-
Λιγες μερες απεμειναν για τον αγωνα του Καναδα και ειναι καιρος να μεταφερουμε την κουβεντα μας στο καταλληλο thread
-
Λιγες μερες απεμειναν για τον αγωνα του Καναδα και ειναι καιρος να μεταφερουμε την κουβεντα μας στο καταλληλο thread
-
Λιγες μερες απεμειναν για τον αγωνα του Καναδα και ειναι καιρος να μεταφερουμε την κουβεντα μας στο καταλληλο thread
-
Έχω την πεποίθηση πως στο Καναδά θα έχουμε διάφορα ατυχήματα στον αγώνα. Θυμάμε πέρσι πως διαλυόντουσαν τα δισκόφρενα, φέτος θα διαλύονται και ελαστικά.
-
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Έχω την πεποίθηση πως στο Καναδά θα έχουμε διάφορα ατυχήματα στον αγώνα. Θυμάμε πέρσι πως διαλυόντουσαν τα δισκόφρενα, φέτος θα διαλύονται και ελαστικά.Τα φρένα δε θα προλάβουν να διαλυθούν...
-
Μαυρα τα μαντατα για την Ferrari μου φενονται να ειναι παλι
-
Η επίδοση του Βιλνέβ καλή!!!
Πάντως πολλή υπερστροφή οι Minardi ρε παιδιά!!!Πάρα πολλή!!!Οπως και ο Webber!!!
RTL uber alles!!!
-
Erotimatiko gia kausima kimi......
-
Το γεγονός είναι ότι ο JB βρέθηκε στην pole του αγώνα.
Καλώς ή κακώς αυτό αποτελεί είδηση πρώτου μεγέθους για μία ομάδα που φέτος δεν έχει κανένα βαθμό στο ενεργητικό της.
Μάλλον βέβαιο ότι οι JB και MS είναι σε στρατηγική 1 πιτ στοπ παραπάνω και όχι δεν πιστεύω ότι κάποιος είναι σε στρατηγική 3 από τους πρωταγωνιστές.
-
Η επίδοση του MS σε συνδυασμό με το κάψιμο του μοτέρ του RB λέει κάτι?
Η είναι τυχαίο?Πάντως 3η θέση είναι καλό αποτέλεσμα για την Ferrari!!
Το ξαναλέω,μου έκανε εντύπωση η επίδοση του Villneuve!!!
-
Ομολογώ ότι μένω έκπληκτος! Μία BAR στην pole position???
Υποθέτω ότι παίζει ρόλο το φορτίο καυσίμου αλλιώς...Για τις McLαren (θέλω να) πιστεύω ότι θέση τους έχει να κάνει σχέση με
παραπάνω καύσιμα.Η Ferrari πως και έπιασε τα άκρα?
Καινούργιος κινητήρας (και κλασικά σκάει στο Βραζιλιάνο?)?Πάντως αν είναι παρόμοια η αυριανή εικόνα με την σημερινή κατάταξη σαν να ανακατεύεται η τράπουλα.
Για να δούμε. για να δούμε!
-
Κανένας κινητήρας δεν έσκασε, πρόβλημα κιβωτίου ήταν το οποίο παρουσιάστηκε και στον Schumacher αλλά νωρίτερα και έτσι το φτιάξανε.
-
Qualifying
Pos. Driver Team Time
1 J. Button BAR 1:15.217
2 M. Schumacher Ferrari 1:15.475
3 F. Alonso Renault 1:15.561
4 G. Fisichella Renault 1:15.577
5 JP. Montoya McLaren 1:15.669
6 T. Sato BAR 1:15.729
7 K. Rδikkφnen McLaren 1:15.923
8 J. Villeneuve Sauber 1:16.116
9 J. Trulli Toyota 1:16.201
10 R. Schumacher Toyota 1:16.362
11 F. Massa Sauber 1:16.661
12 D. Coulthard Red Bull 1:16.890
13 N. Heidfeld Williams 1:17.081
14 M. Webber Williams 1:17.749
15 C. Albers Minardi 1:18.214
16 C. Klien Red Bull 1:18.249
17 N. Karthikeyan Jordan 1:18.664
18 T. Monteiro Jordan 1:19.034
19 P. Friesacher Minardi 1:19.574
20 R. Barrichello Ferrari no time -
-
Μπράβο FireBro! Τρομερή φωτογραφία! Μας θυμίζει και την άλλη πλευρά αυτών των ανθρώπων, αυτήν που εγώ τουλάχιστον πολλές φορές ξεχνάω ότι έχουν. Πραγματικά μου κάνει μεγάλη αίσθηση η εικόνα του κατα τ άλλα 'τσαμπουκά' στην πίστα Μοντόγια, με τον μπόμπιρα του.
