Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μazda 3 2.0 - Δεν είναι ακριβό?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μazda 3 2.0 - Δεν είναι ακριβό?
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    17
    33
    20
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jd last edited by

      Παρατήρησα ότι οι τιμές του συγκεκριμένου μοντέλου κυμαίνονται από 23400-25800. δεδομένου ότι το 6 2.0 κοστίζει 22600 δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό το 3 ιδίως στην δεύτερη περίπτωση όπου φτάνει να ανταγωνίζεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερου κύρους ή πολύ υψηλότερης ιπποδύναμης?

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • J
        jd last edited by

        Παρατήρησα ότι οι τιμές του συγκεκριμένου μοντέλου κυμαίνονται από 23400-25800. δεδομένου ότι το 6 2.0 κοστίζει 22600 δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό το 3 ιδίως στην δεύτερη περίπτωση όπου φτάνει να ανταγωνίζεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερου κύρους ή πολύ υψηλότερης ιπποδύναμης?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          jd last edited by

          Παρατήρησα ότι οι τιμές του συγκεκριμένου μοντέλου κυμαίνονται από 23400-25800. δεδομένου ότι το 6 2.0 κοστίζει 22600 δεν είναι ιδιαίτερα ακριβό το 3 ιδίως στην δεύτερη περίπτωση όπου φτάνει να ανταγωνίζεται με αυτοκίνητα μεγαλύτερου κύρους ή πολύ υψηλότερης ιπποδύναμης?

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • I
            inimic last edited by

            Γενικότερα οι τιμές των μεσαίων έχουν πέσει λόγω μειωμένης ζήτησης. Όσον αφορά το κύρος... αυτό είναι υποκειμενικό.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • E
              enginekiller last edited by

              Παρομοιο προβλημα ανεφερα με το mondeo σε θεμα λιγο παρακατω το οποιο το παιρνει καποιος με18.900 και εγω θα δωσω για το focus 20.500! Εχουν πεσει αρκετα οι τιμες στα μεσαια και ειναι λιγο σπαστικο αν θες μικρομεσαιο και πληρωνεις παραπανω:evil: .

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                corsair last edited by

                Εχω την εντυπωση πως το 3 ειναι ποιο καλοφτιαγμενο και ποιο μελετημενο σε σχεση με το 6αρι, οποτε δεν με εκπληττει το οτι οι τιμες τους πλησιαζουν. Το μεγεθος ελαχιστα αυξανει το κοστος... σημασια εχει ο τροπος και η λεπτομερια της κατασκευης.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • J
                  jd last edited by

                  Πάντως σε αίσθηση το εσωτερικό του 3 δείχνει λιγότερο πολυτελές από του 6 αφού έχει και σκληρά πλαστικά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • K
                    kostas-1970 last edited by

                    Έχω μπει και σε mazda 3 και σε 6, δεν σε απογοητευουν τα πλαστικά του ή η όλη φιλοσοφία κατασκευής του, απλώς ίσως περιμένεις κάτι περισσότερο από τον συγκεκριμένο ιάπωνα σε σχέση με τον εσωτερικό ανταγωνισμό (βλ. toyota, honda)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • M
                      miatagreece last edited by

                      Αν υπολογίσουμε οτι το 3αρι ειναι 2000 κυβικα και το 6αρι 1800 καταλαβαινουμε αμεσα οτι ηδη υπάρχει μια διαφορά λόγω φορολογικου συστηματος.
                      Απο την αλλη εχοντας δει το 3αρι 2.0 στην πιστα Μεγαρων εν δρασει, με αφησε αφωνο το ποσο ανετα πηγαινε με αρκετα γρηγορους ρυθμους μιας και 'κυνηγιοταν' με ΜΧ5 1.8 τα οποία τα οδηγουσαν αρκετα καλοι οδηγοι.
                      προσωπικα, πιστευω οτι ειναι θεμα γουστου τελειως το αν θα διαλεξεις ενα sedan 1.8 ή ενα 2.0 με λιγοτερο βαρος και ελαχιστα μικροτερους χωρους.
                      Προσωπικά θα διαλεγα το 3αρι αντι για το 6αρι, απλα η κυρια μου πεταει φλυκταινες με τα sedans....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        dimsabas last edited by

                        Ναι, όντως είναι ακριβό. Είναι σα να μην απευθύνεται σε κανέναν. Δεν είναι GTi αλλά κοστίζει σαν τέτοιο, δεν έχει τους χώρους του 6, ούτε και τα υλικά στο εσωτερικό και δεν πρόκειται να κρατήσει την ίδια τιμή μεταπώλησης. Πάρε το 6 αν ψήνεσαι για τέτοια αγορά. Το ίδιο θα πρότεινα να κάνω και ο φίλος που ψήνεται για Focus. Ας πάρει Mondeo.

                        https://cartalk.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • E
                          enginekiller last edited by

                          Καταρχας τα πλαστικα μεσα του 3 ειναι αρκετα κατωτερα του 6! Αν δεν σε ενδιαφερουν απολυτα οι χωροι ωστε να πας στο 6 1,8 παρε το 3 διλιτρο αρα καλυτερες επιδοσεις , βαρος, φρενα. Εγω θα ηθελα να παρω το 3 αλλα ειμαι φοιτητης και μαλιστα στην Αθηνα οποτε βασικο στοιχειο που επελεξα αναμεσα στο 3 και στο focus ηταν το μεγεθος. Ηδη το focus μου φαινεται μεγαλο και θα εχω προβλημα παρκινγκ. Αλλωστε δεν εχω τι να το κανω τοσο μεγαλο. Αν ηταν στο μεγεθος του focus(το 3 σενταν μιλαμε παντα ετσι οχι το κακασχημο hatchback) ασυζητιτη!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Τι έχει το hatchback καλέ;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              miatagreece last edited by

                              Ο χρήστης TGD έγραψε:
                              Τι έχει το hatchback καλέ;

                              ..δυστυχως αρεσει σε λιγους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Είναι αλήθεια ότι το πλαϊνο κομμάτι από την πίσω πόρτα δεν είναι ότι καλύτερο...

                                αλλά με το κατάλληλο χρώμα κρύβεται.

                                Η γενικότερα πιο συντηρητική γραμμή του σεντάν...

                                είναι αρμονικότερη τελικά. Αλλά και κοινότυπη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyote last edited by

                                  Ειναι πανακριβο και δεν εχει πουλησει μία

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • P
                                    popol-ros last edited by

                                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                                    Ειναι πανακριβο και δεν εχει πουλησει μία

                                    τουλαχιστον εχει πισω δισκους και μαλιστα ΦΡΕΝΑΡΕΣ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      pai-mei last edited by

                                      Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                      Καταρχας τα πλαστικα μεσα του 3 ειναι αρκετα κατωτερα του 6! Αν δεν σε ενδιαφερουν απολυτα οι χωροι ωστε να πας στο 6 1,8 παρε το 3 διλιτρο αρα καλυτερες επιδοσεις , βαρος, φρενα. Εγω θα ηθελα να παρω το 3 αλλα ειμαι φοιτητης και μαλιστα στην Αθηνα οποτε βασικο στοιχειο που επελεξα αναμεσα στο 3 και στο focus ηταν το μεγεθος. Ηδη το focus μου φαινεται μεγαλο και θα εχω προβλημα παρκινγκ. Αλλωστε δεν εχω τι να το κανω τοσο μεγαλο. Αν ηταν στο μεγεθος του focus(το 3 σενταν μιλαμε παντα ετσι οχι το κακασχημο hatchback) ασυζητιτη!

                                      Δεν έχουν και τόσο μεγάλη διαφορά στο μήκος. 15 εκατοστά.

                                      Focus: 4,34

                                      Mazda3: 4,49

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                        Ειναι πανακριβο και δεν εχει πουλησει μία

                                        τουλαχιστον εχει πισω δισκους και μαλιστα ΦΡΕΝΑΡΕΣ

                                        Όχι άλλος με ψύχωση με τα πίσω δισκόφρενα... Δε θα το αντέξω

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • P
                                          popol-ros last edited by

                                          Ο χρήστης dimsabas έγραψε:

                                          Ειναι πανακριβο και δεν εχει πουλησει μία

                                          τουλαχιστον εχει πισω δισκους και μαλιστα ΦΡΕΝΑΡΕΣ

                                          Όχι άλλος με ψύχωση με τα πίσω δισκόφρενα... Δε θα το αντέξω

                                          εγω δεν εχω........αλλος εχει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • T
                                            technik last edited by

                                            Aκριβό ;

                                            Άσχημο, σίγουρα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr