-
Είχα πάει για καφέ και μιλούσα με κάποιους γνωστούς μου για αυτοκίνητα..
Όταν τους είπα ότι γουστάρω τρελά το καινούργιο Clio Sport (pavlos23 με έσωσες από το Golf με τις φωτογραφίες σου), μου είπαν με ένα στόμα: 'Μα καλά, θα δώσεις σχεδόν 30.000 για Renault?' Και με κοιτάγανε λες και κατέβηκα από τον Άρη.. Με ένα στόμα μια φωνή όλοι πρότειναν την 116 (άκουσον άκουσον) και μάλιστα ο λόγος που την προτείνανε είναι το πολυτελές εσωτερικό! Μάλιστα ο ένας πρόσφατα την αγόρασε και ψάχνει να βρει να βάλει 17άρες ζάντες.. Και όταν του είπα ότι δεν πρόκειται να ζεσταθούν ποτέ τα λάστιχα και ότι μειώνει ακόμα περισσότερο την (όποια τελοσπάντων) ενεργητική ασφάλεια μου είπε ότι δεν θέλει το αμάξι για κόντρες..
Το μόνο σοβαρό αυτοκίνητο που προτάθηκε κατά την γνώμη μου είναι το A3 2.0TFSI (ακούς technik?). Το άλλο που άκουσα ήταν 316..
Πείτε μου ειλικρινά, εγώ είμαι ο περίεργος?
(προσοχή, δεν θέλω προτάσεις για το τι αυτοκίνητο να πάρω, εξάλλου θα ανοίξω καινούργιο thread (αν και για clio με βλέπω (pavlos23 σου πα ευχαριστώ για τις φωτογραφίες?)) αλλά να μου πείτε τις απόψεις σας περί του θέματος)
-
Είχα πάει για καφέ και μιλούσα με κάποιους γνωστούς μου για αυτοκίνητα..
Όταν τους είπα ότι γουστάρω τρελά το καινούργιο Clio Sport (pavlos23 με έσωσες από το Golf με τις φωτογραφίες σου), μου είπαν με ένα στόμα: 'Μα καλά, θα δώσεις σχεδόν 30.000 για Renault?' Και με κοιτάγανε λες και κατέβηκα από τον Άρη.. Με ένα στόμα μια φωνή όλοι πρότειναν την 116 (άκουσον άκουσον) και μάλιστα ο λόγος που την προτείνανε είναι το πολυτελές εσωτερικό! Μάλιστα ο ένας πρόσφατα την αγόρασε και ψάχνει να βρει να βάλει 17άρες ζάντες.. Και όταν του είπα ότι δεν πρόκειται να ζεσταθούν ποτέ τα λάστιχα και ότι μειώνει ακόμα περισσότερο την (όποια τελοσπάντων) ενεργητική ασφάλεια μου είπε ότι δεν θέλει το αμάξι για κόντρες..
Το μόνο σοβαρό αυτοκίνητο που προτάθηκε κατά την γνώμη μου είναι το A3 2.0TFSI (ακούς technik?). Το άλλο που άκουσα ήταν 316..
Πείτε μου ειλικρινά, εγώ είμαι ο περίεργος?
(προσοχή, δεν θέλω προτάσεις για το τι αυτοκίνητο να πάρω, εξάλλου θα ανοίξω καινούργιο thread (αν και για clio με βλέπω (pavlos23 σου πα ευχαριστώ για τις φωτογραφίες?)) αλλά να μου πείτε τις απόψεις σας περί του θέματος)
-
Είχα πάει για καφέ και μιλούσα με κάποιους γνωστούς μου για αυτοκίνητα..
