-
Θα παρουσιαστεί το 2007. Ελπίζω να μπορεί να προσφέρει κάτι παραπάνω απο όσα προσφέρει το 607 τώρα.
-
Θα παρουσιαστεί το 2007. Ελπίζω να μπορεί να προσφέρει κάτι παραπάνω απο όσα προσφέρει το 607 τώρα.
-
Θα παρουσιαστεί το 2007. Ελπίζω να μπορεί να προσφέρει κάτι παραπάνω απο όσα προσφέρει το 607 τώρα.
-
Μπράβο στην υπομονή της στην κατηγορία...Πάντως η Φορντ αποχωρώντας από την κατηγορία, μάλλον κερδισμένη βγήκε.
Το φωτομάγαζο του 608 πάντως είναι σίγουρα πιο όμορφο από τα τελευταία λιονταράκια...
-
Απο το AutoΤρίτη.
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Απο το AutoΤρίτη.
καλο αυτο το μερος! σαν απο 406 coupe μου κανει! αλλα η 'μαπα' του ειναι μαπα!!!!
-
Δε μπορω να καταλαβω γιατι ενω αυτα τα μεγαλα γαλλικα αυτοκινητα ειναι και καλα και ομορφα (με εξαιρεση το VelSatis ) δε μπορουν να πεισουν ουτε τους ιδιους τους Γαλλους.
Ισως μια πιο ανταγωνιστικη τιμολογιακη πολιτικη βοηθουσε -
Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:
Δε μπορω να καταλαβω γιατι ενω αυτα τα μεγαλα γαλλικα αυτοκινητα ειναι και καλα και ομορφα (με εξαιρεση το VelSatis ) δε μπορουν να πεισουν ουτε τους ιδιους τους Γαλλους.
Ισως μια πιο ανταγωνιστικη τιμολογιακη πολιτικη βοηθουσεΕάν ήταν να επιλέξω company car φυσικά και θα επέλεγα ένα τέτοιο
Τώρα για προσωπικό, μάλλον όχι λόγω κακής μεταπώλησης. -
Mε μικρότερο αεραγωγό δείχνει καλύτερο.
http://img336.imageshack.us/img336/8886/608aj8ob.jpg -
Άλλη μια πιθανή μορφή του.
http://img443.imageshack.us/img443/677/ ... 803nz0.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/2769 ... 801vj9.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/3121 ... 802tz7.jpg -
ομορφο ειναι, η μασκα μονο δε μου φαινεται και τοσο αρμονικη..
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Μπράβο στην υπομονή της στην κατηγορία...Πάντως η Φορντ αποχωρώντας από την κατηγορία, μάλλον κερδισμένη βγήκε.Το φωτομάγαζο του 608 πάντως είναι σίγουρα πιο όμορφο από τα τελευταία λιονταράκια...
Η μόνη που θα έπρεπε να συνεχίσει στην κατηγορία είναι η Opel για μένα. Ενδεικτικά το πρώτο τρίμηνο του 1998 το Οmega πουλούσε 21.000 κομμάτια, και ακολουθούσε απο κοντά τα S70 και A6 στη μάχη με την E-class και την 5άρα που πουλούσαν 40-50.000.
Η Ford την ίδια χρονιά την πάλευε με 4.500 Scorpio και η Peugeot με 2.000 605.Το 608 φαίνεται όμορφο αλλά πάσχει εκεί ακριβώς που έπασχαν και τα δύο προηγούμενα μεγάλα Peugeot. Θυμίζουν πολύ τα μικρότερα της γκάμας.
@νδρέας
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Άλλη μια πιθανή μορφή του.
http://img443.imageshack.us/img443/677/ ... 803nz0.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/2769 ... 801vj9.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/3121 ... 802tz7.jpgΕΞΟΧΟ!
Μακάρι να έχει τόσα στοιχεία από το πρωτότυπο του τελευταίου Παρισιού αλλά δεν το βλέπω...
@νδρέας
-
Σε ποιάν πλατφόρμα θα βασίζεται;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σε ποιάν πλατφόρμα θα βασίζεται;Λογικά στην ίδια με τα 407/c6 (και C5?)
@νδρέας
-
-
Ταπεινή μου άποψη ότι η ιδέα του L'auto Journal αν και η καλύτερη αισθητικά στο χαρτί δεν θα προχωρήσει τελικά καθώς είναι τρομερά ριζοσπαστικό για την κατηγορία.
Το 607/608 όπως και η C6 είναι φανταστικά αυτοκίνητα που καλύπτουν τις κατά τόπους αντιπροσωπίες της Γαλλίας και μόνον δυστυχώς......
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Άλλη μια πιθανή μορφή του.
http://img443.imageshack.us/img443/677/ ... 803nz0.jpg
http://img402.imageshack.us/img402/2769 ... 801vj9.jpg
http://img518.imageshack.us/img518/3121 ... 802tz7.jpgΑυτή η εμφάνιση του είναι όλα τα λεφτά
Σαν να είναι κανένα αγωνιστικό το WTCC είναι
υπέροχες γραμμές παντού
τα βασικά μοτίβα του τα δανείζεται από το πρωτότυπο που είχαν παρουσιάσει πέρσυ στο Παρίσι όπως η εμπρός μούρη
http://www.style4cars.com/index2.php?op ... age=10.jpg
αλλά αυτό είναι ακόμη καλύτερο
Το πίσω μέρος θα μπορούσε να είναι έτσι :
http://www.style4cars.com/index2.php?op ... age=28.jpg
εύγε γαλλάκια -
Και θα το βγάλουν τελικά σαν το 308. Ένα μάτσο χάλι δλδ.
-
Tι να κάνουμε το προνόμιο των ωραίων αυτοκινήτων το έχει άλλη εταιρεία στο group πλέον...Βασικά είναι η εκδίκηση της αυτή για τα 80s-90s
Peugeot 608