-
Χαιρετώ τους πάντες στο φόρουμ!
Η κατάσταση έχει ώς εξής: τα τελευταία 2 χρόνια οδηγώ ενα Megane II 1.6 του 2003 το οποίο με έχει καλύψει πλήρως. Παρ' όλα αυτά στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης απλά δεν είναι πολύ 'συμμετοχικό' (αν και τώρα που έχουν φαγωθεί τα λάστιχα, με λίγη προσπάθεια υπερστρέφει κιόλας ).
Το 2ο αμάξι που έχουν οι γονείς μου στην Αθήνα (εγώ φοιτώ στην Πάτρα) και που οδηγεί κυρίως η μητέρα μου είναι ενα Golf II σε άθλια κατάσταση το οποίο πάει για πώληση (όσο πιάσει).
Σκέφτεται λοιπόν το σατανικό μου μυαλό: Δεν θα ήταν καλή ιδέα η αγορά ενός μεταχειρισμένου fun to drive αυτοκινήτου το οποίο θα οδηγώ εγώ και το Megane η μητέρα μου;
Να τονίσω πως κατα προτίμηση θα ήθελα την κίνηση στον πίσω άξονα, διασκεδαστική οδική συμπεριφορά και αξιοπρεπείς επιδόσεις (δεν χρειάζεται να βάζει και φωτιά στην άσφαλτο, προτιμώ να στρίβω παρά να τελικιάζω).
Προφανώς η κίνηση πίσω περιορίζει αρκετά τις επιλογές. Με λίγο ψάξιμο (autotriti.gr κ.λ.π.) βρήκα π.χ. BMW 320 του '94 στα 13-14 χιλ. ευρώ. Αξίζει; Να τονίσω εδώ πως δεν με νοιάζει καθόλου το 'πούλ-μούρ', χλίδες κ.λ.π.
Προυπόθεση για όλα αυτά είναι βέβαια να δεχτούν την πρότασή μου οι γονείς μου. Τουλάχιστον τα όνειρα δεν κοστίζουν...
-
Χαιρετώ τους πάντες στο φόρουμ!
Η κατάσταση έχει ώς εξής: τα τελευταία 2 χρόνια οδηγώ ενα Megane II 1.6 του 2003 το οποίο με έχει καλύψει πλήρως. Παρ' όλα αυτά στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης απλά δεν είναι πολύ 'συμμετοχικό' (αν και τώρα που έχουν φαγωθεί τα λάστιχα, με λίγη προσπάθεια υπερστρέφει κιόλας ).
Το 2ο αμάξι που έχουν οι γονείς μου στην Αθήνα (εγώ φοιτώ στην Πάτρα) και που οδηγεί κυρίως η μητέρα μου είναι ενα Golf II σε άθλια κατάσταση το οποίο πάει για πώληση (όσο πιάσει).
Σκέφτεται λοιπόν το σατανικό μου μυαλό: Δεν θα ήταν καλή ιδέα η αγορά ενός μεταχειρισμένου fun to drive αυτοκινήτου το οποίο θα οδηγώ εγώ και το Megane η μητέρα μου;
Να τονίσω πως κατα προτίμηση θα ήθελα την κίνηση στον πίσω άξονα, διασκεδαστική οδική συμπεριφορά και αξιοπρεπείς επιδόσεις (δεν χρειάζεται να βάζει και φωτιά στην άσφαλτο, προτιμώ να στρίβω παρά να τελικιάζω).
Προφανώς η κίνηση πίσω περιορίζει αρκετά τις επιλογές. Με λίγο ψάξιμο (autotriti.gr κ.λ.π.) βρήκα π.χ. BMW 320 του '94 στα 13-14 χιλ. ευρώ. Αξίζει; Να τονίσω εδώ πως δεν με νοιάζει καθόλου το 'πούλ-μούρ', χλίδες κ.λ.π.
Προυπόθεση για όλα αυτά είναι βέβαια να δεχτούν την πρότασή μου οι γονείς μου. Τουλάχιστον τα όνειρα δεν κοστίζουν...
-
Χαιρετώ τους πάντες στο φόρουμ!
