σημεία. Έδειχνε ημιτελές σχεδιαστικά...'Για μένα, το δεύτερο Focus είναι όντως πιο ισορροπημένο σχεδιαστικά, ως προς την κατανομή των μαζών, αλλά θα ήθελα και μερικά σημεία του, όπως η μάσκα π.χ. να είναι πιο προχωρημένα, και όχι δανεισμός μοτίβων από το Μοντέο.
Αλλά όπως λες, οι πωλήσεις του είναι καλές, οπότε ουδέν πρόβλημα!
-
Τα δυναμικά χαρακτηριστικά δεν τα ρωτάνε δυστυχώς. Τους ενδιαφέρουν όμως άμεσα τα σχόλια των test. Εξάλλου λίγο πολύ όλοι έχουμε γίνει και λίγο εμπειρογνώμονες στο να κρίνουμε συμπεριφορά αυτοκινήτων που βλέπουμε μόνο σε φωτογραφίες. Αυτή τη διαμόρφωση της δημόσιας άποψης σαφώς τη βλέπουν και τη λαμβάνουν υπ' όψη.
Για τα περί εμφάνισης, πρακτικότητας κτλ ασφαλώς και μετράει η γνώμη του χρήστη κατόχου. Αν εγώ είχα επιλέξει το Astra πχ θα τους είχα βάλει τις φωνές για τις ποτηροθήκες!!! Τώρα με το Corolla τους την είπα για το μη ρυθμιζόμενο τιμόνι και που ''επιασε' μιας και στο face-lift το προβλημα διορθώθηκε. Κάτσε να δεις που το επόμενο Corolla θα έχει και... αχανές χώρο αποσκευών.
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ στο ότι:Ο χρήστης manosk έγραψε:
Που είναι το περίεργο; Προϊόντα δεν είναι τα αυτοκίνητα; Για να τα αγοράζει ο κόσμος δεν τα φτιάχνουν;
Αν η μεγάλη πλειοψηφία θέλει ποτηροθήκες, θα βάζουν. Αν θέλει κλιματισμό, θα βάζουν. Αν θέλει ηλιοροφή, το ίδιο. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Το λογικό είναι η έρευνα να εστιάζεται στο εκάστοτε αγοραστικό κοινό.
Αλλά, εδώ που τα λέμε, τέτοιου είδους έρευνες, θα πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά και μόνο, ως προς την μηχανολογική κατεύθυνση που θα πάρει το κάθε μοντέλο.
Ποιά έρευνα, ας πούμε, μπορεί να υποκαταστάσει τα κριτήρια και τις γνώσεις ενός εξελικτή-οδηγού όπως π.χ. ο Ρερλ;
Το κάθε αυτοκίνητο εφ ω ετάχθη.
Διαφορετικές οι προτεραιότητες.
Σε ένα καθημενινό αυτοκίνητο-μεταφορικό μέσο προέχει ο foolproof χαρακτήρας και η οδηγησιμότητα.
Βέβαια, είναι χαρμόσυνο να υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως το Focus που δεν θυσιάζουν τίποτα από αυτά, αλλά έχουν κι ένα στοιχείο fun to drive.Στο Focus όμως άλλαξαν την εξωτερική του εμφάνιση, επειδή η πρώτη γενιά ήταν για πολλούς μοντέρνα και 'ακραία'.
Τώρα οι περισσότεροι τη θεωρούν άκρως συντηρητική Αυτό βέβαια δεν το εμπόδισε να κατακτήσει την πρωτιά σε πωλήσεις στην Ελλάδα (και χωρίς δισκόφρενα όλες οι εκδόσεις )
Δεν νομίζω ότι το Focus έγινε πιο προσγειωμένο σχεδιαστικά, κατόπιν απαιτήσεως των αγοραστών. Ο J Mays, ο αρχισχεδιαστής του, είπε ότι θεωρεί το ΙΙ τη λογική εξέλιξη του Ι, αφήνοντας μάλιστα να εννοηθεί ότι σχεδιαστικά το πρώτο Focus είχε μελανά σημεία, ειδικά στο εσωτερικό του.
Λέει για την ακρίβεια: '...παρά την σχεδιαστική του ζωντάνια (του πρώτου Focus), ήταν αδέξιο ακι ακατέργαστο σε ορισμένα σημεία. Έδειχνε ημιτελές σχεδιαστικά...'Για μένα, το δεύτερο Focus είναι όντως πιο ισορροπημένο σχεδιαστικά, ως προς την κατανομή των μαζών, αλλά θα ήθελα και μερικά σημεία του, όπως η μάσκα π.χ. να είναι πιο προχωρημένα, και όχι δανεισμός μοτίβων από το Μοντέο.
Αλλά όπως λες, οι πωλήσεις του είναι καλές, οπότε ουδέν πρόβλημα!
O ίδιος (αν θυμάμαι καλά), είχε δηλώσει ότι το ταμπλό του Focus I,
έμοιαζε με....καταιγίδα (storm)Δεν είχε κι άδικο...
Το καινούριο πάντως μου αρέσει σχεδιαστικά μέσα-έξω
ΥΓ. Από μία τέτοια έρευνα, γεννήθηκε και το Χ3
NCBS - New Car Buyer Survey