Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NCBS - New Car Buyer Survey
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. NCBS - New Car Buyer Survey
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    6
    9
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lkar last edited by

      Μάλλον δεν έχει ανοιχτεί κάτι αντίστοιχο.

      Τι είναι αυτή η έρευνα;

      Η 'καταστροφή' των αυτοκινήτων

      Αφού αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητό του, τον ρωτάνε τηλεφωνικά ή με ερωτηματολόγιο για το πως θα επιθυμούσε/αν είναι ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό του ή πως θα ήθελε να είναι.

      Κάπως έτσι σχεδιάζονται τα μελλοντικά αυτοκίνητα σύμφωνα με τις 'ανάγκες' των αγοραστων (της πλειοψηφίας φυσικά )

      Στην έρευνα φυσικά συμμετέχουν και γυναίκες αφού αγοράζουν όλο και περισσότερα αυτοκίνητα.

      Μην απορήσετε αν τα επόμενα αυτοκίνητα φτιάχνουν και freddo (μη χ...) ή δημιουργούν συνθήκες σάουνας (που να τρέχω στο gym τώρα)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lkar last edited by

        Μάλλον δεν έχει ανοιχτεί κάτι αντίστοιχο.

        Τι είναι αυτή η έρευνα;

        Η 'καταστροφή' των αυτοκινήτων

        Αφού αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητό του, τον ρωτάνε τηλεφωνικά ή με ερωτηματολόγιο για το πως θα επιθυμούσε/αν είναι ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό του ή πως θα ήθελε να είναι.

        Κάπως έτσι σχεδιάζονται τα μελλοντικά αυτοκίνητα σύμφωνα με τις 'ανάγκες' των αγοραστων (της πλειοψηφίας φυσικά )

        Στην έρευνα φυσικά συμμετέχουν και γυναίκες αφού αγοράζουν όλο και περισσότερα αυτοκίνητα.

        Μην απορήσετε αν τα επόμενα αυτοκίνητα φτιάχνουν και freddo (μη χ...) ή δημιουργούν συνθήκες σάουνας (που να τρέχω στο gym τώρα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lkar last edited by

          Μάλλον δεν έχει ανοιχτεί κάτι αντίστοιχο.

          Τι είναι αυτή η έρευνα;

          Η 'καταστροφή' των αυτοκινήτων

          Αφού αγοράσει κάποιος το αυτοκίνητό του, τον ρωτάνε τηλεφωνικά ή με ερωτηματολόγιο για το πως θα επιθυμούσε/αν είναι ευχαριστημένος από το αυτοκίνητό του ή πως θα ήθελε να είναι.

          Κάπως έτσι σχεδιάζονται τα μελλοντικά αυτοκίνητα σύμφωνα με τις 'ανάγκες' των αγοραστων (της πλειοψηφίας φυσικά )

          Στην έρευνα φυσικά συμμετέχουν και γυναίκες αφού αγοράζουν όλο και περισσότερα αυτοκίνητα.

          Μην απορήσετε αν τα επόμενα αυτοκίνητα φτιάχνουν και freddo (μη χ...) ή δημιουργούν συνθήκες σάουνας (που να τρέχω στο gym τώρα)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            manosk last edited by

            Που είναι το περίεργο; Προϊόντα δεν είναι τα αυτοκίνητα; Για να τα αγοράζει ο κόσμος δεν τα φτιάχνουν;
            Αν η μεγάλη πλειοψηφία θέλει ποτηροθήκες, θα βάζουν. Αν θέλει κλιματισμό, θα βάζουν. Αν θέλει ηλιοροφή, το ίδιο. Προτιμώ να ρωτάνε τον κόσμο παρά να επικρατεί η άποψη του κάθε στυλίστα ή μαρκετίστα. Αυτό θα ήταν χειρότερο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης manosk έγραψε:
              Προτιμώ να ρωτάνε τον κόσμο παρά να επικρατεί η άποψη του κάθε στυλίστα ή μαρκετίστα. Αυτό θα ήταν χειρότερο.

              Θα προτιμούσες να ρωτούσαν μηχανικούς και ανθρώπους που 'το έχουν' το τιμόνι? (πρώην και νυν αγωνιζομένους, ειδικούς δημοσιογράφους)??? Εγώ ναι, αλλά μάλλον είναι όνειρο απατηλό

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pai-mei last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                Προτιμώ να ρωτάνε τον κόσμο παρά να επικρατεί η άποψη του κάθε στυλίστα ή μαρκετίστα. Αυτό θα ήταν χειρότερο.

                Θα προτιμούσες να ρωτούσαν μηχανικούς και ανθρώπους που 'το έχουν' το τιμόνι? (πρώην και νυν αγωνιζομένους, ειδικούς δημοσιογράφους)??? Εγώ ναι, αλλά μάλλον είναι όνειρο απατηλό

                Το λογικό είναι η έρευνα να εστιάζεται στο εκάστοτε αγοραστικό κοινό.

