-
Με αυτό το topic θα ήθελα να ξεκινήσω μια ενότητα για νέους που όνειρο τους είναι να βρεθούν στην θέση ενός Bucket και να ακούσουν το 3.. 2… 1… Go
Όλα αυτά θα ήταν ιδανικά αν δεν έπαιζαν κυρίαρχο ρόλο τα χρήματα $$$
Θα ξεκινήσω λοιπών με την δική μου ιστορία είμαι 20 ετών φοιτητής μηχανολογίας και λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού από την ηλικία των 13 ετών.
Πρώτη μου επαφή με αυτό που αγαπώ ήταν στα 19 μου πηγαίνοντας στο παραλληλοδρόμιο του κ. Κουρτέση (των οποίον ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα μου έχει δείξει για την γρήγορη οδήγηση).
Το πρόβλημα είναι ότι μετά από αυτή την εμπειρία ζω μόνο για να πραγματοποιήσω αυτό το όνειρο (την συμμετοχή μου σε αγώνα).
Κάπου εδώ ξεκινάνε τα μεγάλα προβλήματα δεν υπάρχουν καθόλου χρήματα. Κάνω φιλότιμες προσπάθειες για να μαζέψω κάποια χρήματα αλλά και πάλι είναι πολύ λίγα
Συνεπώς μην έχοντας υποστήριξη από την οικογένεια μου για τι
Α) δεν καταλαβαίνουν την ανάγκη μου
Β) δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να με στηρίξουν είμαι σε αδιέξοδο
Μετά από πολύ σκέψη έχω κατασταλάξει σε 2 λύσεις η πρώτη είναι η ενοικίαση αγωνιστικού αυτοκίνητου για κάποιο Sprint (όμως θα είναι για μία φορά) και η δεύτερη είναι η αγορά ενός αγωνιστικού (περίπου 3500 euro) η οποία όμως είναι αρκετά ποίο δύσκολή και χρονοβόρα (θα μου πάρει 3 χρόνια να μαζέψω αυτό το ποσό)Παρακαλώ εσείς που είστε γνώστες του χώρου η εσείς που μοιράζεστε τα ίδια προβλήματα και αγωνίες με μένα να «φωτίσετε » τις απορίες μου και να μοιρασθείτε τους προβληματισμούς σας
Ευχαριστώ πολύ
”Bender”
-
Με αυτό το topic θα ήθελα να ξεκινήσω μια ενότητα για νέους που όνειρο τους είναι να βρεθούν στην θέση ενός Bucket και να ακούσουν το 3.. 2… 1… Go
Όλα αυτά θα ήταν ιδανικά αν δεν έπαιζαν κυρίαρχο ρόλο τα χρήματα $$$
Θα ξεκινήσω λοιπών με την δική μου ιστορία είμαι 20 ετών φοιτητής μηχανολογίας και λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού από την ηλικία των 13 ετών.
Πρώτη μου επαφή με αυτό που αγαπώ ήταν στα 19 μου πηγαίνοντας στο παραλληλοδρόμιο του κ. Κουρτέση (των οποίον ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα μου έχει δείξει για την γρήγορη οδήγηση).
Το πρόβλημα είναι ότι μετά από αυτή την εμπειρία ζω μόνο για να πραγματοποιήσω αυτό το όνειρο (την συμμετοχή μου σε αγώνα).
