-
Άνθρωποι κοιμούνται και ξυπνούν με αυτό το όνειρο.
Δουλεύουν σαν τα σκυλιά, παίζουν τζόκερ, μπάτμαν, προπό, λόττο, πάλι με το μυαλό τους να πλάθει φανταστικά σενάρια, με αυτούς μέσα στη μερκέντα.Ναι, οπωσδήποτε αυτό θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνουν δώρο στον εαυτό τους.
Μία αστραφτερή Mercedes-Benz.Έχουν μεγαλώσει σε μία κοινωνία, που έχει το αστέρι σε εξαιρετικά μεγάλη υπόληψη. Γιαγιάδες, παππούδες, θείες, συμπεθεριό, όλοι τοποθετούν το αστέρι στην υψηλότερη θέση της αξιολογικής κλίμακας κύρους ενός αυτοκινήτου. Και δεν είναι τόσο το ίδιο το προιόν, καθώς υπάρχουν πολλά εξίσου καλά αυτοκίνητα παρόμοιας φιλοσοφίας, και καλύτερα. Είναι ότι αποπνέουν μία αίγλη, που είναι σχεδόν μυστηριακή, δεν μπορείς να εξηγήσεις ποιά είναι η πηγή της. Σαν να πρόκειται για μία αρχετυπική, μυθική αξία, την οποία η κοινωνία συντηρεί και κληροδοτεί από γενιά σε γενιά.
Αλήθεια τι σημαίνει κύρος;
Και αν δεχτούμε ότι η Mercedes έχει πλούσια ιστορία, αγωνιστική και μη, από την οποία αντλεί ένα μέρος του κύρους της (για μία θλιβερά συρρικνωμένη μειονότητα ειδημόνων), δε θα πρέπει να δεχτούμε και ότι το κύρος της πλήττεται τραγικά από την συνύπαρξη υπό της ίδιας εταιρικής στέγης οχημάτων, όπως βδελυρά ΚΤΕΛ, μακρουλά μακάβρια στέησον με κηροπήγια και κουρτινάκια, οχήματα απόφραξης βόθρων, αποκρουστικά ταξί με λιγδιασμένα δέρματα, νυσταλέες νταλίκες με λαμπιόνια, φωτιζόμενες γυμνές και φλωκάτες στο εσωτερικό; Πώς είναι δυνατόν ένας τόσο μαζικός κατασκευαστής να έχει τόσους πολλούς φανατικούς οπαδούς σε μία μικρή χώρα στο νοτιότερο άκρο της χερσονήσου του Αίμου;
Αφήνω κατά μέρος αποτυχημένες προσπάθειες τύπου Α-class. Όλοι οι κατασκευαστές έχουν τις στιγμές τους.
Αλλά από τη στιγμή, που η έννοια του κύρους ταυτίζεται και με αξίες όπως η αποκλειστικότητα, exclusivity στη γλώσσα των Άγγλων και του μάρκετινγκ, δεν μπορώ να ερμηνεύσω πώς για πολλούς συμπολίτες μας το όνομα μερτσέντες κρατάει τόσο ψηλά.
Για να το πάω εκ του αντιθέτου...
Θα ήταν τουλάχιστον γελοίο και αποκρουστικό να βλέπαμε λεωφορείο του ΚΤΕΛ με το σήμα της Alfa Romeo.
Ή σκουπιδιάρικο με το, θου κύριε, σήμα της BMW.Ας το συζητήσουμε και αυτό.
Γνώμες ιδιοκτητών μερκεντίων θα μας διαφωτίσουν ιδιαιτέρως και ως εκ τούτου είναι ευπρόσδεκτες.
-
Άνθρωποι κοιμούνται και ξυπνούν με αυτό το όνειρο.
Δουλεύουν σαν τα σκυλιά, παίζουν τζόκερ, μπάτμαν, προπό, λόττο, πάλι με το μυαλό τους να πλάθει φανταστικά σενάρια, με αυτούς μέσα στη μερκέντα.Ναι, οπωσδήποτε αυτό θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνουν δώρο στον εαυτό τους.
Μία αστραφτερή Mercedes-Benz.Έχουν μεγαλώσει σε μία κοινωνία, που έχει το αστέρι σε εξαιρετικά μεγάλη υπόληψη. Γιαγιάδες, παππούδες, θείες, συμπεθεριό, όλοι τοποθετούν το αστέρι στην υψηλότερη θέση της αξιολογικής κλίμακας κύρους ενός αυτοκινήτου. Και δεν είναι τόσο το ίδιο το προιόν, καθώς υπάρχουν πολλά εξίσου καλά αυτοκίνητα παρόμοιας φιλοσοφίας, και καλύτερα. Είναι ότι αποπνέουν μία αίγλη, που είναι σχεδόν μυστηριακή, δεν μπορείς να εξηγήσεις ποιά είναι η πηγή της. Σαν να πρόκειται για μία αρχετυπική, μυθική αξία, την οποία η κοινωνία συντηρεί και κληροδοτεί από γενιά σε γενιά.
Αλήθεια τι σημαίνει κύρος;
Και αν δεχτούμε ότι η Mercedes έχει πλούσια ιστορία, αγωνιστική και μη, από την οποία αντλεί ένα μέρος του κύρους της (για μία θλιβερά συρρικνωμένη μειονότητα ειδημόνων), δε θα πρέπει να δεχτούμε και ότι το κύρος της πλήττεται τραγικά από την συνύπαρξη υπό της ίδιας εταιρικής στέγης οχημάτων, όπως βδελυρά ΚΤΕΛ, μακρουλά μακάβρια στέησον με κηροπήγια και κουρτινάκια, οχήματα απόφραξης βόθρων, αποκρουστικά ταξί με λιγδιασμένα δέρματα, νυσταλέες νταλίκες με λαμπιόνια, φωτιζόμενες γυμνές και φλωκάτες στο εσωτερικό; Πώς είναι δυνατόν ένας τόσο μαζικός κατασκευαστής να έχει τόσους πολλούς φανατικούς οπαδούς σε μία μικρή χώρα στο νοτιότερο άκρο της χερσονήσου του Αίμου;
Αφήνω κατά μέρος αποτυχημένες προσπάθειες τύπου Α-class. Όλοι οι κατασκευαστές έχουν τις στιγμές τους.
Αλλά από τη στιγμή, που η έννοια του κύρους ταυτίζεται και με αξίες όπως η αποκλειστικότητα, exclusivity στη γλώσσα των Άγγλων και του μάρκετινγκ, δεν μπορώ να ερμηνεύσω πώς για πολλούς συμπολίτες μας το όνομα μερτσέντες κρατάει τόσο ψηλά.
Για να το πάω εκ του αντιθέτου...
Θα ήταν τουλάχιστον γελοίο και αποκρουστικό να βλέπαμε λεωφορείο του ΚΤΕΛ με το σήμα της Alfa Romeo.
Ή σκουπιδιάρικο με το, θου κύριε, σήμα της BMW.Ας το συζητήσουμε και αυτό.
Γνώμες ιδιοκτητών μερκεντίων θα μας διαφωτίσουν ιδιαιτέρως και ως εκ τούτου είναι ευπρόσδεκτες.
-
Άνθρωποι κοιμούνται και ξυπνούν με αυτό το όνειρο.
Δουλεύουν σαν τα σκυλιά, παίζουν τζόκερ, μπάτμαν, προπό, λόττο, πάλι με το μυαλό τους να πλάθει φανταστικά σενάρια, με αυτούς μέσα στη μερκέντα.Ναι, οπωσδήποτε αυτό θα είναι το πρώτο πράγμα που θα κάνουν δώρο στον εαυτό τους.
Μία αστραφτερή Mercedes-Benz.Έχουν μεγαλώσει σε μία κοινωνία, που έχει το αστέρι σε εξαιρετικά μεγάλη υπόληψη. Γιαγιάδες, παππούδες, θείες, συμπεθεριό, όλοι τοποθετούν το αστέρι στην υψηλότερη θέση της αξιολογικής κλίμακας κύρους ενός αυτοκινήτου. Και δεν είναι τόσο το ίδιο το προιόν, καθώς υπάρχουν πολλά εξίσου καλά αυτοκίνητα παρόμοιας φιλοσοφίας, και καλύτερα. Είναι ότι αποπνέουν μία αίγλη, που είναι σχεδόν μυστηριακή, δεν μπορείς να εξηγήσεις ποιά είναι η πηγή της. Σαν να πρόκειται για μία αρχετυπική, μυθική αξία, την οποία η κοινωνία συντηρεί και κληροδοτεί από γενιά σε γενιά.
