-
Όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζεται πως η νέα Μ3 θα 'φοράει' V8 με 415ΗP. Συμφωνείται με την μετάβαση από τον κλασσικό εξακύλινδρο στο V8? Επίσης πιστεύεται οτι τα περιθώρια εξέλιξης για τον εξακύλινδρο της ΒMW M φτάνουν στο τέλος?
ΝΑΙ= ναί στον V8
OXI= ναί στον Straight Six (εξακύλινδρο εν σειρά) -
Όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζεται πως η νέα Μ3 θα 'φοράει' V8 με 415ΗP. Συμφωνείται με την μετάβαση από τον κλασσικό εξακύλινδρο στο V8? Επίσης πιστεύεται οτι τα περιθώρια εξέλιξης για τον εξακύλινδρο της ΒMW M φτάνουν στο τέλος?
ΝΑΙ= ναί στον V8
OXI= ναί στον Straight Six (εξακύλινδρο εν σειρά) -
Όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζεται πως η νέα Μ3 θα 'φοράει' V8 με 415ΗP. Συμφωνείται με την μετάβαση από τον κλασσικό εξακύλινδρο στο V8? Επίσης πιστεύεται οτι τα περιθώρια εξέλιξης για τον εξακύλινδρο της ΒMW M φτάνουν στο τέλος?
ΝΑΙ= ναί στον V8
OXI= ναί στον Straight Six (εξακύλινδρο εν σειρά) -
Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
Όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζεται πως η νέα Μ3 θα 'φοράει' V8 με 415ΗP. Συμφωνείται με την μετάβαση από τον κλασσικό εξακύλινδρο στο V8? Επίσης πιστεύεται οτι τα περιθώρια εξέλιξης για τον εξακύλινδρο της ΒMW M φτάνουν στο τέλος?Δεν ξέρω αν αυτό είναι καλό ή κακό εκείνο που είναι βέβαιο είναι ότι θα αυξηθούν οι πωλήσεις του συγκεκριμένου μοντέλου στην Αμερική...
-
Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
Όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζεται πως η νέα Μ3 θα 'φοράει' V8 με 415ΗP. Συμφωνείται με την μετάβαση από τον κλασσικό εξακύλινδρο στο V8? Επίσης πιστεύεται οτι τα περιθώρια εξέλιξης για τον εξακύλινδρο της ΒMW M φτάνουν στο τέλος?Ναι,πιστευω οτι τα περιθωρια εξελιξης του s6 τελειωσαν!
Ελπιζω οτι ο V8 θα δουλεψει πολυ καλα πανω στην Ε90!
Ξερεις μηπως το βαρος του V8? -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Ξερεις μηπως το βαρος του V8?Φίλε pad, το μόνο που ξέρω οτι θα είναι βασισμένος στον V10 της Μ5, θα του αφαιρέσουν 2 κυλίνδρους, αρά θα είναι απο τους πιο ελαφριούς V8, αν κρίνουμε ότι ο V10 στροφάρει πολύ ψηλά
-
Δεν αξίζει πιστεύω η νέα Μ3.. Στην ουσία η παλιά Μ5 θα είναι..
-
Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
Όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζεται πως η νέα Μ3 θα 'φοράει' V8 με 415ΗP. Συμφωνείται με την μετάβαση από τον κλασσικό εξακύλινδρο στο V8? Επίσης πιστεύεται οτι τα περιθώρια εξέλιξης για τον εξακύλινδρο της ΒMW M φτάνουν στο τέλος?Διαφωνώ τελείως. Η πορεία της Μ3 από την τετρακύλινδρη ελαφριά σπορ Ε30 της δεκαετίας του 90 μέχρι την V8 E90 είναι μια συνεχώς αυξητική (μεγαλύτερο-δυνατότερο-βαρύτερο και λιγότερο μόνο ως προς τη 'σπορ' ιδιότητα) αλλά θεωρώ πως η τελευταία έχει πια 'ξεφύγει'. Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο η Μ3 του 2005 να είναι εξίσου δυνατή και βαριά με την Μ5 του 98 (ίδιος κινητήρας άλλωστε)
jgio1987 προτείνω να αλλάξεις τη διατύπωση της ερώτησης, διότι μια διαζευκτική ερώτηση δεν επιδέχεται απάντηση 'ναι' ή 'όχι'
-
Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
Όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζεται πως η νέα Μ3 θα 'φοράει' V8 με 415ΗP. Συμφωνείται με την μετάβαση από τον κλασσικό εξακύλινδρο στο V8? Επίσης πιστεύεται οτι τα περιθώρια εξέλιξης για τον εξακύλινδρο της ΒMW M φτάνουν στο τέλος?Νομίζω πως υπεύθυνη απάντηση στο τελευταίο σου ερώτημα μόνο ένας μηχανικός της ΒΜW θα μπορέσει να σου δώσει. Το τι πιστεύουμε εμείς δεν ξέρω αν έχει και τόσο μεγάλη σημασία. Σε κάποιο καλό φόρουμ για ΒΜW σίγουρα θα υπάρχει και κάποιος με 'inside info' από την εταιρία ο οποίος σίγουρα θα έχει κάτι να πει γι'αυτό.
Ο κινητήρας της Μ3 πάντως φαίνεται να είναι ήδη στα όριά του με μέτρια, όπως έχει αποδειχθεί, αξιοπιστία. Ίσως ο V8 να τα πάει καλύτερα σ'αυτόν τον τομέα. Αν τελικά η νέα Μ3 είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο (που σίγουρα θα είναι), ας έχει και V8.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Δεν αξίζει πιστεύω η νέα Μ3.. Στην ουσία η παλιά Μ5 θα είναι..Oχι φιλε kid...το μοτερ της Ε39 Μ5 δεν εχει καμια σχεση με το μοτερ που θα μπει στην Ε90!
Το μοτερ της συγχρονης Μ3 v8 θα ειναι βασισμενο στο V10 της Μ5-Μ6! -
Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
Όπως οι περισσότεροι θα γνωρίζεται πως η νέα Μ3 θα 'φοράει' V8 με 415ΗP. Συμφωνείται με την μετάβαση από τον κλασσικό εξακύλινδρο στο V8? Επίσης πιστεύεται οτι τα περιθώρια εξέλιξης για τον εξακύλινδρο της ΒMW M φτάνουν στο τέλος?Η νεα Μ3 εχει να αντιμετωπισει ισχυροτερους αντιπαλους πλεον! Ο 6κυλινδρος ειχε φτασει στο οριο της εξελιξης του! Επιπλεον, οι καιροι αλλαζουν, αρα καποιες αλλαγες, ευτυχως ή δυστυχως, θα πρεπει να γινουν για να μεινει ανταγωνισιμη!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Δεν αξίζει πιστεύω η νέα Μ3.. Στην ουσία η παλιά Μ5 θα είναι..
Oχι φιλε kid...το μοτερ της Ε39 Μ5 δεν εχει καμια σχεση με το μοτερ που θα μπει στην Ε90!
Το μοτερ της συγχρονης Μ3 v8 θα ειναι βασισμενο στο V10 της Μ5-Μ6!Δεν εννοώ ότι είναι το μοτέρ της παλιάς Μ5, εννοώ ότι επί της ουσίας θα μοιάζει πάρα πολύ με την παλιά Μ5..
-
Ναι αλλά η M3 σημαίνει σπορ, αν θέλω μια πολύ γρήγορη BMW με έμφαση στην άνεση θα προτιμούσα κάτι τέτοιο:
Alpina B3S
6 κύλινδροι, 3400 κυβικά, 350 άλογα, 365 NM και αυτόματο!
Και είναι η Ε46, ε;
Αναρωτιέμαι γιατί δεν τις φέρνουν στην Ελλάδα. -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Ναι αλλά η M3 σημαίνει σπορ, αν θέλω μια πολύ γρήγορη BMW με έμφαση στην άνεση θα προτιμούσα κάτι τέτοιο:
Alpina B3S
6 κύλινδροι, 3400 κυβικά, 350 άλογα, 365 NM και αυτόματο!