Κάπου εδώ ξεκινάνε τα μεγάλα προβλήματα δεν υπάρχουν καθόλου χρήματα. Κάνω φιλότιμες προσπάθειες για να μαζέψω κάποια χρήματα αλλά και πάλι είναι πολύ λίγα
Συνεπώς μην έχοντας υποστήριξη από την οικογένεια μου για τι
Α) δεν καταλαβαίνουν την ανάγκη μου
Β) δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να με στηρίξουν είμαι σε αδιέξοδο
Μετά από πολύ σκέψη έχω κατασταλάξει σε 2 λύσεις η πρώτη είναι η ενοικίαση αγωνιστικού αυτοκίνητου για κάποιο Sprint (όμως θα είναι για μία φορά) και η δεύτερη είναι η αγορά ενός αγωνιστικού (περίπου 3500 euro) η οποία όμως είναι αρκετά ποίο δύσκολή και χρονοβόρα (θα μου πάρει 3 χρόνια να μαζέψω αυτό το ποσό)Παρακαλώ εσείς που είστε γνώστες του χώρου η εσείς που μοιράζεστε τα ίδια προβλήματα και αγωνίες με μένα να «φωτίσετε » τις απορίες μου και να μοιρασθείτε τους προβληματισμούς σας
Ευχαριστώ πολύ
”Bender”
-
Με αυτό το topic θα ήθελα να ξεκινήσω μια ενότητα για νέους που όνειρο τους είναι να βρεθούν στην θέση ενός Bucket και να ακούσουν το 3.. 2… 1… Go
Όλα αυτά θα ήταν ιδανικά αν δεν έπαιζαν κυρίαρχο ρόλο τα χρήματα $$$
Θα ξεκινήσω λοιπών με την δική μου ιστορία είμαι 20 ετών φοιτητής μηχανολογίας και λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού από την ηλικία των 13 ετών.
Πρώτη μου επαφή με αυτό που αγαπώ ήταν στα 19 μου πηγαίνοντας στο παραλληλοδρόμιο του κ. Κουρτέση (των οποίον ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα μου έχει δείξει για την γρήγορη οδήγηση).
Το πρόβλημα είναι ότι μετά από αυτή την εμπειρία ζω μόνο για να πραγματοποιήσω αυτό το όνειρο (την συμμετοχή μου σε αγώνα).
Κάπου εδώ ξεκινάνε τα μεγάλα προβλήματα δεν υπάρχουν καθόλου χρήματα. Κάνω φιλότιμες προσπάθειες για να μαζέψω κάποια χρήματα αλλά και πάλι είναι πολύ λίγα
Συνεπώς μην έχοντας υποστήριξη από την οικογένεια μου για τι
Α) δεν καταλαβαίνουν την ανάγκη μου
Β) δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να με στηρίξουν είμαι σε αδιέξοδο
Μετά από πολύ σκέψη έχω κατασταλάξει σε 2 λύσεις η πρώτη είναι η ενοικίαση αγωνιστικού αυτοκίνητου για κάποιο Sprint (όμως θα είναι για μία φορά) και η δεύτερη είναι η αγορά ενός αγωνιστικού (περίπου 3500 euro) η οποία όμως είναι αρκετά ποίο δύσκολή και χρονοβόρα (θα μου πάρει 3 χρόνια να μαζέψω αυτό το ποσό)Παρακαλώ εσείς που είστε γνώστες του χώρου η εσείς που μοιράζεστε τα ίδια προβλήματα και αγωνίες με μένα να «φωτίσετε » τις απορίες μου και να μοιρασθείτε τους προβληματισμούς σας
Ευχαριστώ πολύ
”Bender”
-
Φίλε bender καλωσόρισες στο 4Τφόρουμ....Πολλοί εδώ μέσα έχουν το ίδιο όνειρο....Για κοίτα και τα παιδιά του TRF τι έκαναν; (http://www.trf.gr)...Μήπως είναι μια καλή ιδέα κάτι παρόμοιο;....
-
Se euxaristw para polu gia to kalosorisma sto 4tr forum einai kai mia eidea alla den xerw kata poso mporei na ginei kai 2h fora
-
Χα χα, εκει που εισαι ημουνα και εκει που ειμαι θα ερθεις, ελεγε μια παροιμια.
Λοιπον φιλε μου τα πραγματα ειναι απλα.
Η εχεις χρηματα και τρεχεις, ή δεν εχεις και βλεπεις αγωνες απ'εξω.
Ενδιαμεση λυση δεν υπαρχει.Εξαλλου εχεις περιθωριο 10 χρονια οποτε μην αγχωνεσαι!
Ο μεσος αγωνιζομενος στη Ελλαδα ξεκινα μετα τα 30,οποτε cool! -
ποτε μη λες ποτέ!
Ο Μανιαδάκης, ο Κούλης κ.α παλικάρια τρέχουν και διακρίνονται με μηδέν μπατζετ. Οχι ένα αλλά 4 και 5 ανανεωμένα-αναγενημένα γίνε μπορούμε να οργανώσουμε...Στρατισινο
-
Egw den exw katalavei giatin stamatise to gine o monadikos elpidoforos thesmos sthn ellada gia neous odigous.
alla kai ma auton denexeis exasfalisei kati.an den exeis 'xrima' sthn plath sou
Pou einai o koulis fetos ? Ap tous kaliterous gine pou perasan
giati den ginete ena protathlima me aytokinhta epsilo mikto pou to kostos ktisis tou na ftanei ta 3000 euro kai h sintirish tous kathos kai ta antalaktika na einai se para poli xamili timh
Σε παρακαλώ συνέχισε να γράφεις με Ελληνικούς χαρακτήρες [kouk]
-
Ο χρήστης bender έγραψε:
Se euxaristw para polu gia to kalosorisma sto 4tr forum einai kai mia eidea alla den xerw kata poso mporei na ginei kai 2h foraKαλωρισες και απο εμενα και μην απελπιζεσε εμεις τα καταφεραμε γιατι πιστεψαμε οτι μπορουμε να το κανουμε και το σκεπτικο μας ειναι να περναμε καλα και να διασκεδαζουμε τους αγωνες που συμμετεχουμε ειτε σαν πληρωμα ειτε σαν service χωρις να μας ενδιαφερουν τα τσιγκακια.
Μπορει να γινει και 2η φορα αρκει να βρεθουν τα καταλληλα ατομα και να το πιστεψουν.
Στην διαθεση σου για καθε βοηθεια η πληροφορια. -
Τα πράγματα είναι πολύ απλά και δυσάρεστα.
Αν δεν έχεις κάποια χρήματα ΔΕΝ μπορείς να ξεκινήσεις. Θέλει πολλές θυσίες, θέλει οικονομία αλλά πάνω απόλα θέλει ΥΠΟΜΟΝΗ.Την ίδια 'αρρώστια' που κουβαλάς την κουβάλαγα και εγώ για πολλά χρόνια. Τα κατάφερα φέτος .... στα 34 μου και πάλι δεν ήταν (και δεν είναι) εύκολο. Τα έξοδα πολλά και αν έχεις χορηγό τον 'Παντελονίδη' ... άστα βράστα.
Δεν έχεις μόνο την αγορά να σκεφτείς αλλά και την συντήρηση του αυτοκινήτου, τα έξοδα για παράβολα, άδειες και άλλα συναφή.
Είναι πολλά τα λεφτά και αν δεν έχεις την οικονομική άνεση απλά κάνεις υπομονή.Ο θεσμός 'Γϊνε' άνοιγε ένα παράθυρο για να μπείς στους αγώνες αλλά δυστηχώς δεν υπήρχε το μετά.
Χορηγοί δεν υπάρχουν γιατί απλούστατα ο μηχ. Αθλητισμός με τη μορφή που υπάρχει εδώ, ΔΕΝ ΠΟΥΛΑΕΙ. Και αφού δεν πουλάει ..........Υπομονήηηηηηηη !!!!!!!
-
Ο χρήστης bender έγραψε:
Παρακαλώ εσείς που είστε γνώστες του χώρου η εσείς που μοιράζεστε τα ίδια προβλήματα και αγωνίες με μένα να «φωτίσετε » τις απορίες μου και να μοιρασθείτε τους προβληματισμούς σαςΠροφανώς θέλεις να τρέξεις μόνος σου χωρίς να μοιράζεσαι το αγωνιστικό με άλλον... Αυτό θέλει λεφτά!
Ακόμα και να νοικιάσεις αγωνιστικό για έναν αγώνα συν παράβολα συν λισάνς συν συν συν..., είμαι της άποψης ότι θα σου κοστίσει περίπου τα μισά λεφτά από ότι κόστισε η ΑΓΟΡΑ του δικού μας αυτοκινήτου...
Οι κουβεντες ότι αυτό που κάναμε εμείς δεν ξαναγίνεται είναι ανόητες... Είμαι της άποψης ότι αυτό που γίνεται μια φορά μπορει ανετα να ξαναγίνει. Όπως σου είπε και ο 'πρόεδρος' παραπάνω, είμαστε στη διάθεσή σου αν πραγματικά θέλεις να υλοποιήσεις το δικό σου όνειρο.
-
Φίλε μου περασα απο την θέση που βρίσκεσε εσύ σήμερα και πραγματικα ξαναθυμάμε τον εαυτό μου να κάνω όνειρα που όμως δεν είναι απραγματοποιητα,απλά κάθε πράγμα πρέπει να έρχετε στην ώρα του και αν έχεις την θέληση θα το κάνεισ το όνειρο αυτό πραγματικότητα στην πορεία.Σύμφωνα με τις δυνατότητες που περιέγραψες ακόμα και το αγωνιστικό να είχες δύσκολα θα συμετείχες γιατί ένας αγώνας δεν είναι μόνο ενα παράβολο συμετοχής που και αυτό καθε αλλο παρά ασήμαντο κόστος κατάντησε να έχει.Τώρα αν έχεις την τάση του τώρα το θέλω τότε η μόνη λύση είναι η ιδέα που κάνανε και τα παιδιά του TRF.Εγώ θα σου σηνηστούσα υπομονή και το κάθε πράγμα στην ώρα του.εγώ στα 29 μου αξιώθηκα να αποκτήσω αγωνιστικό.Στα 16 μου ξεκίνουσα απο Αρτα με ενα DT50 yamaxa και πήγενα ολομόναχος πάτρα να δώ την τότε πιτίτσα,δηλαδή θέλω να σου πώ πως η περιπτωσή σου μου θύμισε την δικιά μου παρόμοια περίπτωση με τους δικούς μου αρνητικότατους και φυσικά οχι ευκατάστατους για τετοιου είδους στήριξη.Υπομονή φίλε και στηρίξου στις δυνάμεις σου.Στο χέρι σου είναι να το κάνεις και κάλιο αργά παρα ποτε.
Οικονομου Χρυσοβαλάντης -
hope and progress
-
Εγώ θα σου έλεγα να πάρεις κάτι πολύ φτηνό με δυνατότητες σοβαρής αναβάθμισης (ΑΧ, 205).
Λάστιχα να μη σε απασχολεί να έχεις τα καλύτερα που κυκλοφορούν (και τα χειρότερα καλά είναι), πάρε τα φτηνότερα καθίσματα, πυροσβέσεις φόρμες, ΦΤΙΑΨΝΕ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ότι μπορείς στο αμάξι κλπ κλπ τρέξε μια-δύο χρονιές να δεις αν σου αρέσει, γνώρισε από κοντά την 'επικράτεια' πήγαινε λιώσε και στα Μέγαρα.
Μετά δοκίμασε το χώμα (αν σε παίρνει οικονομικά).
Ε και μετά πάρε μια καλή τιμονιέρα και το Richard Burns Rally για να νιώσεις την αναβάθμιση...... -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
...
Ε και μετά πάρε μια καλή τιμονιέρα και το Richard Burns Rally για να νιώσεις την αναβάθμιση......Κώστα, από τις καλύτερες ατάκες των τελευταίων μηνών... νάσαι καλά!!
Forza Motοrsport στο XBOX στην δική μου περίπτωση -
Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
...
Ε και μετά πάρε μια καλή τιμονιέρα και το Richard Burns Rally για να νιώσεις την αναβάθμιση......Κώστα, από τις καλύτερες ατάκες των τελευταίων μηνών... νάσαι καλά!!
Forza Motοrsport στο XBOX στην δική μου περίπτωσηΔεν έβαλα όμως χαμογελάκια και μπορεί να με παρεξηγήσουν
Τι ωραία πάντως είναι αυτά τα Έσκορτ τα πισωκίνητα!! -
Xρυσοβαλάντη πότε πήγαινες Πιτίτσα΄;
στα 16 τότε το 70 είχα 50αρι FS1! Mέχρι να φτάσω στον κρεμασμένο λαγό, ώστε να δώ ανεπίσημες δοκ για τη Βούλα, εκεί στις ευθείες του αγ. κοσμά κολούσε το πιστόνι στον κύλινδρο. Αραζα, κρύωνε και πάμε πάλι.Με την ευκαιρία, αυτή η κατηγορία με τα Σαξό που πληρώνεις 5000 γιου για μιά σεζον ξέρει κανείς τίποτα;
Στρατης
-
Ο χρήστης sx έγραψε:
Xρυσοβαλάντη πότε πήγαινες Πιτίτσα΄;
στα 16 τότε το 70 είχα 50αρι FS1! Mέχρι να φτάσω στον κρεμασμένο λαγό, ώστε να δώ ανεπίσημες δοκ για τη Βούλα, εκεί στις ευθείες του αγ. κοσμά κολούσε το πιστόνι στον κύλινδρο. Αραζα, κρύωνε και πάμε πάλι.Με την ευκαιρία, αυτή η κατηγορία με τα Σαξό που πληρώνεις 5000 γιου για μιά σεζον ξέρει κανείς τίποτα;
Στρατης
Στρατή μου για να είμαι ιλικρινής το είχα φτιαγμένο 62αρι το DT μου και παρότι ήταν κουραστικό το ταξίδι για πάτρα η τρελλα και η ηλικία μου κατέριπταν την κούραση και το ρίσκο για τόσα χλμ που έκανα με στάσεις στον δρόμο πάντα να αποφύγω αυτό που τύχενε σε σένα.Το πρωινό με ευνοούσε γιατί μέσα στην νύχτα που ξεκίναγα το κρύο βοηθούσε το αεροψυκτο μοτεράκι,και δεν έκανα τοσες στασεις όσες έκανα στην επιστροφή προς Αρτα Μεσολόγγι-αγρίνιο-αμφιλοχία,μενίδι,αρτα.Ευτυχώς πάντως δεν μου κολησε στην συγκεκριμένη διαδρομή,αλλα αν τύχενε κούνια που θα με κούναγε μιας και κανείς δικός μου δεν ήξερε τίποτα και εκτός τα μπινελίκια που θα ακουγα θα μου πέρνανε και θα μου κλειδώνανε το DTακι μου και μετά θα εγλυφα για να το πάρω πισω αλλα διαφήμιση παγωτου που πεζει αυτές τις μέρες και θα έλεγα........να είχα παλι το μηχανάκι εεεεεε φανταστικέεεεε πατέρααααα!!!
-
Όλα αυτά είναι ενδεχόμενα το θέμα είναι ότι στην Ελλάδα ακόμα και τα κόστη για την αγορά αγωνιστικού εξοπλισμού είναι υπέρογκα π.χ. ένα κράνος γνώστης εταιρίας στην Ελλάδα στοιχίζει 310 € με έκπτωση!!!! και στην Αγγλία το ίδιο κράνος στοιχίζει 230 ευρό με έξοδα αποστολής.
Συνεπώς θέλω να πω το εξής ότι στην Ελλάδα απαγορεύετε από κάποιους η πλήρως ερασιτεχνική συμμετοχή στους αγώνες. Δεν ξέρω αν εγώ προσωπικά έχω το ταλέντο να πρωταγωνιστήσω κάποτε (παρεπιιπτόντος δεν το νομίζω) αλλά το αυτοκίνητο είναι ένα πάθος μία ανάγκη. Αυτή την στιγμή στην Χώρα μου δεν μού επιτρέπετε λόγο υπέρογκών τιμών να πάω γρήγορα και με ασφάλεια σε έναν αγώνα και προτιμά να τρέχω χωρίς ασφάλεια (με ένα Golf του 87’ και πάλι καλά να λέω τουλάχιστον έχω αυτοκίνητο) σε όποιο στενό ανηφορικό κομμάτι συναντήσω στο δρόμο μου. Δεν μιλάω για πρωταθλητισμό! Αν και υπάρχουν πάρα πολλά ανεκμετάλλευτα ταλέντα πού τώρα έπρεπε να κάθονται στα μπάκετ ενός S 16 παρά σε σαπισμένες ασκόνες του 75 χωρίς αναρτήσεις και φρένα.Ευχάριστο
“Bender”ΥΣ1 Μετά από τις πολύτιμες συμμβουλέσας θα προσπαθήσω να οργανώσω κάτι ανάλογο με το TRF
-
Ο χρήστης bender έγραψε:
...
Αν και υπάρχουν πάρα πολλά ανεκμετάλλευτα ταλέντα πού τώρα έπρεπε να κάθονται στα μπάκετ ενός S 16 παρά σε σαπισμένες ασκόνες του 75 χωρίς αναρτήσεις και φρένα.για να παινεψουμε και το σπιτι μας λίγο.. Φανταζομαι με το S 16 δεν εννοεις κάποιο S 1600 αλλά ένα 106 S16 εε?
Δικαίωμα στο όνειρο