Όταν τους είπα ότι γουστάρω τρελά το καινούργιο Clio Sport (pavlos23 με έσωσες από το Golf με τις φωτογραφίες σου), μου είπαν με ένα στόμα: 'Μα καλά, θα δώσεις σχεδόν 30.000 για Renault?' Και με κοιτάγανε λες και κατέβηκα από τον Άρη.. Με ένα στόμα μια φωνή όλοι πρότειναν την 116 (άκουσον άκουσον) και μάλιστα ο λόγος που την προτείνανε είναι το πολυτελές εσωτερικό! Μάλιστα ο ένας πρόσφατα την αγόρασε και ψάχνει να βρει να βάλει 17άρες ζάντες.. Και όταν του είπα ότι δεν πρόκειται να ζεσταθούν ποτέ τα λάστιχα και ότι μειώνει ακόμα περισσότερο την (όποια τελοσπάντων) ενεργητική ασφάλεια μου είπε ότι δεν θέλει το αμάξι για κόντρες..
Το μόνο σοβαρό αυτοκίνητο που προτάθηκε κατά την γνώμη μου είναι το A3 2.0TFSI (ακούς technik?). Το άλλο που άκουσα ήταν 316..
Πείτε μου ειλικρινά, εγώ είμαι ο περίεργος?
(προσοχή, δεν θέλω προτάσεις για το τι αυτοκίνητο να πάρω, εξάλλου θα ανοίξω καινούργιο thread (αν και για clio με βλέπω (pavlos23 σου πα ευχαριστώ για τις φωτογραφίες?)) αλλά να μου πείτε τις απόψεις σας περί του θέματος)
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Είχα πάει για καφέ και μιλούσα με κάποιους γνωστούς μου για αυτοκίνητα..Όταν τους είπα ότι γουστάρω τρελά το καινούργιο Clio Sport (pavlos23 με έσωσες από το Golf με τις φωτογραφίες σου), μου είπαν με ένα στόμα: 'Μα καλά, θα δώσεις σχεδόν 30.000 για Renault?' Και με κοιτάγανε λες και κατέβηκα από τον Άρη.. Με ένα στόμα μια φωνή όλοι πρότειναν την 116 (άκουσον άκουσον) και μάλιστα ο λόγος που την προτείνανε είναι το πολυτελές εσωτερικό! Μάλιστα ο ένας πρόσφατα την αγόρασε και ψάχνει να βρει να βάλει 17άρες ζάντες.. Και όταν του είπα ότι δεν πρόκειται να ζεσταθούν ποτέ τα λάστιχα και ότι μειώνει ακόμα περισσότερο την (όποια τελοσπάντων) ενεργητική ασφάλεια μου είπε ότι δεν θέλει το αμάξι για κόντρες..
Το μόνο σοβαρό αυτοκίνητο που προτάθηκε κατά την γνώμη μου είναι το **A3 2.0TFSI (ακούς technik?). **Το άλλο που άκουσα ήταν 316..
Πείτε μου ειλικρινά, εγώ είμαι ο περίεργος?
(προσοχή, δεν θέλω προτάσεις για το τι αυτοκίνητο να πάρω, εξάλλου θα ανοίξω καινούργιο thread (αν και για clio με βλέπω (pavlos23 σου πα ευχαριστώ για τις φωτογραφίες?)) αλλά να μου πείτε τις απόψεις σας περί του θέματος)
Όλος αυτιά
Αυτό βέβαια ανεβαίνει στα 35,300.
-GTI
-A3 Sportback TFSI
-RX-8
-Type-R (τί γράφω; ).....
-
cooper S , alfa 147 2.0 , Colt 1.5 T , Ibiza Fr
Αυτες θα ηταν οι πιθανοτερες επιλογες μου! -
Kid αν και μικρός φαίνεται πως οι σωστές αυτοκινητιστικές βάσεις έχουν μπεί
Μην ακούς τις σειρήνες που σε θέλουν με αυτοκίνητο βαρύ,απλώς ικανοποιητικό σε επιδόσεις και 'βαρύ' σήμα στο καπό. Οι φωτογραφίες του νέου Clio Sport έχουν χαλάσει και το δικό μου ύπνο...Με δεδομένη τη σημερινή αγορά τα Cooper S, Clio Sport, Type-R και Golf GTi θεωρώ πως είναι οι κορυφαίες επιλογές. Θα περίμενα όμως λίγο να δω και κάποιο ένα άλλο μοντέλο...
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Με δεδομένη τη σημερινή αγορά τα Cooper S, Clio Sport, Type-R και Golf GTi θεωρώ πως είναι οι κορυφαίες επιλογές. Θα περίμενα όμως λίγο να δω και κάποιο ένα άλλο μοντέλο...Σε ποιο αναφέρεσαι? Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην πάρω (λεεεεμε τώρα) το clio και προκύψει τίποτα καλύτερο και κλαίω τα (ξένα) λεφτά..
-
(ανάλογα τις ανάγκες κτλ κτλ) έχεις άπειρες επιλογές.
Από ΜΧ-5, MR2, Golf GTi, RX-8, Clio, Ibiza cupra κτλ κτλ
Eξαρτάται.. έχεις πάρα πολλές επιλογές! -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Σε ποιο αναφέρεσαι? Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην πάρω (λεεεεμε τώρα) το clio και προκύψει τίποτα καλύτερο και κλαίω τα (ξένα) λεφτά..Στο Clio αναφέρομαι
Μπορείς ,τώρα που το σκέφτομαι, με 30.000 Ευρώ να πάρεις ένα Rallye και με τα υπόλοιπα χρήματα να βάλεις μπάκετ, ζώνες, rollcage,βάσεις κιβωτίου,ψαλιδόμπαρα,θολόμπαρα,χωστό τιμόνι,ανθρακονημάτινο καπό,μπλοκέ,εκκεντροφορόυς,σκούπα,εξάτμιση,καταλύτη,πρόγραμμα,στενά ελατήρια,15άρες και ότι άλλο θες μιας και θα σου περισσέψουν και χρήματα. Ααααααααχχχ. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Σε ποιο αναφέρεσαι? Όχι τίποτα άλλο, αλλά να μην πάρω (λεεεεμε τώρα) το clio και προκύψει τίποτα καλύτερο και κλαίω τα (ξένα) λεφτά..
Στο Clio αναφέρομαι
Μπορείς ,τώρα που το σκέφτομαι, με 30.000 Ευρώ να πάρεις ένα Rallye και με τα υπόλοιπα χρήματα να βάλεις μπάκετ, ζώνες, rollcage,βάσεις κιβωτίου,ψαλιδόμπαρα,θολόμπαρα,χωστό τιμόνι,ανθρακονημάτινο καπό,μπλοκέ,εκκεντροφορόυς,σκούπα,εξάτμιση,καταλύτη,πρόγραμμα,στενά ελατήρια,15άρες και ότι άλλο θες μιας και θα σου περισσέψουν και χρήματα. Ααααααααχχχ.Ναι, ίσως σε 4-5 χρόνια, τώρα όμως όχι..
Πάντως θέλω να πάω στα Μέγαρα για να σκίσω το πρώτο μου αυτοκίνητο. Ακόμα και αν το σπάσω, θα το χω ευχαριστηθεί.. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Μπορείς ,τώρα που το σκέφτομαι, με 30.000 Ευρώ να πάρεις ένα Rallye και με τα υπόλοιπα χρήματα να βάλεις μπάκετ, ζώνες, rollcage,βάσεις κιβωτίου,ψαλιδόμπαρα,θολόμπαρα,χωστό τιμόνι,ανθρακονημάτινο καπό,μπλοκέ,εκκεντροφορόυς,σκούπα,εξάτμιση,καταλύτη,πρόγραμμα,στενά ελατήρια,15άρες και ότι άλλο θες μιας και θα σου περισσέψουν και χρήματα. Ααααααααχχχ.
Τώρα που το ξανασκέφτομαι και εγώ, με αυτά τα λεφτά μπορείς να πάρεις ένα αγωνιστικό ραλί ετοιμοπόλεμο και να κατεβεις στους αγώνες. Και θα σου μείνουν και λεφτά για συντήρηση κ για διακοπές στη Βραζιλία ή στη Χαβάι
-
Εγω παλι θεωρω οτι τα αυτοκινητα που αναφερετε παραπανω ειναι λιγο δυνατα για εναν 18χρονο...ειμαι της γνωμης οτι η μεταβαση σε αυτοκινητα με τετοιες ιπποδυναμεις πρεπει να γινει οταν αποκτηθει καποια σχετικη εμπειρια και μυαλο μεσα στο κεφαλι...
