Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΛΑΔΙΑ+SKODA OCTAVIA 5
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΛΑΔΙΑ+SKODA OCTAVIA 5
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    96
    1967
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      piii last edited by

      Ρε παιδιά ξέρει κανείς ποιά είναι η πυκνότητα απο τα εργοστασιακά λάδια που βάζουν στο octavia 5? 10W40 πχ και επίσης για το αντιψυκτικό, τις θερμοκρασίες απο - πόσο μέχρι + πόσο. Γιατί το manual δεν αναφέρει τίποτα παρα μόνο προδιαγραφές.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • P
        piii last edited by

        Ρε παιδιά ξέρει κανείς ποιά είναι η πυκνότητα απο τα εργοστασιακά λάδια που βάζουν στο octavia 5? 10W40 πχ και επίσης για το αντιψυκτικό, τις θερμοκρασίες απο - πόσο μέχρι + πόσο. Γιατί το manual δεν αναφέρει τίποτα παρα μόνο προδιαγραφές.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          piii last edited by

          Ρε παιδιά ξέρει κανείς ποιά είναι η πυκνότητα απο τα εργοστασιακά λάδια που βάζουν στο octavia 5? 10W40 πχ και επίσης για το αντιψυκτικό, τις θερμοκρασίες απο - πόσο μέχρι + πόσο. Γιατί το manual δεν αναφέρει τίποτα παρα μόνο προδιαγραφές.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • L
            leonp last edited by

            Συνήθως οι κατασκευαστές γεμίζουν το κινητήρα με λάδι που περιέχει κάποια πρόσθετα (moly?) για το ροντάρισμα. Γι'αυτό να μην αλλάξεις αμέσως λάδια αλλά να κάνεις μερικές χιλιάδες χλμ. όπως συνιστά ο κατασκευαστής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              piii last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Συνήθως οι κατασκευαστές γεμίζουν το κινητήρα με λάδι που περιέχει κάποια πρόσθετα (moly?) για το ροντάρισμα. Γι'αυτό να μην αλλάξεις αμέσως λάδια αλλά να κάνεις μερικές χιλιάδες χλμ. όπως συνιστά ο κατασκευαστής.

              Αυτό εξυπακούεται,απλώς θέλω να μάθω απο περιέργεια περισσότερο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • G
                g60 last edited by

                [list:1mnnqaka]Φυσικο eιναι να απαιτουν προδιαγραφeς.Η εποχη που επιλεγαμε με βαση τη ρευστοτητα πεθανε (οχι οτι και αυτο δεν παιζει ρολο αλλα ειναι συνδιασμος και των δυο πλεον).Για το δικο σου αμαξι απαιτειται 0w/30 με προδιαγραφες 503.00 506.00 (ενα απλο 0/30 δε λεει τιποτα, οπως επισης απαγορευεται να μπει λιπατικο 0/30 το οποιο εχει πχ προδιαγραφες για BMW η Ford).Απο αντιψυκτικα αυστηρως G12.[/list:u:1mnnqaka]

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  piii last edited by

                  Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                  [list:1agj69t1]Φυσικο eιναι να απαιτουν προδιαγραφeς.Η εποχη που επιλεγαμε με βαση τη ρευστοτητα πεθανε (οχι οτι και αυτο δεν παιζει ρολο αλλα ειναι συνδιασμος και των δυο πλεον).Για το δικο σου αμαξι απαιτειται 0w/30 με προδιαγραφες 503.00 506.00 (ενα απλο 0/30 δε λεει τιποτα, οπως επισης απαγορευεται να μπει λιπατικο 0/30 το οποιο εχει πχ προδιαγραφες για BMW η Ford).Απο αντιψυκτικα αυστηρως G12.[/list:u:1agj69t1]

                  Χίλια ευχαριστώ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    thvarveris last edited by

                    Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
                    [list:2vr2f0rj]Φυσικο eιναι να απαιτουν προδιαγραφeς.Η εποχη που επιλεγαμε με βαση τη ρευστοτητα πεθανε (οχι οτι και αυτο δεν παιζει ρολο αλλα ειναι συνδιασμος και των δυο πλεον).Για το δικο σου αμαξι απαιτειται 0w/30 με προδιαγραφες 503.00 506.00 (ενα απλο 0/30 δε λεει τιποτα, οπως επισης απαγορευεται να μπει λιπατικο 0/30 το οποιο εχει πχ προδιαγραφες για BMW η Ford).Απο αντιψυκτικα αυστηρως G12.[/list:u:2vr2f0rj]

                    Τώρα πλέον όλοι οι κατασκευαστές ορίζουν ακριβώς τι θέλουν από τους κατασκευαστές λαδιών και όπως λέει και ο G60POWER πρέπει να τποθετείται λάδι με τις σωστές προδιαγραφές, που παράγουν βέβαια πολλές φίρμες λαδού.
                    Η εποχή που έφτανε απλώς να βάλεις το σωστό ιξώδες έχει περάσει για τους περισσότερους τουλάχιστον κατασκευαστές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
                      Η εποχή που έφτανε απλώς να βάλεις το σωστό ιξώδες έχει περάσει για τους περισσότερους τουλάχιστον κατασκευαστές.

                      Ξαφνικά όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ανακάλυψαν ότι οι κινητήρες τους χρειάζονται λάδι με δικές τους προδιαγραφές, χωρίς να έχουν αλλάξει τα υλικά κατασκευής των κουζινέτων, ελατηρίων/δακτυλιδιών, κυλίνδρων, πιστονιών κλπ. ούτε οι ανοχές. Το μόνο που άλλαξε είναι κάθε πότε θα αλλάξεις το λάδι. Επέτρεψέ μου να το θεωρώ κόλπο μάρκετινγκ (τις δικές τους 'ειδικές' προδιαγραφές) για να χρεώνουν πολύ περισσότερο το δικό τους λάδι.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        tiger last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                        Η εποχή που έφτανε απλώς να βάλεις το σωστό ιξώδες έχει περάσει για τους περισσότερους τουλάχιστον κατασκευαστές.

                        Ξαφνικά όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ανακάλυψαν ότι οι κινητήρες τους χρειάζονται λάδι με δικές τους προδιαγραφές, χωρίς να έχουν αλλάξει τα υλικά κατασκευής των κουζινέτων, ελατηρίων/δακτυλιδιών, κυλίνδρων, πιστονιών κλπ. ούτε οι ανοχές. Το μόνο που άλλαξε είναι κάθε πότε θα αλλάξεις το λάδι. Επέτρεψέ μου να το θεωρώ κόλπο μάρκετινγκ (τις δικές τους 'ειδικές' προδιαγραφές) για να χρεώνουν πολύ περισσότερο το δικό τους λάδι.

                        Για να παρεις πχ προδιαγραφή VAG,θα πρεπει να τα σκασεις στο VAG.
                        Οι προδιαγραφές δυστυχως ειναι χρησιμες αφου απαιτουν μια διαδικασία για να εκδοθουν,η οποια διαδικασία εγγυάται ως ενα μεγαλο βαθμο ότι αγοράζεις ασφαλες λάδι και όχι οτι ναναι.Αλλωστε οι κινητήρες εχουν γινει πιο ευαίσθητοι πια.
                        ΜΗΝ αγοραζετε λαδι χωρις προδιαγραφές.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          thvarveris last edited by

                          Ο χρήστης leonp έγραψε:

                          Η εποχή που έφτανε απλώς να βάλεις το σωστό ιξώδες έχει περάσει για τους περισσότερους τουλάχιστον κατασκευαστές.

                          Ξαφνικά όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτων ανακάλυψαν ότι οι κινητήρες τους χρειάζονται λάδι με δικές τους προδιαγραφές, χωρίς να έχουν αλλάξει τα υλικά κατασκευής των κουζινέτων, ελατηρίων/δακτυλιδιών, κυλίνδρων, πιστονιών κλπ. ούτε οι ανοχές. Το μόνο που άλλαξε είναι κάθε πότε θα αλλάξεις το λάδι. Επέτρεψέ μου να το θεωρώ κόλπο μάρκετινγκ (τις δικές τους 'ειδικές' προδιαγραφές) για να χρεώνουν πολύ περισσότερο το δικό τους λάδι.

                          Το όλο παιχνίδι στα σύγχρονα μοτέρ παίζεται στο καπάκι.Στα καινούργια πολυβάλβιδα καπάκια ψάχνουν να έχουν συνεχώς όλο και μικρότερες ανοχές ,αλλά και μικρότερες τριβές για καλύτερη ροπή.Μην ξεχνάμε ότι οι περισσότρες βαλβίδες είναι πια υδραυλικές και αυτορυθμιζόμενες, οι εκεντροφόροι αλλάζουν χρονισμό και όλα αυτά επιτυγχάνονται με το λάδι σε ρόλο υδραυλικού μέσου.
                          Επίσης νομίζω ότι είδικά λάδια ζητάνε κατά βάση τα γερμανικά μοτέρ-VAG,MERCEDES,OPEL,BMW- επίσης η FORD και από εκεί και πέρα η RENAULT κομψά 'συνιστά' ELF χωρίς να θέτει ιδιαίτερες προδιαγραφές και από εκεί και πέρα δεν νομίζω να υπάρχουν άλλοι κατακευαστές που να ορίζουν αυστηρά προδιαγραφές για τα λάδια τους.
                          Οι υπόλοιποι κατασκευαστές αρκούνται σε λάδια που να καλύπτουν απλώς κάποιες από τις προδιαγραφές του API ή του ACEA.
                          Και τώρα στην ουσία.
                          Πριν από λίγο καιρό βρέθηκα σε μία αντιπροσωπεία την VW να αγοράσω ένα λίρο λάδι 0W30 για ένα φίλο μου που έχει ένα GOLF 1600 FSI το οποίο έχει την κακή συνήθεια να πίνει πολύ λαδάκι.
                          Μου το χρέωσαν λοιπόν 18 € το λίτρο
                          Δεν θυμάμαι ακριβώς τώρα την μάρκα αλλά με έκπληξη είδα ότι ΄ήταν ημισυνθετικό και οι προδιαγραφές που κάλυπτε ήταν API:SH όταν όλα τα καλά λάδια της αγοράς καλύπτουν πλέον SL και το MOBIL 1 έχει φτάσει σε SM!
                          Για σύγκριση σας λέω ότι το ELF EXCELLIUM LDX 5W40 που χρησιμοποιεί η RENAULT για τα κορυφαία μοντέλα της κοστίζει αυτή την στιγμή 9 € η σειρά 300V της MOTUL που είναι και αγωνιστικό λάδι 22 € το δίλιτρο και το ειδικό λάδι της MOTUL για τα VW επίσης 11 € το λίτρο!
                          Για να κολλάει ο καταναλωτής, το μπουκάλι έγραφε επάνω ότι παράγεται ειδικά μόνο για την Ελληνική αντιπροσωπεία.Μπουρδες δηλαδή.
                          Θέλω να πω τελικά ότι ο καταναλωτής μπορεί και να ακολουθεί τις προδιαγραφές της εταιρείας αλλά και να μην του πιάνουν τον κώλο.Αρκεί να την ψάχνει λίγο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kpsig moderator last edited by

                            Βρε μην ψαρώνετε με προδιαγραφές τύπου VW, Mercedes κλπ...

                            Θέματα συμφωνιών είναι...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              thvarveris last edited by

                              Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                              Βρε μην ψαρώνετε με προδιαγραφές τύπου VW, Mercedes κλπ...

                              Θέματα συμφωνιών είναι...

                              Δηλαδή αν έχεις BMW M3 και η μαμά εταιρεία σου λέει να βάζεις μόνο CATROL TWS 10W60 γιατί αλλιώς το μοτέρ θα κάνει μπουμ εσύ τι κάνεις;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tm last edited by

                                .. δηλαδη μονο η castrol εχει το ειδικο προσθετο στο λαδι της, που μπορει και αποτρεπει το μπουμ του κινητηρα της Μ3 ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • K
                                  kouk last edited by

                                  Τρίχες του marketing!!!

                                  Απλά η BMW έχει/είχε μια συμφωνία με την Castrol!Τόσο απλά!!!

                                  Οι προδιαγραφές είναι το μυστικό!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    tm last edited by

                                    ε, μα!

                                    εντωμεταξυ ειμαι και πολυ περιεργος να δω τι θα συμβει στο λαδι το 0W/30 το καλοκαιρι στην Αθηνα, μποτιλιαρισμενο σε κινηση, με το air condition να δουλευει και μετα να παει να το πλακωσει ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Είπαμε λάδια καλά υπάρχουν πολλά .... πχ. αυτό ή αυτό ή και αυτό

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        thvarveris last edited by

                                        Ο χρήστης tm έγραψε:
                                        .. δηλαδη μονο η castrol εχει το ειδικο προσθετο στο λαδι της, που μπορει και αποτρεπει το μπουμ του κινητηρα της Μ3 ?

                                        Αυτό τελικά ρωτάω και εγώ.Και μάλιστα νομίζω ότι ορίζουν ρητά την επίλογή TWS 10W60 και όχι την επιλογή RS 10W60 της ίδιας εταιρείας. Δεν ξέρω τελικά τι ισχύει με αυτές τις προδιαγραφές.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • K
                                          kouk last edited by

                                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                                          Είπαμε λάδια καλά υπάρχουν πολλά .... πχ. αυτό ή αυτό ή και αυτό

                                          Σωστά!

                                          Ακόμα και για ένα κινητήρα τύπου Μ3 δεν νομιζω ότι υπηρξε σχεδίαση που υποχρεώνει την χρήση ενός και μόνο συγκεκριμένου λιπαντικού!!!
                                          Ελεος!
                                          Προτείνει ένα συγκεκριμένο λιπαντικό με συγκεκριμένες προδιαγραφές!
                                          Αν βρούμε τις ίδιες ή/και καλύτερες σε ένα άλλο τότε το χρησιμοποιούμε χωρίς πρόβλημα!
                                          Ακόμα και 300V μπορείς να χρησιμοποιήσεις εφόσον το αλλάζεις κάθε 3000 χιλιόμετρα (αγωνιστικό=μεγαλύτερη αντοχή για μικρότερο χρονικό διάστημα)!

                                          Αυτά.Σωστά κυρ Βασίλη?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Σωστααά - σωστά

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr