-
Δε νομίζω να υπάρχει φίλος της αυτοκίνησης που, ανεξάρτητα από προσωπικές προτιμήσεις, να μην τιμά τη Ferrari σαν συνεπή επί τόσα χρόνια κατασκευαστή εξωτικών και ποθητών απόλυτα σπορ αυτοκινήτων. Ετσι λοιπόν και εγώ, ως αντάξιο επιστέγασμα ενός καταπληκτικού δεκαήμερου στην κεντρική Ιταλία (βασικά Τοσκάνη ), πήγα μια γρήγορη (λόγω περιορισμένου χρόνου) επίσκεψη στην Galleria Ferrari το, ας πούμε, μουσείο της Ferrari.
Βρίσκεται στο Maranello, λίγο μετά το εργοστάσιο (οι άθλιοι Ιταλοί δεν έχουν μια πινακίδα, πρέπει να ρωτήσεις στο εργοστάσιο που είναι... ). Λίγο μετά το Ristorante Cavallino ντε!
Μπήκαμε στο κτίριο μαζί με 2 Αγγλους που έφτασαν σε ένα άθλιο Ford Transit με Αγγλικές πινακίδες και με αυτοκόλλητο 'Cavallino' στις πόρτες. Βγάλαμε τα εισιτηριάκια μας (12 ευρώ παρακαλώ! ) και αμέσως μετά οι Αγγλάρες μας έστειλαν, καθώς έβγαλαν από τα πορτοφόλια τους την κάρτα ιδιοκτήτη Ferrari (ο ένας έχει μια F355 και ο άλλος μια 308GTB) και μπήκαν με έκπτωση 3 ευρώ
Καλύτερα να αφήσω τις φωτο (1024x768, περίπου 200 KBytes έκαστη, προσοχή οι με αργότερες συνδέσεις) και μερικά σύντομα σχόλια να περιγράψουν όσα είδαμε:
Formula 1
Λογική η έμφαση στην ιστορία της Ferrari στην F1 και σημαντική η παρουσία πολλών αντίστοιχων μοντέλων, είτε παλαιότερων είτε πιο σύγχρονων (σε πρώτο πλάνο η F2004).Υπήρχε ακόμα μια αναπαράσταση box των paddocks με αντλία καυσίμου, το γραφείο του 'γέρου' Enzo Ferrari και διάφορα memorabilia.
Θα ήθελα μερικά ακόμα αυτοκίνητα παλαιότερα από το 1980 (που ήταν η πανέμορφη 312/Τ3 των Schekter και Villeneuve που κέρδισε το πρωτάθλημα το 1979 ? τουλάχιστον υπήρχε η 312 του Nikki Lauda παρακάτω) αλλά δεν πειράζει. Κατανοώ πως οι περισσότεροι από τους επισκέπτες του μουσείου είναι νεώτεροι και επηρεασμένοι από το σύγχρονο marketing της F1...
Μερικές ενδιαφέρουσες τεχνικές λεπτομέρειες:
Το twin turbo της F1 του 1981 του 'σωστού' Villeneuve (προσέξτε τις λεπτομέρειες της ανάρτησης και το ψυγείο λαδιού πιασμένο πρόχειρα...)
Αεροδυναμικές διαφορές μοντέλων 1981 και 1985. Εκτός από τα ανθρακονήματα του μοντέλου του 85, προσέξτε διαφορά στο μέγεθος και τη μορφή των αεροτομών
O διαχύτης και η πίσω αεροτομή της F2004.
Το τιμόνι της F2002. Λυπάμαι που θα το πω αλλά με τις συγκεκριμένες ζώνες θα είχα 'κόψει' την F2002 σε αγώνα το 2002
Πλαίσιο από ανθρακονήματα για τις δοκιμές πρόσκρουσης της FIAΣτο σημείο αυτό ένα σοβαρό παράπονο: πολλά 'κρίσιμα' εξαρτήματα των σύγχρονων αυτοκινήτων F1 όπως το τιμόνι ή τα 'κανονικά' φτερά έλειπαν και είχαν αντικασταθεί, πχ. από κανονικό τιμόνι (που δεν λειτουργεί για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...) ή από 'περίπου' πίσω φτερό (πχ. μη ρυθμιζόμενο ). Φαντάζομαι λόγω ανάγκης μυστικότητας αλλά είναι λίγο απογοητευτικό...
Διάφορες Ferrari δρόμου αλλά και αγωνιστικές
Η υπέροχη 365 Daytona
'Καλές οι Ferrari αλλά αν έχεις οικογένεια' ? Κανένα πρόβλημα , αγοράζεις μια 612 Scaglietti, που είναι και 4θέσια (στο βάθος ο Αγγλάρας με την F355 περιεργάζεται το καπάκι της μιας σειράς κυλίνδρων του κινητήρα της Scaglietti - μάλλον ζηλεύει που αυτός έχει V8 ) Και λεπτομέρεια από το πλαίσιο της Scaglietti. Προσέξτε τη θέση του κινητήρα πίσω από τους εμπρός τροχούς...
575 GTC για το πρωτάθλημα GT του 2003 με αεροτομή-σιδερώστρα (α ρε και να τη δούν τίποτα κάγκουρες... )
H καταπληκτική 288 GTO του 1984: σασί '308' και μοτέρ από άλλο πλανήτη (twin turbo).
H IMHO (όχι ότι έχει σημασία...) καλύτερη Ferrari δρόμου ever: Κυρίες και κύριοι, η F40 από εμπρός και, ακόμα καλύτερη, από πίσω. Δεξιά στη βιτρίνα διάφοροι πειραματικοί κινητήρες (4κύλινδρο Turbo για F1 με Turbo φορτηγού, μονοκύλινδρο με 200 άλογα, πρωτοποριακά συστήματα βαλβίδων κα.)
Και ένα mini-αφιέρωμα στην τελειότερη Ferrari:
H καρδιά
Οι μύες (πίσω το αντίστοιχο από F1 με περίβλημα από ανθρακονήματα) και
Τα πόδια (μιλάμε για μέγεθος ταψιού - προσέξτε και το καλωδιάκι της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης)και φυσικά... Enzo Ferrari (ότι είναι από τα πιο 'ψαρωτικά' σχήματα που κυκλοφορούν (??) στους δρόμους (??) δεν υπάρχει αμφιβολία)
Μουσείο
Μερικές σπάνιες και ιστορικού ενδιαφέροντος Ferrari:Pininfarina 'Σ'
Pininfarina Mythos (στο βάθος η 312 του Lauda και η 512 BB)
250 LeMans όχι 250 GTO αλλά και αυτή καλή είναι.Κάπου εδώ η μπαταρία της μηχανής μας χαιρέτησε αλλά και ο χρόνος μας τελείωσε και έπρεπε να φύγουμε σφαίρα για Αγκόνα για να προλάβουμε το καράβι... Αλλά άξιζε την ταλαιπωρία
-
Δε νομίζω να υπάρχει φίλος της αυτοκίνησης που, ανεξάρτητα από προσωπικές προτιμήσεις, να μην τιμά τη Ferrari σαν συνεπή επί τόσα χρόνια κατασκευαστή εξωτικών και ποθητών απόλυτα σπορ αυτοκινήτων. Ετσι λοιπόν και εγώ, ως αντάξιο επιστέγασμα ενός καταπληκτικού δεκαήμερου στην κεντρική Ιταλία (βασικά Τοσκάνη ), πήγα μια γρήγορη (λόγω περιορισμένου χρόνου) επίσκεψη στην Galleria Ferrari το, ας πούμε, μουσείο της Ferrari.
Βρίσκεται στο Maranello, λίγο μετά το εργοστάσιο (οι άθλιοι Ιταλοί δεν έχουν μια πινακίδα, πρέπει να ρωτήσεις στο εργοστάσιο που είναι... ). Λίγο μετά το Ristorante Cavallino ντε!
Μπήκαμε στο κτίριο μαζί με 2 Αγγλους που έφτασαν σε ένα άθλιο Ford Transit με Αγγλικές πινακίδες και με αυτοκόλλητο 'Cavallino' στις πόρτες. Βγάλαμε τα εισιτηριάκια μας (12 ευρώ παρακαλώ! ) και αμέσως μετά οι Αγγλάρες μας έστειλαν, καθώς έβγαλαν από τα πορτοφόλια τους την κάρτα ιδιοκτήτη Ferrari (ο ένας έχει μια F355 και ο άλλος μια 308GTB) και μπήκαν με έκπτωση 3 ευρώ
Καλύτερα να αφήσω τις φωτο (1024x768, περίπου 200 KBytes έκαστη, προσοχή οι με αργότερες συνδέσεις) και μερικά σύντομα σχόλια να περιγράψουν όσα είδαμε:
Formula 1
Λογική η έμφαση στην ιστορία της Ferrari στην F1 και σημαντική η παρουσία πολλών αντίστοιχων μοντέλων, είτε παλαιότερων είτε πιο σύγχρονων (σε πρώτο πλάνο η F2004).Υπήρχε ακόμα μια αναπαράσταση box των paddocks με αντλία καυσίμου, το γραφείο του 'γέρου' Enzo Ferrari και διάφορα memorabilia.
Θα ήθελα μερικά ακόμα αυτοκίνητα παλαιότερα από το 1980 (που ήταν η πανέμορφη 312/Τ3 των Schekter και Villeneuve που κέρδισε το πρωτάθλημα το 1979 ? τουλάχιστον υπήρχε η 312 του Nikki Lauda παρακάτω) αλλά δεν πειράζει. Κατανοώ πως οι περισσότεροι από τους επισκέπτες του μουσείου είναι νεώτεροι και επηρεασμένοι από το σύγχρονο marketing της F1...
Μερικές ενδιαφέρουσες τεχνικές λεπτομέρειες:
Το twin turbo της F1 του 1981 του 'σωστού' Villeneuve (προσέξτε τις λεπτομέρειες της ανάρτησης και το ψυγείο λαδιού πιασμένο πρόχειρα...)
Αεροδυναμικές διαφορές μοντέλων 1981 και 1985. Εκτός από τα ανθρακονήματα του μοντέλου του 85, προσέξτε διαφορά στο μέγεθος και τη μορφή των αεροτομών
O διαχύτης και η πίσω αεροτομή της F2004.
Το τιμόνι της F2002. Λυπάμαι που θα το πω αλλά με τις συγκεκριμένες ζώνες θα είχα 'κόψει' την F2002 σε αγώνα το 2002
Πλαίσιο από ανθρακονήματα για τις δοκιμές πρόσκρουσης της FIAΣτο σημείο αυτό ένα σοβαρό παράπονο: πολλά 'κρίσιμα' εξαρτήματα των σύγχρονων αυτοκινήτων F1 όπως το τιμόνι ή τα 'κανονικά' φτερά έλειπαν και είχαν αντικασταθεί, πχ. από κανονικό τιμόνι (που δεν λειτουργεί για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...) ή από 'περίπου' πίσω φτερό (πχ. μη ρυθμιζόμενο ). Φαντάζομαι λόγω ανάγκης μυστικότητας αλλά είναι λίγο απογοητευτικό...
Διάφορες Ferrari δρόμου αλλά και αγωνιστικές
Η υπέροχη 365 Daytona
'Καλές οι Ferrari αλλά αν έχεις οικογένεια' ? Κανένα πρόβλημα , αγοράζεις μια 612 Scaglietti, που είναι και 4θέσια (στο βάθος ο Αγγλάρας με την F355 περιεργάζεται το καπάκι της μιας σειράς κυλίνδρων του κινητήρα της Scaglietti - μάλλον ζηλεύει που αυτός έχει V8 ) Και λεπτομέρεια από το πλαίσιο της Scaglietti. Προσέξτε τη θέση του κινητήρα πίσω από τους εμπρός τροχούς...
575 GTC για το πρωτάθλημα GT του 2003 με αεροτομή-σιδερώστρα (α ρε και να τη δούν τίποτα κάγκουρες... )
H καταπληκτική 288 GTO του 1984: σασί '308' και μοτέρ από άλλο πλανήτη (twin turbo).
H IMHO (όχι ότι έχει σημασία...) καλύτερη Ferrari δρόμου ever: Κυρίες και κύριοι, η F40 από εμπρός και, ακόμα καλύτερη, από πίσω. Δεξιά στη βιτρίνα διάφοροι πειραματικοί κινητήρες (4κύλινδρο Turbo για F1 με Turbo φορτηγού, μονοκύλινδρο με 200 άλογα, πρωτοποριακά συστήματα βαλβίδων κα.)
Και ένα mini-αφιέρωμα στην τελειότερη Ferrari:
H καρδιά
Οι μύες (πίσω το αντίστοιχο από F1 με περίβλημα από ανθρακονήματα) και
Τα πόδια (μιλάμε για μέγεθος ταψιού - προσέξτε και το καλωδιάκι της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης)και φυσικά... Enzo Ferrari (ότι είναι από τα πιο 'ψαρωτικά' σχήματα που κυκλοφορούν (??) στους δρόμους (??) δεν υπάρχει αμφιβολία)
Μουσείο
Μερικές σπάνιες και ιστορικού ενδιαφέροντος Ferrari:Pininfarina 'Σ'
Pininfarina Mythos (στο βάθος η 312 του Lauda και η 512 BB)
250 LeMans όχι 250 GTO αλλά και αυτή καλή είναι.Κάπου εδώ η μπαταρία της μηχανής μας χαιρέτησε αλλά και ο χρόνος μας τελείωσε και έπρεπε να φύγουμε σφαίρα για Αγκόνα για να προλάβουμε το καράβι... Αλλά άξιζε την ταλαιπωρία
-
Δε νομίζω να υπάρχει φίλος της αυτοκίνησης που, ανεξάρτητα από προσωπικές προτιμήσεις, να μην τιμά τη Ferrari σαν συνεπή επί τόσα χρόνια κατασκευαστή εξωτικών και ποθητών απόλυτα σπορ αυτοκινήτων. Ετσι λοιπόν και εγώ, ως αντάξιο επιστέγασμα ενός καταπληκτικού δεκαήμερου στην κεντρική Ιταλία (βασικά Τοσκάνη ), πήγα μια γρήγορη (λόγω περιορισμένου χρόνου) επίσκεψη στην Galleria Ferrari το, ας πούμε, μουσείο της Ferrari.
Βρίσκεται στο Maranello, λίγο μετά το εργοστάσιο (οι άθλιοι Ιταλοί δεν έχουν μια πινακίδα, πρέπει να ρωτήσεις στο εργοστάσιο που είναι... ). Λίγο μετά το Ristorante Cavallino ντε!
Μπήκαμε στο κτίριο μαζί με 2 Αγγλους που έφτασαν σε ένα άθλιο Ford Transit με Αγγλικές πινακίδες και με αυτοκόλλητο 'Cavallino' στις πόρτες. Βγάλαμε τα εισιτηριάκια μας (12 ευρώ παρακαλώ! ) και αμέσως μετά οι Αγγλάρες μας έστειλαν, καθώς έβγαλαν από τα πορτοφόλια τους την κάρτα ιδιοκτήτη Ferrari (ο ένας έχει μια F355 και ο άλλος μια 308GTB) και μπήκαν με έκπτωση 3 ευρώ
Καλύτερα να αφήσω τις φωτο (1024x768, περίπου 200 KBytes έκαστη, προσοχή οι με αργότερες συνδέσεις) και μερικά σύντομα σχόλια να περιγράψουν όσα είδαμε:
Formula 1
Λογική η έμφαση στην ιστορία της Ferrari στην F1 και σημαντική η παρουσία πολλών αντίστοιχων μοντέλων, είτε παλαιότερων είτε πιο σύγχρονων (σε πρώτο πλάνο η F2004).Υπήρχε ακόμα μια αναπαράσταση box των paddocks με αντλία καυσίμου, το γραφείο του 'γέρου' Enzo Ferrari και διάφορα memorabilia.
Θα ήθελα μερικά ακόμα αυτοκίνητα παλαιότερα από το 1980 (που ήταν η πανέμορφη 312/Τ3 των Schekter και Villeneuve που κέρδισε το πρωτάθλημα το 1979 ? τουλάχιστον υπήρχε η 312 του Nikki Lauda παρακάτω) αλλά δεν πειράζει. Κατανοώ πως οι περισσότεροι από τους επισκέπτες του μουσείου είναι νεώτεροι και επηρεασμένοι από το σύγχρονο marketing της F1...
Μερικές ενδιαφέρουσες τεχνικές λεπτομέρειες:
Το twin turbo της F1 του 1981 του 'σωστού' Villeneuve (προσέξτε τις λεπτομέρειες της ανάρτησης και το ψυγείο λαδιού πιασμένο πρόχειρα...)
Αεροδυναμικές διαφορές μοντέλων 1981 και 1985. Εκτός από τα ανθρακονήματα του μοντέλου του 85, προσέξτε διαφορά στο μέγεθος και τη μορφή των αεροτομών
O διαχύτης και η πίσω αεροτομή της F2004.
Το τιμόνι της F2002. Λυπάμαι που θα το πω αλλά με τις συγκεκριμένες ζώνες θα είχα 'κόψει' την F2002 σε αγώνα το 2002
Πλαίσιο από ανθρακονήματα για τις δοκιμές πρόσκρουσης της FIAΣτο σημείο αυτό ένα σοβαρό παράπονο: πολλά 'κρίσιμα' εξαρτήματα των σύγχρονων αυτοκινήτων F1 όπως το τιμόνι ή τα 'κανονικά' φτερά έλειπαν και είχαν αντικασταθεί, πχ. από κανονικό τιμόνι (που δεν λειτουργεί για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο...) ή από 'περίπου' πίσω φτερό (πχ. μη ρυθμιζόμενο ). Φαντάζομαι λόγω ανάγκης μυστικότητας αλλά είναι λίγο απογοητευτικό...
Διάφορες Ferrari δρόμου αλλά και αγωνιστικές
Η υπέροχη 365 Daytona
'Καλές οι Ferrari αλλά αν έχεις οικογένεια' ? Κανένα πρόβλημα , αγοράζεις μια 612 Scaglietti, που είναι και 4θέσια (στο βάθος ο Αγγλάρας με την F355 περιεργάζεται το καπάκι της μιας σειράς κυλίνδρων του κινητήρα της Scaglietti - μάλλον ζηλεύει που αυτός έχει V8 ) Και λεπτομέρεια από το πλαίσιο της Scaglietti. Προσέξτε τη θέση του κινητήρα πίσω από τους εμπρός τροχούς...
575 GTC για το πρωτάθλημα GT του 2003 με αεροτομή-σιδερώστρα (α ρε και να τη δούν τίποτα κάγκουρες... )
H καταπληκτική 288 GTO του 1984: σασί '308' και μοτέρ από άλλο πλανήτη (twin turbo).
H IMHO (όχι ότι έχει σημασία...) καλύτερη Ferrari δρόμου ever: Κυρίες και κύριοι, η F40 από εμπρός και, ακόμα καλύτερη, από πίσω. Δεξιά στη βιτρίνα διάφοροι πειραματικοί κινητήρες (4κύλινδρο Turbo για F1 με Turbo φορτηγού, μονοκύλινδρο με 200 άλογα, πρωτοποριακά συστήματα βαλβίδων κα.)
Και ένα mini-αφιέρωμα στην τελειότερη Ferrari:
H καρδιά
Οι μύες (πίσω το αντίστοιχο από F1 με περίβλημα από ανθρακονήματα) και
Τα πόδια (μιλάμε για μέγεθος ταψιού - προσέξτε και το καλωδιάκι της ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενης ανάρτησης)και φυσικά... Enzo Ferrari (ότι είναι από τα πιο 'ψαρωτικά' σχήματα που κυκλοφορούν (??) στους δρόμους (??) δεν υπάρχει αμφιβολία)
Μουσείο
Μερικές σπάνιες και ιστορικού ενδιαφέροντος Ferrari:Pininfarina 'Σ'
Pininfarina Mythos (στο βάθος η 312 του Lauda και η 512 BB)
250 LeMans όχι 250 GTO αλλά και αυτή καλή είναι.Κάπου εδώ η μπαταρία της μηχανής μας χαιρέτησε αλλά και ο χρόνος μας τελείωσε και έπρεπε να φύγουμε σφαίρα για Αγκόνα για να προλάβουμε το καράβι... Αλλά άξιζε την ταλαιπωρία
-
Έξοχος ο nass!
YΓ τόσο χάλια ήταν οι ζώνες της 2002?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δε νομίζω να υπάρχει φίλος της αυτοκίνησης που, ανεξάρτητα από προσωπικές προτιμήσεις, να μην τιμά τη Ferrari .....ΠΟΡΩΣΗ!
-
Κακοπερνάμε έ;
Ο χρήστης nass έγραψε:
H καταπληκτική 288 GTO του 1984: σασί '308' και μοτέρ από άλλο πλανήτη (twin turbo).
Τό σούπερκαρ τών πιτσιρικίστικών μου χρόνων!!!!
Group-B προδιαγραφών,καί εμφάνιση χάρμα!!! -
ωραίο review!
Ευχαριστούμε. -
Σε λίγο θα σε ψάχναμε στη Nova
nass portiu είπαν οι Ιταλοί;
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βρίσκεται στο Maranello, λίγο μετά το εργοστάσιο (οι άθλιοι Ιταλοί δεν έχουν μια πινακίδα, πρέπει να ρωτήσεις στο εργοστάσιο που είναι... ). Λίγο μετά το Ristorante Cavallino ντε!
Καλά, να βρείς το μουσείο κολυμπάς στα εύκολα...
Δεν ξέρω αν σου γεννήθηκε η ευκαιρία να πας να δεις την πίστα του Φιοράνο!!!
Την πρώτη φορά που πήγα ήμουν με το Δημήτρη, και ψάχναμε σαν χαζοί το Φιοράνο. Το γυρίσαμε ΟΛΟ, πίστα πουθενά.... Έπρεπε όμως να φύγουμε για Ανκόνα...
Τη δεύτερη φορά μόνος πλέον, εκεί που τριγύρναγα βράδυ ΧΑΘΗΚΑ, και την βρήκα!!
Ε, η περιβόητη πίστα του... ΦΙΟΡΑΝΟ είναι στο... ΜΑΡΑΝΕΛΛΟ!!!Όπως έρχεσαι από τον κεντρικό δρόμο που περνάει από το εργοστάσιο και το καβαλίνο, στρίβεις δεξιά για μουσείο, αλλά προσπερνάς το μουσείο. Εκεί έχει μια διασταύρωση. Αν πας ευθεία είναι αδιέξοδο και σκας πάνω στην μάντρα της πίστας!! Αν πας δεξιά πας γραμμή για την είσοδο της πίστας.
Απλούστατο ε;;;
Αν όμως ΝΟΜΙΖΕΙΣ πως θα το βρεις στο Φιοράνο, κάτσε και ψάχνε!!! -
Eγώ είχα πάει το καλοκαίρι και απότι βλέπω το έχουν αλλάξει πάρα πολύ! Στις φωτογραφίες έχει αυτοκίνητα που δεν τα είδα όταν πήγα εγώ! ** nass** είσαι τυχερός όταν πήγα εγώ είχε πολύ λιγότερα αυτοκίνητα!!
-
Naaaassss!!!!
Μια και πήγες, για δώσε και σε μας τους άρρωστους κάποια ιδέα για το πόσο μπορεί να κοστίσει ένα τριήμερο στα ιερά αυτά χώματα μετά προσκυνήσεως στο cavalino rampante!!! Μιλάμε για ΙΧ πάντα, με φέρι από Πάτρα...
Άντε, γιατί ψήνομαι άσχημα!!!
-
Το 'ένα μεγάλο ευχαριστώ' είναι το λιγότερο που μπορούμε να πούμε για τις φωτογραφίες κ το κείμενο που μας πρόσφερες
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Naaaassss!!!!Μια και πήγες, για δώσε και σε μας τους άρρωστους κάποια ιδέα για το πόσο μπορεί να κοστίσει ένα τριήμερο στα ιερά αυτά χώματα μετά προσκυνήσεως στο cavalino rampante!!! Μιλάμε για ΙΧ πάντα, με φέρι από Πάτρα...
Άντε, γιατί ψήνομαι άσχημα!!!
Πολύ καλή ιδέα
Φιλικά
Νικόλας -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Έξοχος ο nass!Thanks! Σκέφτηκα πως θα θέλατε να τα δείτε
YΓ τόσο χάλια ήταν οι ζώνες της 2002?
Είχε λήξει η 'ομολογκασιόν' τους ήδη το 2002.
Επίσκεψη στην Galleria Ferrari