-
Èá Þèåëá íá áêïýóù ôéò áðüøåéò óáò.
-
Èá Þèåëá íá áêïýóù ôéò áðüøåéò óáò.
-
Èá Þèåëá íá áêïýóù ôéò áðüøåéò óáò.
-
Xρόνια παρακολουθώ τον Ζερεφό. Είναι σοβαρός επιστήμονας.
Αυτός βέβαια είναι Φυσικός της ατμόσφαιρας και τα λεγόμενα του έχουν περισότερο να κάνουν με αυτόν τον τομέα.Οι εφημερίδες του Σαββάτου αλλά και οι σημερινές είχαν εκτενή αφιερώματα για την 'παγκόσμια ημέρα περιβάλλοντος'.Ενδεικτικά : http://www.enet.gr/online/online?dt=04%2F06%2F2005
http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_arti ... 005_145924
http://www.physics4u.gr/news/2004/scnews1482.html
http://www.ert.gr/afieromata/clima/changes.aspΤι να πει κανείς;;
Ας προσέχαμε -
Ο χρήστης solar_energy έγραψε:
Θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας.Βασικα η προστασια του περιβαλλοντος εγκειται στην κοινωνικη συνειδηση του καθενος.Κατα δευτερο λογο με την εισοδο της χωρας μας στην ΕΕ οφειλουμε σαν χωρα να τηρουμε πιστα τους κανονισμους και τις απαιτησεις των διεθνων συμβασεων για την προστασια του περιβαλλοντος οπως η Marpol 73/78,η συμβαση της Βασιλειας,η συμβαση για τη διασυνοριακη μεταφορα αποβλητων κλπ..
Επισης ιδιαιτερο ενδιαφερον θα πρεπει να δοθει στην βιωσιμη αναπτυξη και στη οικιστικη αναπτυξη των πολεων στις οποιες ζουμε...Η περιβαλλοντικη συνειδηση ειναι υποχρεωση ολων μας..Καθηκον και υποχρεωση μας ειναι η προστασια της χλωριδας και της πανιδας..
Σε αυτο συνδραμουν και οι οργανωσεις προστασιας αγριων ζωων,και προστασιας του θαλασσιου περιβαλλοντος καθως και οι διεθνεις οργανισμοι οπως ο Διεθνης Ναυτιλιακος Οργανισμος ΙΜΟ, τα Ηνωμενα Εθνη κλπ.
Ειδικα το προγραμμα UNEP του ΟΗΕ,συμβαλλει καθοριστικα για την επιτευξη λυσεων και προτασεων σε περιφερειακο και οχι τοπικο επιπεδο, σεβομενοι παντα και λαμβανοντας ενεργο ρολο στις τροποποιησεις των κοινοτικων προτυπων,,οπως οι κοινοτικες οδηγιες και οι ευρωπαικοι κανονισμοι..
Το δε δικαιωμα του βετο ασκειται απο καθε χωρα της ΕΕ η οποια κατα τη 2η αναγνωση ενος κανονισμου για την προστασια του περιβαλλοντος μπορει να την καταψηφισει....
-
Ώπα ο Random!!!!!
Είσαι μεγάλη μάρκα αδερφέ!!! -
Random, σου βρήκα όνομα για το σκύλο!!! Αν ενδιαφέρεσαι πες μου!
-
Συνεπως, η περιβαλλοντική συνείδηση πρέπει να καλλιεργείται και αυτό να γίνεται από τις μικρές ηλικίες που ο χαρακτήρας του παιδιού είναι ευπλαστος...
Δεν είναι δυνατον το μαθημα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης να το διδασκει ο μαθηματικος ( ή ακόμα χειρότερα η φιλόλογος) για να γεμίσει το πρόγραμμα, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουμε τόσοι περιβαλλοντολόγοι άνεργοι..Θα πρέπει λοιπόν να κατανοήσουμε όλοι τη σημασία του περιβάλλοντος και να προσπαθήσουμε να δρούμε και να καταναλώνουμε βιώσιμα. Τι θα πεί αυτό;; Να καταναλώνουμε πορους με τετοιο ρυθμό ώστε οι απόγονοί μας να είναι σε θέση να καταναλώσουν την ίδια ποσότητα φυσικού πόρου στην ίδια ποιότητα κ.ο.κ...
Είναι κρίμα να έχουμε τέτοιο επιστημονικό δυναμικό και να μην επενδύουμε σε έρευνα και απλά να αναγκαζόμαστε να συμμορφωνόμαστε σε διάφορα περιβαλλοντικά πρότυπα λόγω ευρώπαικής ένωσης!!!
Και μια που ειναι επικαιρο! ποτε θα ξεκινησουμε να φτιαχνουμε ολοκληρωμενα περιβαλλοντικά έργα;;; ειναι δυνατον στη Ψυταλλεια να κάναμε και δευτεροβάθμια επεξεργασία λυμάτων χωρίς ξηραντήρα ιλύος;;; Που έχει ξανακουστει αυτο!??? Σε ΧΥΤΑ μπορούμε να πεταμε λάσπη ξηραμένη (η οποία δεν μυρίζει και δεν επιβαρύνει την ισορροπια του ΧΥΤΑ.)
Δικιο εχει ο κοσμος που φωναζει, δικιο θα εχω και εγω που τα σκουπίδια μου θα πρεπει να τα φαω....
-
Παντως οι κινδυνοι που ελλοχευουν στην υγεια μας σχετικα με το περιβαλλον περαν των γνωστων σε ολους μας αποτελεσματων οπως πχ το φαινομενο του θερμοκηπιου,και η δημιουργια τοξικου νεφους και η ζυμωση ιδιως αλκαλικων πετρωματων με οτι αυτο συνεπαγεται ειναι παρα πολυ σημαντικα...
Ιδιως στις αγροτικες καλλιεργειες σε προσφατη συνοδο της ΕΕ ανακαλυφθηκαν γυρω στις 130 τοξικες ουσιες οι οποιες ειναι αναλλοιωτες σε ολη τη διαρκεια των προιοντων και κρινονται uncertified by EU για ευρεια καταναλωση προτου γινει ψυχρος καθαρισμοε αυτων..
Για να φανταστειτε και τη διασταση του θεματος περιβαλλον προσφατα ποινικοποιηθηκε το αδικημα της ρυπανσης του θαλ. περιβαλλοντος με προστιμα που ξεπερνουν τα 1 εκ. ΕΥΡΩ συν ολες τις πειθαρχικες συνεπειες του επαγγελματος των ναυτικων(επαγγελματιων, αλιεων κλπ)
Το προγραμμα United Nations Environment Programme αποσκοπει κατα πρωτον στο να ευαισθητοποιησει τα ΚΜ ουτως ωστε με σωστη πληροφορηση να υπαρξει ευαισθητοποιηση της κοινης γνωμης η οποια θα επιφερει την ενισχυση του μεσω του κοινωνικου εθελοντισμου(social volunteering) δηλ. τη χρηματοδοτηση η την απορροφηση κονδυλιων μεσω διμερων συμφωνιων
-
Το μαθημα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης είναι επένδυση στο μέλλον μας. Πρέπει να διδάσκεται ΕΞΩ στη φύση!
Αντί λοιπόν οι 'περίπατοι' να γίνονται για να χαθεί μάθημα ας μετατραπούν σε μάθημα ζωής.
Εγώ εκτίμησα το δάσος όταν με τρέχανε στα βουνά να κάνω δενδροφύτευση σαν μαθητής και πρόσκοπος (έχω κάνει 3-4) σε περιοχή που είχε καεί.
Σήμερα μετά απο 25 χρόνια ακόμα καμαρώνω όταν περνώ απο εκείνη την περιοχή!
ΥΓ.
Random με εκπλήσεις! -
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Δεν είναι δυνατον το μαθημα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης να το διδασκει ο μαθηματικος ( ή ακόμα χειρότερα η φιλόλογος) για να γεμίσει το πρόγραμμα, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουμε τόσοι περιβαλλοντολόγοι άνεργοι..
Δεν υπάρχει μάθημα περιβαλλοντικης εκπαίδευσης στα σχολεία. Υπάρχουν προαιρετικά προγραμματα εκτός ωρών διδασκαλίας τα οποία αν θέλουν κάποιοι καθηγητές τα εφαρμόζουν και αν θέλουν κάποιοι μαθητές συμμετέχουν.
-
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Δεν είναι δυνατον το μαθημα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης να το διδασκει ο μαθηματικος ( ή ακόμα χειρότερα η φιλόλογος) για να γεμίσει το πρόγραμμα, ενώ ταυτόχρονα υπάρχουμε τόσοι περιβαλλοντολόγοι άνεργοι..
Δεν υπάρχει μάθημα περιβαλλοντικης εκπαίδευσης στα σχολεία. Υπάρχουν προαιρετικά προγραμματα εκτός ωρών διδασκαλίας τα οποία αν θέλουν κάποιοι καθηγητές τα εφαρμόζουν και αν θέλουν κάποιοι μαθητές συμμετέχουν.
υπαρχει μαθημα επιλογης στη Γ Λυκείου... το οποιο γίνεται μόνο όταν συμπληρωθεί ο απαραίτητος αριθμός ατόμων!
Ïóïí áöïñÜ ôçí ðåñéâáëëïíôéêÞ óõíåßäçóç...