-
Paidia apo tote pou pira to aytokinito kathe 3 meres telionei i mpataria kai prepei na tin fortizo.Piga 4 fores stin antiprosopia kai den mporoun na broun ti ftaiei.
Ti mou protinete na kano?
Mou exoun spasei kuriolektika ta @rxidi@ mia mou lene oti ftaei to sony xplode mia o synagermos toys alla tipota.Einai entelos anikanoi kai axristoi!
Na pao to aytokinito se ilektologo tis empistosinis mou?
Na pao me dikigoro gia na mou alaksoun to aytokinito?Peite mou kai eseis!
PS:Einai proti fora (kai i teleytaia) pou perno VW (germanika genika).Eimoun panta stin toyota xoris problimata!
-
Paidia apo tote pou pira to aytokinito kathe 3 meres telionei i mpataria kai prepei na tin fortizo.Piga 4 fores stin antiprosopia kai den mporoun na broun ti ftaiei.
Ti mou protinete na kano?
Mou exoun spasei kuriolektika ta @rxidi@ mia mou lene oti ftaei to sony xplode mia o synagermos toys alla tipota.Einai entelos anikanoi kai axristoi!
Na pao to aytokinito se ilektologo tis empistosinis mou?
Na pao me dikigoro gia na mou alaksoun to aytokinito?Peite mou kai eseis!
PS:Einai proti fora (kai i teleytaia) pou perno VW (germanika genika).Eimoun panta stin toyota xoris problimata!
-
Paidia apo tote pou pira to aytokinito kathe 3 meres telionei i mpataria kai prepei na tin fortizo.Piga 4 fores stin antiprosopia kai den mporoun na broun ti ftaiei.
Ti mou protinete na kano?
Mou exoun spasei kuriolektika ta @rxidi@ mia mou lene oti ftaei to sony xplode mia o synagermos toys alla tipota.Einai entelos anikanoi kai axristoi!
Na pao to aytokinito se ilektologo tis empistosinis mou?
Na pao me dikigoro gia na mou alaksoun to aytokinito?Peite mou kai eseis!
PS:Einai proti fora (kai i teleytaia) pou perno VW (germanika genika).Eimoun panta stin toyota xoris problimata!
-
Αποσυνδεσε το sony για αυτες τις 3 μερες για να το ελενξεις.
ΚΑθε φορα σου φορτιζουν την μπαταρια ή την αλλαζουν με καινουργια;
Αν αδειασει τελειως η μπαταρια νομιζω οτι δεν επανερχεται στο 100%. -
Ο χρήστης kasper έγραψε:
PS:Einai proti fora (kai i teleytaia) pou perno VW (germanika genika).Eimoun panta stin toyota xoris problimata!Kαι μονο απ'αυτο καταλαβαινει κανεις ευκολα το σκοπο του Topic αυτου.
-
Ψυχραιμία!
Κάνε αυτό που σου λέει ο Bill33 και δες τυχόν διαφορές. Μετά πες τους να σου βγάλουν το συναγερμό και ξαναδες τι γίνεται;
Υπομονή. Θα λυθεί το θέμα
-
Ο χρήστης strassenmeister έγραψε:
PS:Einai proti fora (kai i teleytaia) pou perno VW (germanika genika).Eimoun panta stin toyota xoris problimata!
Kαι μονο απ'αυτο καταλαβαινει κανεις ευκολα το σκοπο του Topic αυτου.
An enoeis file mou oti egrapsa ayto to topic gia na m,boikotaro tin Vw tote eisai anegefalos!!!!
PS:koita na deis pos skeftontai merika atoma!Tromero milame.
-
afisa to autokinito simera na mou bgaloun ton sinagermo kai to stereofoniko.
Elpizo na einai kapoio apo ayta ta dyo giati den antexo na pigenoerxomai evia-athina kathe tris kai ligo.
Eyxaristo paidia pantos gia tin ypostiriksi sas!
Tha sas anemiroso an exo kati neotero! -
Ο χρήστης kasper έγραψε:
PS:Einai proti fora (kai i teleytaia) pou perno VW (germanika genika).Eimoun panta stin toyota xoris problimata!
Kαι μονο απ'αυτο καταλαβαινει κανεις ευκολα το σκοπο του Topic αυτου.
An enoeis file mou oti egrapsa ayto to topic gia na m,boikotaro tin Vw tote eisai anegefalos!!!!
PS:koita na deis pos skeftontai merika atoma!Tromero milame.