-
Τα πιο απρόβλεπτα δοκιμαστικά που έχω παρακολουθήσει εδώ και πολύ καιρό. Μέχρι και μία Minardi πέρασε τρία μονοθέσια!
Αλλά με το διαφορετικό φορτίο καυσίμου, τι συμπεράσματα μπορείς να βγάλεις; Ουσιαστικά δεν είναι δοκιμαστικά -
Νομίζω ότι στη μία άκρη έχουμε τις βαρυφορτωμένες Mclaren, στην άλλη τους Button και Schumacher και τους υπόλοιπους στο ενδιάμεσο. Θα γίνει ωραίος αγώνας αύριο ελπίζω, με πολλές τακτικές και προσπεράσματα, καθώς η πίστα το βολεύει. Αν βρέξει ειδικά θα ανακατευτεί η τράπουλα τελείως....
Τα Bridgestone φαίνεται ότι σιγά σιγά βελτιώνονται στον πρώτο γύρο(και στη Γερμανία ήταν σχετικά καλά), αλλά από την άλλη κάποιος είπε ότι στα ελεύθερα τα ελαστικά του MS ήταν πολύ φθαρμένα, συνεπώς ίσως έχουμε Bahrein revisited
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Νομίζω ότι στη μία άκρη έχουμε τις βαρυφορτωμένες Mclaren, στην άλλη τους Button και Schumacher και τους υπόλοιπους στο ενδιάμεσο.με τη διαφορά ότι σε αυτόν τον αγώνα τουλάχιστον στα δοκιμαστικά ο ΜΣ είναι στου 1ους χρόνους με πιθανό παραπάνω ανεφοδιασμό σε σύγκριση με το προηγούμενο αγώνα όπου ο Ρούμπενς με πιο ελαφρύ μονοθέσιο κατετάγει πιο πίσω.
-
From Tifosi-Club.com (June 1st 2005)
The problem is simple, the tyres do not obtain the required dynamic composition at the very first lap or qualification session leaving the covering compound on the tyres being the weak spot for the team. Bridgestone approached the covering portion with a conservative approach setting for reliability as opposed to quick speed to which was applied by Michelin being their strong and only competitor. It is noted that the F2005 chassis is not doing the job that it is supposed to do to get heat into the tyres which was designed by both Ferrari and Bridgestone to obtain the maximum output but obviously failing. Without the initial heat, the best performing composition of the tyres is not seen until the middle portion of the races to where we have seen Michael Michael emerge with the fastest laps while even being behind the pack. This weeks testing looks promising to where Ferrari and Bridgestone believe to have found the solution initial composition and cover for their tyres that can allow them to qualify at front row to which every Tifosi has been accustomed to during the past few years. On a bad note, this new product might not be ready for the Canadian Grand Prix and surely. On a bad note, this new product might not be ready for the Canadian Grand Prix and surely will be at the US Grand Prix.
-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Νομίζω ότι στη μία άκρη έχουμε τις βαρυφορτωμένες Mclaren, στην άλλη τους Button και Schumacher και τους υπόλοιπους στο ενδιάμεσο. Θα γίνει ωραίος αγώνας αύριο ελπίζω, με πολλές τακτικές και προσπεράσματα, καθώς η πίστα το βολεύει. Αν βρέξει ειδικά θα ανακατευτεί η τράπουλα τελείως....Φαντάζομαι:
Μπαρ και Μ.Σ. σε τρία
Ρενό και Μόντο σε δυο
Ράι σε 1
Χαμός θα γίνει...
Επισημο thread: GP Καναδα