Αλήθεια τι σημαίνει κύρος;
Και αν δεχτούμε ότι η Mercedes έχει πλούσια ιστορία, αγωνιστική και μη, από την οποία αντλεί ένα μέρος του κύρους της (για μία θλιβερά συρρικνωμένη μειονότητα ειδημόνων), δε θα πρέπει να δεχτούμε και ότι το κύρος της πλήττεται τραγικά από την συνύπαρξη υπό της ίδιας εταιρικής στέγης οχημάτων, όπως βδελυρά ΚΤΕΛ, μακρουλά μακάβρια στέησον με κηροπήγια και κουρτινάκια, οχήματα απόφραξης βόθρων, αποκρουστικά ταξί με λιγδιασμένα δέρματα, νυσταλέες νταλίκες με λαμπιόνια, φωτιζόμενες γυμνές και φλωκάτες στο εσωτερικό; Πώς είναι δυνατόν ένας τόσο μαζικός κατασκευαστής να έχει τόσους πολλούς φανατικούς οπαδούς σε μία μικρή χώρα στο νοτιότερο άκρο της χερσονήσου του Αίμου;
Αφήνω κατά μέρος αποτυχημένες προσπάθειες τύπου Α-class. Όλοι οι κατασκευαστές έχουν τις στιγμές τους.
Αλλά από τη στιγμή, που η έννοια του κύρους ταυτίζεται και με αξίες όπως η αποκλειστικότητα, exclusivity στη γλώσσα των Άγγλων και του μάρκετινγκ, δεν μπορώ να ερμηνεύσω πώς για πολλούς συμπολίτες μας το όνομα μερτσέντες κρατάει τόσο ψηλά.
Για να το πάω εκ του αντιθέτου...
Θα ήταν τουλάχιστον γελοίο και αποκρουστικό να βλέπαμε λεωφορείο του ΚΤΕΛ με το σήμα της Alfa Romeo.
Ή σκουπιδιάρικο με το, θου κύριε, σήμα της BMW.Ας το συζητήσουμε και αυτό.
Γνώμες ιδιοκτητών μερκεντίων θα μας διαφωτίσουν ιδιαιτέρως και ως εκ τούτου είναι ευπρόσδεκτες.
-
Aρκετά καλή απορία αλλά με μερικά κενά
Ναι μεν η Μέ(ρ)κα είναι το όνειρο του λαού τούτου αλλά όχι για τις αγωνιστικές περγαμηνές του.
Το 99.99999 % αυτών αγνοεί τις περγαμηνές τούτες και θεωρεί ότι αφού έχει άστρο στην μούρη είναι ΄το καλυτερο .Αυτό στο μικρό αυτό κομμάτι γής έχει αλλού τις ρίζες του.1.Η αξιοπιστία που συνόδευε μέχρι πρότινος τα μοντέλα του κατασκευαστή αυτού και που αποδεικνυόταν τόσο απο τα επιβατικά του όσο και απο τα επαγγελματικά κάθε είδους στις όποιες κακουχίες αυτά υποβαλλόταν για κάμποσα χρόνια ,δεκαετίες αποτέλεσε το πρώτο θεμέλιο για να χτιστεί ο Μύθος.
2.Το ότι ήταν μεγάλα και ευρύχωρα αυτοκίνητα που παρείχαν σχετική άνεση με σχετικά καλές επιδόσεις απο τα κυβικά τους έδινε ακόμα ένα λόγο για να μπεί το νερό στο αυλάκι.
3.Τρίτο και σημαντικότερο
Ηταν και είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο πολιτικών ,
όπου πολιτικός= χρήμα ,εξουσία, γνωριμίες, καλή κοινωνία κτλ
έτσι το να έχεις και εσύ Μερτσέντες αποτελεί μια ισοφάριση των στοιχείων αυτών ή κάποιων απο αυτών και ως γνωστό είμαστε λαος του θεαθήναικαι κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα ,τώρα για τις όποιες υπερβολες στις οποίες αναφέρθηκαν έεε αβυσσός η ανάγκη του ανθρώπου για επίδειξη
-
Ο χρήστης gskarmou έγραψε:
Ναι μεν η Μέ(ρ)κα είναι το όνειρο του λαού τούτου αλλά όχι για τις αγωνιστικές περγαμηνές του.
Το 99.99999 % αυτών αγνοεί τις περγαμηνές τούτες και θεωρεί ότι αφού έχει άστρο στην μούρη είναι ΄το καλυτερο .Αυτό στο μικρό αυτό κομμάτι γής έχει αλλού τις ρίζες του.Δεν παρέλειψα να το αναφέρω:
Και αν δεχτούμε ότι η Mercedes έχει πλούσια ιστορία, αγωνιστική και μη, από την οποία αντλεί ένα μέρος του κύρους της (για μία θλιβερά συρρικνωμένη μειονότητα ειδημόνων)...
3.Τρίτο και σημαντικότερο
Ηταν και είναι το αγαπημένο αυτοκίνητο πολιτικών ,
όπου πολιτικός= χρήμα ,εξουσία, γνωριμίες, καλή κοινωνία κτλ
έτσι το να έχεις και εσύ Μερτσέντες αποτελεί μια ισοφάριση των στοιχείων αυτών ή κάποιων απο αυτών και ως γνωστό είμαστε λαος του θεαθήναιΠολύ εύστοχη σκέψη.
-
Eντάξει δεν είναι όλα μαύρα ή άσπρα. Είχε και η mercedes τις καλές στιγμές της. (εγώ τα λέω τώρα αυτά??? )
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Έχω ένα όνειρο, που το λένε Mercedes!Μήπως είσαι wannabe ταρίφας;
Έναν κάτοχο που να μην είναι (με επιείκεια ) ψώνιο δεν έχω συναντήσει ποτέ.
Υπάρχουν όμως -μερικοί- κάτοχοι που έχω σεβαστεί ασχέτως αν είναι (με επιείκεια ) ψώνια. -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Έχω ένα όνειρο, που το λένε Mercedes!
Μήπως είσαι wannabe ταρίφας;
Έναν κάτοχο που να μην είναι (με επιείκεια ) ψώνιο δεν έχω συναντήσει ποτέ.
Υπάρχουν όμως -μερικοί- κάτοχοι που έχω σεβαστεί ασχέτως αν είναι (με επιείκεια ) ψώνια.Eσύ, μήπως είσαι wannabe τραμπαρίφας;
Aστειεύομαι φυσικά!
Καμία πρόθεση προσβολής Kubiak.O τίτλος που έβαλα στο θέμα, είναι αντιπροσωπευτικός της επιθυμίας αυτών, που έχουν ή θέλουν να αποκτήσουν Mercedes.
Ποτέ δεν υπήρξα ένας από αυτούς.
Μόνο για την 190 2.5 ίσως έκανα μία εξαίρεση.
-
ναι βρε,
το κατάλαβα το νόημα του τίτλου αλλά και του post σου οπότε no offense taken!H 190 2.5 ήταν μάλλον ένα αυτοκίνητο αντάξιο της αγωνιστικής ιστορίας της ΜΒ.
Άντε και η CLK GTR ( αν και δεν παράχθηκε τελικά έτσι δεν είναι; ) -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
ναι βρε,
το κατάλαβα το νόημα του τίτλου αλλά και του post σου οπότε no offense taken!H 190 2.5 ήταν μάλλον ένα αυτοκίνητο αντάξιο της αγωνιστικής ιστορίας της ΜΒ.
Άντε και η CLK GTR ( αν και δεν παράχθηκε τελικά έτσι δεν είναι; )Ωραίος Kubiak! Χαίρομαι που δεν προσβλήθηκες από το ελεεινό λογοπαίγνιό μου!
Η CLK GTR παράχθηκε σε πολύ περιορισμένο αριθμό. Αν δεν κάνω λάθος γύρω στα 25 κομμάτια. Με επιφύλαξη το λέω αυτό.
Σε επίσης περιορισμένο αριθμό βγήκε μία ακόμη αντάξια του αγωνιστικού παλμαρές της εταιρείας, η CLK DTM AMG, που βασιζόταν στην υπάρχουσα CLK.
Ήταν χειροποίητη και βγήκαν μόνο 100 τέτοιες.
Καρδιά της ήταν ο V8 της SL 55 amg με turbo, και άλλα πιστόνια, νέο στρόφαλο, εισαγωγή κλπ.
Έβγαζε 582 ίππους και μόλις 81,6 κιλά ροπής στις 3.600!
Τα 100km/h ήταν θέμα 3,9'' και η τελική έφτανε τα 320 (ο κόφτης στα σκουπίδια).Βέβαια το βάρος τής ήταν ανεβασμένο στα 1750 κιλά.
Αυτή η CLK ήταν ίσως η μόνο Mercedes που δέχτηκε ποτέ μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.
Όλες οι υπόλοιπες amg δεν έχουν μπλοκέ.
Σε εμφάνιση ήταν σκέτη κόλαση. Ίδια κι απαράλλαχτη με το αγωνιστικό, που έτρεχε στο dtm.
19άρες, που καλύπτονταν από πεταγμένα προς τα έξω φτερά, όμορφοι αεραγωγοί στο πλάι, διακριτική σχετικά σιδερώστρα πίσω. -
Ένα μικρό κτήνος... 2004 Mercedes-Benz CLK DTM AMG
-
και αλλο ενα που πωλειται http://www.autosalon-singen.de/Katalogfahrzeug_RecordView_DetailAll.cfm?fahrzeugID=03456_0000_03_02&languageID=GB
CLK GTR-AMG[/url] -
Ορίστε ρε παιδιά, επειδή είστε άχρηστοι σας βρήκα εγω ενα κομμάτι:
http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=101347
Βιαστείτε μόνο, δε βρήκα άλλο, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας
-
Σαν μάρκα καταξιώθηκε με την αξιοπιστία, τους χώρους και την πολυτέλεια που προσέφερε χωρίς να φτάνει σε τιμές ακραίες αγγλικές μάρκες.... Βασικά προσέφερε όχι φτηνά αλλά εφικτά αξίες της ανώτερης πανάκριβης κατηγορίας. Τα παραπάνω είναι λογικό να προσέλκυσαν τις ανώτερες οικονομικές-κοινωνικές και πολιτικές τάξεις δημιουργώντας ένα κοινωνικό status σύμβολο. Αυτό έγινε πολύ ισχυρό επειδή τροφοδοτήθηκε για πολλά χρόνια. Έτσι δεν αποδυναμώθηκε και άντεξε ακόμα πολλά χρόνια παρά την ύπαρξη αξιόλογων ή και καλύτερων αντιπάλων (επίσης γερμανικών).
Υπήρχε όμως και αγωνιστική δραστηριότητα αλλά και αισθητικές πρωτοτυπίες. Ανήκουν όμως στα παλιά χρόνια, γενικά τα τελευταία 20 χρόνια έχω την αίσθηση ότι γίνεται εκμετάλλευση του ονόματος χωρίς πραγματική πρόοδο στην αυτοκινητική ιστορία...
Μου αρέσουν ιδιαίτερα οι παλιές gullwing και ανοιχτές, η παγόδα (W113) και η σπάνια C101-C111 του 1969-1970 με wankel κινητήρα!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ορίστε ρε παιδιά, επειδή είστε άχρηστοι σας βρήκα εγω ενα κομμάτι:http://www.carclassic.com/stock.asp?StockID=101347
Βιαστείτε μόνο, δε βρήκα άλλο, θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας
Γιατί τα πουλάνε ?? Μάλλον δεν θα είναι καλά !! Δεν τα έχω δεί να κυκλοφορούνε! Τόσο χάλια είναι???
-
Ε μάλλον θα βγήκε προβληματικό, γι'αυτό το δίνουνε όσο όσο
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Πώς είναι δυνατόν ένας τόσο μαζικός κατασκευαστής να έχει τόσους πολλούς φανατικούς οπαδούς σε μία μικρή χώρα στο νοτιότερο άκρο της χερσονήσου του Αίμου;Παντού τους έχει αυτούς τους οπαδούς! Παντού η Mercedes είναι ο Νο 1 'μαζικός' κατασκευαστής κύρους (το μαζικός σε αντίθεση με κατασκευαστές όπως η Rolls Royce, Bentley, Ferrari, κτλ). Γιατί; Τείνω να συμφωνήσω με τον onyx!
-
Εγω πιστευω πως το όνομα οφείλεται στο εξής απλό, η mercedes απο την στιγμή της ίδρυσής της (ήταν και απο τις πρώτες) μέχρι σήμερα είναι σταθερά μέσα στις ισχυρότερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου και επίσης σταθερά σε όλη αυτή τη διάρκεια βγάζει μερικά απο τα καλύτερα αυτοκίνητα στον κόσμο.
Δεν έχω υπ'όψιν μου κάποια άλλη εταιρία με κάτι αντίστοιχο.
Η BMW πχ μετά το 2οΠΠ έκανε πολύ καιρό να ορθοποδήσει, η Audi επανασυστάθηκε εκ του μηδενός και ακόμα το παλεύει κλπ.
Το οτι βγάζει φορτηγά , ταξί κλπ πιθανώς να την έβλαπτε αν τα προιόντα αυτά δεν ήταν απο τα καλύτερα.
Το οτι πολλοί ταξιτζήδες προτιμούν(σαν) την μάρκα αυτή πιο πολύ καλό έκανε λογω της εικόνας αξιοπιστίας παρά κακό.
-
Γιατι πρεπει σωνει και καλα, μια μαρκα για να χαρακτηριστει κορυφαια, να ειναι 'γρηγορη'???
Εγω εχω mercedes, και σας λεω προκαταβολικα... σιγα τα αβγα...Εχουν ποιοτικα υλικα, πολυ καλο επιπεδο μηχανολογικου σχεδιασμου (απο ενα διακοπτη μεχρι ενα κιβωτιο ταχυτητων) και γενικα ειναι αμαξια προσεγμενα στην λεπτομερια.... λεπτομερια που με την πρωτη ματια η με ενα τεστ drive δεν θα αντιληφθεις... αλλα πρεπει να ζησεις μαζι τους για να καταλαβεις. Η ανεση ειναι χαρακτηριστικη ακομα και στα sport μοντελα... ισως γι αυτο και να μην διακρινονται για αγωνιστικο χαρακτηρα. Δεν ειναι τυχαιο αλλωστε πως η Mercedes οπου υπαρχει κενο (πχ μεσα σε μια πορτα) εχει μεσα μονωση για να μην περναει θορυβος.
Απο εκει και περα ομως... θα ελεγα πως παραυτα ζητανε πολλα, και καπου εχουν χασει. Απο αξιοπιστια, δεν ειναι καλυτεροι απο ενα Fiat η ενα VW... οχι πως δεν ισχυει το ιδιο και για αλλους 'ακριβους' κατασκευαστες. Οταν πληρωνεις ομως ενα σεβαστο ποσο, δεν περιμενεις ουτε χαζες βλαβες, ουτε να τριζει το συμπαν. Ξερεις επισης τι ειναι να πληρωνεις 300 ευρω για το εργοστασιακο radio-cd και περαν του οτι MP3 ουτε για πλακα... να μην μπορει να κανει εστω fast forward.
Καθαρα απο εμπειρια, οι mainstream κατασκευαστες (Opel, VW, Alfa κλπ) εχουν πλησιασει και σε περιπτωσεις... ξεπερασει την Mercedes, ειτε αυτο ειναι στον τομεα κυλισης, ειτε στησιματος σε συνδυασμο με ανεση, ειτε στην αξιοπιστια, ειτε στην ποικιλια παρεχομενου εξοπλισμου.
Θυμαμαι χαρακτηριστικα τι σοκ επαθα οταν οδηγησα το Golf V, το οποιο πατουσε καλυτερα και ηταν εξισου ανετο... αθορυβο (εξαιρειτε ο κινητηρας του ) και αρκετα μελετημενο στην λεπτομερια/λειτουργικοτητα.
Κοινως, πλεον δυσκολα θα ξαναεπερνα Mercedes (αλλα και καποια απο τις 'ακριβες' μαρκες), γιατι υπαρχουν και αλλου πορτοκαλιες με πολυ καλα πορτοκαλια σε μιση τιμη. Δυστυχως οι ταμπελες (Mercedes = κυρος, αξιοπιστια, Alfa = χαλαει, κλπ κλπ) παραμενουν και ο κοσμος ακομα τρωει κολληματα. Μπορει να με ρωτησει καποιος γιατι τοτε επελεξα Merc... μα γιατι ηταν πανεμορφη, αλλα απο εκει και περα... ανθρακες ο θησαυρος.
Τηρουμενων των αναλογιων, εχω μεινει ποιο ευχαριστημενος απο το 5χρονο Fiat μου, παρα απο την 3χρονη Merc...
-
H Mercendes με χαλάει σαν νοοτροπια και σαν μαρκετιγκ, Δεν εχω ασχοληθει καθολου με τα αυτοκινητα της. Αναμεσα στα αλλα που ειπατε ειναι και η στρατηγική μαρκετιγκ, η ερευνα αγορας που προωθει και κανει η εταιρία. Εχω την αισθηση οτι σχεδον κανεις απο εμας δεν εχει η δεν θελει να εχει mercendes, οπωτε και δεν μπορουμε να καταλάβουμε την καταναλωτική συμπεριφορά αυτου του target group. ίσως μια επίσκεψη σε μια αντιπροσωπία να μας κάνει λιγα να καταλάβουμε τι ειναι αυτο που θελουν mercendakiδες, με την εννοια οτι η επαφή με τον πωλητη και οποιοδήποτε αλλο εμψυχο υλικο της αντιπροσωπίας, το διαφημιστικό υλικό, ο χώρος, η εξυπηρέτηση, το after sales service και το καταλληλο μπλα μπλα μαλλον θα μας κανουν να καταλάβουμε τι ακριβώς προωθειται περα απο ενα αμάξι.
Το σίγουρο ειναι πως οι ανάγκες που ικανοποιει αυτο το αυτοκίνητο μονο απτες και υλικές δεν ειναι. Ειναι θα ελεγα η ανάγκη να ανοίκει κάποιος στο club των 'εκλεκτων'. Τωρα το πως μετραει αυτος ο κάποιος αυτη την αξία και πως την ικανοποιει, εξηγειται ευκολοτερα παρατηρώντας κάποιον που φοράει μάρκες ρουχων, γυαλιων, ρολογίου που αποπνεουν (οχι παντος σε εμενα) κυρος.
Δεν τα ισοπεδώνω ολα αλλα η πλειοψηφία ετσι συμπεριφέρεται, νομίζει οτι εξυψώνεται, συχνα πυκνα ξεχνώντας την αλλη οδο της εξύψωσης, την μορφωτική - πνευματική - ηθικη. Δεν ξέρω αλλα στο μυαλο μου αυτες οι 2 οδοι ειναι αμοιβαιως αποκλειόμενοι (ή το ενα ή το αλλο, οχι και τα 2 μαζι).Φυσικά αν εχεις τα φράγκα και σου αρεσει το αμαξι σαν αμάξι και οχι σαν προσωπικη και κοινωνική επιβεβεωση της αξιας σου (της ποιας???) (μονο και μονο η επιβεβαιωση μεσω τηε αγοράς ενος αυτικινητου με κανει να ξερ....) τοτε οκ.
Τελος, υπάρχουν και μερικές περιπτώσεις που λόγω δουλειας και αναγκαστικου προφίλ που επιβάλλεται-καλο ειναι na εχεις (σ αυτο παλι ψιλοδιαφωνω) 'πρεπει' να εχεις κατι σε merc.
Έχω ένα όνειρο, που το λένε Mercedes!