-
Πλέον οι συνθήκες στην οικογένια άλλαξαν (εδωσε τη συγκατάθεση του ο πατέρας μου) και μάλλον θα αγοράσουμε ενά δεύτερο αυτοκίνητο. Το οπίο ναι μεν το παιρνουμέ για τη μητέρα μου κυρίως, αλλά θα το οδηγώ και εγώ όταν πηγαίνω Ελλάδα (καλοκαίρι δηλαδή).
Προσανατολιζόμαστε για κάτι γύρω στα 15κ
-
Πλέον οι συνθήκες στην οικογένια άλλαξαν (εδωσε τη συγκατάθεση του ο πατέρας μου) και μάλλον θα αγοράσουμε ενά δεύτερο αυτοκίνητο. Το οπίο ναι μεν το παιρνουμέ για τη μητέρα μου κυρίως, αλλά θα το οδηγώ και εγώ όταν πηγαίνω Ελλάδα (καλοκαίρι δηλαδή).
Προσανατολιζόμαστε για κάτι γύρω στα 15κ
-
Πλέον οι συνθήκες στην οικογένια άλλαξαν (εδωσε τη συγκατάθεση του ο πατέρας μου) και μάλλον θα αγοράσουμε ενά δεύτερο αυτοκίνητο. Το οπίο ναι μεν το παιρνουμέ για τη μητέρα μου κυρίως, αλλά θα το οδηγώ και εγώ όταν πηγαίνω Ελλάδα (καλοκαίρι δηλαδή).
Προσανατολιζόμαστε για κάτι γύρω στα 15κ
-
Luke εγώ προτείνω για μία ακόμη φορά το Focus 1.6.
Για μερικούς πολύ απλούς λόγους, που συνάδουν με τα κριτήριά σου:
Μοτέρ, με ωραίο δούλεμα, ροπή και πραγματική δύναμη γύρω στους 130 ίππους. Καλές επιδόσεις. Στο 0-100 είναι γύρω στο 11. Οι ρεπρίζ θα μπορούσαν να είναι λίγο καλύτερες-μάλλον οι σχέσεις είναι πιο μακριές από ότι θα έπρεπε. Αλλά δεν σέρνεται σε καμία περίπτωση.
Πολύ ωραία αίσθηση στην οδήγηση. Το οδήγησα στις στροφές της Bαρυμπόμπης, πριν την στρώσουνε, ελεεινά χαμηλός συντελεστής τριβής, και το αμάξι κρατούσε πολύ καλά, με μια ελαφριά υπερστροφή στο όριο στο άφημα του γκαζιού. Είναι ρυθμίσιμο και θα το φχαριστηθείς.
Δε θυμάμαι αν έχει στάνταρ esp (δε νομίζω, χωρίς να παίρνω και όρκο)αλλά αν έχει βγαίνει off.Προσεγμένο κατασκευαστικά με μικρούς αρμούς, καλή συναρμολόγηση, ποιοτικά υλικά.
Ευρύχωρο, παραμένωντας μαζεμένο εξωτερικά αν και κάπως μεγαλύτερο από το προηγούμενο focus. Είναι σε διαστάσεις όσο μία Sportscoupe MB.
Με σαφώς μεγαλύτερους χώρους.Έχει 5 χρόνια εγγύηση.
Σε στροφές θα μπορείς σίγουρα να κινηθείς πιο γρήγορα από ότι με ένα Ignis και πιο εύκολα.
Η τιμή του, γύρω στα 17κ, είναι σωστή.
-
Ζήτημα μεγέθους τίθεται;Το θέλετε και σαν αυτοκίνητο πόλης;Γιατί άλλη κατήγορία το ignis,άλλη το focus.
Κολλήματα με κυβικά υπάρχουν;Εγώ θα πρότεινα 206 1.6 ή clio 1.6.Ειδικά το δεύτερο μάλλον είναι το καλύτερο για να ικανοποιήσει τις ανάγκες μητέρας+υιού.Το κακό είναι ότι και τα δύο έχουν παλιώσει πλέον αρκετά.
Συμπαθητικό επίσης βρίσκω το fiesta 1.6 και το Honda Jazz,αν και μάλλον αυτό κάνει μόνο για τη μητέρα σου και όχι για σένα.
-
Δεν έχω πρόβλημα κατηγορίας μικρό η ακόμα και μικρομεσαίο θα είναι μια χαρά πιστεύω.
Μεχρι 1.6 πιστεύω οτι μπορούμε.
Για το 206 ελέγα και εγώ οτι μου αρέσει, αλλά δεν βγάζει αρκετά προβλήματα και έχει αργούτσικο ηλεκτρονικό γκάζι?
Clio έχω οδηγήσει το 1.4 και δεν με εντυπωσίασε, είχε και περιορισμένους χώρους.
Για εμένα το benchmark είναι η Corolla 1.4 G6 που είχαμε μεχρι πέρισυ.
-
αν ειναι αναμεσα σε αυτα τα δυο που ειπες τοτε , γιαριδιο..........
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
αν ειναι αναμεσα σε αυτα τα δυο που ειπες τοτε , γιαριδιο..........Είμαι ανοιχτός σε απόψεις, δεν έχει αποφασιστεί τίποτα ακόμη.
-
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Luke εγώ προτείνω για μία ακόμη φορά το Focus 1.6.Για μερικούς πολύ απλούς λόγους, που συνάδουν με τα κριτήριά σου:
Μοτέρ, με ωραίο δούλεμα, ροπή και πραγματική δύναμη γύρω στους 130 ίππους. Καλές επιδόσεις. Στο 0-100 είναι γύρω στο 11. Οι ρεπρίζ θα μπορούσαν να είναι λίγο καλύτερες-μάλλον οι σχέσεις είναι πιο μακριές από ότι θα έπρεπε. Αλλά δεν σέρνεται σε καμία περίπτωση.
Πολύ ωραία αίσθηση στην οδήγηση. Το οδήγησα στις στροφές της Bαρυμπόμπης, πριν την στρώσουνε, ελεεινά χαμηλός συντελεστής τριβής, και το αμάξι κρατούσε πολύ καλά, με μια ελαφριά υπερστροφή στο όριο στο άφημα του γκαζιού. Είναι ρυθμίσιμο και θα το φχαριστηθείς.
Δε θυμάμαι αν έχει στάνταρ esp (δε νομίζω, χωρίς να παίρνω και όρκο)αλλά αν έχει βγαίνει off.Προσεγμένο κατασκευαστικά με μικρούς αρμούς, καλή συναρμολόγηση, ποιοτικά υλικά.
Ευρύχωρο, παραμένωντας μαζεμένο εξωτερικά αν και κάπως μεγαλύτερο από το προηγούμενο focus. Είναι σε διαστάσεις όσο μία Sportscoupe MB.
Με σαφώς μεγαλύτερους χώρους.Έχει 5 χρόνια εγγύηση.
Σε στροφές θα μπορείς σίγουρα να κινηθείς πιο γρήγορα από ότι με ένα Ignis και πιο εύκολα.
Η τιμή του, γύρω στα 17κ, είναι σωστή.
Ισως στα χαρτια να ειναι ετσι στην πραξη ομωσ η εγγυηση ειναι χαλια με ενα καρο παραθυρακια για να μην σε καλυπτουν Εγω παντωσ αγορασα fiesta 1.6 5d τον φλεβαρη και μεχρι και σκουριες μου πεταξε και στις 4 πορτες (απαντηση να στις βαψουμε δεν ειναι τιποτα) για τριγμουσ διαφορικο και προβληματα ηλεκτρολογικα δεν μιλαω γιατι αυτα ειναι βουτηρο μπροστα στισ σκουριες σε αμαξι ενοσ μηνα (μπες στο ford - foroum και κρινε μονος σου για την ford)
-
Υπάρχει και το αδερφάκι mazda 3 που ξεκινάει από τα 17.000+.
Λένε ότι είναι πολύ διασκεδαστικό,αλλά δεν έχω ιδέα τι παίζει από αξιοπιστία-κόστος συντήρησης. -
Ο χρήστης Anastasios έγραψε:
Luke εγώ προτείνω για μία ακόμη φορά το Focus 1.6.
Για μερικούς πολύ απλούς λόγους, που συνάδουν με τα κριτήριά σου:
Μοτέρ, με ωραίο δούλεμα, ροπή και πραγματική δύναμη γύρω στους 130 ίππους. Καλές επιδόσεις. Στο 0-100 είναι γύρω στο 11. Οι ρεπρίζ θα μπορούσαν να είναι λίγο καλύτερες-μάλλον οι σχέσεις είναι πιο μακριές από ότι θα έπρεπε. Αλλά δεν σέρνεται σε καμία περίπτωση.
Πολύ ωραία αίσθηση στην οδήγηση. Το οδήγησα στις στροφές της Bαρυμπόμπης, πριν την στρώσουνε, ελεεινά χαμηλός συντελεστής τριβής, και το αμάξι κρατούσε πολύ καλά, με μια ελαφριά υπερστροφή στο όριο στο άφημα του γκαζιού. Είναι ρυθμίσιμο και θα το φχαριστηθείς.
Δε θυμάμαι αν έχει στάνταρ esp (δε νομίζω, χωρίς να παίρνω και όρκο)αλλά αν έχει βγαίνει off.Προσεγμένο κατασκευαστικά με μικρούς αρμούς, καλή συναρμολόγηση, ποιοτικά υλικά.
Ευρύχωρο, παραμένωντας μαζεμένο εξωτερικά αν και κάπως μεγαλύτερο από το προηγούμενο focus. Είναι σε διαστάσεις όσο μία Sportscoupe MB.
Με σαφώς μεγαλύτερους χώρους.Έχει 5 χρόνια εγγύηση.
Σε στροφές θα μπορείς σίγουρα να κινηθείς πιο γρήγορα από ότι με ένα Ignis και πιο εύκολα.
Η τιμή του, γύρω στα 17κ, είναι σωστή.
Ισως στα χαρτια να ειναι ετσι στην πραξη ομωσ η εγγυηση ειναι χαλια με ενα καρο παραθυρακια για να μην σε καλυπτουν Εγω παντωσ αγορασα fiesta 1.6 5d τον φλεβαρη **και μεχρι και σκουριες μου πεταξε και στις 4 πορτες **(απαντηση να στις βαψουμε δεν ειναι τιποτα) για τριγμουσ διαφορικο και προβληματα ηλεκτρολογικα δεν μιλαω γιατι αυτα ειναι βουτηρο μπροστα στισ σκουριες σε αμαξι ενοσ μηνα (μπες στο ford - foroum και κρινε μονος σου για την ford)
Εντάξει όλα τα υπόλοιπα, υπάρχουν και ελαττωματικά εξαρτήματα σε ορισμένες μονάδες κάθε παραγωγής. Πρόβλημα υπάρχει όταν το οποιοδήποτε φαινόμενο παρατηρείται σε μεγάλους αριθμούς.
Το προηγούμενο Focus ας πούμε, ήταν στις έρευνες αξιοπιστίας της ADAC στις πρώτες θέσεις.Αλλά αυτό με τη σκουριά μου φαίνεται απίθανο!
Δε θέλω να σε αμφισβητήσω αλλά για να εμφανίσει ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο σκουριά στο αμάξωμά του θα πρέπει:ή να έχουν ξεχάσει να το περάσουν αντισκωριακό, πράγμα σχεδόν αδύνατο
ή να το παρκάρεις μέσα σε καμιά λίμνη
Τους ρώτησες αλήθεια που οφείλεται η σκουριά;
Τι σου είπαν; -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
Luke εγώ προτείνω για μία ακόμη φορά το Focus 1.6.
Για μερικούς πολύ απλούς λόγους, που συνάδουν με τα κριτήριά σου:
Μοτέρ, με ωραίο δούλεμα, ροπή και πραγματική δύναμη γύρω στους 130 ίππους. Καλές επιδόσεις. Στο 0-100 είναι γύρω στο 11. Οι ρεπρίζ θα μπορούσαν να είναι λίγο καλύτερες-μάλλον οι σχέσεις είναι πιο μακριές από ότι θα έπρεπε. Αλλά δεν σέρνεται σε καμία περίπτωση.
