-
Βρήκα τυχαία το επίσημο site με την ιστορία της ξεχωριστής αυτής εταιρίας, έχει πολύ περιεχόμενο και σίγουρα είναι πολύ ενδιαφερον:
-
Βρήκα τυχαία το επίσημο site με την ιστορία της ξεχωριστής αυτής εταιρίας, έχει πολύ περιεχόμενο και σίγουρα είναι πολύ ενδιαφερον:
-
Βρήκα τυχαία το επίσημο site με την ιστορία της ξεχωριστής αυτής εταιρίας, έχει πολύ περιεχόμενο και σίγουρα είναι πολύ ενδιαφερον:
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Βρήκα τυχαία το επίσημο site με την ιστορία της ξεχωριστής αυτής εταιρίας, έχει πολύ περιεχόμενο και σίγουρα είναι πολύ ενδιαφερον:Αχα.
Και εγώ έλεγα ότι αντιπαθούσες τα Χόντα -
Με πιάσατε λοιπόν, είμαι εγκάθετος του Σοιχίρο
-
Δηλαδή να σε προσφωνούμε IKE-σαν;
-
Δώστε μου ενα NSX και μπορείτε να με προφέρετα και Yokohama Suzuki αν σας κάνει κέφι
-
Sugamoto Magazaki ίσως;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Sugamoto Magazaki ίσως;Θα χεριαστεί NSX-R για αυτό
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Sugamoto Magazaki ίσως;
Θα χεριαστεί NSX-R για αυτό
Με αυτό πάει το Nasusiro Tokasoni!!!!
-
ωραιοτατο λινκ ΙΚΕ ευχαριστουμε!
αυτο που μ'αρεσει στην χοντα ειναι οτι προσπαθει παντα με το κεφαλι σκυφτο να φτιαξει μια προσωπικη της ιστορια με ξεχωριστη οντοτητα. Αξιοι! -
Mα αυτό είναι το ιδιαίτερο με την Honda (και όχι μόνο βέβαια), πως αποτελεί το όνειρο κάποιου ανθρώπου που ακόμα και αν έφυγε συνεχίζεται.
Tα Hondajet και ASIMO είναι ίσως το καλύτερο παράδειγμα.
Δεν λέω πως τα Honda είναι τα καλύτερα μπλα μπλα ούτε είμαι κολημένος αλλα δεν μπορώ να μη θαυμάσω τα επιτευγματα αυτής της εταιρίας αλλα και κυρίως τον τρόπο σκέψης πίσω απο αυτά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Δεν λέω πως τα Honda είναι τα καλύτερα μπλα μπλα ούτε είμαι κολημένος αλλα δεν μπορώ να μη θαυμάσω τα επιτευγματα αυτής της εταιρίας αλλα και κυρίως τον τρόπο σκέψης πίσω απο αυτά.
ετσι ετσι 100% συμφωνος, και το εχω ξαναπει... ο φανατισμος σε μια μαρκα κανει κακο στην ιδια την μαρκα γιατι καταντα γελοιος.
-
Ένα Type-R παρακαλώ
-
Εγω περιμενω να καταργηθει ο νομος που δεν επιτρεπει στις γιαπονεζικες εταιρειες να κατασκευασουν αυτοκινητα πανω απο 280 ιππους. Καπου εχω διαβασει οτι η Ηοnda εχει κατασκευασει κινητηρα 4.0 λιτρων με αποδοση 510 ιππων.Για σκεφτειτε τι εχει να γινει...
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Εγω περιμενω να καταργηθει ο νομος που δεν επιτρεπει στις γιαπονεζικες εταιρειες να κατασκευασουν αυτοκινητα πανω απο 280 ιππους. Καπου εχω διαβασει οτι η Ηοnda εχει κατασκευασει κινητηρα 4.0 λιτρων με αποδοση 510 ιππων.Για σκεφτειτε τι εχει να γινει...Νομίζω ότι δεν είναι νόμος αλλά συμφωνία μεταξύ των εταιρειών.
Πάντως ή αρχή έχει γίνει με κάποια νέα τουτού με απόδοση μεγαλύτερη των 280 ίππων και αυτό έχει σημασία.
Το πότε κι άν τα δούμε στην Ελλάδα είναι άλλο κεφάλαιο. -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Sugamoto Magazaki ίσως;
Θα χεριαστεί NSX-R για αυτό
Με αυτό πάει το Nasusiro Tokasoni!!!!
Δηλαδή αν τον πούμε Takatomou souvala τι θα ζητήσει;
-
Παντως ειναι με διαφορα η καλυτερη Γιαπωνεζικη μαρκα... Αν ειχαν και λιγη ροπη παραπανο οι κινητηρες... Αυτο που μ'ενοχλει στα Ηonda ειναι το εσσωτερικο τους(ισως γιατι εχω συνηθισει με τα BMW)
-
Ο χρήστης ///M έγραψε:
Παντως ειναι με διαφορα η καλυτερη Γιαπωνεζικη μαρκα... Αν ειχαν και λιγη ροπη παραπανο οι κινητηρες... Αυτο που μ'ενοχλει στα Ηonda ειναι το εσσωτερικο τους(ισως γιατι εχω συνηθισει με τα BMW)Εξαρτάται πώς το εννοείς «η καλύτερη»...γιατί νομίζω ότι ο ηγήτορας από την Ιαπωνία είναι η Toyota!
-
Και τα Τoyota ειναι πολυ καλα αυτοκινητα αλλα εμεις μιλαμε για σπορ κατασκευες... Για μενα η Honda ειναι η Ferrari της Ιαπωνιας. Ειμαι λατρεις των BMW αλλα θα προτιμουσα να παρω ενα NSX αντι μια Μ3. Παντως για να ειμαι ειλικρινης ουτε ενα supra θα με χαλαγε... Φυσικα ολα αυτα ειναι θεμα γουστου και αποψης του καθενος απο εμας. Μπορει να βρεθει καποιος που να υποστηριζει οτι τα Daichatsu ειναι τα καλυτερα. Δεν σημαινει ομως οτι εχει και δικαιο. Αν ολοι ειχαν την ιδια αποψη τοτε ολοι θα αγοραζαν Honda η και το αντιθετο...
Honda history