Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θόλωμα παρμπρίζ στο RAV4
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Θόλωμα παρμπρίζ στο RAV4
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Εκτός Δρόμου
    15
    24
    339
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nikoska last edited by

      Χθες που εβρεχε μου εσπασαν τα νευρα. Θολωνε το παρμπριζ και πατουσα το αντιστοιχο κουμπι για το γρηγορο ξεθόλωμα (οπως συνιστουν και οι οδηγιες) με αποτελεσμα να ανοιγει αυτοματα ο κλιματισμος(ψύξη) και να ξεθολώνει άμεσα το τζαμι. Επειδη ομως εβγαζε κρυο αερα, το εκλεινα. Εβαζα τον αερα στη διαδρομη παρμπριζ-πόδια ή σκετο παρμπριζ, αλλα πολυ γρηγορα το τζαμι θολωνε παλι και φτου κι απ την αρχη. Οτι κι αν δοκιμασα τζιφος.
      Υπαρχει κανενας παλιος με εμπειρια να μας τη μεταδωσει? 'Η θα περασουμε τον επομενο χειμωνα με το κλιματισμο ανοιχτο?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nikoska last edited by

        Χθες που εβρεχε μου εσπασαν τα νευρα. Θολωνε το παρμπριζ και πατουσα το αντιστοιχο κουμπι για το γρηγορο ξεθόλωμα (οπως συνιστουν και οι οδηγιες) με αποτελεσμα να ανοιγει αυτοματα ο κλιματισμος(ψύξη) και να ξεθολώνει άμεσα το τζαμι. Επειδη ομως εβγαζε κρυο αερα, το εκλεινα. Εβαζα τον αερα στη διαδρομη παρμπριζ-πόδια ή σκετο παρμπριζ, αλλα πολυ γρηγορα το τζαμι θολωνε παλι και φτου κι απ την αρχη. Οτι κι αν δοκιμασα τζιφος.
        Υπαρχει κανενας παλιος με εμπειρια να μας τη μεταδωσει? 'Η θα περασουμε τον επομενο χειμωνα με το κλιματισμο ανοιχτο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikoska last edited by

          Χθες που εβρεχε μου εσπασαν τα νευρα. Θολωνε το παρμπριζ και πατουσα το αντιστοιχο κουμπι για το γρηγορο ξεθόλωμα (οπως συνιστουν και οι οδηγιες) με αποτελεσμα να ανοιγει αυτοματα ο κλιματισμος(ψύξη) και να ξεθολώνει άμεσα το τζαμι. Επειδη ομως εβγαζε κρυο αερα, το εκλεινα. Εβαζα τον αερα στη διαδρομη παρμπριζ-πόδια ή σκετο παρμπριζ, αλλα πολυ γρηγορα το τζαμι θολωνε παλι και φτου κι απ την αρχη. Οτι κι αν δοκιμασα τζιφος.
          Υπαρχει κανενας παλιος με εμπειρια να μας τη μεταδωσει? 'Η θα περασουμε τον επομενο χειμωνα με το κλιματισμο ανοιχτο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cpp last edited by

            Τα τζάμια θέλουν κρύο αέρα!!!!!!!!!! έτσι φεύγουν οι υδρατμοί........
            Οπότε αναγκαστικά ανοίγεις το air condition ακόμα και το χειμώνα!!!!!!!
            Δεν μπορεί να έχει έξω 10 βαθμούς πχ και μέσα να το έχεις στο 24 και να θες να φύγουν οι υδρατμοί.......... Το 20 με 21 είναι μια καλή θερμοκρασία για χειμώνα καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikoska last edited by

              Ευχαριστω για την απαντηση σου, αλλα εχω καποιες αποριες.

              Ο χρήστης cpp έγραψε:
              Το 20 με 21 είναι μια καλή θερμοκρασία για χειμώνα καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!

              Χθες το ειχα στη θερμοκρασια που λες 20-21, αλλα θολωναν με τη μια.

              Τα τζάμια θέλουν κρύο αέρα!!!!!!!!!! έτσι φεύγουν οι υδρατμοί........
              Οπότε αναγκαστικά ανοίγεις το air condition ακόμα και το χειμώνα!!!!!!!

