-
BMW. Ο απόλυτος κυρίαρχος του θεσμού 'International Engine of the Year'. Ποιό συγκεκριμένα ο V10 της ΒΜW που εξοπλίζει τα σύνολα Μ5 και Μ6 απέσπασε 2 βραβεία 'Best New Engine 2005' και 'Best Performance Engine'. Στη δεύτερη θέση έρχεται ο V8 της Ferrari F430.
Για περσσότερες πληροφορίες check http://www.in.gr/auto
Y.Γ.: Στη ψηφοφορία συμμετείχαν 56 δημοσιογράφοι από 26 χώρες του πλανήτη, μεταξύ αυτών και ο κ. K.Καββαθάς.
-
BMW. Ο απόλυτος κυρίαρχος του θεσμού 'International Engine of the Year'. Ποιό συγκεκριμένα ο V10 της ΒΜW που εξοπλίζει τα σύνολα Μ5 και Μ6 απέσπασε 2 βραβεία 'Best New Engine 2005' και 'Best Performance Engine'. Στη δεύτερη θέση έρχεται ο V8 της Ferrari F430.
Για περσσότερες πληροφορίες check http://www.in.gr/auto
Y.Γ.: Στη ψηφοφορία συμμετείχαν 56 δημοσιογράφοι από 26 χώρες του πλανήτη, μεταξύ αυτών και ο κ. K.Καββαθάς.
-
BMW. Ο απόλυτος κυρίαρχος του θεσμού 'International Engine of the Year'. Ποιό συγκεκριμένα ο V10 της ΒΜW που εξοπλίζει τα σύνολα Μ5 και Μ6 απέσπασε 2 βραβεία 'Best New Engine 2005' και 'Best Performance Engine'. Στη δεύτερη θέση έρχεται ο V8 της Ferrari F430.
Για περσσότερες πληροφορίες check http://www.in.gr/auto
Y.Γ.: Στη ψηφοφορία συμμετείχαν 56 δημοσιογράφοι από 26 χώρες του πλανήτη, μεταξύ αυτών και ο κ. K.Καββαθάς.
-
Ηταν επομενο...
501 ιπποι, αρα 101 στο λιτρο.
Αντε και του χρονου... -
507 ίπποι..
Δεν νομίζω όμως ότι έπαιξε ρόλο μόνο το απόλυτο νούμερο.. Η 430 βγάζει περισσότερα άλογα στο λίτρο. Επί της ουσίας η Μ5 είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν ποτέ.. -
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... 088#316088
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
507 ίπποι..
Δεν νομίζω όμως ότι έπαιξε ρόλο μόνο το απόλυτο νούμερο.. Η 430 βγάζει περισσότερα άλογα στο λίτρο. Επί της ουσίας η Μ5 είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που φτιάχτηκαν ποτέ..ούτε αυτό μετράει, ούτε η ειδική απόδοση μόνο. Αν έπαιζε σπουδαίο ρόλο η ειδική ισχύς, το βραβείο θα κέρδιζε για πολλοστή φορά το μοτέρ του S2000 (120 ίπποι στο λίτρο)
Πιο πολύ μετράει η τεχνολογία και η εξέλιξη που κουβαλάει πάνω του ο κινητήρας (αποκλειστικά) του αυτοκινήτου. Ο συγκεκριμένος αυτή τη στιγμή, είναι τεχνολογικά ο πιο προηγμένος κινητήρας παραγωγής. Για λεπτομέρειες αφήνω τους πιο τεχνικά καταρτισμένους να μιλήσουν αναλυτικά. -
Και για να μήν ξεχνιόμαστε...
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... sc&start=0
-
O κινητηρας της Μ5 είναι ο πρωτος V10 παραγωγης με περιεχομενη γωνια 90 μοιρων και ισχυ 507 ιππων . Ο κινητηρας στροφαρει 8.250 rpm αφου ζυγιστηκε καλυτερα ο στροφαλος και χρησιμοποιηθηκε μονοκομματη αλουμινενια βαση για την στηριξη του. Σε αυτή εχουν προστεθει κυλινδρικα κομματια χυτου σιδηρου ώστε να γινεται καλυτερη αποσβεση των κραδασμων, να απιτυγχανεται ευκολοτερα η επιθυμητη πιεση λαδιου και να ακουγεται το μοτερ πιο σωστα. Επισης χρησιμοποιειται το συστημα χρονισμου των εκκεντροφορων και βυθισμα των βαλβιδων (bi-vanos) για βελτιστοποιηση των επιδωσεων και ελαχιστοποιηση των ρυπων. Οι βαλβιδες είναι κατασκευασμενες από ελαφρυ υλικο, με ειδικη σχεδιαση για βελτιστοποιηση της ροης. Τα ωστηρια είναι κι αυτά κατασκευασμενα από ελαφρυ υλικο όπως γινεται σε ολους τους πολυστροφους κινητηρες. Στην εισαγωγη είναι προσαρμοσμενες 10 πεταλουδες που ελεγχονται ηλεκτρονικα και ενεργοποιουνται ταυτοχρονα. Η εξατμιση είναι κατασκευασμενη από καθαρο ατσαλι και εχει δυο διοδους ροης που καταληγουν στα τελικα καζανια. Τελος ο εγκεφαλος χρησιμοποιει πανω από 1000 ηλεκτρονικα μερη. Εχει τη δυνατοτητα απεξεργασιας εως και 28 εκατομμυριων εντολων το δευτερολεπτο, ενώ τα σηματα που λαμβανει αγγιζουν το εξωπραγματικο νουμερο 50!. Όμως το πιο επαναστατικο συστημα που τοποθετηθηκε στο μοτερ της Μ5 είναι το συστημα ελεγχου της προαναφλεξης, που γινεται με αισθητηρες ιονισμου του ρευματος.
ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΥΡΙΟΙ
-
εκεινο το Μ5 που σβουριζε επιδεικτικα στα μεγαρα τις προάλλες, το χω δει καμιά 60αρια φορές στον ύπνο μου....
-
Σαν γερος που ειμαι πλεον μου ερχεται στο μυαλο ενα νουμερο 106,25 ιπποι στο λιτρο, 1965 (?), Giulia GTA.
Διορθωστε με αν εχω λαθος!
Σπυρος -
Γιατί όλα σε αυτό το forum πρέπει να εχούν σχέση με την Alfa Romeo
-
Απλα αναφερομαι σε αριθμους!
Αν ετυχε να ειναι Αλφα Ρομεο ηταν μια πολυ απλη συμπτωση συντροφε!
Σπυρος -
O.K Spiros, no problem
-
Ο χρήστης jgio1987 έγραψε:
O.K Spiros, no problemTi του ζητάς συγγνώμη;
Επειδή εκτος θεματος πέταξε δήθεν συμπτωματικά ένα νούμερο για -επίσης συμπτωματικά- την Alfa Romeo;
Έλεος!
Αντί να ζητήσει συγγνώμη;
Moderators! Μήπως πρέπει να αρχίσετε να σβήνετε; -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Σαν γερος που ειμαι πλεον μου ερχεται στο μυαλο ενα νουμερο 106,25 ιπποι στο λιτρο, 1965 (?), Giulia GTA.
Διορθωστε με αν εχω λαθος!
ΣπυροςΕπιβραβεύουμε (!) τον **V10 **της BMW...
off topic οποιαδήποτε αναφορά σε Alfa (τυχαία ή μή )
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
O.K Spiros, no problem
Ti του ζητάς συγγνώμη;
Επειδή εκτος θεματος πέταξε δήθεν συμπτωματικά ένα νούμερο για -επίσης συμπτωματικά- την Alfa Romeo;
Έλεος!
Αντί να ζητήσει συγγνώμη;
Moderators! Μήπως πρέπει να αρχίσετε να σβήνετε;ela re file! eleos toulaxiston mathame kai kati! kathe gnwmh pisteuw pws einai dekth!
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Σαν γερος που ειμαι πλεον μου ερχεται στο μυαλο ενα νουμερο 106,25 ιπποι στο λιτρο, 1965 (?), Giulia GTA.
Διορθωστε με αν εχω λαθος!
Σπυροςαρχη ΟΤ
Παντως ετσι για να μαθαινουμε η Giulia GTA 1600 παραχθηκε σε 500 κομματια για ομολογκασιον αλλα οι κινητηρες εβγαζαν 115 αλογα...
Μονον οι αγωνιστικοι κινητηρες εφταναν 170 αλογα απο 1600 κυβικα...
Προσοχη οτι διαβαζουμε στο ιντερνετ δεν ειναι παντα αληθεια, χρειαζεται να διασταυρωνουμε τις πληροφοριες, για παραδειγμα το γνωστο http://www.ultimatecarpage.com/frame.php?file=car.php&carnum=1332 εχει λαθος στοιχεια, και ειναι φανερο διοτι βεβαια ενα αυτοκινητο 700κιλων με 170 αλογα δεν κανει 8.8δευτερολεπτα 0-100 αλλα σαφως λιγοτερο...να μια πιο αξιοπιστη πηγη... παντως τρομερο αυτοκινητο
http://www.carpages.co.uk/alfa_romeo/alfa_romeo_gta_story_31_10_02.asp?switched=on&echo=543022228τελος ΟΤ
-
Απλα δεν διαβασα στο Ιντερνετ αυτην την πληροφορια, ειχα μπροστα μου ενα Σουηδικο περιοδικο που εκανε τεστ σε 2 αυτοκινητα απο το 100+ club της Σουηδιας!Μια GTA με 1,6 και 170 ιππους, η οποια ηταν STREET REGISTERED ΚΑΙ μια Μ3 επισης το ιδιο!
Αυτα μπους!
Εξαλλου εγραψα 'διορθωστε με αν κανω λαθος'!
Σπυρος -
Tα 500 κομμάτια για ομολογκασιόν που λέει ο Αριστοτέλης προφανώς και ήταν street legal, αλλιώς τι ομολογκασιόν θα έπαιρναν?
Μια απορία επι του θέματος, ο V10 της Gallardo έχει περιεχόμενη γωνία 72?
Αν έχει και αυτός 90 τότε της Μ5 δεν είναι ο πρώτος, χωρίς να τον μειώνει βέβαια αυτό σε κάτι.
And the winner is...............