-
ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 52ο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ 'MΙΚΡΟΥ' WRC! ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 2 (???) ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ! ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ 6ΑΔΑ! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
-
ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 52ο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ 'MΙΚΡΟΥ' WRC! ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 2 (???) ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ! ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ 6ΑΔΑ! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
-
ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΜΕ ΤΙΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ 52ο ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΑΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΝΙΚΗΤΗ ΤΟΥ 'MΙΚΡΟΥ' WRC! ΣΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ 2 (???) ΝΕΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ! ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΟ ΨΗΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ? ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ 6ΑΔΑ! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
-
Ψήφισα τον P-G. Απλά επειδή τον πάω και τον εκτίμησα πάρα πολύ που παρέμεινε και φέτος στα S1600 δηλώνοντας πως δεν είναι ακόμα έτοιμος για τα μεγάλα σαλόνια. Δείγμα ώριμης σκέψης.
Τα δικά μας πληρώματα δεν μπορούν να κυνηγήσουν σε απόλυτη ταχύτητα τα ξένα, θα ήταν κουτό. Με προσοχή και ρυθμό η 8άδα είναι εφικτή πιστεύω. Καλή επιτυχία !
-
Mε το συστημα superally τα πράγματα είναι λίγο πολύπλοκα! Εμεις πάντως τερματισμό ψάχνουμε, ειδικά με τα προβλήματα νεότητας του Fiesta που αντιμετωπίζουμε!!! Δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει ελληνικό πλήρωμα στην 6αδα, μακάρι να υπάρχει σε επιμέρους χρόνους ειδικών!!
-
Δύσκολα τα πράγματα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας...
Εχουμε λοιπόν τον P-G & τον Wilks στους εμπειρους πλέον, τον Μeeke ανερχόμενο μετά από άσχημες χρονιές και το νέο ταλέντο, Sordo. Τον Καταγιαμακι μάλλον outsider θα τον χαρακτήριζα. Θα ποντάρω στον Andersson και ένας λόγος είναι ατός που ανέφερε πιο πάνω ο Χρήστος. Άλλος ένας είναι ότι απολαύσαμε πέρσι την ταχύτητα του και θέλω να το επαναλάβει.
Για τους δικούς μας δεν περιμένω πολλά. Δεν μπορούμε να μιλήσουμε για απ'ευθείας αντιπαράθεση με τους παραπάνω, παρόλο που αυτό περιμέναμε. Ας είναι στον τερματισμό και σίγουρα η 6αδα είναι πολύ αισιόδοξη. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...
Εχουμε λοιπόν τον P-G & τον Wikls στους εμπειρους πλέον, τον Μeeke ανερχόμενο μετά από άσχημες χρονιές και το νέο ταλέντο, Sordo. Τον Καταγιαμακι μάλλον outsider θα τον χαρακτήριζα. Θα ποντάρω στον Andersson και ένας λόγος είναι ατός που ανέφερε πιο πάνω ο Χρήστος. Άλλος ένας είναι ότι απολαύσαμε πέρσι την ταχύτητα του και θέλω να το επαναλάβει.
ΨΗΦΙΣΑ KATAJAMAKI. ΕΙΝΑΙ Ο ΠΛΕΟΝ ΕΜΠΕΙΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ, ΟΔΗΓΕΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΠΛΑ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΣ ΣΕ ΣΚΛΗΡΕΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΕΣ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ... ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΣΠΑΣΕΙ Η ΑΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ!
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει ελληνικό πλήρωμα στην 6αδα, μακάρι να υπάρχει σε επιμέρους χρόνους ειδικών!!ΙΣΑ ΙΣΑ ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΕΛΕΩ SUPERRALLY, ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ 100% ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΠΤΑ ΠΟΙΝΗΣ. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ 5ΛΕΠΤΟ ΠΟΙΝΗΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 6ΑΔΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΣΕ ΡΥΘΜΟ. ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 6ΑΔΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ... ΜΑΚΑΡΙ ΠΑΝΤΩΣ! ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ? ΚΑΛΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ή ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ?
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...
Εγώ Χάρη θα ήθελα να το διαπιστώσω και στην πραγματικότητα. Το Μ.Ρόδο βέβαια ήταν μία ενδειξη....
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Δεν πιστεύω ότι θα υπάρχει ελληνικό πλήρωμα στην 6αδα, μακάρι να υπάρχει σε επιμέρους χρόνους ειδικών!!
ΙΣΑ ΙΣΑ ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΕΛΕΩ SUPERRALLY, ΟΙ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑΔΕΣ ΘΑ ΠΑΝΕ 100% ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΛΕΠΤΑ ΠΟΙΝΗΣ. ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΠΟΙΟΣ ΤΕΡΜΑΤΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ 5ΛΕΠΤΟ ΠΟΙΝΗΣ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 6ΑΔΑ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΑΡΓΑ ΣΕ ΡΥΘΜΟ. ΧΡΟΝΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ 6ΑΔΑ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ... ΜΑΚΑΡΙ ΠΑΝΤΩΣ! ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ? ΚΑΛΟ ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Ή ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ?
Προσωπικά θα ήθελα να δω το 1ο ... Κανείς λογικός θεατής δε θα μπορούσε να κατηγορήσει τα ελληνικά πληρώματα για βαθμοθηρία και τακτική, αν τελικά δε 'χρησιμοποιήσουν' το superally ! Και αν τερματίσουν καθαρά, έχουν πιθανότητες για 8αδα πιστεύω ! Αυτά τα αυτοκινητάκια ταλαιπωρούνται και δεν είναι μόνο το γκάζι που οδηγεί στη διάκριση. Μακάρι να τους δούμε και τους 2 πίσω.
-
Ignis βέβαια ! με οποιονδήποτε στα πηδάλια .... μακάρι να του κάτσει του Λάμπρου να είναι μέσα στους 4....
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...
Εγώ Χάρη θα ήθελα να το διαπιστώσω και στην πραγματικότητα. Το Μ.Ρόδο βέβαια ήταν μία ενδειξη....
To μαύρο Ρόδο ήταν μία ένδειξη μεν, αλλά με πιο καλό οδηγό τον Broccoli! Φαντάσου να έτρεχαν στο Μάυρο Ρόδο και οι Arai, Pons, Higgins, οι Αργεντίνοι κλπ...
-
Στα Ελληνικά χώματα πιστεύω πως το C2 (πρώτος του αγώνες σε σκληρό χώμα, το Μεξικό δεν 'μετράει') θα τα βρει μπαστούνια. Οπότε ...Ignis. Ο P-G έχει την ταχύτητα αλλά μερικές φορές την παραέχει και άρα μάλλον Katajamaki (καιρός του είναι...) Ο Wilks ίσως, επίσης.
-
Σε ενα πολυ σκληρο αγωνα για αυτα τα αυτοκινητα, τα Ιgnis εχουν το πλεονεκτημα. Ψηφισα Αndersson, αν και με αυτους ολα ειναι ρευστα!! Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορουμε να διεκδικησουμε τιποτα εμεις. Καποιο χρονο στην εξαδα θα με εκανε πολυ χαρουμενο, αν και δεν νομιζο να συμβει. Τα χιλιομετρα, τα αυτοκινητα, η εμπειρια τους στις ειδικες του Ακροπολις( οι πιο πολλοι εχουν ξανατρεξει τις ειδικες ενω εμεις καμια), η φυσικη τους κατασταση και η οικονομικη βοηθεια των εργοστασιων, θα δημιουργουν διαφορες ανω των 3-4δευτ ανα χιλ. Στοχος μας ειναι ο τερματισμος, αλλα οχι σε ρυθμο χελωνας μονο και μονο για να επιτευχθει.
-
Ο χρήστης GINE έγραψε:
Σε ενα πολυ σκληρο αγωνα για αυτα τα αυτοκινητα, τα Ιgnis εχουν το πλεονεκτημα. Ψηφισα Αndersson, αν και με αυτους ολα ειναι ρευστα!! Το μονο σιγουρο ειναι οτι δεν μπορουμε να διεκδικησουμε τιποτα εμεις. Καποιο χρονο στην εξαδα θα με εκανε πολυ χαρουμενο, αν και δεν νομιζο να συμβει. Τα χιλιομετρα, τα αυτοκινητα, η εμπειρια τους στις ειδικες του Ακροπολις( οι πιο πολλοι εχουν ξανατρεξει τις ειδικες ενω εμεις καμια), η φυσικη τους κατασταση και η οικονομικη βοηθεια των εργοστασιων, θα δημιουργουν διαφορες ανω των 3-4δευτ ανα χιλ. Στοχος μας ειναι ο τερματισμος, αλλα οχι σε ρυθμο χελωνας μονο και μονο για να επιτευχθει.καλη επυτιχια ρε Λαμπρο , να περασετε οσο πιο καλα μπορειτε , καλο τερματισμο !!!!
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...
ΣΩΣΤΟΣ-ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ Ο harriswrc.
ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ Μ.ΡΟΔΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΛΛΑΣΑΤΑ GROUP N ΤΩΝ PONS-LIGATO-ARAI ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΧΡΟΝΟΥΣ WRC.
ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΞΕΦΤΥΛΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...
ΣΩΣΤΟΣ-ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ Ο harriswrc.
ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ Μ.ΡΟΔΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΛΛΑΣΑΤΑ GROUP N ΤΩΝ PONS-LIGATO-ARAI ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΧΡΟΝΟΥΣ WRC.
ΕΚΕΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΞΕΦΤΥΛΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
ETSI ΕΙΝΑΙ , ΟΠΩς ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΛΩΡΗΣ , ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΛΛΑΣΑΤΑ GROUP N ΤΩΝ PONS-LIGATO-ARAI, ΠΑΝΕ ΟΠΩς ΤΑ WRC TOY 2000-2001+ AKOMA KAI KATI XIOYNTAH KAI KATI OKTABIA , TA XOYN GIA TH PLAKA TOYΣ ΤΑ group n των ξενων ( ta λεω σωστα δασκαλε ? !!! )
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Δύσκολα τα πράγμα εδώ σε έναν αγώνα που βλέπω κάθε χρόνο πόσο καταπονόνται αυτοκίναητα και πληρώματα. Αν μετρούσε στο Ν θα είχαμε τρομερές μάχες με τους δικούς μας....
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΚΑΚΟΣ, ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΟΤΙ ΘΑ ΗΜΑΣΤΑΝ ΚΙ ΕΚΕΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ...
Εγώ Χάρη θα ήθελα να το διαπιστώσω και στην πραγματικότητα. Το Μ.Ρόδο βέβαια ήταν μία ενδειξη....
Νομίζω Κώστα πως η πραγματικότητα θα ήταν σκληρή. Καλό θα ήταν βέβαια μπας και γίνει τίποτα σ' αυτόν τον τόπο.
Πέραν τούτου, ο Andersson έχει το πάνω χέρι αφού και την ταχύτητα έχει και γνώση του αγώνα
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ Μ.ΡΟΔΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΙΑΣ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΛΛΑΣΑΤΑ GROUP N ΤΩΝ PONS-LIGATO-ARAI ΚΑΝΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΧΡΟΝΟΥΣ WRC.
Σ'αυτό έχεις δίκιο. Ο Αράι σας πήρε και κάποιες ειδικές.... Αυτό είναι εξωπραγματικό για τα ελληνικά Ν
-
Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:
ETSI ΕΙΝΑΙ , ΟΠΩς ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΛΩΡΗΣ , ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΛΛΑΣΑΤΑ GROUP N ΤΩΝ PONS-LIGATO-ARAI, ΠΑΝΕ ΟΠΩς ΤΑ WRC TOY 2000-2001+ AKOMA KAI KATI XIOYNTAH KAI KATI OKTABIA , TA XOYN GIA TH PLAKA TOYΣ ΤΑ group n των ξενων ( ta λεω σωστα δασκαλε ? !!! )
ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΑ WRC ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥ 98, ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ Ν... ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ! ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΑ WRC ΘΑ ΥΠΕΡΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΣΥΝΕΧΩΣ... ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ, ΟΧΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΒΕΒΑΙΑ, ΑΛΛΑ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΧΡΟΝΩΝ ΤΟΥ ΛΕΑ ΜΕ ΤΟ ESCORT KAI TO LANCER...
ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΥΠΕΡΟΧΗΣ ΤΩΝ Ν ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΤΟΥΡΚΙΚΑ HYUNDAI KAI OCTAVIA, OI ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΥ ΚΛΑΣΗΣ ΟΔΗΓΟΙ ΤΟΥΣ...
Ποιός θα είναι ο νικητής στα S1600?