-
Λοιπον, επειτα απο συζήτηση, καταλήγω στην βελτιωση του αυτοκινητου (αντι για αγορα καινουριου οπως υπολογιζα). Αν μπορεσετε να με βοηθησετε γιατι στο συγκεκριμενο θεμα ειμαι λιγο ασχετος
Εβαλα Koni κιτρινα με μαμα ελατηρια και διατηρισα το ισιο υψος και στους 2 αξονες.
Οι πρωτες εντυπωσεις (25 χλμ στην πιο σκληρη ρυθμιση) ειναι πολυ καλες και δεν κοπαναει οσο περιμενα.
Ερωτησεις για να αποφύγω καμια πατατα!
- Με τα μαμα ελατηρια δουλευουν πιο πολύ τα αμορτισερ μιας και η διαδρομη ειναι μεγαλύτερη σε σχεση με πιο σκληρα ελατηρια (αφου ειναι πιο μαλακα) και ετσι μειωνεται ο χρονος ζωης τους??
- Πρεπει να τα στρωσω για καποια χλμ?
- Πρεπει να τα στρωσω στην πιο χαμηλη σκληροτητα?
- Πρεπει να κρυωσουν πριν αλλάξω σκληροτητα?
- πρεπει να γνωρίζω ποιο ειναι το ευρος της διαδρομης της αναρτησης με τα μαμα ελατηρια (δεν κουρδισα την ραβδο στραψης) και με βαση αυτο να επιλέξω αμορτισερ? Δηλαδη πρεπει να δουλευουν μεσα σε καποια περιοχη (ουτε πολύ πανω ουτε πολυ κατω)? Ετσι οπως τα εχω φαινεται να ειναι οκ?
- Και τελος τιθεται θεμα πιο σκληρου ελατηριου επειδη σκληρηναν τα αμορτισερ? ( ο μηχανικος μου ειπε οχι)
Ισως ειναι λιγο σπαστικές οι ερωτήσεις μου αλλα εγω αγωνια γιατι για 14 μηνες στην ρενο με επρηξαν με την αδιαφορία τους, την ταση για πωληση ανταλακτικών εκει που δεν πρέπει, και με βασάνισαν με αμορτισερ (αλλάξα 5 αμορισερ μεσα στην εγγυηση και μεσα σε 5.000 χλμ τα μπροστινα ειχαν το 50% της αποδοσης... και φαινοταν ξεκαθαρα στο δρομο)
Ευχαριστω!
-
Λοιπον, επειτα απο συζήτηση, καταλήγω στην βελτιωση του αυτοκινητου (αντι για αγορα καινουριου οπως υπολογιζα). Αν μπορεσετε να με βοηθησετε γιατι στο συγκεκριμενο θεμα ειμαι λιγο ασχετος
Εβαλα Koni κιτρινα με μαμα ελατηρια και διατηρισα το ισιο υψος και στους 2 αξονες.
Οι πρωτες εντυπωσεις (25 χλμ στην πιο σκληρη ρυθμιση) ειναι πολυ καλες και δεν κοπαναει οσο περιμενα.
Ερωτησεις για να αποφύγω καμια πατατα!
- Με τα μαμα ελατηρια δουλευουν πιο πολύ τα αμορτισερ μιας και η διαδρομη ειναι μεγαλύτερη σε σχεση με πιο σκληρα ελατηρια (αφου ειναι πιο μαλακα) και ετσι μειωνεται ο χρονος ζωης τους??
- Πρεπει να τα στρωσω για καποια χλμ?
- Πρεπει να τα στρωσω στην πιο χαμηλη σκληροτητα?
- Πρεπει να κρυωσουν πριν αλλάξω σκληροτητα?
- πρεπει να γνωρίζω ποιο ειναι το ευρος της διαδρομης της αναρτησης με τα μαμα ελατηρια (δεν κουρδισα την ραβδο στραψης) και με βαση αυτο να επιλέξω αμορτισερ? Δηλαδη πρεπει να δουλευουν μεσα σε καποια περιοχη (ουτε πολύ πανω ουτε πολυ κατω)? Ετσι οπως τα εχω φαινεται να ειναι οκ?
- Και τελος τιθεται θεμα πιο σκληρου ελατηριου επειδη σκληρηναν τα αμορτισερ? ( ο μηχανικος μου ειπε οχι)
Ισως ειναι λιγο σπαστικές οι ερωτήσεις μου αλλα εγω αγωνια γιατι για 14 μηνες στην ρενο με επρηξαν με την αδιαφορία τους, την ταση για πωληση ανταλακτικών εκει που δεν πρέπει, και με βασάνισαν με αμορτισερ (αλλάξα 5 αμορισερ μεσα στην εγγυηση και μεσα σε 5.000 χλμ τα μπροστινα ειχαν το 50% της αποδοσης... και φαινοταν ξεκαθαρα στο δρομο)
Ευχαριστω!
-
Λοιπον, επειτα απο συζήτηση, καταλήγω στην βελτιωση του αυτοκινητου (αντι για αγορα καινουριου οπως υπολογιζα). Αν μπορεσετε να με βοηθησετε γιατι στο συγκεκριμενο θεμα ειμαι λιγο ασχετος
Εβαλα Koni κιτρινα με μαμα ελατηρια και διατηρισα το ισιο υψος και στους 2 αξονες.
Οι πρωτες εντυπωσεις (25 χλμ στην πιο σκληρη ρυθμιση) ειναι πολυ καλες και δεν κοπαναει οσο περιμενα.
Ερωτησεις για να αποφύγω καμια πατατα!
- Με τα μαμα ελατηρια δουλευουν πιο πολύ τα αμορτισερ μιας και η διαδρομη ειναι μεγαλύτερη σε σχεση με πιο σκληρα ελατηρια (αφου ειναι πιο μαλακα) και ετσι μειωνεται ο χρονος ζωης τους??
- Πρεπει να τα στρωσω για καποια χλμ?
- Πρεπει να τα στρωσω στην πιο χαμηλη σκληροτητα?
- Πρεπει να κρυωσουν πριν αλλάξω σκληροτητα?
- πρεπει να γνωρίζω ποιο ειναι το ευρος της διαδρομης της αναρτησης με τα μαμα ελατηρια (δεν κουρδισα την ραβδο στραψης) και με βαση αυτο να επιλέξω αμορτισερ? Δηλαδη πρεπει να δουλευουν μεσα σε καποια περιοχη (ουτε πολύ πανω ουτε πολυ κατω)? Ετσι οπως τα εχω φαινεται να ειναι οκ?
- Και τελος τιθεται θεμα πιο σκληρου ελατηριου επειδη σκληρηναν τα αμορτισερ? ( ο μηχανικος μου ειπε οχι)
Ισως ειναι λιγο σπαστικές οι ερωτήσεις μου αλλα εγω αγωνια γιατι για 14 μηνες στην ρενο με επρηξαν με την αδιαφορία τους, την ταση για πωληση ανταλακτικών εκει που δεν πρέπει, και με βασάνισαν με αμορτισερ (αλλάξα 5 αμορισερ μεσα στην εγγυηση και μεσα σε 5.000 χλμ τα μπροστινα ειχαν το 50% της αποδοσης... και φαινοταν ξεκαθαρα στο δρομο)
Ευχαριστω!
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
- Με τα μαμα ελατηρια δουλευουν πιο πολύ τα αμορτισερ μιας και η διαδρομη ειναι μεγαλύτερη σε σχεση με πιο σκληρα ελατηρια (αφου ειναι πιο μαλακα) και ετσι μειωνεται ο χρονος ζωης τους??
- Πρεπει να τα στρωσω για καποια χλμ?
- Πρεπει να τα στρωσω στην πιο χαμηλη σκληροτητα?
- Πρεπει να κρυωσουν πριν αλλάξω σκληροτητα?
- πρεπει να γνωρίζω ποιο ειναι το ευρος της διαδρομης της αναρτησης με τα μαμα ελατηρια (δεν κουρδισα την ραβδο στραψης) και με βαση αυτο να επιλέξω αμορτισερ? Δηλαδη πρεπει να δουλευουν μεσα σε καποια περιοχη (ουτε πολύ πανω ουτε πολυ κατω)? Ετσι οπως τα εχω φαινεται να ειναι οκ?
- Και τελος τιθεται θεμα πιο σκληρου ελατηριου επειδη σκληρηναν τα αμορτισερ? ( ο μηχανικος μου ειπε οχι)
- Οχι
2 -3 . Ναι , στη μαλακή ρύθμιση - Οχι
- Οχι , τα Κoni δεν είναι πιο κοντά από τα μαμά
- Οχι δεν είναι απαραίτητο , οι ρυθμίσεις απόσβεσης όμως δεν πρέπει να είναι στο max , πρέπει να βρεις μια ρύθμιση που λειτουργεί σωστά χωρίς να έχεις υπερβολική απόσβεση (με υπερβολική απόσβεση το αυτοκίνητο χάνει την άνεση του και 'πέφτει' μέσα στις λακούβες.)
-
Ευχαριστω πολυ! για νεοτερα θα ενημερωσω
-
Καλημέρα κ καλό μήνα,
ο Βασίλης με κάλυψε πλήρως, το μόνο που θέλω να συμπληρώσω είναι ότι χρησιμοποιώντας τα στην πιο σκληρή ρύθμιση, ίσως τα ελατήρια να 'πέσουν' λίγο πιο γρήγορα!
Αυτό μου το είχε πει ο άνθρωπος που τα πούλαγε κ έχει σημβεί (μόνο ως προς το ύψος) αλλά σε πολύ μικρό βαθμό στo Clio II 1.6 16v που τα έχω βάλει!
Από εντυπώσεις πάντως έχω τις καλύτερες κ έχω κάνει 20.000χλμ με αυτά!
Από προσωπική εμπειρία, στο πιο μαλακό δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα καλό (εκτός από χρήση σε Ε.Ο.) σε σχέση με τα σφικτά από μαμά αμορτισέρ (το δικό μου είναι η σπορ έκδοση με το ιδιαίτερα κοντό κιβώτιο που ήρθαν ελάχιστα στην Ελλάδα), έτσι τα έχω συνήθως σε μισή στροφή εμπρός κ 3.4 πίσω για καθημερινή/νορμάλ χρήση, ενώ αν θέλω κάτι ιδιαίτερο τα φτάνω μέχρι 5/4 εμπρός 1.5 πίσω
Για ότι χρειαστείς είμαστε στην διάθεση σου
Φιλικά
Νικόλας -
Clio III ....?
Βγήκε κιόλας......
Μάλλον Clio II facelift σωστά?....για να είμαστε ακριβείς..... -
Ο χρήστης harisman έγραψε:
Clio III ....?
Βγήκε κιόλας......
Μάλλον Clio II facelift σωστά?....για να είμαστε ακριβείς.....Εχεις δικιο απλα το γραφω ετσι γιατι ετσι το εγραφε και η ρενο και διαφορα περιοδικα, και βαριεμαι να πληκτρολογω!
Δηλαδή mad_n ποσο κοντο ειναι το κιβωτιο. Λογικα εσυ θα εχεις και πιο σκληρα ελατηρια απο εμενα. Λες να βάλω αυτα αν γίνεται? Παντως τωρα τα εχω στην χαμηλη ρυθμιση και θα κανω ετσι 500 χλμ χαλαρα. Μετα θα αυξάνω λιγο λιγο. Αν εξαιρεσεις τους τριγμους απο το εσωτερικό που οσο αυξάνω την 'πιεση' τοσο τριζει μου φαινεται οτι τα αμορτισερ - ελατηρια δουλευουν παρα πολυ καλα. Οταν το τρεξω θα πω περισσοτερα. Αλλαξα σημερα και ζαντολαστιχα, 15αρα 6,5 με 195/50.