Η κατάσταση έχει ώς εξής: τα τελευταία 2 χρόνια οδηγώ ενα Megane II 1.6 του 2003 το οποίο με έχει καλύψει πλήρως. Παρ' όλα αυτά στον τομέα της οδηγικής ευχαρίστησης απλά δεν είναι πολύ 'συμμετοχικό' (αν και τώρα που έχουν φαγωθεί τα λάστιχα, με λίγη προσπάθεια υπερστρέφει κιόλας ).
Το 2ο αμάξι που έχουν οι γονείς μου στην Αθήνα (εγώ φοιτώ στην Πάτρα) και που οδηγεί κυρίως η μητέρα μου είναι ενα Golf II σε άθλια κατάσταση το οποίο πάει για πώληση (όσο πιάσει).
Σκέφτεται λοιπόν το σατανικό μου μυαλό: Δεν θα ήταν καλή ιδέα η αγορά ενός μεταχειρισμένου fun to drive αυτοκινήτου το οποίο θα οδηγώ εγώ και το Megane η μητέρα μου;
Να τονίσω πως κατα προτίμηση θα ήθελα την κίνηση στον πίσω άξονα, διασκεδαστική οδική συμπεριφορά και αξιοπρεπείς επιδόσεις (δεν χρειάζεται να βάζει και φωτιά στην άσφαλτο, προτιμώ να στρίβω παρά να τελικιάζω).
Προφανώς η κίνηση πίσω περιορίζει αρκετά τις επιλογές. Με λίγο ψάξιμο (autotriti.gr κ.λ.π.) βρήκα π.χ. BMW 320 του '94 στα 13-14 χιλ. ευρώ. Αξίζει; Να τονίσω εδώ πως δεν με νοιάζει καθόλου το 'πούλ-μούρ', χλίδες κ.λ.π.
Προυπόθεση για όλα αυτά είναι βέβαια να δεχτούν την πρότασή μου οι γονείς μου. Τουλάχιστον τα όνειρα δεν κοστίζουν...
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Να τονίσω πως κατα προτίμηση θα ήθελα την κίνηση στον πίσω άξονα, διασκεδαστική οδική συμπεριφορά και αξιοπρεπείς επιδόσεις (δεν χρειάζεται να βάζει και φωτιά στην άσφαλτο, προτιμώ να στρίβω παρά να τελικιάζω).
Μόλις περίγραψες το mazda mx-5!
Βέβαια νομίζω πως θα είναι λίγο δύσκολο να πείσεις τους γονείς σου να πάρουν ένα διθέσιο,ανοιχτό αυτοκίνητο.Για τις bmw υπάρχουν άλλοι,καταλληλότεροι από μένα,για να σε συμβουλεύσουν.
-
Το είχα σκεφτεί το mx-5 αλλα νομίζω πως δεν χωράω! Είμαι 1,90. Αλλα όπως και να χει ούτε εγώ ούτε οι γονείς μου είναι φαν των διθέσιων κάμπριο.
-
Χωρας μια χαρα στο ΜΧ-5. Και εγω 1,90 ειμαι και επειδη το εχει ενας φιλος, ξερω. Αληθεια, αν ενδιαφερεσαι, το πουλαει 15,500 για να παρει RX-8.
-
Mε λιγο καλυτερο ψαξιμο θα βρεις 320 του 94 με 10000-11000 και σε αρκετα καλη κατασταση!
Με λιγα λεφτα παραπανω μπορεις να βαλεις και ενα μπλοκε!
Με 14000-15000 βρισκεις 325 coupe με μονο vanos,μεταροπη μοντελο 94-95.
Απεφυγε τις μαντρες και προσεχε τα χιλιομετρα! -
Αν ειναι για μεταχειρησμενο BMW τοτε καλυτερα θα ηταν να ψαξεις για ενα λιγο νεοτερο μοντελο... Του 94 ειναι 11ετιας αμαξι και θα σου βγαλει -οσο και να'ναι- καποια προβληματα, αλλα σοβαροτερα και αλλα οχι....!
Γνωμη μου ειναι να βρεις ενα 318is Μ44 του 97-99!! Μιλαμε για μοτερ 1895cc με 143 αλογα.. Ειναι βεβαια 4κυλινδρο (νταξει αλλη αισθηση εχει το 6κυλινδρο) αλλα τα is μοτερ της BMW ηταν πραγματικα διαμαντια...! Με ενα τετοιο εκανα τα πρωτα οδηγικα μου βηματα και γνωρισα για λιγο καιρο την χαρα της... πλαγιολισθησης! Ορισμενα μαλιστα 318is ειχαν και μπλοκε διαφορικα απο την μανα τους, που σημαινει 'Η χαρα του παιδιου!!' Αυτο θα πρεπει να το ψαξεις...