Και είναι η Ε46, ε;
Αναρωτιέμαι γιατί δεν τις φέρνουν στην Ελλάδα.Ελα βρε φιλε τι το θες το στεϊσον;Θα κουβαλας ντουλαπες;
Φαντασου τι γελια* μπορεις να ριξεις στο δρομο με ενα τοσο undercover οχημα
*Ηθελα να γραψω 'κηδειες' αλλα κανει κακους συνειρμους.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Η πορεία της Μ3 από την τετρακύλινδρη ελαφριά σπορ Ε30 της δεκαετίας του 90 μέχρι την V8 E90 είναι μια συνεχώς αυξητική (μεγαλύτερο-δυνατότερο-βαρύτερο και λιγότερο μόνο ως προς τη 'σπορ' ιδιότητα) αλλά θεωρώ πως η τελευταία έχει πια 'ξεφύγει'. Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο η Μ3 του 2005 να είναι εξίσου δυνατή και βαριά με την Μ5 του 98 (ίδιος κινητήρας άλλωστε)Eίναι όμως προς τιμήν της bmw και προς χαράν όλων ότι το αυτοκίνητο από την πρώτη Ε30 έως την τελευταία Ε46 δε μεγάλωσε παρά ελάχιστα σε όλες του τις διαστάσεις. Ας μην ξεχνάμε ότι μεσολάβησαν 12 περίπου χρόνια. Στο μήκος π.χ. η πρώτη ήταν 4,35 η δεύτερη (Ε36) πήγε στο 4,43 και η Ε46 στο 4,49.
Πολύ συγκρατημένη αύξηση αυτής της διάστασης.
Αν εξαιρέσουμε την Ε36, που παρότι εξαιρετικό αυτοκίνητο, έχανε σε απόκριση και αμεσότητα σε σχέση με την 4κύλινδρη, η τελευταία πέτυχε να ξαναφέρει στην προσκήνιο το καθαρόαιμο προφίλ της Ε30.
Ειδικά η CSL, που είναι και ελαφρωμένη. Allegeritta θα την έλεγαν οι Ιταλοί!Η Μ3 είναι υπόδειγμα σωστής εξέλιξης για τους θιασώτες της οδήγησης.
Δεν απεμπόλησε ποτέ (ίσως με την εξαίρεση της δεύτερης) τα ιδανικά της οδήγησης.Στο θέμα τώρα της Ε90, θα την προτιμούσα και πάλι 6κύλινδρη σε σειρά.
Με το 6κύλινδρο της CSL, που είναι στα 360 άλογα.
Θα ήθελα όμως να ελαφρύνει ακόμα περισσότερο.
Ένα πλαίσιο αλουμινίου θα ήταν σκέτη μούρλια!!
Για σκεφτείτε τι ιδιότητες θα αποκτούσε στο δρόμο και πως θα ήταν στην οδήγησή της, με ένα άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο, παράθυρα από πλεξιγκλάς, καπό και οροφή από ανθρακονήματα, αναρτήσεις από αλουμίνιο...
Με 360 άλογα και βάρος 1150-1200 κιλά!!Αμεσότητα, επιδόσεις, κράτημα, έλεγχος, πόρωση!
-
Παιδιά δεν πιστεύω πως θα θυσιάσουν τον σπορ χαρακτήρα απο την νέα Μ3, μιας και η Μ3 είναι ο ορισμός του σπορ. Προσωπικά πιστεύω πως θα είναι καλύτερη σε όλους τους τομείς, το μόνο που θα μου λείψει θα είναι ο φοβερός ήχος του Straight-Six και ίσως η εμφάνιση αλλά με αυτούς τους Γερμανούς ποτέ δεν ξέρεις.
Υ.Γ.: Φίλε nass δεν γίνεται αναδιατύπωση της ερώτησης, παντώς έχεις δίκιο για την διατύπωσή μου sry
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Η πορεία της Μ3 από την τετρακύλινδρη ελαφριά σπορ Ε30 της δεκαετίας του 90 μέχρι την V8 E90 είναι μια συνεχώς αυξητική (μεγαλύτερο-δυνατότερο-βαρύτερο και λιγότερο μόνο ως προς τη 'σπορ' ιδιότητα) αλλά θεωρώ πως η τελευταία έχει πια 'ξεφύγει'. Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο η Μ3 του 2005 να είναι εξίσου δυνατή και βαριά με την Μ5 του 98 (ίδιος κινητήρας άλλωστε)
Στο θέμα τώρα της Ε90, θα την προτιμούσα και πάλι 6κύλινδρη σε σειρά.
Με το 6κύλινδρο της CSL, που είναι στα 360 άλογα.
Θα ήθελα όμως να ελαφρύνει ακόμα περισσότερο.
Ένα πλαίσιο αλουμινίου θα ήταν σκέτη μούρλια!!
Για σκεφτείτε τι ιδιότητες θα αποκτούσε στο δρόμο και πως θα ήταν στην οδήγησή της, με ένα άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο, παράθυρα από πλεξιγκλάς, καπό και οροφή από ανθρακονήματα, αναρτήσεις από αλουμίνιο...
Με 360 άλογα και βάρος 1150-1200 κιλά!!Αμεσότητα, επιδόσεις, κράτημα, έλεγχος, πόρωση!
Eτσι ομως θα ηταν E90 csl. Θα ειχε χασει τον χαρακτηρα της Μ3 και θα ακολουθουσε αυτον της csl. Δε θα ηταν οπως οι αλλες που μπορεις να κανεις ταξιδια με αυτες αλλα και να χαρεις τις αρετες ενος απολυτου μηχανηματος οδηγησης! Στη csl δε μπορεις να κανεις ταξιδι μιας κι εχει φτιαχτει για να μην ειναι ανετη σε αυτα! Ειναι φτιαγμενη για πιστα! Ισως μια εκδοση να ηταν ετσι αλλα δεν πιτευω οτι θα το τολμουσε ποτε αυτο h bmw!
-
Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
ο φοβερός ήχος του Straight-SixΓια να πω την αληθεια το μονο που φοβαμαι ειναι μην χαθει αυτος ο τρελος ηχος!
-
Ο χρήστης manosm3 έγραψε:
Η πορεία της Μ3 από την τετρακύλινδρη ελαφριά σπορ Ε30 της δεκαετίας του 90 μέχρι την V8 E90 είναι μια συνεχώς αυξητική (μεγαλύτερο-δυνατότερο-βαρύτερο και λιγότερο μόνο ως προς τη 'σπορ' ιδιότητα) αλλά θεωρώ πως η τελευταία έχει πια 'ξεφύγει'. Δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο η Μ3 του 2005 να είναι εξίσου δυνατή και βαριά με την Μ5 του 98 (ίδιος κινητήρας άλλωστε)
Στο θέμα τώρα της Ε90, θα την προτιμούσα και πάλι 6κύλινδρη σε σειρά.
Με το 6κύλινδρο της CSL, που είναι στα 360 άλογα.
Θα ήθελα όμως να ελαφρύνει ακόμα περισσότερο.
Ένα πλαίσιο αλουμινίου θα ήταν σκέτη μούρλια!!
Για σκεφτείτε τι ιδιότητες θα αποκτούσε στο δρόμο και πως θα ήταν στην οδήγησή της, με ένα άκαμπτο αλουμινένιο πλαίσιο, παράθυρα από πλεξιγκλάς, καπό και οροφή από ανθρακονήματα, αναρτήσεις από αλουμίνιο...
Με 360 άλογα και βάρος 1150-1200 κιλά!!Αμεσότητα, επιδόσεις, κράτημα, έλεγχος, πόρωση!
Eτσι ομως θα ηταν E90 csl. Θα ειχε χασει τον χαρακτηρα της Μ3 και θα ακολουθουσε αυτον της csl. Δε θα ηταν οπως οι αλλες που μπορεις να κανεις ταξιδια με αυτες αλλα και να χαρεις τις αρετες ενος απολυτου μηχανηματος οδηγησης! Στη csl δε μπορεις να κανεις ταξιδι μιας κι εχει φτιαχτει για να μην ειναι ανετη σε αυτα! Ειναι φτιαγμενη για πιστα! Ισως μια εκδοση να ηταν ετσι αλλα δεν πιτευω οτι θα το τολμουσε ποτε αυτο h bmw!
Eντάξει, ας μην είχε παράθυρα από πλεξιγκλάς!
Πέρα από την πλάκα συμφωνώ μαζί σου. Αυτό που περιέγραψα θα μπορούσε να είναι η CSL.
Η οποία τωρινή CSL όμως δε νομίζω ότι έχει θυσιάσει τίποτα από τις ικανότητες της Μ3 στο ταξίδεμα ή την καθημερινή χρήση.Εξάλλου, η 'δική μου' M3 E90 θα ήταν απλώς πολύ ελαφρύτερη, χρησιμοποιώντας ευγενέστερα υλικά. Αυτό μόνο ως θετικό μπορεί να το πάρει κανείς.
-
ΜΜΜΜμμμμμμμ!!!!!
V8!!!Άλλος ένας πόντος στην Μ3!!!!!!
Αν βρώ τα λεφτά και αλλάξουν την εμφάνισή της ΠΟΛΥ (ΑΝ ΜΗ ΤΙ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΠΙΣΩ!!!) θα με ενδιέφερε πραγματικά!!!
BMW M3 V8 (E90)