Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μείωση υποβοήθησης φρένου
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μείωση υποβοήθησης φρένου
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    8
    9
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gvala last edited by

      Αν στο σωλήνα υποπίεσης που πηγαίνει στο σερβο, προσθέσω μια στένωση, ώστε να μειώσω τη διατομή, θα το πετύχω;
      Τι παρενέργειες μπορεί να υπάρξουν;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gvala last edited by

        Αν στο σωλήνα υποπίεσης που πηγαίνει στο σερβο, προσθέσω μια στένωση, ώστε να μειώσω τη διατομή, θα το πετύχω;
        Τι παρενέργειες μπορεί να υπάρξουν;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gvala last edited by

          Αν στο σωλήνα υποπίεσης που πηγαίνει στο σερβο, προσθέσω μια στένωση, ώστε να μειώσω τη διατομή, θα το πετύχω;
          Τι παρενέργειες μπορεί να υπάρξουν;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dmitspan last edited by

            ποιός ο λόγος να θες να μειώσεις/πειράξεις το σύστημα υποβοήθησης; Τι προσπαθείς να καταφέρεις μέσα απ'αυτή την ενέργεια;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
              Τι προσπαθείς να καταφέρεις μέσα απ'αυτή την ενέργεια;

              duh.... αυτό που λέει σαν τίτλο του θέματος.... την μείωση της υποβοήθησης του φρένου???
              Δεν ξέρω αν υπάρχει ικανή ροή για να την περιορίσεις με το στένωμα ή αν απλά συνδέεται η υποπίεση. Αν δεν υπάρχει ροή τότε το στένωμα δεν θα κάνει τίποτα. Αντίθετα τότε μπορεί να πετύχεις κάτι βάζοντας ένα μικρό ντεπόζιτο στο σωληνάκι αυξάνοντας έτσι το νεκρό χώρο που θα είναι πιο δύσκολο να υποπιεστεί (σίγουρα λάθος λέξη αλλά μάλλον καταλαβαίνετε τι εννοώ). Αν λέω βλακείες πείτε τό μου να τα σβήσω να μην μπερδέυω κόσμο....
              Ακόμα κι αν καταφέρεις να μειώσεις την υποβοήθηση το αποτέλεσμα μπορεί να μην είναι αυτό που θέλεις. Δηλαδή μπορεί να μην είναι σταθερό αλλά να ποικίλλει ανάλογα με τις στροφές του κινητήρα κλπ και ακόμα κι αν μειωθεί η υποβοήθηση μπορεί να μην βελτιωθεί η αίσθηση. Επίσης δεν αποκλείεται κάποτε να χρειαστείς περισσότερη δύναμη από όση τύχει να σου προσφέρει το σύστημα εκείνη την στιγμή.... Το σωστό για λιγότερη υποβοήθηση είναι η χρήση μικρότερου σέρβο....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Δεν γίνεται ούτε με στένεμα στο σωληνάκι ούτε με αύξηση του χώρου υποπίεσης.
                Ο σίγουρος τρόπος είναι η αλλαγή του σερβο με άλλο μικρότερης διαμέτρου. Πχ. από 8 inch σε 7 inch
                Απο Ibiza ;; ... είναι μικρότερο ? ... μπαίνει ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gvala last edited by

                  Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                  ποιός ο λόγος να θες να μειώσεις/πειράξεις το σύστημα υποβοήθησης; Τι προσπαθείς να καταφέρεις μέσα απ'αυτή την ενέργεια;

                  Αύξηση 'αίσθησης'! Μειώνοντας την υποβοήθηση, άρα θέλοντας περισσότερη δύναμη, μπορείς να ζυγίσεις καλύτερα το φρενάρισμα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    gvala last edited by

                    Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                    Δεν γίνεται ούτε με στένεμα στο σωληνάκι ούτε με αύξηση του χώρου υποπίεσης.
                    Ο σίγουρος τρόπος είναι η αλλαγή του σερβο με άλλο μικρότερης διαμέτρου. Πχ. από 8 inch σε 7 inch
                    Απο Ibiza ;; ... είναι μικρότερο ? ... μπαίνει ?

                    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις! Πάντως, δεν πρόκειται να μπώ σε τέτοια διαδικασία (αλλαγής σερβο)!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      tm last edited by

                      .... συνηθεια... ή αλλιως ...

                      'οχι οπως ηξερες... οπως βρηκες!!'

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • First post
                        Last post
                      • 1 / 1
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr