Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ÔéìÝò åêðïìðþí êáõóáåñßùí
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ÔéìÝò åêðïìðþí êáõóáåñßùí
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    3
    8
    27
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      solar_energy last edited by

      Áíïéîá ôï èÝìá êáèáñÜ áðï ðåñéÝñãåéá.

      Å÷ù ôéò ôéìÝò áðï KE-30 (ðñßí ëßãåò ìÝñåò)
      800 óôñ/ë : CO 0,935 / HC 235 ppm
      2500 óôñ/ë : CO 0,839 / HC 195 ppm

      ÐåñéìÝíù ôéò äéêÝò óáò êáôáãñáöÝò.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        solar_energy last edited by

        Áíïéîá ôï èÝìá êáèáñÜ áðï ðåñéÝñãåéá.

        Å÷ù ôéò ôéìÝò áðï KE-30 (ðñßí ëßãåò ìÝñåò)
        800 óôñ/ë : CO 0,935 / HC 235 ppm
        2500 óôñ/ë : CO 0,839 / HC 195 ppm

        ÐåñéìÝíù ôéò äéêÝò óáò êáôáãñáöÝò.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          solar_energy last edited by

          Áíïéîá ôï èÝìá êáèáñÜ áðï ðåñéÝñãåéá.

          Å÷ù ôéò ôéìÝò áðï KE-30 (ðñßí ëßãåò ìÝñåò)
          800 óôñ/ë : CO 0,935 / HC 235 ppm
          2500 óôñ/ë : CO 0,839 / HC 195 ppm

          ÐåñéìÝíù ôéò äéêÝò óáò êáôáãñáöÝò.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 0
            037 last edited by

            ΚΕ-30 = ???

            CO2 δεν εχει?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              michaliss last edited by

              Skoda Fabia 1,4 101

              800rpm: 005% CO, 0021 PPm HC
              2500 rpm: 000% CO, 0014 PPm HC, λ=1001

              Τελικά υπάρχει μεγαλύτερη εξέλιξη στην τεχνολογία απ' ότι νόμιζα...

              Υ.Γ: Τότε χρησιμοποιούσα απλή V-power. Θέλω να δω στην επόμενη μέτρηση με Racing αν θα έχει κάποια διαφορά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 0
                037 last edited by

                Yπο φορτιο, κανονικα πρeπει να το κανεις αυτο, δηλαδη μετρηση σε rolling road.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  michaliss last edited by

                  Ο χρήστης 037 έγραψε:
                  Yπο φορτιο, κανονικα πρeπει να το κανεις αυτο, δηλαδη μετρηση σε rolling road.

                  Ναι αλλά άντε να βρεις κινητό μετρητή καυσαερίων. Βέβαια όμως έτσι θα είναι πολύ πιο ρεαλιστικό το αποτέλεσμα. Αν εύρισκα πάντως θα με ενδιέφερε μία μέτρηση σε πλήρη κλίμακα στροφών, έτσι για να ξέρουμε που βαδίζουμε...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • 0
                    037 last edited by

                    Δεν ξερω τι προσπαθεις να κανεις, αλλα δεν ειναι απλως καλυτερα σε δυναμομετρο, αλλα ειναι ΜΟΝΟ αυτος ο τροπος.

                    Στο ρελαντι και χωρις φορτιο, δουλευει διαφορετικα ο κινητηρας. Στο ρελαντι με φτωχο μειγμα π.χ. δεν θα παθεις και τιποτα, αλλα υπο φορτιο, θα λιωσεις τον κινητηρα σε χρονο dt.

                    Αλλα καυσαερια λοιπον υπο φορτιο.

                    Θες να μας πεις τι προσπαθεις να κανεις?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      michaliss last edited by

                      Ο χρήστης 037 έγραψε:
                      Δεν ξερω τι προσπαθεις να κανεις, αλλα δεν ειναι απλως καλυτερα σε δυναμομετρο, αλλα ειναι ΜΟΝΟ αυτος ο τροπος.

                      Στο ρελαντι και χωρις φορτιο, δουλευει διαφορετικα ο κινητηρας. Στο ρελαντι με φτωχο μειγμα π.χ. δεν θα παθεις και τιποτα, αλλα υπο φορτιο, θα λιωσεις τον κινητηρα σε χρονο dt.

                      Αλλα καυσαερια λοιπον υπο φορτιο.

                      Θες να μας πεις τι προσπαθεις να κανεις?

                      Δεν προσπαθώ να κάνω τίποτα, απλώς το μόνο που με ενδιέφερε από απλή περιέργεια είναι στην επόμενη υποχρεωτική μέτρηση καυσαερίων να δω αν το ίδιο αυτοκίνητο με διαφορετική βενζίνη και χωρίς φορτίο εκπέμπει περισσότερα καυσαέρια.
                      Συμφωνώ απόλυτα μ' αυτά που λες, αλλά δεν ενδιαφέρομαι να το ψάξω τόσο πολύ με δυναμόμετρα κτλ. (τουλάχιστον στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, που δεν έχει και υποστεί καμία επέμβαση-βελτίωση από τότε που αγοράστηκε)
                      Όσο για τον «κινητό μετρητή καυσαερίων», τελικά βλ____α είπα... Δε σκέφτηκα ότι υπάρχουν και δυναμότετρα τη σήμερον ημέρα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr