-
Με αυτό το topic θα ήθελα να ξεκινήσω μια ενότητα για νέους που όνειρο τους είναι να βρεθούν στην θέση ενός Bucket και να ακούσουν το 3.. 2… 1… Go
Όλα αυτά θα ήταν ιδανικά αν δεν έπαιζαν κυρίαρχο ρόλο τα χρήματα $$$
Θα ξεκινήσω λοιπών με την δική μου ιστορία είμαι 20 ετών φοιτητής μηχανολογίας και λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού από την ηλικία των 13 ετών.
Πρώτη μου επαφή με αυτό που αγαπώ ήταν στα 19 μου πηγαίνοντας στο παραλληλοδρόμιο του κ. Κουρτέση (των οποίον ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα μου έχει δείξει για την γρήγορη οδήγηση).
Το πρόβλημα είναι ότι μετά από αυτή την εμπειρία ζω μόνο για να πραγματοποιήσω αυτό το όνειρο (την συμμετοχή μου σε αγώνα).
Κάπου εδώ ξεκινάνε τα μεγάλα προβλήματα δεν υπάρχουν καθόλου χρήματα. Κάνω φιλότιμες προσπάθειες για να μαζέψω κάποια χρήματα αλλά και πάλι είναι πολύ λίγα
Συνεπώς μην έχοντας υποστήριξη από την οικογένεια μου για τι
Α) δεν καταλαβαίνουν την ανάγκη μου
Β) δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να με στηρίξουν είμαι σε αδιέξοδο
Μετά από πολύ σκέψη έχω κατασταλάξει σε 2 λύσεις η πρώτη είναι η ενοικίαση αγωνιστικού αυτοκίνητου για κάποιο Sprint (όμως θα είναι για μία φορά) και η δεύτερη είναι η αγορά ενός αγωνιστικού (περίπου 3500 euro) η οποία όμως είναι αρκετά ποίο δύσκολή και χρονοβόρα (θα μου πάρει 3 χρόνια να μαζέψω αυτό το ποσό)Παρακαλώ εσείς που είστε γνώστες του χώρου η εσείς που μοιράζεστε τα ίδια προβλήματα και αγωνίες με μένα να «φωτίσετε » τις απορίες μου και να μοιρασθείτε τους προβληματισμούς σας
Ευχαριστώ πολύ
”Bender”
-
Με αυτό το topic θα ήθελα να ξεκινήσω μια ενότητα για νέους που όνειρο τους είναι να βρεθούν στην θέση ενός Bucket και να ακούσουν το 3.. 2… 1… Go
Θα ξεκινήσω λοιπών με την δική μου ιστορία είμαι 20 ετών φοιτητής μηχανολογίας και λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού από την ηλικία των 13 ετών.
Πρώτη μου επαφή με αυτό που αγαπώ ήταν στα 19 μου πηγαίνοντας στο παραλληλοδρόμιο του κ. Κουρτέση (των οποίον ευχαριστώ πάρα πολύ για όσα μου έχει δείξει για την γρήγορη οδήγηση).