              Δηλαδη θες να πεις οτι οταν βρεχει (χειμωνα-καλοκαιρι) κυκλοφορεις με το κλιματισμο ανοιχτο;;; Δηλαδη το ιδιο κανουν ολοι για να μην εχουν θολωμενα τζαμια;

              Δεν μπορεί να έχει έξω 10 βαθμούς πχ και μέσα να το έχεις στο 24 και να θες να φύγουν οι υδρατμοί..........

              Το χειμωνα παντως καπως ετσι πηγαινε (10 βαθμοι εξω, 24 μεσα) και δεν ειχα προβλημα θολωματος.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cpp last edited by

                Ο χρήστης nikoska έγραψε:
                Ευχαριστω για την απαντηση σου, αλλα εχω καποιες αποριες.

                Το 20 με 21 είναι μια καλή θερμοκρασία για χειμώνα καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!

                Χθες το ειχα στη θερμοκρασια που λες 20-21, αλλα θολωναν με τη μια.

                Τα τζάμια θέλουν κρύο αέρα!!!!!!!!!! έτσι φεύγουν οι υδρατμοί........
                Οπότε αναγκαστικά ανοίγεις το air condition ακόμα και το χειμώνα!!!!!!!

                Δηλαδη θες να πεις οτι οταν βρεχει (χειμωνα-καλοκαιρι) κυκλοφορεις με το κλιματισμο ανοιχτο;;; Δηλαδη το ιδιο κανουν ολοι για να μην εχουν θολωμενα τζαμια;

                Δεν μπορεί να έχει έξω 10 βαθμούς πχ και μέσα να το έχεις στο 24 και να θες να φύγουν οι υδρατμοί..........

                Το χειμωνα παντως καπως ετσι πηγαινε (10 βαθμοι εξω, 24 μεσα) και δεν ειχα προβλημα θολωματος.

                Για μένα καλή θερμοκρασία είναι το 20 στο Auto........ Το θέμα θολώματος υπάρχει το χειμώνα ή σε βροχερές ημέρες εκεί αν δεν γίνεται η δουλειά στους 20 το κατεβάζω στο 18 για λίγο και μετά ξανά 20 auto......
                Οπότε ναι χειμώνας και ο κλιματισμός ανοικτός και έχουμε δροσούλα στο αμάξι... αλλά κανένα πρόβλημα .... γενικά δεν πρέπει να υπάρχουν μεγάλες διαφορές μέσα με έξω ....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dog80 last edited by

                  Κοίτα αν το κλιματιστικό είναι στο κλειστό ή ανοιχτό κύκλωμα. Πιθανόν έχει μείνει στο κλειστό και γιαυτό σου θαμπώνει τα τζάμια.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    popol-ros last edited by

                    για να ξεθολωσεις το τζαμι θελει απλα να ειναι ανοιχτος ο κλιματισμος και τιποτε παραπανω.......... αυτο που κανει ειναι να μαζευει την υγρασια και να ξεραινει τον αερα.....
                    δεν καταλαβα γιατι θα πρεπει να επικρατει πολικο ψυχος μεσα στην καμπινα???? δεν μπορεις να βαλεις θερμοκρασια ας πουμε 25 βαθμους ????

                    αντε ρε παιδια , τα ευκολα τα κανετε δυσκολα χωρις λογο......

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tazio last edited by

                      Κοίτα την ανακύκλωση του αέρα της καμπίνας αν είναι κλειστή λογικά αυτό φταίει για το θάμπωμα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                        Κοίτα αν το κλιματιστικό είναι στο κλειστό ή ανοιχτό κύκλωμα. Πιθανόν έχει μείνει στο κλειστό και γιαυτό σου θαμπώνει τα τζάμια.

                        Φιλε ντοκυ τι κανεις???

                        Να σε ρωτησω κατι...ποσα κμ εχεις στο σαντα??

                        Με τα αμορτισερ εκανες κατι??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dea-735 last edited by

                          Φιλε ντοκυ τι κανεις???

                          Να σε ρωτησω κατι...ποσα κμ εχεις στο σαντα??

                          Με τα αμορτισερ εκανες κατι??[/quote]

                          Πολύ σχετικός με το θέμα . Μπράβο RANDOM ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dog80 last edited by

                            Ο χρήστης Random έγραψε:

                            Κοίτα αν το κλιματιστικό είναι στο κλειστό ή ανοιχτό κύκλωμα. Πιθανόν έχει μείνει στο κλειστό και γιαυτό σου θαμπώνει τα τζάμια.

                            Φιλε ντοκυ τι κανεις???

                            Να σε ρωτησω κατι...ποσα κμ εχεις στο σαντα??

                            Με τα αμορτισερ εκανες κατι??

                            80.000 χιλιόμετρα και ακόμα έχει τα εργοστασιακά αμορτισέρ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikoska last edited by

                              Μάλλον σας μπερδεψα από δικό μου λάθος.

                              Λοιπον, μεσα στο αμαξι υπαρχουν:

                              • κλιματισμός
                              • A/C

                              Βρεχει και εχω τον κλιματισμο στο AUTO και στους 20-21 βαθμους και ανοιχτη την κυκλοφορία αερα απο μεσα προς τα εξω. Τα τζαμια θολωνουν.
                              Παταω το κουμπι για το ξεθολωμα παρμπριζ (ετσι λενε οι οδηγιες του RAV), αναβει το A/C (παραλληλα με τον κλιματισμο στο AUTO) και αμεσως το τζαμι ξεθολωνει, αλλα αρχιζω να παγωνω εγω. Κλεινω το A/C (ο κλιματισμος παραμενει ενεργος στο AUTO)και το τζαμι θολωνει παλι.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tifozif1 last edited by

                                Δοκίμασε αφου πατήσεις το κουμπί για το ξεθόλωμα να αυξήσεις την θερμοκρασία σε 24-25 για να μην κρυώνεις.

                                Όταν δεν είναι αναμένο το λαμπάκι του Α/C δεν δουλέβει ο κλιματισμός παρά μόνο η θέρμανση (ο αέρας ζεστένεται από τον κινητήρα).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Όταν θολώνει καλό είναι να μπαίνει φρέσκος αέρας ώστε ο εσωτερικός που έχει κορεστεί από υγρασία να φεύγει και να μην ανακυκλώνεται.
                                  Η λειτουργία του συμπιεστή του A/C εκτός από το κρύο κάνει και αφύγρανση. Στη συγκεκριμένη λειτουργία το κρύο είναι η παρενέργεια. Οπότε απλά βάζεις και καλοριφέρ ή στα προχωρημένα κλοματιστικά ρυθμίζεις ανάλογα τη συνολική θερμοκρασία. Μπορεί να ακούγεται σαν σπατάλη το να έχεις A/C και καλοριφέρ μαζί και όντως είναι αλλά επιτυγχάνει την κατάλληλη θερμοκρασία μαζί με την απαιτούμενη αφύγρανση.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kramih1 last edited by

                                    Καταρχην καλημερα σας, είναι η πρώτη φορά που γράφω και το θέμα είναι ο κλιματισμός!!

                                    θα σας μιλησω σαν μηχανολόγος γιατι αυτο το θέμα με τα θολώματα το ακούω συχνα και μου φαίνεται παράλογο που το έχουμε ακόμα απορία.

                                    Οι υδρατμοί είναι όντως υγρασία .Στο αυτοκινητο οφείλονται στο ότι λόγω κρύου ειναι αυξημενη η υγρασία και σε συνδυασμό με την μεγαλυτερη θερμοκρασία στο εσωτερικό μετραπονται σε υγρό.
                                    Το να ανοιγεις το κρυο για να φύγει το φαινόμενο του θολώματος(προσοχη το φαινόμενο γιατι ουσιαστικά η υγρασία δεν φεύγει) πραγματοποείται επιτυγχάνοντας χαμηλότερη θερμοκρασια(πάνω στο κρυσταλλο) απο την εξωτερική με αποτέλεσμα η υγρασια να μην μετατρέπεται σε υγρό.

                                    Ο μόνος τρόπο να εξαφανισεις την υγρασία είναι να ξηράνεις την ατμοσφαιρα και αυτο πραγματοποιειται, μόνο , με εισαγωγή θερμού νωπού αέρα, άρα ανοίγοντας το καλοριφερ και χωρίς ανακύκλωση. Φαντάζομαι οτι τα αυτοκινητα που έχουν κλιμαστισμό(χρησιμοποιουν το ίδιο συστημα για θερμανση-ψυξη) αν ανοίγουν θα φέρνουν ζέστη.

