Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    esp και υπερστροφή
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. esp και υπερστροφή
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    4
    6
    21
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      chemic last edited by

      με ποιο τρόπο το esp είναι σε θέση να βοηθήσει στο διόρθωμα της υπερστροφής; Προφανώς αν μιλάμε για πισωκίνητο και έχουμε υπερστροφή ισχύος κοβει τον κινητήρα (ή μήπως έχει και την δυνατότητα να φρενάρει τους πίσω τροχούς; ).
      Σε περίπτωση όμως που έχουμε...γνήσια υπερστροφή πως βοηθάει;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • C
        chemic last edited by

        με ποιο τρόπο το esp είναι σε θέση να βοηθήσει στο διόρθωμα της υπερστροφής; Προφανώς αν μιλάμε για πισωκίνητο και έχουμε υπερστροφή ισχύος κοβει τον κινητήρα (ή μήπως έχει και την δυνατότητα να φρενάρει τους πίσω τροχούς; ).
        Σε περίπτωση όμως που έχουμε...γνήσια υπερστροφή πως βοηθάει;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          chemic last edited by

          με ποιο τρόπο το esp είναι σε θέση να βοηθήσει στο διόρθωμα της υπερστροφής; Προφανώς αν μιλάμε για πισωκίνητο και έχουμε υπερστροφή ισχύος κοβει τον κινητήρα (ή μήπως έχει και την δυνατότητα να φρενάρει τους πίσω τροχούς; ).
          Σε περίπτωση όμως που έχουμε...γνήσια υπερστροφή πως βοηθάει;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • T
            techadmin admin last edited by

            Φρενάροντας τον εμπρός εξωτερικό τροχό

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • K
              krusenstern last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              Φρενάροντας τον εμπρός εξωτερικό τροχό

              μα, αν φρενάρεις τον εμπρός έξω τροχό, δεν 'βιδώνεις' κι άλλο κάτω τη μούρη? (=πιθανότατα ελαφρώνεις κι άλλο πίσω => κι άλλη υπερστροφή)

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                techadmin admin last edited by

                Κανονικά φρενάροντας τον εμπρός εξωτερικό τροχό δημιουργείς μια ροπή (yaw) που τείνει να περιστρέψει προς το εξωτερικό μέρος της στροφής τη μούρη του αυτοκινήτου. Οπως στρίβουν τα τανκ δηλαδή.

                Το θέμα είναι πως η συμπεριφορά του ελαστικού δεν είναι γραμμική, πχ κοντά στο μπλοκάρισμα μπορεί ο τροχός να έχει λιγότερη πρόσφηση και να έχει χειρότερο αποτέλεσμα.

                Οπότε η λυση είναι η ανάδραση που έχουν τα συστήματα αυτά και για να το πούμε πιο γενικά:

                Το esp φρενάρει επιλεκτικά κάποιους τροχούς ωστε να δημιουργήσει τις απαραίτητες στον άξονα εκτροπής (yaw) για να επαναφέρει το αυτοκίνητο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  corsair last edited by

                  Σιγουρα παντως θα ελεγα πως φραναρει τον πισω τροχο που βρισκεται εσωτερικα της στροφης.... για να το εξαναγκασει να κρεμασει το αμαξι υπο γωνια για να τοποθετηθει σωστα στην στροφη.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr