-
Επελεξα να γραψω λιγα λογια για τον μεγαλυτερο BMW-δικο μου ερωτα,το πασιγνωστο BMW M3 E30.Η ιστορια μου μαζι του ξεκινα πισω στο καλοκαιρι του 1989.Προσπαθουσα να ξεκολλησω τη μουρη μου απο τη δορυφορικη οπως λεγοτανε τοτε τα λιγοστα καναλια που επιανε η TV με χιονια, απο το EUROSPORT που εδειχνε τα Μ3 Ε30 να διαλυουν τον ανταγωνισμο στο DTM,ITCC,BTCC.
Πιτσιρικας,εχει τελειωσει το σχολειο και εκει κοντα στον Ιουλιο ξεκινησαν ολα.Περιμενουμε την παραδοση της ολοκαινουργιας BMW Ε34.
Καθως μπαινω στην εκθεση για την παραλαβη διακρινω εναν ''αλητη του δρομου'' μπροστα μου.Ενα γνησιοτατο Μ3 Ε30 μαυρο προφανως με τα 200HP περιμενε την παραδοση του στον υπερτυχερο του ιδιοκτητη.Απο εκεινη τη στιγμη ξεκινησανε ολα.Μετα απο 7 χρονια αρχισε η αναζητηση ενος τετοιου ///Μωρου.Τι να πρωτοθυμηθω?Απειρα βραδυα σε εκθεσεις,εμπορους,σε φανοποιους για να βρεθει το ''σωστο κομματι''.Οπως ξερετε ολοι λογω του φορολογικου συστηματος της χωρας μας τα Μ3 Ε30 ηταν προνομιο για απειροελαχιστους τοτε και τα ORIGINAL που εισηχθησαν επισημα ειναι οχι πανω απο τα δαχτυλα του ενος χεριου.Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ επρεπε τοτε να κανει κατι για να εχει Μ3 Ε30.Αρχισανε λοιπον οι γνωστες σε ολους μετατροπες.Η τακτικη γνωστη-παλιο σασι 85 και υστερα-316 συνηθως και ενα Μ3 Ε30 τροπετο για δωρητης.Πολυ πετσοκομμα απο τους φανοποιους για να γινει η μετατροπη,ξεκαρφωνεται ολοκληρο το αμαξι μιας και το καπο το μπροστινο ειναι το μονο κοινο με τα υπολοιπα Ε30,αν και τα Μ3 Ε30 εχουν λαστιχα μεταξυ μπρος καπο και μπροστινων φτερων αρα ισως ουτε και το καπω για να ειμαστε πιο ακριβεις.Πολυ συχνα αφου επροκειτο να ''γδυθει''ολοκληρο το σασι αρκετοι προβηκανε σε αγορα τρακαρισμενων Ε30 αφου δεν ειχε νοημα να ειναι ατρακαριστα.Στη χωρα μας πολλοι φανοποιοι πλουτισανε απο τετοιες μετατροπες και καποιοι ασχοληθηκαν μονο με Μ3 Ε30.Οσο αναφορα το δηλωμα?Το ιταλικο 320is ηταν ιδιο οπτικα μοτερ-χτυπωντας αλλα νουμερα δηλωνοτανε 2000cc και γλυτωνες το χαρατσι.Εχουν φτιαχτει και λιγοστα Μ3 Ε30 cabrio αλλα ολα μετατροπη αφου δεν εισηχθησε ποτε επισημα στη χωρα μας ενω εχουν παραχθει 786 κομματια για τον υπολοιπο κοσμο.Οσο αναφορα της εκδοσεις που εχω δει τοσα χρονια στη χωρα μας περιλαμβανει τα παντα απο EVO 1,EVO 2,EYROPAMEISTER,RAVAGLIA EDITION,CECOTTO ακομα και SPORT EVO 2.5 ναι αυτα με το μεγαλο σαλονι και τα κοκκινα μπουζοκαλωδια 600 κομματια στον κοσμο.Ενα μεγαλο κεφαλαιο στην ιστορια των Μ3 Ε30 ειναι ο ΟΔΔΥ,ο Οργανισμος Διαχειρισης Δημοσιου Υλικου.Μεσω του ΟΔΔΥ πηρανε αδεια αρκετα ORIGINAL M3 E30 απο κατασχεσεις και οχι μονο.Αρκετα απο αυτα ειναι ORIGINAL αλλα δεν εχουν τα νουμερα πλαισιου τα σωστα χτυπημενα.Επισης υπαρχουν στη χωρα μας καποια US EDITION M3 E30 με τα 195 PS και την πρωτη επανω και οχι κατω οπως τα ευρωπαικα αδερφακια τους.Η αναζητηση ''σωστου'' Μ3 Ε30-δηλαδη γνησιου,αποκαλυψε και καποια τερατουργηματα οπως ενα το οποιο σερνει ολοκληρη ιστορια πισω του.....''κωλος Μ3 Ε30''ενωμενος με το υπολοιπο σασι απο 316 με νουμερα στο νεροχυτη απο 4-πορτο 316 μαλιστα!!!!!Τα χρονια περασαν και δεν θελω να θυμαμαι τις προκαταβολες που χαθηκαν σε εκθεσεις και ιδιωτες για υποτιθεμενα γνησια-αν δεν πλερωσσσεις δεν μαθαινεις!Παραλληλα με το εδω ψαξιμο η επιθυμια για εισαγωγη τετοιου αυτοκινητου κινειται οπως εμαθα σε απαγορευτικα επιπεδα πανω απο 30000EURO!!!Το αποτελεσμα?Ενας χωρος στο σπιτι μου σχεδον αφιερωμενος σε αυτο το ///Μωρο,αφισες,DVD με αγωνες DTM,βιντεοκασσετες με αγωνες,μινιατουρες σε ολες τις κλιμακες 1/18,1/43,αριθμοι πλαισιων, τα παντα μερικες φορες ημουν τοσο σιγουρος οτι ειχα βρει το ''σωστο'' που εκανα καποιες αγορες χωρις να εχω καν παρει το αμαξι,ενα μπροστινο spoiler απο EVO2 ενας λεβιες ταχυτητων και ενα τιμονι απο suede και τα δυο απο το SPORT EVO μου θυμιζουν την απιστευτη τρελα μου ακομα και σημερα που εχω BMW 325 Ε46,ειναι ακομα εδω ισως γιατι......ποιος ξερει!Τελειωνοντας θα ηθελα να αναφερω το πιο σπανιο BMW M3 E30-γιατι πολυς λογος γινεται για αυτο-ειναι ενα λευκο Μ3 Ε30 cabrio το οποιο ειναι το μοναδικο cabrio που παρηχθη απο την BMW με μοτερ EVO2,το γνωστο λευκο μοτερ με το 3-ριγο και ηταν ειδικη και παρραλληλα μοναδικη παραγγελια και ο αριθμος πλαισιου του ειναι EB85020.Tυχερος ο Αγγλαρας αλλα εξισου τυχερος ειναι ενας συμπατριωτης μας εδω στην Αθηνα που εχει το καθαροτερο Μ3 Ε30,γνησιοτατο,US EDITION και αβαφτο απο το 89 μεχρι σημερα απο την μεση και πανω!
Τελειωνοντας θα ηθελα να πω οτι ειναι κριμα να χαλασουμε αυτο το topic...δεν το εφτιαξα για να δημιουργησω διαμαχη..ειλικρινα!
Αναφερομαι σε ολες τις πλευρες!
-
Επελεξα να γραψω λιγα λογια για τον μεγαλυτερο BMW-δικο μου ερωτα,το πασιγνωστο BMW M3 E30.Η ιστορια μου μαζι του ξεκινα πισω στο καλοκαιρι του 1989.Προσπαθουσα να ξεκολλησω τη μουρη μου απο τη δορυφορικη οπως λεγοτανε τοτε τα λιγοστα καναλια που επιανε η TV με χιονια, απο το EUROSPORT που εδειχνε τα Μ3 Ε30 να διαλυουν τον ανταγωνισμο στο DTM,ITCC,BTCC.
Πιτσιρικας,εχει τελειωσει το σχολειο και εκει κοντα στον Ιουλιο ξεκινησαν ολα.Περιμενουμε την παραδοση της ολοκαινουργιας BMW Ε34.
Καθως μπαινω στην εκθεση για την παραλαβη διακρινω εναν ''αλητη του δρομου'' μπροστα μου.Ενα γνησιοτατο Μ3 Ε30 μαυρο προφανως με τα 200HP περιμενε την παραδοση του στον υπερτυχερο του ιδιοκτητη.Απο εκεινη τη στιγμη ξεκινησανε ολα.Μετα απο 7 χρονια αρχισε η αναζητηση ενος τετοιου ///Μωρου.Τι να πρωτοθυμηθω?Απειρα βραδυα σε εκθεσεις,εμπορους,σε φανοποιους για να βρεθει το ''σωστο κομματι''.Οπως ξερετε ολοι λογω του φορολογικου συστηματος της χωρας μας τα Μ3 Ε30 ηταν προνομιο για απειροελαχιστους τοτε και τα ORIGINAL που εισηχθησαν επισημα ειναι οχι πανω απο τα δαχτυλα του ενος χεριου.Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ επρεπε τοτε να κανει κατι για να εχει Μ3 Ε30.Αρχισανε λοιπον οι γνωστες σε ολους μετατροπες.Η τακτικη γνωστη-παλιο σασι 85 και υστερα-316 συνηθως και ενα Μ3 Ε30 τροπετο για δωρητης.Πολυ πετσοκομμα απο τους φανοποιους για να γινει η μετατροπη,ξεκαρφωνεται ολοκληρο το αμαξι μιας και το καπο το μπροστινο ειναι το μονο κοινο με τα υπολοιπα Ε30,αν και τα Μ3 Ε30 εχουν λαστιχα μεταξυ μπρος καπο και μπροστινων φτερων αρα ισως ουτε και το καπω για να ειμαστε πιο ακριβεις.Πολυ συχνα αφου επροκειτο να ''γδυθει''ολοκληρο το σασι αρκετοι προβηκανε σε αγορα τρακαρισμενων Ε30 αφου δεν ειχε νοημα να ειναι ατρακαριστα.Στη χωρα μας πολλοι φανοποιοι πλουτισανε απο τετοιες μετατροπες και καποιοι ασχοληθηκαν μονο με Μ3 Ε30.Οσο αναφορα το δηλωμα?Το ιταλικο 320is ηταν ιδιο οπτικα μοτερ-χτυπωντας αλλα νουμερα δηλωνοτανε 2000cc και γλυτωνες το χαρατσι.Εχουν φτιαχτει και λιγοστα Μ3 Ε30 cabrio αλλα ολα μετατροπη αφου δεν εισηχθησε ποτε επισημα στη χωρα μας ενω εχουν παραχθει 786 κομματια για τον υπολοιπο κοσμο.Οσο αναφορα της εκδοσεις που εχω δει τοσα χρονια στη χωρα μας περιλαμβανει τα παντα απο EVO 1,EVO 2,EYROPAMEISTER,RAVAGLIA EDITION,CECOTTO ακομα και SPORT EVO 2.5 ναι αυτα με το μεγαλο σαλονι και τα κοκκινα μπουζοκαλωδια 600 κομματια στον κοσμο.Ενα μεγαλο κεφαλαιο στην ιστορια των Μ3 Ε30 ειναι ο ΟΔΔΥ,ο Οργανισμος Διαχειρισης Δημοσιου Υλικου.Μεσω του ΟΔΔΥ πηρανε αδεια αρκετα ORIGINAL M3 E30 απο κατασχεσεις και οχι μονο.Αρκετα απο αυτα ειναι ORIGINAL αλλα δεν εχουν τα νουμερα πλαισιου τα σωστα χτυπημενα.Επισης υπαρχουν στη χωρα μας καποια US EDITION M3 E30 με τα 195 PS και την πρωτη επανω και οχι κατω οπως τα ευρωπαικα αδερφακια τους.Η αναζητηση ''σωστου'' Μ3 Ε30-δηλαδη γνησιου,αποκαλυψε και καποια τερατουργηματα οπως ενα το οποιο σερνει ολοκληρη ιστορια πισω του.....''κωλος Μ3 Ε30''ενωμενος με το υπολοιπο σασι απο 316 με νουμερα στο νεροχυτη απο 4-πορτο 316 μαλιστα!!!!!Τα χρονια περασαν και δεν θελω να θυμαμαι τις προκαταβολες που χαθηκαν σε εκθεσεις και ιδιωτες για υποτιθεμενα γνησια-αν δεν πλερωσσσεις δεν μαθαινεις!Παραλληλα με το εδω ψαξιμο η επιθυμια για εισαγωγη τετοιου αυτοκινητου κινειται οπως εμαθα σε απαγορευτικα επιπεδα πανω απο 30000EURO!!!Το αποτελεσμα?Ενας χωρος στο σπιτι μου σχεδον αφιερωμενος σε αυτο το ///Μωρο,αφισες,DVD με αγωνες DTM,βιντεοκασσετες με αγωνες,μινιατουρες σε ολες τις κλιμακες 1/18,1/43,αριθμοι πλαισιων, τα παντα μερικες φορες ημουν τοσο σιγουρος οτι ειχα βρει το ''σωστο'' που εκανα καποιες αγορες χωρις να εχω καν παρει το αμαξι,ενα μπροστινο spoiler απο EVO2 ενας λεβιες ταχυτητων και ενα τιμονι απο suede και τα δυο απο το SPORT EVO μου θυμιζουν την απιστευτη τρελα μου ακομα και σημερα που εχω BMW 325 Ε46,ειναι ακομα εδω ισως γιατι......ποιος ξερει!Τελειωνοντας θα ηθελα να αναφερω το πιο σπανιο BMW M3 E30-γιατι πολυς λογος γινεται για αυτο-ειναι ενα λευκο Μ3 Ε30 cabrio το οποιο ειναι το μοναδικο cabrio που παρηχθη απο την BMW με μοτερ EVO2,το γνωστο λευκο μοτερ με το 3-ριγο και ηταν ειδικη και παρραλληλα μοναδικη παραγγελια και ο αριθμος πλαισιου του ειναι EB85020.Tυχερος ο Αγγλαρας αλλα εξισου τυχερος ειναι ενας συμπατριωτης μας εδω στην Αθηνα που εχει το καθαροτερο Μ3 Ε30,γνησιοτατο,US EDITION και αβαφτο απο το 89 μεχρι σημερα απο την μεση και πανω!
Τελειωνοντας θα ηθελα να πω οτι ειναι κριμα να χαλασουμε αυτο το topic...δεν το εφτιαξα για να δημιουργησω διαμαχη..ειλικρινα!
Αναφερομαι σε ολες τις πλευρες!
-
Επελεξα να γραψω λιγα λογια για τον μεγαλυτερο BMW-δικο μου ερωτα,το πασιγνωστο BMW M3 E30.Η ιστορια μου μαζι του ξεκινα πισω στο καλοκαιρι του 1989.Προσπαθουσα να ξεκολλησω τη μουρη μου απο τη δορυφορικη οπως λεγοτανε τοτε τα λιγοστα καναλια που επιανε η TV με χιονια, απο το EUROSPORT που εδειχνε τα Μ3 Ε30 να διαλυουν τον ανταγωνισμο στο DTM,ITCC,BTCC.
Πιτσιρικας,εχει τελειωσει το σχολειο και εκει κοντα στον Ιουλιο ξεκινησαν ολα.Περιμενουμε την παραδοση της ολοκαινουργιας BMW Ε34.
Καθως μπαινω στην εκθεση για την παραλαβη διακρινω εναν ''αλητη του δρομου'' μπροστα μου.Ενα γνησιοτατο Μ3 Ε30 μαυρο προφανως με τα 200HP περιμενε την παραδοση του στον υπερτυχερο του ιδιοκτητη.Απο εκεινη τη στιγμη ξεκινησανε ολα.Μετα απο 7 χρονια αρχισε η αναζητηση ενος τετοιου ///Μωρου.Τι να πρωτοθυμηθω?Απειρα βραδυα σε εκθεσεις,εμπορους,σε φανοποιους για να βρεθει το ''σωστο κομματι''.Οπως ξερετε ολοι λογω του φορολογικου συστηματος της χωρας μας τα Μ3 Ε30 ηταν προνομιο για απειροελαχιστους τοτε και τα ORIGINAL που εισηχθησαν επισημα ειναι οχι πανω απο τα δαχτυλα του ενος χεριου.Ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ επρεπε τοτε να κανει κατι για να εχει Μ3 Ε30.Αρχισανε λοιπον οι γνωστες σε ολους μετατροπες.Η τακτικη γνωστη-παλιο σασι 85 και υστερα-316 συνηθως και ενα Μ3 Ε30 τροπετο για δωρητης.Πολυ πετσοκομμα απο τους φανοποιους για να γινει η μετατροπη,ξεκαρφωνεται ολοκληρο το αμαξι μιας και το καπο το μπροστινο ειναι το μονο κοινο με τα υπολοιπα Ε30,αν και τα Μ3 Ε30 εχουν λαστιχα μεταξυ μπρος καπο και μπροστινων φτερων αρα ισως ουτε και το καπω για να ειμαστε πιο ακριβεις.Πολυ συχνα αφου επροκειτο να ''γδυθει''ολοκληρο το σασι αρκετοι προβηκανε σε αγορα τρακαρισμενων Ε30 αφου δεν ειχε νοημα να ειναι ατρακαριστα.Στη χωρα μας πολλοι φανοποιοι πλουτισανε απο τετοιες μετατροπες και καποιοι ασχοληθηκαν μονο με Μ3 Ε30.Οσο αναφορα το δηλωμα?Το ιταλικο 320is ηταν ιδιο οπτικα μοτερ-χτυπωντας αλλα νουμερα δηλωνοτανε 2000cc και γλυτωνες το χαρατσι.Εχουν φτιαχτει και λιγοστα Μ3 Ε30 cabrio αλλα ολα μετατροπη αφου δεν εισηχθησε ποτε επισημα στη χωρα μας ενω εχουν παραχθει 786 κομματια για τον υπολοιπο κοσμο.Οσο αναφορα της εκδοσεις που εχω δει τοσα χρονια στη χωρα μας περιλαμβανει τα παντα απο EVO 1,EVO 2,EYROPAMEISTER,RAVAGLIA EDITION,CECOTTO ακομα και SPORT EVO 2.5 ναι αυτα με το μεγαλο σαλονι και τα κοκκινα μπουζοκαλωδια 600 κομματια στον κοσμο.Ενα μεγαλο κεφαλαιο στην ιστορια των Μ3 Ε30 ειναι ο ΟΔΔΥ,ο Οργανισμος Διαχειρισης Δημοσιου Υλικου.Μεσω του ΟΔΔΥ πηρανε αδεια αρκετα ORIGINAL M3 E30 απο κατασχεσεις και οχι μονο.Αρκετα απο αυτα ειναι ORIGINAL αλλα δεν εχουν τα νουμερα πλαισιου τα σωστα χτυπημενα.Επισης υπαρχουν στη χωρα μας καποια US EDITION M3 E30 με τα 195 PS και την πρωτη επανω και οχι κατω οπως τα ευρωπαικα αδερφακια τους.Η αναζητηση ''σωστου'' Μ3 Ε30-δηλαδη γνησιου,αποκαλυψε και καποια τερατουργηματα οπως ενα το οποιο σερνει ολοκληρη ιστορια πισω του.....''κωλος Μ3 Ε30''ενωμενος με το υπολοιπο σασι απο 316 με νουμερα στο νεροχυτη απο 4-πορτο 316 μαλιστα!!!!!Τα χρονια περασαν και δεν θελω να θυμαμαι τις προκαταβολες που χαθηκαν σε εκθεσεις και ιδιωτες για υποτιθεμενα γνησια-αν δεν πλερωσσσεις δεν μαθαινεις!Παραλληλα με το εδω ψαξιμο η επιθυμια για εισαγωγη τετοιου αυτοκινητου κινειται οπως εμαθα σε απαγορευτικα επιπεδα πανω απο 30000EURO!!!Το αποτελεσμα?Ενας χωρος στο σπιτι μου σχεδον αφιερωμενος σε αυτο το ///Μωρο,αφισες,DVD με αγωνες DTM,βιντεοκασσετες με αγωνες,μινιατουρες σε ολες τις κλιμακες 1/18,1/43,αριθμοι πλαισιων, τα παντα μερικες φορες ημουν τοσο σιγουρος οτι ειχα βρει το ''σωστο'' που εκανα καποιες αγορες χωρις να εχω καν παρει το αμαξι,ενα μπροστινο spoiler απο EVO2 ενας λεβιες ταχυτητων και ενα τιμονι απο suede και τα δυο απο το SPORT EVO μου θυμιζουν την απιστευτη τρελα μου ακομα και σημερα που εχω BMW 325 Ε46,ειναι ακομα εδω ισως γιατι......ποιος ξερει!Τελειωνοντας θα ηθελα να αναφερω το πιο σπανιο BMW M3 E30-γιατι πολυς λογος γινεται για αυτο-ειναι ενα λευκο Μ3 Ε30 cabrio το οποιο ειναι το μοναδικο cabrio που παρηχθη απο την BMW με μοτερ EVO2,το γνωστο λευκο μοτερ με το 3-ριγο και ηταν ειδικη και παρραλληλα μοναδικη παραγγελια και ο αριθμος πλαισιου του ειναι EB85020.Tυχερος ο Αγγλαρας αλλα εξισου τυχερος ειναι ενας συμπατριωτης μας εδω στην Αθηνα που εχει το καθαροτερο Μ3 Ε30,γνησιοτατο,US EDITION και αβαφτο απο το 89 μεχρι σημερα απο την μεση και πανω!
Τελειωνοντας θα ηθελα να πω οτι ειναι κριμα να χαλασουμε αυτο το topic...δεν το εφτιαξα για να δημιουργησω διαμαχη..ειλικρινα!
Αναφερομαι σε ολες τις πλευρες!
-
Ωχ...τι μου κανες τωρα.....με χτυπησες στο πιο αδυνατο μου σημιο.......Ε30 Μ3...το υπερτατο οχημα της σπορ κλπ οδηγησης...μια θεααα οπου οσα χρονια που περασαν και περνουν θα ειναι παντα ο ερωτας μου.... ακομα και Μ3 Ε46 θυσιαζω για την χαρη του
Να ειχα ενα EVO SPORT και δεν θελω τιποτα αλλο..........///Μ -
Κι εγω σαν παθιασμενος οπαδος των ///Μ ειμαι τρελλαμενος με την Ε30. Αν δεν κανω λαθος ο κινητηρας ειναι 2.3 λιτρων με αποδοση 215 ιππων. Το αυτοκινητο που εδωσε στην BMW τυ δυναμη για να συνεχισει...
Δεν υπαρχει λατρεις της πισω κινησης που να μην την σεβεται και καποιος που την οδηγησε που να μην την εχει αγαπησει.
Ενας πραγματικος Θρυλος...
Αντε και περιμενουμε να γινει κατι καλο τωρα με την Ε90 Μ3. Η ιστορια που εγραψε η Ε30 Μ3 πρεπει να συνεχιστει με τον σωστο τροπο. Τουλαχιστον τα ///Μ πρεπει να παραμεινουν πιστα στις παραδοσεις. Μπορει οι πιο πολλοι να μην εχουμε λεφτα για να αποκτησουμε μια Ε46 Μ3 CSL αλλα μπορουμε να ονειρευομαστε... Μερικες φορες ειναι κι αυτο μια καποια λυση οπως λεει και ο ποιητης. -
Μπραβο Pad......
Πραγματικα πολυ καλο Topic -
Eχει μια Μ3 σαν αυτή που λέτε στη γειτονιά μου.Την πάρκαρε για πολλά χρόνια στο γκαράζ αλλα από φέτος την παρκάρει στο δρόμο.Νομίζω ότι είδα και πωλητήριο αλλά δεν είμαι σίγουρος.Πολύ όμορφο αμάξι,με τα φουσκώματα κτλ
Νομίχω ότι είχε 250 άλογα ή κάνω λάθος?
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Eχει μια Μ3 σαν αυτή που λέτε στη γειτονιά μου.Την πάρκαρε για πολλά χρόνια στο γκαράζ αλλα από φέτος την παρκάρει στο δρόμο.Νομίζω ότι είδα και πωλητήριο αλλά δεν είμαι σίγουρος.Πολύ όμορφο αμάξι,με τα φουσκώματα κτλΝομίχω ότι είχε 250 άλογα ή κάνω λάθος?
Eιναι γνησιο????????
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Eχει μια Μ3 σαν αυτή που λέτε στη γειτονιά μου.Την πάρκαρε για πολλά χρόνια στο γκαράζ αλλα από φέτος την παρκάρει στο δρόμο.Νομίζω ότι είδα και πωλητήριο αλλά δεν είμαι σίγουρος.Πολύ όμορφο αμάξι,με τα φουσκώματα κτλ
Νομίχω ότι είχε 250 άλογα ή κάνω λάθος?
Eιναι γνησιο????????
εμένα μου φαίνεται καραγνήσιο.Από πιτσιρίκι που είμουνα το έβλεπα παρκαρισμένο στο γκαράζ πρώτη μούρη.Τώρα το χέρι μου στη φωτιά δεν το βάζω.Αν υπάρχει ακόμη,σε 2 εβδομάδες που κατεβαίνω Ελλάδα θα ρωτήσω τον ιδιοκτήτη.
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
Eχει μια Μ3 σαν αυτή που λέτε στη γειτονιά μου.Την πάρκαρε για πολλά χρόνια στο γκαράζ αλλα από φέτος την παρκάρει στο δρόμο.Νομίζω ότι είδα και πωλητήριο αλλά δεν είμαι σίγουρος.Πολύ όμορφο αμάξι,με τα φουσκώματα κτλ
Νομίχω ότι είχε 250 άλογα ή κάνω λάθος?
Eιναι γνησιο????????
εμένα μου φαίνεται καραγνήσιο.Από πιτσιρίκι που είμουνα το έβλεπα παρκαρισμένο στο γκαράζ πρώτη μούρη.Τώρα το χέρι μου στη φωτιά δεν το βάζω.Αν υπάρχει ακόμη,σε 2 εβδομάδες που κατεβαίνω Ελλάδα θα ρωτήσω τον ιδιοκτήτη.
ο.κ
Ευχαριστω πολυ! -
Ισως το ποιο αλητικο αυτοκινητο/εργαλειο που δημιουργηθηκε ποτε!!Μακαρι ο θεος να μας αξιωσει να παρουμε ενα καποια στιγμη εστω και για λιγο καιρο εστω και μετα απο χρονια.....ειμαστε ρομαντικοι πως να το κανουμε.....
-
Εργαλείο...
-
Νομίζω το αρχικό πόστ είναι ωδή στην ελληνική απίστευτη πραγματικότητα.
Επίσης είναι καλό reminder για το πόσο τυχεροί είμαστε σήμερα με τα γυαλιστερά, γνήσια τουτού αντιπροσωπείας.
Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται!!!
-
PAD: Μπανεις και bmw-motorsport και εχεις κανει το ιδιο ποστ εδω και καιρο , σωστα?
Παντως πολυ ωραιο τοπικ!!!!
Ε30 RULEZ ! ! ! -
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Νομίζω το αρχικό πόστ είναι ωδή στην ελληνική απίστευτη πραγματικότητα.Aκριβώς. Και ουδεμία σχέση έχει με την ιστορία της Μ3 Ε30. Είναι ωδή στην ιστορία της μοντίφας.
-
Καταπληκτικό αυτοκίνηυτο. Δυστυχώς δεν κατάφερα ποτέ να το οδηγήσω στην Ελλάδα. Το 1987, νομίζω- το οδήγησα στη Γερμανία. Με το Βασίλη Γιανακόπουλο πήγαμε με ένα νοικιασμένο πόλο των 900 κ.εκ. στο Νίρμπουριγκ για τη δοκιμή της αγωνιστικής έκδοσης. Στο περιθώριο οδήγησα μιά μαύρη Μ3-2.3 με την 1η κάτω αριστερά.΄Οδηγήσαμε στους γύρω δρόμους και στο σιρκουί! Στο μεγάλο των 22 χιλ. Φοβερή εμπερία. Αρχικά συνοδήγησα με τον Μάρκ Χάνσελ στα πηδάλια. Πιτσιρικά πρωταθλητής ταχύτητας με F3 και με Μ3 όντας μέλος του junior team των βαυαρών, ομάδα ευθύνη του οίκου Ζακσπιντ. Τα είδα όλα δίπλα του και μάλιστα κάπου στη μέση της διαδρομής μετά το σκαλοπάτι πήδημα αφήσαμε το Βασίλη που προδώθηκε από το στομάχι του. Τι μου θυμήσατε. Δεν έβγαινα μετά μέσα από την Μ3. Απίστευτο στήσιμο. Ο κινητήρας έπερεπε να τον κρατήσεις ψηλά για να πάει, αλλά ήταν το πλαίσιο το ατού. Ανάρτηση, τιμόνι, φρένα,,, άπαιχτα! Θα ήταν σύγχρονη και ελκυστική και σήμερα, χωρίς να αλλάξουν ούτε μία βίδα. Την ονειρευόμουν για πολλά χρόνια. Δεν οδήγησα ποτέ την 2.5 σε έκδοση παραγωγής (σε αγωνιστική οδήγησα το εργαλείο του Σπύρου Τζαβίδα), αλλά οδήγησα όλες τις άλλες. Πρόσφατα πριν 2-3 χρόνια όταν οδήγησα τη σημερινή έκδοση στο Χονκεχαιμ έγραψα ποιά 911 γμτ. και κατάφερα να συζήσω με μια ασημένια για σχεδόν 2 χρόνια. Εμπειρία!
Πάντως όταν προκύψει η επόμενη (V8? λέτε;) σε λίγους μήνες θα την φωτογραφίσουμε-οδηγήσουμε μαζί με μιά πολύ καλά διατηρημένη Μ3-Ε 30 του τότε, που διαθέτει καλός φίλος του περιοδικού, έμπειρος οδηγός αγώνων με ήθος και ιστορία.Καλημέρα σε όλους και πάντα τέτοια!
Στρατης
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Νομίζω το αρχικό πόστ είναι ωδή στην ελληνική απίστευτη πραγματικότητα.
Aκριβώς. Και ουδεμία σχέση έχει με την ιστορία της Μ3 Ε30. Είναι ωδή στην ιστορία της μοντίφας.
Δεν νομιζω να μην εχει σχεση το αρχικο ποστ με την Μ3 Ε30!!
Απλα επρεπε να γραψω και τις μαιμουδιες που γινονται στην Ελλαδα!! -
Ο χρήστης sx έγραψε:
Καταπληκτικό αυτοκίνηυτο. Δυστυχώς δεν κατάφερα ποτέ να το οδηγήσω στην Ελλάδα. Το 1987, νομίζω- το οδήγησα στη Γερμανία. Με το Βασίλη Γιανακόπουλο πήγαμε με ένα νοικιασμένο πόλο των 900 κ.εκ. στο Νίρμπουριγκ για τη δοκιμή της αγωνιστικής έκδοσης. Στο περιθώριο οδήγησα μιά μαύρη Μ3-2.3 με την 1η κάτω αριστερά.΄Οδηγήσαμε στους γύρω δρόμους και στο σιρκουί! Στο μεγάλο των 22 χιλ. Φοβερή εμπερία. Αρχικά συνοδήγησα με τον Μάρκ Χάνσελ στα πηδάλια. Πιτσιρικά πρωταθλητής ταχύτητας με F3 και με Μ3 όντας μέλος του junior team των βαυαρών, ομάδα ευθύνη του οίκου Ζακσπιντ. Τα είδα όλα δίπλα του και μάλιστα κάπου στη μέση της διαδρομής μετά το σκαλοπάτι πήδημα αφήσαμε το Βασίλη που προδώθηκε από το στομάχι του. Τι μου θυμήσατε. Δεν έβγαινα μετά μέσα από την Μ3. Απίστευτο στήσιμο. Ο κινητήρας έπερεπε να τον κρατήσεις ψηλά για να πάει, αλλά ήταν το πλαίσιο το ατού. Ανάρτηση, τιμόνι, φρένα,,, άπαιχτα! Θα ήταν σύγχρονη και ελκυστική και σήμερα, χωρίς να αλλάξουν ούτε μία βίδα. Την ονειρευόμουν για πολλά χρόνια. Δεν οδήγησα ποτέ την 2.5 σε έκδοση παραγωγής (σε αγωνιστική οδήγησα το εργαλείο του Σπύρου Τζαβίδα), αλλά οδήγησα όλες τις άλλες. Πρόσφατα πριν 2-3 χρόνια όταν οδήγησα τη σημερινή έκδοση στο Χονκεχαιμ έγραψα ποιά 911 γμτ. και κατάφερα να συζήσω με μια ασημένια για σχεδόν 2 χρόνια. Εμπειρία!
Πάντως όταν προκύψει η επόμενη (V8? λέτε;) σε λίγους μήνες θα την φωτογραφίσουμε-οδηγήσουμε μαζί με μιά πολύ καλά διατηρημένη Μ3-Ε 30 του τότε, που διαθέτει καλός φίλος του περιοδικού, έμπειρος οδηγός αγώνων με ήθος και ιστορία.Καλημέρα σε όλους και πάντα τέτοια!
Στρατης
Δεν μας φωνάζετε κι εμάς για οφθαλμόλουτρο?!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Καταπληκτικό αυτοκίνηυτο. Δυστυχώς δεν κατάφερα ποτέ να το οδηγήσω στην Ελλάδα. Το 1987, νομίζω- το οδήγησα στη Γερμανία. Με το Βασίλη Γιανακόπουλο πήγαμε με ένα νοικιασμένο πόλο των 900 κ.εκ. στο Νίρμπουριγκ για τη δοκιμή της αγωνιστικής έκδοσης. Στο περιθώριο οδήγησα μιά μαύρη Μ3-2.3 με την 1η κάτω αριστερά.΄Οδηγήσαμε στους γύρω δρόμους και στο σιρκουί! Στο μεγάλο των 22 χιλ. Φοβερή εμπερία. Αρχικά συνοδήγησα με τον Μάρκ Χάνσελ στα πηδάλια. Πιτσιρικά πρωταθλητής ταχύτητας με F3 και με Μ3 όντας μέλος του junior team των βαυαρών, ομάδα ευθύνη του οίκου Ζακσπιντ. Τα είδα όλα δίπλα του και μάλιστα κάπου στη μέση της διαδρομής μετά το σκαλοπάτι πήδημα αφήσαμε το Βασίλη που προδώθηκε από το στομάχι του. Τι μου θυμήσατε. Δεν έβγαινα μετά μέσα από την Μ3. Απίστευτο στήσιμο. Ο κινητήρας έπερεπε να τον κρατήσεις ψηλά για να πάει, αλλά ήταν το πλαίσιο το ατού. Ανάρτηση, τιμόνι, φρένα,,, άπαιχτα! Θα ήταν σύγχρονη και ελκυστική και σήμερα, χωρίς να αλλάξουν ούτε μία βίδα. Την ονειρευόμουν για πολλά χρόνια. Δεν οδήγησα ποτέ την 2.5 σε έκδοση παραγωγής (σε αγωνιστική οδήγησα το εργαλείο του Σπύρου Τζαβίδα), αλλά οδήγησα όλες τις άλλες. Πρόσφατα πριν 2-3 χρόνια όταν οδήγησα τη σημερινή έκδοση στο Χονκεχαιμ έγραψα ποιά 911 γμτ. και κατάφερα να συζήσω με μια ασημένια για σχεδόν 2 χρόνια. Εμπειρία!
Πάντως όταν προκύψει η επόμενη (V8? λέτε;) σε λίγους μήνες θα την φωτογραφίσουμε-οδηγήσουμε μαζί με μιά πολύ καλά διατηρημένη Μ3-Ε 30 του τότε, που διαθέτει καλός φίλος του περιοδικού, έμπειρος οδηγός αγώνων με ήθος και ιστορία.Καλημέρα σε όλους και πάντα τέτοια!
Στρατης
Δεν μας φωνάζετε κι εμάς για οφθαλμόλουτρο?!!!
Και μενα!!!
-
Παντως εγω τελος Αυγουστου, ειμαι ελλαδα και δεν κρατιεμαι να ερθω να σας γνωρισω ολους απο κοντα και βεβαια που αλλου...στα μεγαρα...
Οπωτε κυριε Στρατη αν θελετε να ανανεωσετε τις μνημες σας γυρω απο την πιο 'underrated' M3 Ε36... στην διαθεση σαςedit: ευχαριστω και τον φιλο pad για το υπεροχο κειμενο! Την εχω οδηγησει και ειμουν στο τσακ να την αγορασω... αλλα αυτη ειναι μια αλλη ιστορια που αν την πω θα πεσει πολυ γελιο και ξεφτιλισμα χεχεχεχε μονο απο κοντα
BMW M3 E30!H ιστορια ενος θρυλου της αυτοκινησης!