-
ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ .....04:30....ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΣΟΥΝΙΟΥ
ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΟΥΝΙΟ....
ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΑΡΩΝΙΔΑ....ΕΝΑ ΣΤΘΜΕΥΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ 50 ΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΘΑΣΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ(Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ)ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.....
ΠΛΑΓΙΟΜΕΤΩΠΙΚΗ
3 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ(ΟΙ ΑΛΛΟΙ)
ΤΟ SAAB 9-3 AERO Ε 290 ΚΜ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΜΟΥ(ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ)ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΖΗΜΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΡΟΣ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΑΝΟΙΞΑΝ,ΟΙ ΠΡΟΕΝΤΑΤΗΡΕΣ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ....Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕ...
ΤΟ ΕΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ (ΕΝΑ ΟΡΙΟΝ ΦΟΡΝΤ) ΓΙΑ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ(Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ..)ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
1.ΟΙ ΖΩΝΕΣ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ
2.ΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ
3.ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ(57000 ΕΥΡΩ) ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ..
4.ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ(ΚΟΚΚΑΛΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ)
5.ΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΑΤΗ....ΑΥΤΑ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ...
ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ...(290 ΚΜ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ)) -
ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ .....04:30....ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΣΟΥΝΙΟΥ
ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΟΥΝΙΟ....
ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΑΡΩΝΙΔΑ....ΕΝΑ ΣΤΘΜΕΥΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ 50 ΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΘΑΣΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ(Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ)ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.....
ΠΛΑΓΙΟΜΕΤΩΠΙΚΗ
3 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ(ΟΙ ΑΛΛΟΙ)
ΤΟ SAAB 9-3 AERO Ε 290 ΚΜ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΜΟΥ(ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ)ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΖΗΜΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΡΟΣ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΑΝΟΙΞΑΝ,ΟΙ ΠΡΟΕΝΤΑΤΗΡΕΣ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ....Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕ...
ΤΟ ΕΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ (ΕΝΑ ΟΡΙΟΝ ΦΟΡΝΤ) ΓΙΑ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ(Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ..)ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
1.ΟΙ ΖΩΝΕΣ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ
2.ΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ
3.ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ(57000 ΕΥΡΩ) ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ..
4.ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ(ΚΟΚΚΑΛΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ)
5.ΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΑΤΗ....ΑΥΤΑ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ...
ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ...(290 ΚΜ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ)) -
ΧΘΕΣ ΒΡΑΔΥ .....04:30....ΠΑΡΑΛΙΑΚΗ ΣΟΥΝΙΟΥ
ΕΡΧΟΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΜΟΥ ΑΠΟ ΣΟΥΝΙΟ....
ΚΑΙ ΕΝΩ ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΑΣΕΙ ΣΤΗΝ ΣΑΡΩΝΙΔΑ....ΕΝΑ ΣΤΘΜΕΥΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ ΔΕΞΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ 50 ΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΤΟ ΦΘΑΣΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ(Ο ΟΔΗΓΟΣ ΤΟΥ)ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΝΑΣΤΡΟΦΗ...
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.....
ΠΛΑΓΙΟΜΕΤΩΠΙΚΗ
3 ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ(ΟΙ ΑΛΛΟΙ)
ΤΟ SAAB 9-3 AERO Ε 290 ΚΜ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ ΤΟΥ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥ ΜΟΥ(ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ)ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΖΗΜΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΣΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΕΡΟΣ,ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΑΝΟΙΞΑΝ,ΟΙ ΠΡΟΕΝΤΑΤΗΡΕΣ ΔΟΥΛΕΨΑΝ ....Η ΚΑΜΠΙΝΑ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΕ...
ΤΟ ΕΤΕΡΟ ΑΜΑΞΙ (ΕΝΑ ΟΡΙΟΝ ΦΟΡΝΤ) ΓΙΑ ΠΑΛΙΟΣΙΔΕΡΑ(Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΕΦΘΑΣΕ ΣΤΟ ΜΕΣΟ ΤΟΥ ΟΥΡΑΝΟΥ..)ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:
1.ΟΙ ΖΩΝΕΣ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ
2.ΟΙ ΑΕΡΟΣΑΚΟΙ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ
3.ΤΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ(57000 ΕΥΡΩ) ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ..
4.ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ Η ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ(ΚΟΚΚΑΛΟ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ)
5.ΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΛΩΣ ΣΕ ΚΑΝΟΥΝ ΘΕΑΤΗ....ΑΥΤΑ...ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΟΙ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΜΑΘΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΑ...
ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΑΚΙ...(290 ΚΜ ΕΙΧΕ ΣΤΟ ΚΟΝΤΕΡ)) -
Να είστε καλά, ευτυχώς που δεν σκοτώθηκε κανείς...
Τώρα, αν εσείς το χτυπήσατε στα πλάγια με το πρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου, φυσικό είναι το Ford (και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο) να διαλυθεί και εσείς να μην πάθετε απολύτως τίποτα. Τέτοια σύγκρουση δεν αποδεικνύει κάτι για την ασφάλεια του ενός ή του άλλου αυτοκινήτου.
-
Όπως έχει ξαναειπωθεί εδω μέσα, τα μέταλλα φτιάχνονται, οι άνθρωποι όχι...
Ευτυχώς που είστε καλά.
-
Κι'εγώ νόμιζα ότι τρέχατε μέ 290.
Παρόμοια φάση μού έχει τύχει δύο φορές,χωρίς όμως να χτυπήσουμε.Καί τίς δύο φορές τήν γλύτωσα στήν 'τρίχα'.
-
Σε τετοιες περιπτωσεις λεμε οτι αφου δεν χτυπησατε ολα τα αλλα φτιαχνονται. Ευτυχως που δεν χτυπησε καποιος τουλαχιστον σοβαρα.
Το θεμα ειναι οτι απο τη στιγμη που εμεις και οι φιλοι μας δεν χτυπαμε, τα παιρνουμε στο κρανιο γιατι παθαμε ζημια στο αμαξι...
Εχω κι εγω 4 τρακες μεχρι τωρα, χωρις να φταιω σε καμμια, και απο τη μια λεω 'ευτυχως', αλλα απο την αλλη λεω 'αντε παλι ταλαιπωρια' -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Να είστε καλά, ευτυχώς που δεν σκοτώθηκε κανείς...Τώρα, αν εσείς το χτυπήσατε στα πλάγια με το πρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου, φυσικό είναι το Ford (και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο) να διαλυθεί και εσείς να μην πάθετε απολύτως τίποτα. Τέτοια σύγκρουση δεν αποδεικνύει κάτι για την ασφάλεια του ενός ή του άλλου αυτοκινήτου.
'Δεν αποδεικνυει ΤΙΠΟΤΑ'. Γραψε τους μια αναφορα, αφου κατεληξες τοσο γρηγορα σε αυτο το συμπερασμα. Για ονομα του θεου, τι διαολο, εχετε μηχανηματα μεσα στο κεφαλι σας και μετρησατε τις παραμορφωσεις και τις επιβραδυνσεις, και τυχον επιπτωσεις απο διαρροες καυσιμων κλπ.
Η μονη αποδειξη που εχουμε, ειναι οτι βγηκαν αγρατζουνιστοι οι ανθρωποι. Αυτο, ειναι μια αρχη για να εξετασουμε τι βοηθησε στο να γινει αυτο. Σιγουρα δεν ειναι το μονο τεστ. Ατυχημα ηταν, δεν ηταν τεστ ομως.
Ευτυχως που ειστε ολοι καλα.....καλο 8α ηταν ομως να τους πατε 'μεσα' αυτους τους 'κυριους', γιατι αυριο μπορει να ειναι κανενας αλλος χριστιανος στην θεση σας και να μην την βγαλη 'καθαρη'.
-
sorry gia ta greeklish.......
Akrivws fash karmpon exei ginei me emena sto panepistimiako nosokomeio rioy(Patra).Enas geros tyfla sto me8ysi jeparkarei xwris na koitajei kai ...MPAM... Eythxos den xtyphse kaneis kai oi zhmies htan periorismenes.An eimoyn me mhxanh 8a me eixe afhsei sto topo!! -
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Να είστε καλά, ευτυχώς που δεν σκοτώθηκε κανείς...
Τώρα, αν εσείς το χτυπήσατε στα πλάγια με το πρόσθιο μέρος του αυτοκινήτου, φυσικό είναι το Ford (και οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο) να διαλυθεί και εσείς να μην πάθετε απολύτως τίποτα. Τέτοια σύγκρουση δεν αποδεικνύει κάτι για την ασφάλεια του ενός ή του άλλου αυτοκινήτου.
'Δεν αποδεικνυει ΤΙΠΟΤΑ'. Γραψε τους μια αναφορα, αφου κατεληξες τοσο γρηγορα σε αυτο το συμπερασμα. Για ονομα του θεου, τι διαολο, εχετε μηχανηματα μεσα στο κεφαλι σας και μετρησατε τις παραμορφωσεις και τις επιβραδυνσεις, και τυχον επιπτωσεις απο διαρροες καυσιμων κλπ.
Η μονη αποδειξη που εχουμε, ειναι οτι βγηκαν αγρατζουνιστοι οι ανθρωποι. Αυτο, ειναι μια αρχη για να εξετασουμε τι βοηθησε στο να γινει αυτο. Σιγουρα δεν ειναι το μονο τεστ. Ατυχημα ηταν, δεν ηταν τεστ ομως.
Ευτυχως που ειστε ολοι καλα.....καλο 8α ηταν ομως να τους πατε 'μεσα' αυτους τους 'κυριους', γιατι αυριο μπορει να ειναι κανενας αλλος χριστιανος στην θεση σας και να μην την βγαλη 'καθαρη'.
Ξεκόλλα ρε φίλε. Σε λίγο θα μας ζητάτε και πτυχίο μηχανολογίας για να γράφουμε στο Forum.
Το μέρος αυτό είναι για να ανταλάσουμε ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ απόψεις. Όχι για να καταθέτουμε τις αυθεντίες μας στο εκάστοτε θέμα.
Και ναι, πιστεύω πως αν ένα Punto εμβολίσει μια E-class, οι επιβάτες της Mercedes διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο. -
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Και ναι, πιστεύω πως αν ένα Punto εμβολίσει μια E-class, οι επιβάτες της Mercedes διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο.
συμφωνώ απολύτως!
-
αφου δεν παθατε τιποτα χειροτερο,παλι καλα να λες...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Όπως έχει ξαναειπωθεί εδω μέσα, τα μέταλλα φτιάχνονται, οι άνθρωποι όχι...Ευτυχώς που είστε καλά.
Σωστός
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Και ναι, πιστεύω πως αν ένα Punto εμβολίσει μια E-class, οι επιβάτες της Mercedes διατρέχουν μεγαλύτερο κίνδυνο.
Κατ αρχήν χαίρομαι που την έβγαλες καθαρή και σίγουρα το Saab ( από τα κορυφαία σε παθητική ασφάλεια) έπαιξε ρόλο σε αυτό. Γενικά με τα καινούργια αυτοκίνητα έχεις αυξημένες πιθανότητες να βγείς ανέπαφος σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά και πάλι όλα είναι σχετικά. Όμως.... η πλευρική σύγκρουση δεν σημαίνει απαραίτητα και τραυματισμό στα σύγχρονα αυτοκίνητα εφόσον έχουν ένα σωστό σχεδιασμό . Για του λόγου το αληθές
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/ ... /s0412.htm
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/ ... /s0506.htm
αν πάλι κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει τα πράγματα αλλάζουν και μπορεί να γίνουν ποιο δραματικά όπως εδώ
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/ ... /s0317.htm
ή ακόμα χειρότερα όπως εδώ
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/ ... /s0303.htm.
Το τελευταίο όχημα δεν έχει αερόσακους και για να καταλάβετε πόσο διαφορά κάνουν δείτε αυτό
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/ ... /s0302.htm
σε σύγκριση με αυτό
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/ ... /s0407.htm .
Οι δοκιμές γίνονται με παραμορφούμενη μπαριέρα βάρους 1500 kg που κινείται με ταχύτητα 50 km/h. H διαφορά σε σχέση με ένα test του Euroncap είναι το ύψος της που είναι παρόμοιο με το τυπικό ύψος SUV και όχι ενός τυπικού αυτοκινήτου πράγμα που θέτει σε πρόσθετη δοκιμασιά τους αερόσακους κεφαλής. Παραθέτω και όλο το κείμενο για όποιον ενδιαφέρεται
http://www.iihs.org/vehicle_ratings/ce/side_impact.htm
Τώρα θα μου πείτε και αν η σύγκρουση ήταν με 100 και όχι 50 υποθέτω οτι οι εταιρείες διεξάγουν και τέτοια test αλλά δεν γνωρίζω τα αποτελέσματα τους. Αν τα ήξερα ευχαρίστως να τα μοιραζόμουν μαζί σας. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κι'εγώ νόμιζα ότι τρέχατε μέ 290.Και εγώ αυτό κατάλαβα στην αρχη
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
Κι'εγώ νόμιζα ότι τρέχατε μέ 290.
Και εγώ αυτό κατάλαβα στην αρχη
Κι εγώ το ίδιο!!! Τα΄παιξα!!
Πάντως ρε παιδιά μην αμφισβητούμε και τα πάντα. Είναι γεγονός ότι τα καινούργια αυτοκίνητα είναι καλύτερα από αυτά της δεκαετίας του 70 σε παθητική ασφάλεια. Και γνωρίζω ότι η Saab είναι από τις κορυφαίες εταιρίες στον τομέα αυτό.
ΤΟ ....ΤΡΑΚΑΡΙΣΜΑ..