Σε καμια περιπτωση φιλε kid δεν θελω να πω κατι για τις οδηγικες σου ικανοτητες, μην το παρεξηγησεις! Εχω αδερφο στην ηλικια σου, οποιος ασχολητε και με go kart και γενικα εχει το μικροβιο οποτε μπορω να καταλαβω τι μπορεις να εχεις στο μυαλο σου αυτη τη στιγμη!
Προσωπικα ξεκινησα με ενα Fiat Cinque Sporting και καποια στιγμη το βελτιωσα...μετα απο ενα χρονο ηρθε το VW Polo 16v (AFH) το οποιο εφαγε με την σειρα του εκτεταμενο ατμοσφαιρικο Κ@...δακτυλο και τα τελευταια δυο χρονια εχω ενα 106 Rallye 16v με καποια πραγματακια πανω. Αυτο που θελω να πω οτι η μεταβαση απ'τα 54ps στα 150ps αλλα και στην διαφορετικη συμπεριφορα των αυτοκινητων (πιο απολυτο) εγινε με καποια βηματα...
Γιατι δεν περνεις ενα μικρο αξιοπιστο αυτοκινητο με οχι ακραια συμπεριφορα, να μαθεις καποια βασικα πραγματα εντος και εκτος πιστας και μετα διαθετεις μεγαλυτερο ποσο για κατι ομολογουμενος πιο γρηγορο!?
Σκεψου το πολυ καλα αυτο που σου λεω kid. Ενταξει, δεν λεω να παρεις 1.1lt αλλα νομιζω οτι ενα 1400αρι με καποια καλα οδηγικα στοιχεια ειναι πολυ καλη περιπτωση...ακομα και το 106 για πρωτο αυτοκινητο το θεωρω λιγο λαθος.Αν κανω καπου λαθος διορθωστε με...Στρατος.
-
Δεν θεωρώ λάθος τον ισχυρισμό του VW16v...
Kid ξεκίνα με κάτι πιο cool και μετά όρμα στα καλά. Έτσι θα τα εκτιμήσεις και καλύτερα. Άσε που θα σου κοστίσουν λιγότερο τυχόν λάθη στην πίστα (στο δρόμο δεν επιτρέπονται...).
Εγώ ξεκίνησα με Punto Sporting. Ήθελα το GT τότε και μπορούσα να το πάρω αλλά και με το Sporting μια χαρά τα πήγαμε και μου έμαθε πράγματα.
Τώρα το πως κατέληξα να κινούμαι με Corolla μη ρωτήσεις εμένα... -
Αν (μακάρι Παναγία μου) έχω γράψει καλά στις εξετάσεις, τότε θα έχω ένα πολύ δυνατό χαρτί στα χέρια μου για τις αυτοκινητιστικές μου διαπραγματεύσεις με τους γονείς μου.
Όμως ακόμα και αν μου δώσουνε λεφτά για γρήγογο αυτοκίνητο:α)Το καλό αυτοκίνητο δεν θα το πάρω αμέσως στα χέρια μου. Εξηγούμαι: Τα μόνα αυτοκίνητα που σκέφτομαι από αυτή την κατηγορία είναι το GTi, το Mini Cooper S και το καινούργιο Clio Sport. Το GTi απόσο γνωρίζω έχει ~5 μήνες παράδοση, αντίστοιχα και το Mini Cooper. Υπό φυσιολογικές συνθήκες, και το Clio ως νέο μοντέλο θα έχει κάποια καθυστέρηση. Οπότε θα έχω ήδη περάσει κάποιο χρόνο με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα της οικογένειας και θα έχω μάθει κάποια πράγματα. Μάλιστα, στην οικογένεια υπάρχει ένα αυτοκίνητο από κάθε κατηγορία, ένα μπροστοκούνητο, ένα πισωκούνητο και ένα τετρακούνητο, συνεπώς θα μάθω κάποια (λίγα ομολογουμένως) πράγματα για το καθένα και τις διαφορές στον τρόπο οδήγησης τους.
β)Πέρα από τα μαθήματα οδήγησης που θα κάνω, με ενδιαφέρει να πάω και σε μία σχολή ασφαλούς αγωνιστικής οδήγησης (ελπίζω να καταλάβατε τι σχολή εννοώ) για να μπορώ να ανταπεξέλθω καλύτερα κάτω από δύσκολες συνθήκες.
Ακόμα, ο πατέρας μου, ως πρώην οδηγός αγώνων στα νιάτα του, ξέρει να οδηγεί πολύ καλά και έχουμε συμφωνήσει ότι θα με μάθει να πηγαίνω το αυτοκίνητο χωρίς να με πηγαίνει αυτό. Με αυτό, δεν εννοώ ότι θα πηγαίνω παντού φέτες αλλά ότι θα προσπαθήσει να μου μάθει (όσο αυτό είναι δυνατόν) πως θα ελέγχω το αυτοκίνητο κάτω από όλες τις συνθήκες.
Εχθές το βράδυ για παράδειγμα σε κάτι ερημικούς δρόμους στο Ψυχικό μου έδειξε τι κάνει και πως δουλεύει το ABS σε βρεγμένο δρόμο. Αντίστοιχα θα μου δείξει και άλλα τέτοια μικρά μυστικά που μαθαίνονται μέσω της εμπειρίας και όχι σε ένα μάθημα..γ)Προσωπικά πιστεύω ότι δεν έχω ακόμα τα κότσια για να πάω γρήγορα ένα αυτοκίνητο. Δηλαδή, αν δεν είμαι σίγουρος ότι το ελέγχω οτιδήποτε και αν γίνει, δεν θα πατάω το γκάζι τέρμα. Αυτό το λέω γιατί έχω δει φίλους μου να τρακάρουν με αυτοκίνητα που είχαν μόλις λίγες μέρες και πραγματικά είχα σοκαρίστει. Οι φίλοι μου ήταν τυχεροί και τώρα είναι όλοι καλά, αλλά εγώ γιατί να ρισκάρω όταν μάλιστα ξέρω πως θα καταλήξω?
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Είχα πάει για καφέ και μιλούσα με κάποιους γνωστούς μου για αυτοκίνητα..
Όταν τους είπα ότι γουστάρω τρελά το καινούργιο Clio Sport (pavlos23 με έσωσες από το Golf με τις φωτογραφίες σου), μου είπαν με ένα στόμα: 'Μα καλά, θα δώσεις σχεδόν 30.000 για Renault?' Και με κοιτάγανε λες και κατέβηκα από τον Άρη.. Με ένα στόμα μια φωνή όλοι πρότειναν την 116 (άκουσον άκουσον) και μάλιστα ο λόγος που την προτείνανε είναι το πολυτελές εσωτερικό! Μάλιστα ο ένας πρόσφατα την αγόρασε και ψάχνει να βρει να βάλει 17άρες ζάντες.. Και όταν του είπα ότι δεν πρόκειται να ζεσταθούν ποτέ τα λάστιχα και ότι μειώνει ακόμα περισσότερο την (όποια τελοσπάντων) ενεργητική ασφάλεια μου είπε ότι δεν θέλει το αμάξι για κόντρες..
Το μόνο σοβαρό αυτοκίνητο που προτάθηκε κατά την γνώμη μου είναι το **A3 2.0TFSI (ακούς technik?). **Το άλλο που άκουσα ήταν 316..
Πείτε μου ειλικρινά, εγώ είμαι ο περίεργος?