Ανεγκεφαλος εισαι εσυ φιλε μου που εκανες αυτο την ηλιθια παρατηρηση. Και μεχρι να μαθω να σκεφτομαι ετσι για κατι τυπους σαν κι εσενα που προκαλουν με το παραμικρο ξοδεψα πολλες ωρες στο να τους απαντω λογικα.Στεναχωριεμαι για το προβλημα σου,αν υπαρχει οντως, και θα μπορουσα να σε βοηθησω ,αλλα 'κολλημενα' ατομα σαν κι εσενα που τους τυχαινει κατι και κανουν τετοιες σκεψεις ειναι αξια της μοιρας τους.
-
Ο χρήστης kasper έγραψε:
Paidia apo tote pou pira to aytokinito kathe 3 meres telionei i mpataria kai prepei na tin fortizo.Piga 4 fores stin antiprosopia kai den mporoun na broun ti ftaiei.
Ti mou protinete na kano?
Mou exoun spasei kuriolektika ta @rxidi@ mia mou lene oti ftaei to sony xplode mia o synagermos toys alla tipota.Einai entelos anikanoi kai axristoi!
Na pao to aytokinito se ilektologo tis empistosinis mou?
Na pao me dikigoro gia na mou alaksoun to aytokinito?Peite mou kai eseis!
PS:Einai proti fora (kai i teleytaia) pou perno VW (germanika genika).Eimoun panta stin toyota xoris problimata!
-
Γράφε ελληνικά, δεν μπορώ να διαβάσω το κείμενό σου...
-
ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΩΡΑ:
Εκέφαλο 'Άνεσης' έχεις; Μήπως και έξτρα ενισχυτή στο ηχοσύστημα;
Αυτό φταίει, βάλε ένα διακοπτάκι να κλείνει ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΑ ο ενισχυτής, και όχι να περιμένει αυτόματα την εντολή από το ηχοσύστημα, το ξέρω από πρώτο χέρι...
- Εκτός αν είσαι ο αδερφός μου και τελικά ξανάρχισε το ίδιο πρόβλημα μετά 6 μήνες, οπότε στο έλεγα να μην ξαναπάρεις Γκολφ μικρέ!!!
-
-
Ας γραψουμε και Ελληνικα λοιπον!
Λοιπον το προβλημα υπαρχει και το αυτοκινητο ειναι στην VW της αχαρνων αν καποιος θελει να το διαβεβαιωσει.
-Ποιος αδερφος σου!!!!???Δεν σε πιανω.Ξερεις δεν γραφω και τοσο συχνα και δεν ξερω τι πλακες σκαρωνετε μεταξυ σας!
Ενισχυτη το σονυ δεν εχει.Τωρα μου ειπαν οτι θα βγαλουν και το συναγερμο και το ραδιοCD.
Οσο για τον user με το γερμανικο(υποθετω) ονομα ...φαινεται οτι το ατομο ειναι σκληροπυρηνικο και δεν εχει σκοπο να βοηθησει.Και δεν καταλαβαινω τον λογο για τον οποιο προσβληθηκε.Λες και του ειπα οτι το VW του ειναι χαλια!
Ο καθενας εχει τις προτημισεις του και εγω αγοραζοντας για πρωτη φορα VW ενιωσα προδομενος ΟΧΙ απο το αυτοκινητο ΑΛΛΑ απο το SERVICE.
βεβαια μερικα ατομα νομιζουν οτι ολος ο κοσμος ειναι μια συκοφαντια και ολοι ειναι εχθροι τους.
Παρακαλω πολυ θα ηθελα απο τα ατομα που δεν εχουν σκοπο να βοηθησουν να μην ξαναγραψουν στο συγκεκριμενο τοπικ.
Διαφορετικα ας κλειδωθει,την στιγμη που το μονο που κερδιζουμε ειναι να εκνευριζομαστε!Eυχαριστω πολυ.
-
Μια σκεψη ειναι οπως λενε ολοι το στερεο. Εγω θα σου ελγα κυριως ο συνγερμος γιατι απο τοτε που εβαλα συναγερμο στο corolla παρατηρω οτι πολες φορες μου καυστερει να παρει μπροστα σαν να εχει παοφορτιστη λιγο η μπαταρια. Λιγο βεβαιια αλλα το καταλαβα απο τοτε. Επισης επειδη συναγερμος και στερεο μπαινουν απο την αντιπροσωπεια μπορει να εκανε καμια πατατα ο ηλεκτρολογος και να ειναι κανα καλωδιο γυμνο και να κανει γειωση σε μεταλλο και ... Λιγο ακραιο αλλα εχει συμβει. Μηπως σε 'χτυπαει' ο στατικος ηλεκτρισμος πολυ αυτες τις μερες; Τελος πες τους να σου αλλαξουν την μπαταρια τελειως μηπως φταιει αυτη. Πονταρω πολλα παντως στο συναγερμο . Καλα ξεμπερδεματα. Κρατα μας ενημερους.
Υ.Γ.:Πιο κοντα σου δεν εχει εξουσιοδοτημενο;
Υ.Γ.2: Μην αρπαζεσαι με τετοια που αναφερθηκαν παραπανω. Ειναι πολλλοι που γραφονται στο forum και απο τα πρωτα ποστ διαφημιζουν η δυσφημιζουν καποιες εταιριες σκοπιμα και αφου τους περνουμε χαμπαρι εξαφανιζονται. Γιάυτο ο strassenmeister παραπανω σε παρεξηγησε αν και η δικη του σταση ηταν λιγο αποτομη. -
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Υ.Γ.2: Μην αρπαζεσαι με τετοια που αναφερθηκαν παραπανω. Ειναι πολλλοι που γραφονται στο forum και απο τα πρωτα ποστ διαφημιζουν η δυσφημιζουν καποιες εταιριες σκοπιμα και αφου τους περνουμε χαμπαρι εξαφανιζονται. Γιάυτο ο strassenmeister παραπανω σε παρεξηγησε αν και η δικη του σταση ηταν λιγο αποτομη.Ευχαριστω που εξηγησες για μενα...
-
ΟΚ βλεπω οτι τα πραγματα εγιναν επιτελους λιγο πιο σοβαρα
Εχουμε και λεμε:
1)την μπαταρια μου την αλλαξαν ηδη αλλα χωρις αποτελεσμα
2)για τον συναγερμο δεν ξερω.Οπως ανεφερα μενω επαρχια και το αμαξι ειναι μονιμα στο γκαραζ χωρις συναγερμο και με τα κλειδια επανω(Λετε να ειναι αυτο-immobilizer-)
Η μπαταρια αποφωρτιζεται μετα απο 3-4 μερες ακινησιας του αυτοκινητου.
Αμφιβαλω οτι ειναι το ραδιο εφοσον το κλεινω και βγαζω και την προσοψη.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση στο Γκολφ ειναι οτι ο διακοπτης της μιζας δεν εχει θεση ACC.Ετσι,οταν σβηνω το αυτοκινητο το ραδιο δεν σβηνει.ειναι νορμαλ αυτο? -
Στα vag το ραδιόφωνο σβήνει όταν βγάλεις τελείως το κλειδί (θα δεις τότε να ανάβει και η πλαφονιέρα), όχι όταν το γυρίσεις τέρμα (όπως σε ένα toyota που ξέρω - λογικά έτσι θα είναι και τα υπόλοιπα).
Τώρα τι μπορεί να φταίει δεν ξέρω τίποτα περισσότερο απ' αυτά που ήδη ειπώθηκαν.Ερώτηση (για δικό μου πρόβλημα): Ανάβεις το αυτοκίνητο, κάνεις μία διαδρομή 40 μέτρων μέχρι τη γκαραζόπορτα, σταματάς, βγαίνεις έξω χωρίς να σβήσεις και πιάνεις ένα μεταλλικό κομμάτι του αυτοκινήτου (π.χ. πόρτα - οροφή). Νιώθεις λίγο στατικό ηλεκτρισμό. Αυτό γίνεται σπάνια (μια φορά τον 1-1,5 μήνα). Μπορεί να σημαίνει διαρροή, ή είναι απλώς συσσώρευση φορτίου λόγω τριβών κτλ;
Hint: Στο αυτοκίνητο βάζω εξωτερικά πλαστικά σκίαστρα, τα οποία μπορεί να τρίβονται λίγο λόγω του αέρα. Καμιά φορά κάθονται και γάτες πάνω του, αλλά δε νομίζω να έχει κάποια ιδιαίτερη σχέση
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Στα vag το ραδιόφωνο σβήνει όταν βγάλεις τελείως το κλειδί (θα δεις τότε να ανάβει και η πλαφονιέρα), όχι όταν το γυρίσεις τέρμα (όπως σε ένα toyota που ξέρω - λογικά έτσι θα είναι και τα υπόλοιπα).
Τώρα τι μπορεί να φταίει δεν ξέρω τίποτα περισσότερο απ' αυτά που ήδη ειπώθηκαν.Ερώτηση (για δικό μου πρόβλημα): Ανάβεις το αυτοκίνητο, κάνεις μία διαδρομή 40 μέτρων μέχρι τη γκαραζόπορτα, σταματάς, βγαίνεις έξω χωρίς να σβήσεις και πιάνεις ένα μεταλλικό κομμάτι του αυτοκινήτου (π.χ. πόρτα - οροφή). Νιώθεις λίγο στατικό ηλεκτρισμό. Αυτό γίνεται σπάνια (μια φορά τον 1-1,5 μήνα). Μπορεί να σημαίνει διαρροή, ή είναι απλώς συσσώρευση φορτίου λόγω τριβών κτλ;
Hint: Στο αυτοκίνητο βάζω εξωτερικά πλαστικά σκίαστρα, τα οποία μπορεί να τρίβονται λίγο λόγω του αέρα. Καμιά φορά κάθονται και γάτες πάνω του, αλλά δε νομίζω να έχει κάποια ιδιαίτερη σχέση
σε εμενα οταν βγαζεις το κλειδι δεν σβηνει το ραδιοφωνο.
-
Ασχετο με το συκγεκριμένο αυτοκίνητο αλλά και στο Transporter (Επαγγελματικό) αλλά και στο Ibiza που έχουν και τα δύο εργοστασιακά RC (έτος αγοράς 2000 και για τα δύο) και να μην κλείσουν όταν βγει το κλειδί από την μίζα κλείνουν μόνα τους μετά από μία ώρα. Τώρα τι γίνετια όταν δεν έχει εργοστασιακό RC δεν ξέρω. Φαντάζομαι ότι δεν κλείνει.
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
Στα vag το ραδιόφωνο σβήνει όταν βγάλεις τελείως το κλειδί (θα δεις τότε να ανάβει και η πλαφονιέρα), όχι όταν το γυρίσεις τέρμα (όπως σε ένα toyota που ξέρω - λογικά έτσι θα είναι και τα υπόλοιπα).
Τώρα τι μπορεί να φταίει δεν ξέρω τίποτα περισσότερο απ' αυτά που ήδη ειπώθηκαν.Ερώτηση (για δικό μου πρόβλημα): Ανάβεις το αυτοκίνητο, κάνεις μία διαδρομή 40 μέτρων μέχρι τη γκαραζόπορτα, σταματάς, βγαίνεις έξω χωρίς να σβήσεις και πιάνεις ένα μεταλλικό κομμάτι του αυτοκινήτου (π.χ. πόρτα - οροφή). Νιώθεις λίγο στατικό ηλεκτρισμό. Αυτό γίνεται σπάνια (μια φορά τον 1-1,5 μήνα). Μπορεί να σημαίνει διαρροή, ή είναι απλώς συσσώρευση φορτίου λόγω τριβών κτλ;
Hint: Στο αυτοκίνητο βάζω εξωτερικά πλαστικά σκίαστρα, τα οποία μπορεί να τρίβονται λίγο λόγω του αέρα. Καμιά φορά κάθονται και γάτες πάνω του, αλλά δε νομίζω να έχει κάποια ιδιαίτερη σχέση
Μήπως τυχαίνει να φοράς και τα ίδια παπούτσια κάθε φορα;
-
Ξαναδιάβασε αυτό που έγραψα στην αρχή...
Για τον αδερφό μου πλάκα έκανα, γιατί έχει πάρει το Γκολφ 5 1600 FSI και από την πρώτη βδομάδα είχε αυτά τα πτοβλήματα...
Μπαταρίες άλλαξε, διναμό άλλαξε, διάφορα τέλοσπάντων, τελικά ήταν ο ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΝΕΣΗΣ (ΨΑΞΕ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΝ!!), ο οποίος κάπου με το ηχοσύστημα δεν ένιωθε... άνεση, και άδειαζε τις μπαταρίες... Βάλαμε το ηχοσύστημα με διακοπτάκι και δεν υπήρχε πλέον πρόβλημα (τι ακριβώς όμως έκανε για να μην χάνει τους σταθμούς στο ραδιόφωνο κάθε φορά που το έκλεινε δεν ξέρω...)
Ψάξε το...
-
Που οφείλονται όλα αυτά;
Φυσικά στο CAN Bus Καλώς ή κακώς έχει ενσωματώσει όλες τις ηλεκτρικές/ηλεκτρονικές λειτουργίες του αυτοκινήτου, τους 20-40 εγκεφάλους κι οποιαδήποτε παρέκκλιση δημιουργεί προβλήματα.Τι θεωρείται παρέκκλιση; δυστυχώς οτιδήποτε μη εργοστασιακό -από τη γραμμή παραγωγής- το θεωρεί ξένο σώμα. Ακόμα κι ένα ηχοσύστημα ή έναν συναγερμό.
Δοκιμάστε να βάλετε τίποτα neon φώτα ή τίποτα περίεργα ηχοσυστήματα 500W να δείτε αποτελέσματα
Golf V ....kathe 3 meres fortizo mpataria