Απο επιδοσεις παμε αρκετα καλα... Τελικα κοντα στα 220+ και γενικα αρκετα σβελτο αυτοκινητο!! Εχει μια απο τις δυνατοτερες 3ες ταχυτητες που εχω γνωρισει! Φανταστικο τραβηγμα, αισθηση και ηχος πανω απο τις 4000 στροφες κλασσικα ενω κατω απο αυτες δεν ειναι και δραμα η κατασταση...
Ακομα χρειαζεται μια 6η ταχυτητα για τα ταξιδια εκτος αν εισαι σαν και εμενα και σου αρεσει να ακους το μοτερακι σου!!
Ολα τα παραπανω βεβαια ειναι ακυρα αν μπορεις να σηκωσεις οικονομικα ενα νεοτερο 320!!Το 325 με το μονο vanos θα το απεφευγα εγω....
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Το είχα σκεφτεί το mx-5 αλλα νομίζω πως δεν χωράω! Είμαι 1,90. Αλλα όπως και να χει ούτε εγώ ούτε οι γονείς μου είναι φαν των διθέσιων κάμπριο.Δεν υπάρχει τίποτα τόσο απολαυστικό όσο ένα ανοιχτό αυτοκίνητο. Σκέψου ότι θα μπορείς να το απολαμβάνεις ακόμα και με 20 km/h, πράγμα που δεν μπορεί να σου προσφέρει κανένα άλλο μοντέλο. Χωράς στο ΜΧ5, ιδίως τα μοντέλα μέχρι το 2001. Απλά δε θα είσαι τόσο άνετος όσο σε άλλα αυτοκίνητα. Οδήγησε ένα και θα πάθεις (1.8 εννοώ )
-
Εαν δεν σου αρεσουν τα διθεσια, ανοιχτα και πισωκινητα, τι να πω, δικαιωμα σου, αλλα αλλαξε τον τιτλο του θεματος και βαλε ¨Θελω 2 αυτοκινητο για χαβαλε, οχι ανοιχτο, οχι δι8εσιο' για σου προτεινω κανενα 2CV.
Μην με παρεξηγησεις, αλλά αφου θες πλακα, και δεν εχεις εκατομμυρια για Μαζερατι, BMW 330+, και ΣΙΑ, τοτε πως θες να εχεις fun?
Παρε ενα Jimny, να τρεχεις στα βουνα και στις σεξι παραλιες τις χωρας.
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Παρε ενα Jimny, να τρεχεις στα βουνα και στις σεξι παραλιες τις χωρας.Τώρα ο ΙΚΕ βρίσκεται στην Ομόνοια και καίει καπνογόνα
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Το είχα σκεφτεί το mx-5 αλλα νομίζω πως δεν χωράω! Είμαι 1,90. Αλλα όπως και να χει ούτε εγώ ούτε οι γονείς μου είναι φαν των διθέσιων κάμπριο.
Δεν υπάρχει τίποτα τόσο απολαυστικό όσο ένα ανοιχτό αυτοκίνητο. Σκέψου ότι θα μπορείς να το απολαμβάνεις ακόμα και με 20 km/h, πράγμα που δεν μπορεί να σου προσφέρει κανένα άλλο μοντέλο. Χωράς στο ΜΧ5, ιδίως τα μοντέλα μέχρι το 2001. Απλά δε θα είσαι τόσο άνετος όσο σε άλλα αυτοκίνητα. Οδήγησε ένα και θα πάθεις (1.8 εννοώ )
Koίτα, από megane 2 και 1.6 μιατα να οδηγήσει πάλι... θα πάθει κατά τη γνώμη και την εμπειρία μου αν θέλεις. Όχι για τις απόλυτες τιμές, αλλά για την απολαυστική οδήγηση και αίσθηση
-
Ομολογώ οτι έχετε αρχίσει να με ψήνετε με το mx-5... Θα το κοιτάξω σίγουρα.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Το είχα σκεφτεί το mx-5 αλλα νομίζω πως δεν χωράω! Είμαι 1,90. Αλλα όπως και να χει ούτε εγώ ούτε οι γονείς μου είναι φαν των διθέσιων κάμπριο.
Δεν υπάρχει τίποτα τόσο απολαυστικό όσο ένα ανοιχτό αυτοκίνητο. Σκέψου ότι θα μπορείς να το απολαμβάνεις ακόμα και με 20 km/h, πράγμα που δεν μπορεί να σου προσφέρει κανένα άλλο μοντέλο. Χωράς στο ΜΧ5, ιδίως τα μοντέλα μέχρι το 2001. Απλά δε θα είσαι τόσο άνετος όσο σε άλλα αυτοκίνητα. Οδήγησε ένα και θα πάθεις (1.8 εννοώ )
Koίτα, από megane 2 και 1.6 μιατα να οδηγήσει πάλι... θα πάθει κατά τη γνώμη και την εμπειρία μου αν θέλεις. Όχι για τις απόλυτες τιμές, αλλά για την απολαυστική οδήγηση και αίσθηση
Οπότε του λέμε να πάει κατευθείαν στο 1.8 και παθαίνει εγκεφαλικό από την ευτυχία. Τι λες;
-
Παιδιά μπήκα πρόσφατα σε MX-5 και έπαθα πλάκα!
Το αυτοκίνητο υπερστρέφει για πλάκα πάρα πολύ γλυκά και ελεγχόμενα.
Απιστευτη οδηγική εμπειρία και σίγουρα το πιο fun to drive αμάξι σε λογική τιμή!
-
Ο χρήστης sumik έγραψε:
Παιδιά μπήκα πρόσφατα σε MX-5 και έπαθα πλάκα!Το αυτοκίνητο υπερστρέφει για πλάκα πάρα πολύ γλυκά και ελεγχόμενα.
Απιστευτη οδηγική εμπειρία και σίγουρα το πιο fun to drive αμάξι σε λογική τιμή!
Θωθτά, θωθτά... Και το MR2 είναι τρομερά fun to drive αλλά με τον τρόπο που είναι μια Elise, λόγω αμεσότητας αντιδράσεων, όχι λόγω εύκολης και τόσο ελεγχόμενης πάντας. Με το ΜΧ μπορείς να οδηγείς με το ένα χέρι και οι υπόλοιποι να νομίζουν ότι είσαι ο Vatanen ο ίδιος...
-
Οκ, με ψήσατε τρελά! Όσο να ναι 3 χρόνια είμαι στο φόρουμ και κακό λόγο για το mX-5 δεν έχω ακούσει!
-
Τί να το κάνεις ρε φίλε το cabrio;Για μία εποχή είναι.Το καλοκαίρι με ανοιχτή κουκούλα γίνεσαι κάρβουνο.Αν θες να γίνεις καρβουνο πάρε μια μοτοσυκλέτα.Άσε που δε χωράει ούτε χαρτοφύλακα.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Τί να το κάνεις ρε φίλε το cabrio;Για μία εποχή είναι.Το καλοκαίρι με ανοιχτή κουκούλα γίνεσαι κάρβουνο.Αν θες να γίνεις καρβουνο πάρε μια μοτοσυκλέτα.Άσε που δε χωράει ούτε χαρτοφύλακα.Αυτά έιναι γούστα... Σε αυτοκίνητο με κανονική οροφή σχεδόν πάντα το καλοκαίρι κλιματισμός... Αλλά σε ανοιχτή διαδρομή με cabrio... Ax... Ας είναι και ντάλα μεσημέρι, μόνο η αίσθηση πως είσαι ένα με το δρόμο και το τοπίο με αποζημιώνει. (και γυαλιά ηλίου στυλ μάσκα να μη φευγουν οι φακοί)
Αρκεί να είναι ανοιχτή διαδρομή... Όχι σταμάτα ξεκίνα δίπλα σε νταλίκα στην κηφισού!
-
Ο χρήστης MichalisS έγραψε:
(και γυαλιά ηλίου στυλ μάσκα να μη φευγουν οι φακοί)Καλύτερα να πάρεις κράνος...Και ωτοασπίδες για το θόρυβο
Αγορά fun to drive αυτοκινήτου