(προσοχή, δεν θέλω προτάσεις για το τι αυτοκίνητο να πάρω, εξάλλου θα ανοίξω καινούργιο thread (αν και για clio με βλέπω (pavlos23 σου πα ευχαριστώ για τις φωτογραφίες?)) αλλά να μου πείτε τις απόψεις σας περί του θέματος)
Όλος αυτιά
Αυτό βέβαια ανεβαίνει στα 35,300.
-GTI
-A3 Sportback TFSI
-RX-8
-Type-R (τί γράφω; ).....
Ετσι πίστευα και εγώ
Οταν πήγα όμως να ρωτήσω βρέθηκα στα 35000
με το Α3 SPORTBACK 2.0
Οχι πως το μετάνοιωσα,είμαι απόλυτα ευχαριστημένος
απλά για την τιμολογιακή πολιτική τως εταιριών -
Ποιές είναι οι ανάγκες σου Kid;;; Γιατί πράγμα το θέλεις το αμάξι;
-
Χωρίς σκέψεις, υπολογισμούς, αναλύσεις και βέβαια υπεράνω υποκειμενικών στοιχείων-αναγκών, GOLF GTi. Φοβερή η τιμή του. Αρκεί βέβαια να το βρεις.
Από εκεί και πέρα μπαίνουν τα υποκειμενικά όπως και η σκέψη για το αύριο. Δηλαδή για το πως και το πότε θα το πουλήσεις. Κάποτε είχα μιά ΗΡΕ ΗF Τουρμπο. Τπέροχη αλλά μου πήρε ένα χρόνο για να πείσω κάποιον να την αγοράσει...
Πρέπει λοιπόν καταρχήν αν ξέρεις τι θέλεις και γιατίΣτρατης
-
Στρατη, μιας και το εχεις οδηγησει, θελω να πεις τι ακριβως τι εννουσες οταν εγραψες για το GTI '...σε σκοτωσε αν ξεχαστεις στην εισοδο'.
-
Spiro, παίδες καλημέρα!
Φτάνεις πολύ γρήγορα με δαύτο. Ομως δεν έχει την ακρίβεια, την αμεσότητα του Type-R και εύκολα αν αργήσεις να κλειστείς μπορεί να βρεθείς εκτός τροχιάς. Τότε είναι αργά ώστε αφήνοντας γκάζι να κλειστείς και να βρεθείς κοντά στην κορυφή. Δίνοντας γκάζι πάλι θα πάς ακόμα πιό έξω με τα μούτρα. Καλό θα είναι να ξέρεις καλά το δρόμο και να επιλέγεις πιό σπορ, πιό Gti γραμμές αφήνοντας τις πιό καθαρές για σασί όπως αυτό του Type-R. Πιό σφικτό, πιό ακριβλές στο όριο, ρυθμισμένο να προκαλέι να βρεις τα όρια σου. Μην ξεχνάτε πως πλέον δεν παράγονται αυτοκίνητα όπως το καλό 306...Στρατης
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Spiro, παίδες καλημέρα!
Φτάνεις πολύ γρήγορα με δαύτο. Ομως δεν έχει την ακρίβεια, την αμεσότητα του Type-R και εύκολα αν αργήσεις να κλειστείς μπορεί να βρεθείς εκτός τροχιάς. Τότε είναι αργά ώστε αφήνοντας γκάζι να κλειστείς και να βρεθείς κοντά στην κορυφή. Δίνοντας γκάζι πάλι θα πάς ακόμα πιό έξω με τα μούτρα. Καλό θα είναι να ξέρεις καλά το δρόμο και να επιλέγεις πιό σπορ, πιό Gti γραμμές αφήνοντας τις πιό καθαρές για σασί όπως αυτό του Type-R. Πιό σφικτό, πιό ακριβλές στο όριο, ρυθμισμένο να προκαλέι να βρεις τα όρια σου. Μην ξεχνάτε πως πλέον δεν παράγονται αυτοκίνητα όπως το καλό 306...Στρατης
και αν βαλουμε στην ακρη το Type-R, ποιο αλλο μπορει να θεωρηθει καλυτερο απο το GTI?
Με 30.000