παντως μου εχει κανει εντυπωση που με τα μαμα αμοτισερ το αμάξι κοπάναγε οσο με τα κονι στη χαμηλη ρυθμιση. Τα μαμα ηταν διαλυμενα, και καινουρια που τα ειχα, παλι διαλυμενα ή τελειως χαλια λειτουργία ειχαν. Λες απο αυτα να εγινε το αμαξι τοσο τριζατο??
Εντυπωση μου εκανε επισης οτι σχετικα με τα αθλια μαμα λαστιχα continental, δεν ηταν ιδια τα μπρος με τα πισω!!?? εντελως διαφορετική χαραξη και νομιζω οτι τα μεν γράφανε Conti-eco κτλ ενω τα δε, οχι. Τα εχω στην αποθηκη. Αυτααα
-
Το πόσο κοντό είναι το κιβώτιο δεν μπορώ να σου το πω με αριθμούς δυστυχώς!
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι ήρθαν λίγα 1.6 16v κ μάλιστα Clio II phase I (εσύ έχεις το II phase III αν κατάλαβα καλά!) όπου ερχόταν με ελαστικά διάστασης 185/60/14, ζάντες αλουμινίου με 6 μπράτσα , 3 λεπτά γκρι κ 3 χοντρά ασημί, με γκρι καπάκι στο κέντρο, backet καθίμσατα με βελούδο, μπλέ όργανα με λευκές βελόνες, αρκετά σκληρό από μαμά (κατά τους εδώ μηχανικούς της Renault που συντηρούσαν το αυτοκίνητο του Ηλ. Γκιόκα έχει τον πίσω άξονα από το 2λιτρο, αλλά με ταμπούρα αντί δισκόφρενα), με κοντό κιβώτιο, trip computer που το 1999 δεν είχε άλλο clio εκτός από το RS, διαφορετικούς καθρέπτες ως προς το βάψιμο, logo 16v (όπως έχουν τα 1.2 16v τώρα) στα πλάγια κ κάποιες άλλες ψιλοδιαφορές!Αυτό ήταν κάτι σαν πιο σπαρτιάτικη έκδοση / πιο σπορ από το 1.6 16v initiale σε αναλογία (στο πολύ περίπου) 106 GTi vs 106 Rallye!
Στην Γαλλία δε όσα είδα είχαν κ δισκόφρενα πίσω
Χαρακτηριστηκά για το κιβώτιο παραπάνω δεν γνωρίζω, αλλά σε γνωστό συνεργείο renault (κ βελτιωτή παράλληλα) έμαθα ότι όντως το κιβώτιο είναι πολύ κοντό κ αυτό εξηγεί τις διαφορές που έχει στο δρόμο σε ρεπριζ ακόμα κ με άλλα 1.4 ή 1.6 clio πρώτου σταδίου, ενώ αυτό είναι μαμά!
Περισσότερες λεπτομέριες αν θες θα βρεις στο GRC (http://www.greekrenaultclub.gr)
Είμαι στην διάθεση σου για ότι χρειαστείς
Φιλικά
Νικόλας -
εχω το clio II πριν το τελευταιο facelift που εγινε το μαρτη του 2004.
Αν οντως εχει τον πισω άξονα του διλιτρου τι να πω..... ειναι κορυφη. Εγω που ειχα ρωτήσει στην ρενο, στο δικό μου δεν εμπαινε.( η ισως να εμπαινε αν αλλαζα και αλλα, δεν μου το διευκρίνισαν)
Παντος το αμαξακι σου πρέπει να ειναι κορυφη. Μονο επιταχυνσεις απο σταση δεν εχει (το κλασικο 1,6) καλες σε σχεση με αλλα 1,6 (βλεπε 206). Το δικό σου τωρα μπορει να εχει!
-
εγώ το ΙΙ το λυπάμε.... μόνο το Ι σκίζω ανελέητα!
Το ΙΙ το 'φροντίζει' η κοπέλα μου!
Πάντως με μερικά που έχουμε ανοίξει πάει καλά!Α! κ κάτι να σε τρελάνω, καμία σχέση με την ανάρτηση όμως, το έχουμε δυναμομετρήσει (είναι εντελλώς μαμά!) κ με φιλτροχοάνη κ κατηργημένα όλα τα κολάρα, πνίχτες κλπ κλπ έβγαλε 112.9 ίππους και 15.2 κιλά ροπής με αρκετά καλά διαγράμματα!
Ε! με όλους τους πνίχτες πάνω κ ένα Θεοβρώμικο φίλτρο έκανε το απίστευτο! 115,6 ίππους και 15.6 κιλά ροπής σε λίγο χαμηλώτερες στροφές κ με πολύ καλύτερες καμπύλες στο διάγραμμα
Μετά από αυτό αποφασίσαμε ότι καλά είναι κ έτσι!
Αντίθετα φίλος με ολόϊδιο αυτοκίνητο που έχει βάλει χοντρό χέρι (από εισαγωγή, χταπόδι, μεταλικό καταλύτη, πρόγραμμα κ ότι άλλο μπορείς να φανταστείς) στο ίδιο δυναμόμετρο έβγαλε 111.5 ίππους κ 15 κιλά ροπής
Πάντως για τα 1.100 κιλά που ζυγίζει δεν έχει κ τίποτα τρελλούς ίππους, απλά σβέλτο είναι, ότι κάνει το κιβώτιο, αλλά είναι πολύ καλό αυτοκίνητο σαν σύνολο!
Anyway έχω μία συνάντηση κ πρέπει να φύγω, αν δεν σου κάνει κόπο πέρνα καμία βόλτα από το GRC (έχουμε κ συνάντηση αύριο το βράδυ οπότε ωραία θα ήταν να σε γνωσίσουμε από κοντά!) να τα πούμε εκτενέστερα!
Φιλικά
Νικόλας -
EEE??? μαλλον το 1.6 μαμα κινητηρας ειναι το καλυτερο. Λες το ιδιο να ισχυει και για το 1.4??? Παντως αν ειναι οπως τα λες φαινεται πως πολλες φορες χαιρόμαστε με την ιδεά της εστω απλής βελτίωσης εστω και αν δεν δινει τιποτα σε επιδόσεις
-
όλα φτιάχνονται κ ήδη υπάρχουν φίλοι με 1.4 που βρίσκονται στα 140 άλογα κ 17 κιλά ροπής ατμόσφαιρα ....
Απλά πρέπει πάντα να ξέρεις τι κάνεις κ πάντα μία δυναμομέτρηση πριν κ μία μετά ώστε να δεια αν όντως πρόσφερε κάτι!
Μετά το ένα φέρνει το άλλο κ ποτέ δεν τλειώνεις!
Για το λόγο αυτό το Ι είναι το παιχνίδι/πειραματόζωο μας κ το ΙΙ επιλέχτηκε να μείνει μαμά εκτός από ανάρτηση κ ίσως φρένα στην συνέχειαΘα τα πούμε όμως από κοντά ώστε να γλυτώσουμε κ τα άσχετο ποστ από το τοπικ αυτό
Φιλικά
Νικόλας -
17,7 kg ροπης ρε Νικολα......
Μην ριχνεις την ροπη.....
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
17,7 kg ροπης ρε Νικολα......Μην ριχνεις την ροπη.....
sorrrryyyyyy δεν θα επαναληφθεί....
Βλέπεις τώρα τελευτία χάνω λίγο... εγώ σε ροπή....χμμμμ
Άντε κ 165 με 18.5 σύντομα
Φιλικά
Νικόλας -
Koni κιτρινα σε clio II facelift 1,4