Πολύ ωραία αίσθηση στην οδήγηση. Το οδήγησα στις στροφές της Bαρυμπόμπης, πριν την στρώσουνε, ελεεινά χαμηλός συντελεστής τριβής, και το αμάξι κρατούσε πολύ καλά, με μια ελαφριά υπερστροφή στο όριο στο άφημα του γκαζιού. Είναι ρυθμίσιμο και θα το φχαριστηθείς.
Δε θυμάμαι αν έχει στάνταρ esp (δε νομίζω, χωρίς να παίρνω και όρκο)αλλά αν έχει βγαίνει off.Προσεγμένο κατασκευαστικά με μικρούς αρμούς, καλή συναρμολόγηση, ποιοτικά υλικά.
Ευρύχωρο, παραμένωντας μαζεμένο εξωτερικά αν και κάπως μεγαλύτερο από το προηγούμενο focus. Είναι σε διαστάσεις όσο μία Sportscoupe MB.
Με σαφώς μεγαλύτερους χώρους.Έχει 5 χρόνια εγγύηση.
Σε στροφές θα μπορείς σίγουρα να κινηθείς πιο γρήγορα από ότι με ένα Ignis και πιο εύκολα.
Η τιμή του, γύρω στα 17κ, είναι σωστή.
Ισως στα χαρτια να ειναι ετσι στην πραξη ομωσ η εγγυηση ειναι χαλια με ενα καρο παραθυρακια για να μην σε καλυπτουν Εγω παντωσ αγορασα fiesta 1.6 5d τον φλεβαρη **και μεχρι και σκουριες μου πεταξε και στις 4 πορτες **(απαντηση να στις βαψουμε δεν ειναι τιποτα) για τριγμουσ διαφορικο και προβληματα ηλεκτρολογικα δεν μιλαω γιατι αυτα ειναι βουτηρο μπροστα στισ σκουριες σε αμαξι ενοσ μηνα (μπες στο ford - foroum και κρινε μονος σου για την ford)
Εντάξει όλα τα υπόλοιπα, υπάρχουν και ελαττωματικά εξαρτήματα σε ορισμένες μονάδες κάθε παραγωγής. Πρόβλημα υπάρχει όταν το οποιοδήποτε φαινόμενο παρατηρείται σε μεγάλους αριθμούς.
Το προηγούμενο Focus ας πούμε, ήταν στις έρευνες αξιοπιστίας της ADAC στις πρώτες θέσεις.Αλλά αυτό με τη σκουριά μου φαίνεται απίθανο!
Δε θέλω να σε αμφισβητήσω αλλά για να εμφανίσει ολοκαίνουργιο αυτοκίνητο σκουριά στο αμάξωμά του θα πρέπει:ή να έχουν ξεχάσει να το περάσουν αντισκωριακό, πράγμα σχεδόν αδύνατο
ή να το παρκάρεις μέσα σε καμιά λίμνη
Τους ρώτησες αλήθεια που οφείλεται η σκουριά;
Τι σου είπαν;CHICULATA CHIKI CHIKI DAM.......ΟΥΤΕ ΣΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΣΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΥΧΕΙ ΝΑ ΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΤΥΧΗ........
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧ ΣΚΟΥΡΙΑ Α Π Ο Κ Λ Ε Ι Ε Τ Α Ι ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΜΗΠΩΣ ΠΑΡΚΑΡΙΣΕΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΛΙΜΜΝΗ ΟΠΩς ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ Ο ΠΑΕΙ ΜΕΕΙ????? ΟΥΑΑΑΑΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
-
Παιδια προσεχω στο parking και δεν το βαζω μεσα σε λιμνες!!!!!! εχω μαθει τα βασικα , οτι το αμαξι δεν ειναι παπια ουτε και ψαρι. Χωρις πλακα εχει προβλημα σοβαρο η Ford γιατι δεν μπορει να μου εξηγησει που οφειλονται και δεν εχει τα ...... να παραδεχτει οτι μου πουλησε ελλατωματικο προιον!!! Αν δεις στο φορουμ τισ δημοσιευσεις μου θα καταλαβεις οτι δεν κανω πλακα οπως και ολα τα παιδια τα αλλα που εχουν χοντρα προβληματα με την εταιρια και τα προιοντα της !!!!!!!
-
Πάρε το Yaris T Sport !Και μικρό και με γκάζι!
Σε μια ανάλογη οικογενειακή κατάσταση βρίσκομαι και εγώ και μάλλον προς το Yaris T Sport θα πάω!!! -
Luke αρχικά θα πρέπει να καταλήξεις ποια κατηγορία ταιριάζει στις ανάγκες σου.... μικρό ή μικρομεσαίο .Βρέθηκα και εγώ σε αντίστοιχο δίλλημα πριν 2 μήνες και τελικά κατέληξα στα μικρομεσαία( Focus 1.6) . Η αλήθεια είναι ότι οι τιμές στα μικρά με καλό εξοπλισμό αγγίζουν αυτές της μεγαλύτερης κατηγορίας.Από εκεί και πέρα βέβαια , πρέπει να συνυπολογιστεί το κόστος χρήσης-service.
Όσο αφορά τη Ford τώρα... όσα αναφέρει ο Anstasios είναι αλήθεια ,καθώς συναντηθήκαμε πρόσφατα και τα διαπίστωσα ο ίδιος.(που χάθηκες ρε μαθηματικέ? ) .Οι σκουριές αφορούν το τμήμα της πόρτας , κάτω από το λαστιχο και είναι εμφανείς...Ο Αναστάσης γνωρίζει σε βάθος το αντικείμενο και μπορώ να πω ότι ψάχνει σε εξονυχιστικό βαθμό κάθετί!(καλά κάνει ).
Anyway , ας μην το γυρίσουμε σε Ford -forum...Αυτό που μπορώ να πω απλά , αν σε ενδιαφέρει το Focus , είναι ότι στο δικό μου(1.6 Sport) μετά από 45 μέρες/5000Km όλα πάνε ρολόι και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος .Γι' αυτό άλλωστε είμαι όλη μέρα μέσα στο αμάξι....
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Για το 206 ελέγα και εγώ οτι μου αρέσει, αλλά δεν βγάζει αρκετά προβλήματα και έχει αργούτσικο ηλεκτρονικό γκάζι?
Για τα προβληματάκια του 206 μου έχω αναφερθεί εδώ... Όπως θα δεις δεν είναι και τίποτα σοβαρό μέχρι στιγμής... Αν και το Multiplex το φοβάμαι, μέχρι στιγμής είναι μια χαρά... (αγοράστηκε Απρίλιο 2003)
Το γκάζι, αν και ηλεκτρονικό, είναι αρκετά καλό και δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα... Σε 1-2 μεγάλες ανηφόρες με A/c ανοιχτό και 4-5 άτομα ψιλοζορίστηκε, αλλά δεν έσβυσε και πέρασε...
2 'προβλήματα' είναι ότι θέλει βενζίνη 100 οκτανίων για να μην χτυπάει πολλά πειράκια και ότι κάτω από τις 1800 σαλ ο κινητήρας δεν υπάρχει (βαράει και πειράκια... ).
Χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο από ποιότητα (δεν είναι αψεγάδιαστο, αλλά σαφώς άνω του μετρίου...), με κάτω από 15Κ θα το χαρακτήριζα πολύ καλή αγορά! Όχι όμως για την μητέρα σου, μιας και αν σε καμιά στροφή πατήσει φρένο, δεν θα της το συγχωρήσει!
Το Yaris TS έχει μη απενεργοποιούμενο VDC ( ), οπότε κι εγώ θα σου πρότεινα το Clio είτε το 1,4 είτε το 1,6 (το οποίο όμως έχει αρκετά τσιμπημένη συντήρηση)
-
Όντως, το έψαξα για το Yaris και έχει VDC
Για τα Ford δεν ξέρω έχω ακούσει πολλά άσχημα λογία τελευταία.
Το Clio δεν μου φάνικε αρκετά fun to drive...
Το ξέρω είμαι δύσκολος, αλλά τι να κάνω?
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Το Clio δεν μου φάνικε αρκετά fun to drive...
Τότε να προτείνω το καμάρι μου... (206 1,6)! Αλλά θέλει προσοχή με τη μαμά...
Το ξέρω είμαι δύσκολος, αλλά τι να κάνω?
Δεν πειράζει... Κι εμείς τι θα κάνουμε όταν μπαίνουμε στο internet;;;
-
Βλέπω με καλό ματι το 206 1.6.
Να ρωτήσω δυο πραγματάκια σχετικά με αυτό.
Θα βγεί καινούργιο μοντέλο σύντομα? 207η 2007?
Μπορείς να βάλεις ΜΡ3/CD player aftermarket πάνω στο 206. Γιατί στο ΤΟΥΟΤΑ που έχουμε κάτι τέτοιο είναι σχετικά δύσκολο μιας και το ηχοσύστημα είναι συνδεδεμένο με το trip computer.
-
Ο χρήστης Luke Dreamwalker έγραψε:
Βλέπω με καλό ματι το 206 1.6.Να ρωτήσω δυο πραγματάκια σχετικά με αυτό.
Θα βγεί καινούργιο μοντέλο σύντομα? 207η 2007?
Μπορείς να βάλεις ΜΡ3/CD player aftermarket πάνω στο 206. Γιατί στο ΤΟΥΟΤΑ που έχουμε κάτι τέτοιο είναι σχετικά δύσκολο μιας και το ηχοσύστημα είναι συνδεδεμένο με το trip computer.
Πρέπει όμως να αποφασίσεις. Τι θες; Μικρό (206, Ignis, Corsa, Fiesta) ή λίγο μεγαλύτερο (π.χ. Focus, 307, Corolla);
Το 206 στο προτείνω και 'γω, είναι πολύ καλό αυτοκίνητο, ειδικά αν συνυπολογίσεις το ότι κάνει περίπου 15.000 ευρώ (αν δεν παινέψεις το σπίτι σου...)
Τώρα μπορείς να δεις και το Focus, που είναι μια κλάση πάνω σε σχέση με το 206, σε ό,τι αφορά ποιότητα κύλισης και τα σχετικά...
Η οδική του συμπεριφορά είναι πιο 'ώριμη' (με πολλά εισαγωγικά η λέξη) από αυτή του 206.
Το 206 έχει κάποια στοιχεία από το Rallye στην συμπεριφορά του (κάτι που εγώ το θεωρώ πολύ καλό)... Ο κινητήρας του 206 είναι πάρα πολύ καλός, πολυ καλύτερος από αυτόν του Focus του προηγούμενου (1,6 ~100hp). Το θέμα με τα πυράκια (που δεν είναι και φλέγον) υπάρχει σε πάρα πολλά νέα αυτοκίνητα, τα έχω ακούσει επανειλημμένα και στο Focus του φίλου μου (1,6 μοντέλο 2001)
Το Focus αν το πάρεις, θα το πάρεις με τον νέο 1,6 κινητήρα. Δεν σου συνιστώ τον παλιό με τίποτα.Επίσης υπάρχει και η Corolla, αλλά και το 307. Δες και το Megane, αλλά και το Fiesta. Επίσης πολύ καλή πρόταση είναι και το Golf, αλλά δεν ξέρω αν με έναν καλό κινητήρα ξεφεύγει στην τιμή... Μην ξεχνάς και το Corsa 1,4 twinport. Έχω ακούσει αρκετά καλά λόγια για το πάτημά του. Επίσης έχει και αρκετό γκάζι. Το Ignis, ενώ είναι καλό (και με πολύ καλή sport συμπεριφορά και καλό κινητήρα) δεν νομίζω να ενθουσιάσει την μητέρα σου, αφού το ταμπλώ του (και γενικά εσωτερικά) θυμίζει αυτοκίνητο του '93 με '95...
Αγορά 2ου οικογενιακού αυτοκινήτου....