                                    Επίσης για το φίλο που λέει για την αφυγρανση, ισχύει στα κλιμαστικα αλλά όχι στην ψυξη, είναι μια διαδικασια που αφορά την θέρμανση και πρέπει να δείξω σε ενα ψυχρομετρικο χάρτη πως γίνεται αυτό.

                                    Πάντως όσοι εχουν Focus(το προηγούμενο) στην έκδοση Trend οταν είναι για ξεθαμπωμα ειναι ζωγραφισμενα στα χειριστηρια και λεει να βάλει τον αερα στο παρπριζ ,στο ζεστό και την ταχυτητα στο 3 ,εαν έχεις ανακυκλωση την απενεργοποιει μόνο του.

                                    Sorry για τον δασκαλιστικο χαρακτηρα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alexastrag last edited by

                                      στο δικο μου focus 1 ghia με κλιματισμο πατωντας το κουμπι για το ξεθολωμα του παρπριζ ανοιγει ο κλιματισμος στο ζεστο με φουλ ταχυτητα του βεντιλατερ και ταυτοχρονα ανοιγει και η εισοδος φρεσκου αερα.
                                      το αποτελεσμα ειναι αμεσο αν και η ζεστη ειναι μαλλον υπερβολικη και αναγκαζομαι πολυ γρηγορα να το κλεισω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gtz last edited by

                                        Κανονικά πατώντας το AUTO πρέπει να ενεργοποιείται και το A/C εφόσον η εξωτερική θερμοκρασία δεν είναι πολύ χαμηλή.Αν παρ'όλα αυτά το A/C παραμένει κλειστό,πατάμε το κουμπί ξεθαμπώματος του μπροστινού παρμπρίζ,οπότε θα ανάψει και το A/C με την παροχή αέρα στο φούλ,ρυθμίζοντας όμως την εσωτερική θερμοκρασία σε κάποιο επίπεδο ώστε να μην κρυώνει υπερβολικά ο αέρας.
                                        Τέλος η κατα βούληση ενεργοποίηση του A/C απο το αντίστοιχο κουμπί οδηγεί στα ίδια αποτελέσματα,απλά εδω έχουμε τη δυνατότητα να ρυθμίζουμε την παροχή του αέρα (σε αντίθεση με την προηγούμενη περίπτωση).
                                        Επειδή όμως η λειτουργία του A/C ξηραίνει την ατμόσφαιρα στην περιοχή του παρμπρίζ,το γρήγορο κλείσιμο του A/C θα οδηγήσει σε γρήγορο επανασχηματισμό των υδρατμών στο παρμπρίζ,δεδομένης της αυξημένης υγρασίας που επικρατεί λόγω της βροχής.Πρέπει λοιπόν,αν έχουμε ενεργοποιήσει το A/C να το αφήνουμε ενεργοποιημένο μέχρι το τέλος της διαδρομής,διότι οι υδρατμοί επανασχηματίζονται γρήγορα αν το κλείσουμε αμέσως...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          emmanoyhl last edited by

                                          Υπάρχουν στο εμπόριο εμποτισμένα σφουγγαράκια που κάνουν εκπληκτική δουλειά σε αυτόν τον τομέα. Η διάρκεια τους στο εμπρός παρμπρίζ είναι ποιο σύντομη από ότι στο πίσω που η συσσώρευση είναι μικρότερη αλλά έτσι κι αλλιώς κάνουν καλή δουλειά.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kotetsi last edited by

                                            Μιας και στο θέμα αναφέρεστε γενικότερα για το ξεθόλωμα των τζαμιών, θέλω να ρωτήσω το εξής: γιατί στα αυτοκίνητα χωρίς AC/Clima είναι αρκετό για το ξεθόλωμα μόνο το άνοιγμα του καλοριφέρ ενώ σε όσα έχουν AC/Clima πρέπει να ανάβεις και τον κλιματισμό; Τα κυκλώματα AC και καλοριφέρ δεν είναι διαφορετικά; Δηλαδή τι εξτρά ρόλο παίζει η αφύγρανση που γίνεται με το AC από την ώρα που και το καλοριφέρ φέρνοντας ζέστη εντός της καμπίνας ξεθολώνει άμεσα τα τζάμια και διώχνει τους υδρατμούς;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr