-
Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι σαν αυτά;
Πέρα από την οπτική βελτίωση (που δε με απασχολεί), προσφέρουν κάτι θετικό στην απόδοση των υαλοκαθαριστήρων;
-
Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι σαν αυτά;
Πέρα από την οπτική βελτίωση (που δε με απασχολεί), προσφέρουν κάτι θετικό στην απόδοση των υαλοκαθαριστήρων;
-
Έχει δοκιμάσει κανείς κάτι σαν αυτά;
Πέρα από την οπτική βελτίωση (που δε με απασχολεί), προσφέρουν κάτι θετικό στην απόδοση των υαλοκαθαριστήρων;
-
Τα πρώτα (στην φωτό) περιλαμβάνονται στον υαλοκαθαριστήρα οδηγού συνήθως!
Πιέζουν το μάκτρο ώστε να μην χανει την επαφή του με το κρύσταλλο!
-
... θεωρητικα παντα... δεν μπορω να πω οτι κανει και κατι ιδιαιτερο...!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Τα πρώτα (στην φωτό) περιλαμβάνονται στον υαλοκαθαριστήρα οδηγού συνήθως!ναι, το έχω και εγώ...
Πιέζουν το μάκτρο ώστε να μην χανει την επαφή του με το κρύσταλλο!
ok, καταλαβαίνω τι υποτίθεται ότι κάνουν, το κάνουν όμως;
Όπως λέει και ο tm μάλλον όχι... -
το πρόβλημα έιναι σε υψηλές ταχύτητες, όπου περνάει αέρας ανάμεσα στο λάστιχο του καθαριστήρα και το κρύσταλλο, όσο δυνατό κι αν είναι το ελατήριο που τον πιέζει.
Υποτίθεται ότι το βοήθημα, εν είδει αεροτομής, αναγκάζει τον αέρα που έρχεται με φόρα να πιέσει με ακόμα μεγαλύτερη δύναμη τον καθαριστήρα στο τζάμι, έτσι όπως υποτίθεται ότι μια κανονική αεροτομή πιέζει την ουρά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.
Ε, όπως δεν κάνουν δουλειά όλες οι αεροτομές, έτσι δεν κάνει πάντα δουλειά και αυτό το βοηθηματάκι. Αν είναι σωστά μελετημένο, θα κάνει πιστεύω. Αν είναι μόνο για 'να δείχνει άγριο το 'ργαλείο', χλωμό!
-
Ρε παιδια τοσα χρονια δεν ειχα σκεφτει ποτε οτι για αυτο το λογο ειναι αυτα!!!!!!!
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Ρε παιδια τοσα χρονια δεν ειχα σκεφτει ποτε οτι για αυτο το λογο ειναι αυτα!!!!!!!άλλη μια ευγενική προσφορά του 4ΤF!
-
Δεν νομίζω ότι υαλοκαθαριστήρες σε καλή κατάσταση,χρειάζονται τέτοια μαραφέτια.
Η πλειοψηφία των αυτοκινήτων έχει παρ πριζ με μεγάλη κλίση,οπότε η πίεση είνα αρκετή από το ελατήριο και το βάρος,για τον καθαρισμό. -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
Δεν νομίζω ότι υαλοκαθαριστήρες σε καλή κατάσταση,χρειάζονται τέτοια μαραφέτια.
Η πλειοψηφία των αυτοκινήτων έχει παρ πριζ με μεγάλη κλίση,οπότε η πίεση είνα αρκετή από το ελατήριο και το βάρος,για τον καθαρισμό.Nομίζω ότι όσο μεγαλύτερη είναι η κλίση του παρμπρίζ τόσο εντονότερο θα είναι και το πρόβλημα αφού ο αέρας θα κτυπάει τα μάκτρα υπό μεγάλη γωνία και όχι κάθετα.
Το συγκεκριμένο πρόβλημα εμφανίζεται στην διαδικασία που τα μάκτρα κατεβαίνουν στην αρχική τους θέση και προσπαθούν να υπερνικήσουν την αντίσταση του αέρα.Σε πολύ μεγάλες ταχύτητες (από 120χλμ και πάνω μιλάμε ) αν το δοκιμάσεται θα παρατηρήσεται ότι ζορίζονται πολύ να κατέβουν.
-
Όντως μεγαλύτερο πρόβλημα έχουν τα ξαπλωτά παρμπρίζ.
Όντως η δυσκολία είναι στο κατέβασμα του υαλοκαθαριστήρα που σε μεγάλες ταχύτητες μπορεί να σηκώνεται με αποτέλεσμα να μειώνεται η αποτελεσματικότητά του αφού δεν καθαρίζει και προς τις 2 κατευθύνσεις.
Η συγκεκριμένη αεροτομούλα ήταν/είναι στάνταρ σε κάποια μοντέλα συχνά μόνο στον ένα μεγαλύτερο υαλοκαθαριστήρα. Σε αυτά μάλλον λειτουργεί, στα άλλα ανάλογα.... και φαντάζομαι εξαρτάται και από τον εφαρμοστή.... πχ να το βάλει στο σωστό σημείο και να μην το βάλει ανάποδα.... -
120+ υπο βροχή δεν έχει πρόβλημα μόνο ο υαλακαθαριστήρας,αλλά και το μυαλό του οδηγού.
Κρατάω μια επιφύλαξη για σούπερ δρόμους.. -
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
120+ υπο βροχή δεν έχει πρόβλημα μόνο ο υαλακαθαριστήρας,αλλά και το μυαλό του οδηγού.
Κρατάω μια επιφύλαξη για σούπερ δρόμους..Στην Αθ.-Κορ. με κατεύθυνση την Κορ. και μετά από την Κ.Σκάλα είχα πετύχει παλαιότερα νύχτα με καταρρακτώδη βροχή, off road όχημα ME TRAILER (όχι τίποτα Χ3, Χ5, Τουαρεγκ κλπ, μιλάμε για πιο παλιά), που κινούνταν στην αριστερή με τουλάχιστον 160 (μην πω 170)..
-
Να υπενθυμισω οτι αυτο το βοηθημα ειναι μονο για τους μπροστα υαλοκαθαριστηρες!!!
Μην γελατε, εχω δει να βαζουν και στον πισω!!!Επισης υαλοκαθαριστηρες δεν χρησιμοποιουμε μονο οταν βρεχει αλλα και οταν θελουμε να καθαρισουμε το παρμπριζ απο τον καφε που πεταξε ο προπορευομενος ,μου εχει τυχει και αυτο!!Αν πατησουμε το νερο στα πιτσιλιστηρια πρεπει να καθαρισει το παρμπριζ και ας τρεχουμε με 150χλμ/ωρα.
-
Ο χρήστης BASSstarlet έγραψε:
120+ υπο βροχή δεν έχει πρόβλημα μόνο ο υαλακαθαριστήρας,αλλά και το μυαλό του οδηγού.
Κρατάω μια επιφύλαξη για σούπερ δρόμους..Η χρήση των υαλοκαθαριστήρων δεν είναι μόνο για την βροχή.
Σε μεγάλα ταξίδια (και ειδικά βράδυ) πάνω στο παρμπρίζ μαζεύονται η σάρα και η μάρα από διαφόρα είδη ιπτάμενα ατυχή ζωάκια...Αν δοκιμάσεται να το πλύνεται κινούμαινει με μεγάλη ταχύτητα τότε θα φανεί το πρόβλημα σε μεγάλο βαθμό...
Βοηθήματα υαλοκαθαριστήρων,