Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα λάσπης σε κινητήρα
    1. Home
    2. Μοτοσικλέτα
    3. Πρόβλημα λάσπης σε κινητήρα
    • 1 / 1
    Μοτοσικλέτα
    2
    3
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      andrpetr last edited by

      Πριν ενάμιση χρόνο, έκανα ριζική ανακατασκευή του κινητήρα σε Serow 225 (αλλαγή βαλβίδων, πιστονιού, φλάτζες, ρουλεμάν κ.λ.π.).
      Το μηχανάκι έκανε 16.000 Km περίπου χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Μόνο τα τακτικά Service.

      Στα επόμενα 5.000 Km περίπου, παρουσιάστηκε πρόβλημα λάσπης στον κινητήρα. Ανοίγω το φίλτρο λαδιού να το καθαρίσω, και είναι κατά 90% καλυμμένο από λάσπη, με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα λίπανσης του κινητήρα.

      Έχω δοκιμάσει τα λάδια SHELL Advance VSX4, Motul 5100, Yamaha Lube. Και στα τρία η συμπεριφορά είναι ίδια.

      Από πού προέρχεται το πρόβλημα? Γιατί γίνεται αυτό?
      Έχει κανείς κάποια ιδέα?

      Ευχαριστώ

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        andrpetr last edited by

        Πριν ενάμιση χρόνο, έκανα ριζική ανακατασκευή του κινητήρα σε Serow 225 (αλλαγή βαλβίδων, πιστονιού, φλάτζες, ρουλεμάν κ.λ.π.).
        Το μηχανάκι έκανε 16.000 Km περίπου χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Μόνο τα τακτικά Service.

        Στα επόμενα 5.000 Km περίπου, παρουσιάστηκε πρόβλημα λάσπης στον κινητήρα. Ανοίγω το φίλτρο λαδιού να το καθαρίσω, και είναι κατά 90% καλυμμένο από λάσπη, με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα λίπανσης του κινητήρα.

        Έχω δοκιμάσει τα λάδια SHELL Advance VSX4, Motul 5100, Yamaha Lube. Και στα τρία η συμπεριφορά είναι ίδια.

        Από πού προέρχεται το πρόβλημα? Γιατί γίνεται αυτό?
        Έχει κανείς κάποια ιδέα?

        Ευχαριστώ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          andrpetr last edited by

          Πριν ενάμιση χρόνο, έκανα ριζική ανακατασκευή του κινητήρα σε Serow 225 (αλλαγή βαλβίδων, πιστονιού, φλάτζες, ρουλεμάν κ.λ.π.).
          Το μηχανάκι έκανε 16.000 Km περίπου χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Μόνο τα τακτικά Service.

          Στα επόμενα 5.000 Km περίπου, παρουσιάστηκε πρόβλημα λάσπης στον κινητήρα. Ανοίγω το φίλτρο λαδιού να το καθαρίσω, και είναι κατά 90% καλυμμένο από λάσπη, με αποτέλεσμα να υπάρχει πρόβλημα λίπανσης του κινητήρα.

          Έχω δοκιμάσει τα λάδια SHELL Advance VSX4, Motul 5100, Yamaha Lube. Και στα τρία η συμπεριφορά είναι ίδια.

          Από πού προέρχεται το πρόβλημα? Γιατί γίνεται αυτό?
          Έχει κανείς κάποια ιδέα?

          Ευχαριστώ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Η λάσπη αυτή στην οποία αναφέρεσαι, το λεγόμενο oil sludge, δημιουργείται λόγω ανάμιξης νερού, λιπαντικού και καταλοίπων καύσης. Όταν ο θερμός κινητήρας σβήσει και αρχίζει να παγώνει οι υδρατμοί που δημιουργούνται από την καύση υγροποιούνται. Το νερό λοιπόν αυτό συμπαρασύρει κατάλοιπα καύσης και τελικά καταλήγουν στο λιπαντικό. Αναμιγνυόμενα όλα αυτά δημιουργούν αυτή τη λάσπη. Όταν λοιπόν ο κινητήρας χρησιμοποιείται συχνά σε πολύ σύντομες διαδρομές, το λιπαντικό δεν προλαβαίνει να θερμανθεί τόσο ώστε να ατμοποιηθεί και να οδηγήσει τους υδρατμούς στην εξαέρωση. Η λάσπη αυτή έχει την ιδιότητα να σκληραίνει με τον καιρό και αν δεν αλλάξεις έγκαιρα τα λάδια θα έχεις σοβαρά προβλήματα. Αν δεν κάνω λάθος υπάρχουν κάποια πρόσθετα λαδιού τα οποία την απομακρύνουν.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr