-
Παρατήρησα ότι οι τιμές του συγκεκριμένου μοντέλου κυμαίνονται από 23400-25800. δεδομένου ότι το 6 2.0 κοστίζει 22600 δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό το 3 ιδίως στην δεύτερη περίπτωση όπου φτάνει να ανταγωνίζεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερου κύρους ή πολύ υψηλότερης ιπποδύναμης?
-
Παρατήρησα ότι οι τιμές του συγκεκριμένου μοντέλου κυμαίνονται από 23400-25800. δεδομένου ότι το 6 2.0 κοστίζει 22600 δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό το 3 ιδίως στην δεύτερη περίπτωση όπου φτάνει να ανταγωνίζεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερου κύρους ή πολύ υψηλότερης ιπποδύναμης?
-
Παρατήρησα ότι οι τιμές του συγκεκριμένου μοντέλου κυμαίνονται από 23400-25800. δεδομένου ότι το 6 2.0 κοστίζει 22600 δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό το 3 ιδίως στην δεύτερη περίπτωση όπου φτάνει να ανταγωνίζεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερου κύρους ή πολύ υψηλότερης ιπποδύναμης?
-
Γενικότερα οι τιμές των μεσαίων έχουν πέσει λόγω μειωμένης ζήτησης. Όσον αφορά το κύρος... αυτό είναι υποκειμενικό.
-
Παρομοιο προβλημα ανεφερα με το mondeo σε θεμα λιγο παρακατω το οποιο το παιρνει καποιος με18.900 και εγω θα δωσω για το focus 20.500! Εχουν πεσει αρκετα οι τιμες στα μεσαια και ειναι λιγο σπαστικο αν θες μικρομεσαιο και πληρωνεις παραπανω:evil: .
-
Εχω την εντυπωση πως το 3 ειναι ποιο καλοφτιαγμενο και ποιο μελετημενο σε σχεση με το 6αρι, οποτε δεν με εκπληττει το οτι οι τιμες τους πλησιαζουν. Το μεγεθος ελαχιστα αυξανει το κοστος... σημασια εχει ο τροπος και η λεπτομερια της κατασκευης.
-
Πάντως σε αίσθηση το εσωτερικό του 3 δείχνει λιγότερο πολυτελές από του 6 αφού έχει και σκληρά πλαστικά.
-
Έχω μπει και σε mazda 3 και σε 6, δεν σε απογοητευουν τα πλαστικά του ή η όλη φιλοσοφία κατασκευής του, απλώς ίσως περιμένεις κάτι περισσότερο από τον συγκεκριμένο ιάπωνα σε σχέση με τον εσωτερικό ανταγωνισμό (βλ. toyota, honda)
-
Αν υπολογίσουμε οτι το 3αρι ειναι 2000 κυβικα και το 6αρι 1800 καταλαβαινουμε αμεσα οτι ηδη υπάρχει μια διαφορά λόγω φορολογικου συστηματος.
Απο την αλλη εχοντας δει το 3αρι 2.0 στην πιστα Μεγαρων εν δρασει, με αφησε αφωνο το ποσο ανετα πηγαινε με αρκετα γρηγορους ρυθμους μιας και 'κυνηγιοταν' με ΜΧ5 1.8 τα οποία τα οδηγουσαν αρκετα καλοι οδηγοι.
προσωπικα, πιστευω οτι ειναι θεμα γουστου τελειως το αν θα διαλεξεις ενα sedan 1.8 ή ενα 2.0 με λιγοτερο βαρος και ελαχιστα μικροτερους χωρους.
Προσωπικά θα διαλεγα το 3αρι αντι για το 6αρι, απλα η κυρια μου πεταει φλυκταινες με τα sedans.... -
Ναι, όντως είναι ακριβό. Είναι σα να μην απευθύνεται σε κανέναν. Δεν είναι GTi αλλά κοστίζει σαν τέτοιο, δεν έχει τους χώρους του 6, ούτε και τα υλικά στο εσωτερικό και δεν πρόκειται να κρατήσει την ίδια τιμή μεταπώλησης. Πάρε το 6 αν ψήνεσαι για τέτοια αγορά. Το ίδιο θα πρότεινα να κάνω και ο φίλος που ψήνεται για Focus. Ας πάρει Mondeo.
-
Καταρχας τα πλαστικα μεσα του 3 ειναι αρκετα κατωτερα του 6! Αν δεν σε ενδιαφερουν απολυτα οι χωροι ωστε να πας στο 6 1,8 παρε το 3 διλιτρο αρα καλυτερες επιδοσεις , βαρος, φρενα. Εγω θα ηθελα να παρω το 3 αλλα ειμαι φοιτητης και μαλιστα στην Αθηνα οποτε βασικο στοιχειο που επελεξα αναμεσα στο 3 και στο focus ηταν το μεγεθος. Ηδη το focus μου φαινεται μεγαλο και θα εχω προβλημα παρκινγκ. Αλλωστε δεν εχω τι να το κανω τοσο μεγαλο. Αν ηταν στο μεγεθος του focus(το 3 σενταν μιλαμε παντα ετσι οχι το κακασχημο hatchback) ασυζητιτη!
-
Τι έχει το hatchback καλέ;
-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Τι έχει το hatchback καλέ;..δυστυχως αρεσει σε λιγους
-
Είναι αλήθεια ότι το πλαϊνο κομμάτι από την πίσω πόρτα δεν είναι ότι καλύτερο...
αλλά με το κατάλληλο χρώμα κρύβεται.Η γενικότερα πιο συντηρητική γραμμή του σεντάν...
είναι αρμονικότερη τελικά. Αλλά και κοινότυπη. -
Ειναι πανακριβο και δεν εχει πουλησει μία
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ειναι πανακριβο και δεν εχει πουλησει μίατουλαχιστον εχει πισω δισκους και μαλιστα ΦΡΕΝΑΡΕΣ
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Καταρχας τα πλαστικα μεσα του 3 ειναι αρκετα κατωτερα του 6! Αν δεν σε ενδιαφερουν απολυτα οι χωροι ωστε να πας στο 6 1,8 παρε το 3 διλιτρο αρα καλυτερες επιδοσεις , βαρος, φρενα. Εγω θα ηθελα να παρω το 3 αλλα ειμαι φοιτητης και μαλιστα στην Αθηνα οποτε βασικο στοιχειο που επελεξα αναμεσα στο 3 και στο focus ηταν το μεγεθος. Ηδη το focus μου φαινεται μεγαλο και θα εχω προβλημα παρκινγκ. Αλλωστε δεν εχω τι να το κανω τοσο μεγαλο. Αν ηταν στο μεγεθος του focus(το 3 σενταν μιλαμε παντα ετσι οχι το κακασχημο hatchback) ασυζητιτη!Δεν έχουν και τόσο μεγάλη διαφορά στο μήκος. 15 εκατοστά.
Focus: 4,34
Mazda3: 4,49
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
Ειναι πανακριβο και δεν εχει πουλησει μία
τουλαχιστον εχει πισω δισκους και μαλιστα ΦΡΕΝΑΡΕΣ
Όχι άλλος με ψύχωση με τα πίσω δισκόφρενα... Δε θα το αντέξω
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Ειναι πανακριβο και δεν εχει πουλησει μία
τουλαχιστον εχει πισω δισκους και μαλιστα ΦΡΕΝΑΡΕΣ
Όχι άλλος με ψύχωση με τα πίσω δισκόφρενα... Δε θα το αντέξω
εγω δεν εχω........αλλος εχει
-
Aκριβό ;
Άσχημο, σίγουρα
Μazda 3 2.0 - Δεν είναι ακριβό?