-
Αν στο σωλήνα υποπίεσης που πηγαίνει στο σερβο, προσθέσω μια στένωση, ώστε να μειώσω τη διατομή, θα το πετύχω;
Τι παρενέργειες μπορεί να υπάρξουν; -
Αν στο σωλήνα υποπίεσης που πηγαίνει στο σερβο, προσθέσω μια στένωση, ώστε να μειώσω τη διατομή, θα το πετύχω;
Τι παρενέργειες μπορεί να υπάρξουν; -
Αν στο σωλήνα υποπίεσης που πηγαίνει στο σερβο, προσθέσω μια στένωση, ώστε να μειώσω τη διατομή, θα το πετύχω;
Τι παρενέργειες μπορεί να υπάρξουν; -
ποιός ο λόγος να θες να μειώσεις/πειράξεις το σύστημα υποβοήθησης; Τι προσπαθείς να καταφέρεις μέσα απ'αυτή την ενέργεια;
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Τι προσπαθείς να καταφέρεις μέσα απ'αυτή την ενέργεια;duh.... αυτό που λέει σαν τίτλο του θέματος.... την μείωση της υποβοήθησης του φρένου???
Δεν ξέρω αν υπάρχει ικανή ροή για να την περιορίσεις με το στένωμα ή αν απλά συνδέεται η υποπίεση. Αν δεν υπάρχει ροή τότε το στένωμα δεν θα κάνει τίποτα. Αντίθετα τότε μπορεί να πετύχεις κάτι βάζοντας ένα μικρό ντεπόζιτο στο σωληνάκι αυξάνοντας έτσι το νεκρό χώρο που θα είναι πιο δύσκολο να υποπιεστεί (σίγουρα λάθος λέξη αλλά μάλλον καταλαβαίνετε τι εννοώ). Αν λέω βλακείες πείτε τό μου να τα σβήσω να μην μπερδέυω κόσμο....
Ακόμα κι αν καταφέρεις να μειώσεις την υποβοήθηση το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι αυτό που θέλεις. Δηλαδή μπορεί να μην είναι σταθερό αλλά να ποικίλλει ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα κλπ και ακόμα κι αν μειωθεί η υποβοήθηση μπορεί να μην βελτιωθεί η αίσθηση. Επίσης δεν αποκλείεται κάποτε να χρειαστείς περισσότερη δύναμη από όση τύχει να σου προσφέρει το σύστημα εκείνη την στιγμή.... Το σωστό για λιγότερη υποβοήθηση είναι η χρήση μικρότερου σέρβο.... -
Δεν γίνεται ούτε με στένεμα στο σωληνάκι ούτε με αύξηση του χώρου υποπίεσης.
Ο σίγουρος τρόπος είναι η αλλαγή του σερβο με άλλο μικρότερης διαμέτρου. Πχ. από 8 inch σε 7 inch
Απο Ibiza ;; ... είναι μικρότερο ? ... μπαίνει ? -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
ποιός ο λόγος να θες να μειώσεις/πειράξεις το σύστημα υποβοήθησης; Τι προσπαθείς να καταφέρεις μέσα απ'αυτή την ενέργεια;Αύξηση 'αίσθησης'! Μειώνοντας την υποβοήθηση, άρα θέλοντας περισσότερη δύναμη, μπορείς να ζυγίσεις καλύτερα το φρενάρισμα!
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Δεν γίνεται ούτε με στένεμα στο σωληνάκι ούτε με αύξηση του χώρου υποπίεσης.
Ο σίγουρος τρόπος είναι η αλλαγή του σερβο με άλλο μικρότερης διαμέτρου. Πχ. από 8 inch σε 7 inch
Απο Ibiza ;; ... είναι μικρότερο ? ... μπαίνει ?Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Πάντως, δεν πρόκειται να μπώ σε τέτοια διαδικασία (αλλαγής σερβο)!
-
.... συνηθεια... ή αλλιως ...
'οχι οπως ηξερες... οπως βρηκες!!'
Μείωση υποβοήθησης φρένου