Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υπάρχουν ιδανικές στροφές κινητήρα για κατέβασμα ταχύτητας;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Υπάρχουν ιδανικές στροφές κινητήρα για κατέβασμα ταχύτητας;
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    1
    1
    4
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johndoes last edited by

      Έχω την εξής απορία: Υπάρχει ιδανικό εύρος στροφών στον κινητήρα, το οποίο να μπορούμε να το υπολογίσουμε από τις σχέσεις των ταχυτήτων και του διαφορικού, μέσα στο οποίο το κατέβασμα της ταχύτητας γίνεται όσο το δυνατόν ομαλότερα;

      Παράδειγμα: Αν έχω 4η και 4000 στροφές, όσο απαλά κι αν αφήσω τον συμπλέκτη, το αυτοκίνητο θα κλωτσήσει αν εκείνη τη στιγμή κατεβάσω σε 3η. Αν όμως έχω 2000+ στροφές, η αλλαγή θα γίνει ομαλότατα.

      Πέρα απ' την τεχνική του διπλοπατήματος του συμπλέκτη, δεν μπορούμε να υπολογίσουμε τις στροφές ώστε η αλλαγή να γίνεται χωρίς να κλωτσάει το αυτοκίνητο; Σαν να μην είχαμε συγχρονισμένα κιβώτια δηλαδή...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johndoes last edited by

        Έχω την εξής απορία: Υπάρχει ιδανικό εύρος στροφών στον κινητήρα, το οποίο να μπορούμε να το υπολογίσουμε από τις σχέσεις των ταχυτήτων και του διαφορικού, μέσα στο οποίο το κατέβασμα της ταχύτητας γίνεται όσο το δυνατόν ομαλότερα;

        Παράδειγμα: Αν έχω 4η και 4000 στροφές, όσο απαλά κι αν αφήσω τον συμπλέκτη, το αυτοκίνητο θα κλωτσήσει αν εκείνη τη στιγμή κατεβάσω σε 3η. Αν όμως έχω 2000+ στροφές, η αλλαγή θα γίνει ομαλότατα.

        Πέρα απ' την τεχνική του διπλοπατήματος του συμπλέκτη, δεν μπορούμε να υπολογίσουμε τις στροφές ώστε η αλλαγή να γίνεται χωρίς να κλωτσάει το αυτοκίνητο; Σαν να μην είχαμε συγχρονισμένα κιβώτια δηλαδή...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • First post
          Last post
        • 1 / 1
        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΕΛΛΑΔΑ
          • ΚΟΣΜΟΣ
          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
          • TEST
          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
        • VIDEO
          • 4TTV
          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CANDID CAMERA
        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΛΕΞΙΚΟ
        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
        • ΑΓΩΝΕΣ
          • FORMULA 1
          • WRC
          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4T CLASSIC
          • ΜΟΝΤΕΛΑ
          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
        • ΑΓΟΡΑ
          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
        • 2ΤΡΟΧΟΙ
          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
          • ΑΓΩΝΕΣ
          • CLASSIC
        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
        • MENU
        • ΤΙΜΕΣ
        • 4ΤΡΟΧΟΙ
        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
        • ΚΟΚ

        logo footer

        coty











        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
        • ΑΓΩΝΕΣ
        • ΔΟΚΙΜΕΣ
        • CLASSIC
        • ΤΙΜΕΣ
        • VIDEO
        • FORUM
        4T FORUM
        4T LIBRARY
        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
        Powered by nxcode.gr