                Αλλά, εδώ που τα λέμε, τέτοιου είδους έρευνες, θα πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά και μόνο, ως προς την μηχανολογική κατεύθυνση που θα πάρει το κάθε μοντέλο.

                Ποιά έρευνα, ας πούμε, μπορεί να υποκαταστάσει τα κριτήρια και τις γνώσεις ενός εξελικτή-οδηγού όπως π.χ. ο Ρερλ;

                Το κάθε αυτοκίνητο εφ ω ετάχθη.

                Διαφορετικές οι προτεραιότητες.

                Σε ένα καθημενινό αυτοκίνητο-μεταφορικό μέσο προέχει ο foolproof χαρακτήρας και η οδηγησιμότητα.
                Βέβαια, είναι χαρμόσυνο να υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως το Focus που δεν θυσιάζουν τίποτα από αυτά, αλλά έχουν κι ένα στοιχείο fun to drive.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lkar last edited by

                  Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                  Το λογικό είναι η έρευνα να εστιάζεται στο εκάστοτε αγοραστικό κοινό.

                  Αλλά, εδώ που τα λέμε, τέτοιου είδους έρευνες, θα πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά και μόνο, ως προς την μηχανολογική κατεύθυνση που θα πάρει το κάθε μοντέλο.

                  Ποιά έρευνα, ας πούμε, μπορεί να υποκαταστάσει τα κριτήρια και τις γνώσεις ενός εξελικτή-οδηγού όπως π.χ. ο Ρερλ;

                  Το κάθε αυτοκίνητο εφ ω ετάχθη.

                  Διαφορετικές οι προτεραιότητες.

                  Σε ένα καθημενινό αυτοκίνητο-μεταφορικό μέσο προέχει ο foolproof χαρακτήρας και η οδηγησιμότητα.
                  Βέβαια, είναι χαρμόσυνο να υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως το Focus που δεν θυσιάζουν τίποτα από αυτά, αλλά έχουν κι ένα στοιχείο fun to drive.

                  Στο Focus όμως άλλαξαν την εξωτερική του εμφάνιση, επειδή η πρώτη γενιά ήταν για πολλούς μοντέρνα και 'ακραία'.

                  Τώρα οι περισσότεροι τη θεωρούν άκρως συντηρητική Αυτό βέβαια δεν το εμπόδισε να κατακτήσει την πρωτιά σε πωλήσεις στην Ελλάδα (και χωρίς δισκόφρενα όλες οι εκδόσεις )

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pai-mei last edited by

                    Ο χρήστης lkar έγραψε:

                    Το λογικό είναι η έρευνα να εστιάζεται στο εκάστοτε αγοραστικό κοινό.

                    Αλλά, εδώ που τα λέμε, τέτοιου είδους έρευνες, θα πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά και μόνο, ως προς την μηχανολογική κατεύθυνση που θα πάρει το κάθε μοντέλο.

                    Ποιά έρευνα, ας πούμε, μπορεί να υποκαταστάσει τα κριτήρια και τις γνώσεις ενός εξελικτή-οδηγού όπως π.χ. ο Ρερλ;

                    Το κάθε αυτοκίνητο εφ ω ετάχθη.

                    Διαφορετικές οι προτεραιότητες.

                    Σε ένα καθημενινό αυτοκίνητο-μεταφορικό μέσο προέχει ο foolproof χαρακτήρας και η οδηγησιμότητα.
                    Βέβαια, είναι χαρμόσυνο να υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως το Focus που δεν θυσιάζουν τίποτα από αυτά, αλλά έχουν κι ένα στοιχείο fun to drive.

                    Στο Focus όμως άλλαξαν την εξωτερική του εμφάνιση, επειδή η πρώτη γενιά ήταν για πολλούς μοντέρνα και 'ακραία'.

                    Τώρα οι περισσότεροι τη θεωρούν άκρως συντηρητική Αυτό βέβαια δεν το εμπόδισε να κατακτήσει την πρωτιά σε πωλήσεις στην Ελλάδα (και χωρίς δισκόφρενα όλες οι εκδόσεις )

                    Δεν νομίζω ότι το Focus έγινε πιο προσγειωμένο σχεδιαστικά, κατόπιν απαιτήσεως των αγοραστών. Ο J Mays, ο αρχισχεδιαστής του, είπε ότι θεωρεί το ΙΙ τη λογική εξέλιξη του Ι, αφήνοντας μάλιστα να εννοηθεί ότι σχεδιαστικά το πρώτο Focus είχε μελανά σημεία, ειδικά στο εσωτερικό του.
                    Λέει για την ακρίβεια: '...παρά την σχεδιαστική του ζωντάνια (του πρώτου Focus), ήταν αδέξιο ακι ακατέργαστο σε ορισμένα σημεία. Έδειχνε ημιτελές σχεδιαστικά...'

                    Για μένα, το δεύτερο Focus είναι όντως πιο ισορροπημένο σχεδιαστικά, ως προς την κατανομή των μαζών, αλλά θα ήθελα και μερικά σημεία του, όπως η μάσκα π.χ. να είναι πιο προχωρημένα, και όχι δανεισμός μοτίβων από το Μοντέο.

                    Αλλά όπως λες, οι πωλήσεις του είναι καλές, οπότε ουδέν πρόβλημα!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giorgos last edited by

                      Τα δυναμικά χαρακτηριστικά δεν τα ρωτάνε δυστυχώς. Τους ενδιαφέρουν όμως άμεσα τα σχόλια των test. Εξάλλου λίγο πολύ όλοι έχουμε γίνει και λίγο εμπειρογνώμονες στο να κρίνουμε συμπεριφορά αυτοκινήτων που βλέπουμε μόνο σε φωτογραφίες. Αυτή τη διαμόρφωση της δημόσιας άποψης σαφώς τη βλέπουν και τη λαμβάνουν υπ' όψη.
                      Για τα περί εμφάνισης, πρακτικότητας κτλ ασφαλώς και μετράει η γνώμη του χρήστη κατόχου. Αν εγώ είχα επιλέξει το Astra πχ θα τους είχα βάλει τις φωνές για τις ποτηροθήκες!!! Τώρα με το Corolla τους την είπα για το μη ρυθμιζόμενο τιμόνι και που ''επιασε' μιας και στο face-lift το προβλημα διορθώθηκε. Κάτσε να δεις που το επόμενο Corolla θα έχει και... αχανές χώρο αποσκευών.
                      Σε γενικές γραμμές συμφωνώ στο ότι:

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                      Που είναι το περίεργο; Προϊόντα δεν είναι τα αυτοκίνητα; Για να τα αγοράζει ο κόσμος δεν τα φτιάχνουν;
                      Αν η μεγάλη πλειοψηφία θέλει ποτηροθήκες, θα βάζουν. Αν θέλει κλιματισμό, θα βάζουν. Αν θέλει ηλιοροφή, το ίδιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                        Το λογικό είναι η έρευνα να εστιάζεται στο εκάστοτε αγοραστικό κοινό.

                        Αλλά, εδώ που τα λέμε, τέτοιου είδους έρευνες, θα πρέπει να λειτουργούν συμπληρωματικά και μόνο, ως προς την μηχανολογική κατεύθυνση που θα πάρει το κάθε μοντέλο.

                        Ποιά έρευνα, ας πούμε, μπορεί να υποκαταστάσει τα κριτήρια και τις γνώσεις ενός εξελικτή-οδηγού όπως π.χ. ο Ρερλ;

                        Το κάθε αυτοκίνητο εφ ω ετάχθη.

                        Διαφορετικές οι προτεραιότητες.

                        Σε ένα καθημενινό αυτοκίνητο-μεταφορικό μέσο προέχει ο foolproof χαρακτήρας και η οδηγησιμότητα.
                        Βέβαια, είναι χαρμόσυνο να υπάρχουν και αυτοκίνητα όπως το Focus που δεν θυσιάζουν τίποτα από αυτά, αλλά έχουν κι ένα στοιχείο fun to drive.

                        Στο Focus όμως άλλαξαν την εξωτερική του εμφάνιση, επειδή η πρώτη γενιά ήταν για πολλούς μοντέρνα και 'ακραία'.

                        Τώρα οι περισσότεροι τη θεωρούν άκρως συντηρητική Αυτό βέβαια δεν το εμπόδισε να κατακτήσει την πρωτιά σε πωλήσεις στην Ελλάδα (και χωρίς δισκόφρενα όλες οι εκδόσεις )

                        Δεν νομίζω ότι το Focus έγινε πιο προσγειωμένο σχεδιαστικά, κατόπιν απαιτήσεως των αγοραστών. Ο J Mays, ο αρχισχεδιαστής του, είπε ότι θεωρεί το ΙΙ τη λογική εξέλιξη του Ι, αφήνοντας μάλιστα να εννοηθεί ότι σχεδιαστικά το πρώτο Focus είχε μελανά σημεία, ειδικά στο εσωτερικό του.
                        Λέει για την ακρίβεια: '...παρά την σχεδιαστική του ζωντάνια (του πρώτου Focus), ήταν αδέξιο ακι ακατέργαστο σε ορισμένα σημεία. Έδειχνε ημιτελές σχεδιαστικά...'

                        Για μένα, το δεύτερο Focus είναι όντως πιο ισορροπημένο σχεδιαστικά, ως προς την κατανομή των μαζών, αλλά θα ήθελα και μερικά σημεία του, όπως η μάσκα π.χ. να είναι πιο προχωρημένα, και όχι δανεισμός μοτίβων από το Μοντέο.

                        Αλλά όπως λες, οι πωλήσεις του είναι καλές, οπότε ουδέν πρόβλημα!

                        O ίδιος (αν θυμάμαι καλά), είχε δηλώσει ότι το ταμπλό του Focus I,
                        έμοιαζε με....καταιγίδα (storm)

                        Δεν είχε κι άδικο...

                        Το καινούριο πάντως μου αρέσει σχεδιαστικά μέσα-έξω

                        ΥΓ. Από μία τέτοια έρευνα, γεννήθηκε και το Χ3

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr