-
...η ιστορία ξεκινάει όταν αποφάσισα να αλλάξω τα πρώτα λάδια στο καινούργιο μου Colt CZ3. Που αλλού...μα απο εκεί που το αγόρασα ...σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο - έκθεση Mitsubishi!
Κλείνω λοιπόν ραντεβού και το αυτοκίνητο φτάνει στο συνεργείο με 1365 χιλιόμετρα στο κοντέρ για την πρώτη αλλαγή λαδιών.
Με αναλαμβάνει κάποιος νεαρός (μέχρι 20 θα τον έκανα εγώ) και ξεκινώντας απο έλεγχο υγρών ψυγείου,καθαριστήρων,σύσφιξη κοχλιών συστήματος διεύθυνσης κτλ... φτάνει και στο ουσιώδες που ήταν τα λάδια.
Για να μην τα πολυλογώ και χάνεται η ουσία το παλικάρι μου με ανέλαβε δεν ήταν σίγουρα μηχανικός αλλά κάποιος βοηθός ίσως. Επιφυλακτικός ήμουν αλλά όπως είδα κατά την διάρκεια της επιθεώρησης και δουλειάς του πάνω στο αυτοκίνητο ήταν άκρως προσεκτικός οπότε και καθησυχάστικα.
Αυτό ήταν το λάθος μου για να μπαίνω στο θέμα καθώς μια μέρα μετά γυρνάω απο την δουλειά και μου έρχεται να κοιτάξω στάθμη λαδιών (μιας και ήταν ζεστός ο κινητήρας, το γκαράζ που παρκάρω επίπεδο κτλ) Περιμένω λιγάκι.....κοιτάω....και ανακαλύπτω οτι ήταν τελικά 1 εκατοστό πάνω απο το ανώτατο όριο.
Δεν μπορεί λέω κάποιο λάθος κάνω. Ξανά ξανά ξανά το ίδιο. Βάζω πάλι λίγο μπροστά (ανούσιο βέβαια αλλα το έκανα και αυτό) πάλι τα ίδια.
Ταυτόχρονα μου έρχονται δύο πράγματα στο μυαλό.
- Βιβλιαράκι κατασκευστή. Το κοιτάω και αναγράφει 4 λίτρα + 0,2 του λίτρου ή 200 ml τέλος πάντον μαζί με αλλαγή φίλτρου.
- Θυμήθηκα οτι το παλικάρι άδειασε στο κινητήρα ολόκληρο το 4 lt μπιτόνι (σωστά) αλλά και μισό του ενός λίτρου.
Ουυυυυυυυυπς μέγιστη λαμακία. Καθώς το σύνολο ήταν 4,5 και πλέον λίτρα όπως αποδείχτηκε τελικά.
Πρώτο συμπέρασμα λοιπόν είχε βάλει τουλάχιστον 300 ml παραπάνω λάδι πράγμα ήδη όχι τόσο καλό για το μοτέρ.
Παίρνω λεπτό σωληνάκι και μεγάλη σύριγγα έτσι ώστε να δω ακριβώς πόσο παραπάνω λάδι είχε μπεί στο κινητήρα μετά απο υπόδειξη του Bill33 (Ευχαριστώ βασίλη)
Και έβγαζα και έβγαζα..... Και έβγαζα και έβγαζα..... Και έβγαζα και έβγαζα.....
Σύνολο ποσότητας λαδιού που απομακρύνθηε=550 ml
για να έρθει η στάθμη ακριβώς στο ανώτατο όριο.
Το πάω βόλτα για κάνα 15λεπτο γυρνάω...περιμένω μετράω....σωστός. Ακριβώς στην μέγιστη στάθμη.Ε ναι λοιπόν είχε βάλει ακριβώς **550 ΠΑΡΑΠΑΝΩ **λάδι στο μοτέρ.
Δεν μπορώ να ξέρω τι ζημιά ή όχι προκλήθηκε στο αυτοκίνητο λαμβάνοντας υπόψη ότι απο την αλλαγή λαδιών και σήμερα που το είδα έχει διανύσει 180 χιλιόμετρα.Προσωπικά ο μόνος που ουσιαστικά δεν φταίει είναι το παλικάρι καθώς το αμάξι δεν ελέχτηκε απο κανένα υπεύθυνο πριν φύγει ούτε βέβαια απο ότι φάνηκε του έχουν μάθει αυτό το τόσο απλό ....αλλαγή λαδιών.
Φυσικά και το θέμα δεν θα μείνει έτσι και σηκώνει πολλά αλλά προς το παρόν θα μείνω στο ενημερώσω κατευθείαν τον υπεύθυνο συνεργείου.
Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα είχε γίνει αν ο ιδιοκτήτης δεν ήταν ανήσυχος και συνηδειτοποιημένος με την ελληνική πραγματικότητα και διένυε 10.000 χιλιόμετρα με μισό λίτρο παραπάνω λάδι στο μοτέρ του.....πάντα με τις ευλογίες του εξουσιοδοτημένου βέβαια!!! Άρε κούνια που μας κούναγε
Τα σχόλια δικά σας!
-
...η ιστορία ξεκινάει όταν αποφάσισα να αλλάξω τα πρώτα λάδια στο καινούργιο μου Colt CZ3. Που αλλού...μα απο εκεί που το αγόρασα ...σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο - έκθεση Mitsubishi!
Κλείνω λοιπόν ραντεβού και το αυτοκίνητο φτάνει στο συνεργείο με 1365 χιλιόμετρα στο κοντέρ για την πρώτη αλλαγή λαδιών.
Με αναλαμβάνει κάποιος νεαρός (μέχρι 20 θα τον έκανα εγώ) και ξεκινώντας απο έλεγχο υγρών ψυγείου,καθαριστήρων,σύσφιξη κοχλιών συστήματος διεύθυνσης κτλ... φτάνει και στο ουσιώδες που ήταν τα λάδια.
Για να μην τα πολυλογώ και χάνεται η ουσία το παλικάρι μου με ανέλαβε δεν ήταν σίγουρα μηχανικός αλλά κάποιος βοηθός ίσως. Επιφυλακτικός ήμουν αλλά όπως είδα κατά την διάρκεια της επιθεώρησης και δουλειάς του πάνω στο αυτοκίνητο ήταν άκρως προσεκτικός οπότε και καθησυχάστικα.
Αυτό ήταν το λάθος μου για να μπαίνω στο θέμα καθώς μια μέρα μετά γυρνάω απο την δουλειά και μου έρχεται να κοιτάξω στάθμη λαδιών (μιας και ήταν ζεστός ο κινητήρας, το γκαράζ που παρκάρω επίπεδο κτλ) Περιμένω λιγάκι.....κοιτάω....και ανακαλύπτω οτι ήταν τελικά 1 εκατοστό πάνω απο το ανώτατο όριο.
Δεν μπορεί λέω κάποιο λάθος κάνω. Ξανά ξανά ξανά το ίδιο. Βάζω πάλι λίγο μπροστά (ανούσιο βέβαια αλλα το έκανα και αυτό) πάλι τα ίδια.
Ταυτόχρονα μου έρχονται δύο πράγματα στο μυαλό.
- Βιβλιαράκι κατασκευστή. Το κοιτάω και αναγράφει 4 λίτρα + 0,2 του λίτρου ή 200 ml τέλος πάντον μαζί με αλλαγή φίλτρου.
- Θυμήθηκα οτι το παλικάρι άδειασε στο κινητήρα ολόκληρο το 4 lt μπιτόνι (σωστά) αλλά και μισό του ενός λίτρου.
Ουυυυυυυυυπς μέγιστη λαμακία. Καθώς το σύνολο ήταν 4,5 και πλέον λίτρα όπως αποδείχτηκε τελικά.
Πρώτο συμπέρασμα λοιπόν είχε βάλει τουλάχιστον 300 ml παραπάνω λάδι πράγμα ήδη όχι τόσο καλό για το μοτέρ.
Παίρνω λεπτό σωληνάκι και μεγάλη σύριγγα έτσι ώστε να δω ακριβώς πόσο παραπάνω λάδι είχε μπεί στο κινητήρα μετά απο υπόδειξη του Bill33 (Ευχαριστώ βασίλη)
Και έβγαζα και έβγαζα..... Και έβγαζα και έβγαζα..... Και έβγαζα και έβγαζα.....
Σύνολο ποσότητας λαδιού που απομακρύνθηε=550 ml
για να έρθει η στάθμη ακριβώς στο ανώτατο όριο.
Το πάω βόλτα για κάνα 15λεπτο γυρνάω...περιμένω μετράω....σωστός. Ακριβώς στην μέγιστη στάθμη.Ε ναι λοιπόν είχε βάλει ακριβώς **550 ΠΑΡΑΠΑΝΩ **λάδι στο μοτέρ.
Δεν μπορώ να ξέρω τι ζημιά ή όχι προκλήθηκε στο αυτοκίνητο λαμβάνοντας υπόψη ότι απο την αλλαγή λαδιών και σήμερα που το είδα έχει διανύσει 180 χιλιόμετρα.Προσωπικά ο μόνος που ουσιαστικά δεν φταίει είναι το παλικάρι καθώς το αμάξι δεν ελέχτηκε απο κανένα υπεύθυνο πριν φύγει ούτε βέβαια απο ότι φάνηκε του έχουν μάθει αυτό το τόσο απλό ....αλλαγή λαδιών.
Φυσικά και το θέμα δεν θα μείνει έτσι και σηκώνει πολλά αλλά προς το παρόν θα μείνω στο ενημερώσω κατευθείαν τον υπεύθυνο συνεργείου.
Δεν μπορώ να φανταστώ τι θα είχε γίνει αν ο ιδιοκτήτης δεν ήταν ανήσυχος και συνηδειτοποιημένος με την ελληνική πραγματικότητα και διένυε 10.000 χιλιόμετρα με μισό λίτρο παραπάνω λάδι στο μοτέρ του.....πάντα με τις ευλογίες του εξουσιοδοτημένου βέβαια!!! Άρε κούνια που μας κούναγε
Τα σχόλια δικά σας!
Ούτε λάδια...σε εξουσιοδοτημένο ???